امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی و باغ وحش کوهستان

1392/7/23 1:10
نویسنده : مامانی
2,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی گلم.عزیزم منو ببخش که دیر به دیر میام آپ میکنم ایشالا بزرگتر که شدی و بچه خوبی شدی قول میدم زود زود آپ کنم.

گلم کمتر از 10- روز دیگه به تولد 2 سالگیت مونده .تا حدودی کارهای تزئیناتی رو به اتمامه ولی یه استرس تمام وجودمو گرفته آخه زیاد حالت خوب نیست سرما خوردی.پارسال که کوچولوتر بودی خیلی اذیت کردی.اصلا نفهمیدیم تولد چی بود .همش گریه میکردی .گریهیه عکس درست حسابی ازت ندارم.خیال باطلامسال هم میترسم مثل پارسال پسر بدی بشی وباهام همکاری نکنی.استرسایشالا خدا کمک کنه همه چیز عالی پیش بره.بغلتا تولد به همه خوش بگذره.انشاالله.راستی تم تولدت باب اسفنجیه.من عاشق بابمنیشخند

عکسهای سفر مشهد زیاد بودن و اصلا فرصت نکردم حجمشونو کم کنم بخاطر همین طول کشید.آخ

هوراادامه مطلب منتظر نگاه قشنگتونههورا


         

 

امیرمهدی اینجا طوطی رو یاد گرفت وشناخت.حالا تا عکسشو ببینه میگه طوطی

اینجا داری میگی توتو

قفس گرازها

و امیرمهدی با ترس داره نگاشون میکنه

لاما

آخی چه نازه

کفتار

تایگون

پلنگ

جناب ببر

ببرها وشیر آفریقایی

 

 اکثر حیوانها داخل 2تاقفس بودن ونمیشد عکس بگیرم

 نوشته شده در تاریخ سه شنبه 23 مهر 92 ساعت 1 بامداد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیاوش
23 مهر 92 1:29
سلام،خوبین؟ عزیزم اصلاََ استرس نداشته باش،نهایتش مث ما جشنُ عقب بنداز.
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:51
ماماني من ميدونم اكه امسال وضع بهتره بچه ها سال اول اصلا از تولد چيزي نميدونن و شلوغي خسته اشون ميكنه واسه همين همش گريه ميكنن اما امسال بزرگ شده و كلي كيف ميكنه


خدا رو شکر امسال خیلی بهتر بود وکلی باهام همکاری کرد
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:57
هميشه به سفر معلومه كه حسابي به گل پسري خوش گذشته ولي از بعضي حيوانها هم ميترسه معلومه كه خودش را از قفسها دور نگه ميداره


ممنون فرشته جون.آره واقعا ترس داشتن ما هم ترسیده بودیم چه برسه به این
مامان محمدمنصور
27 مهر 92 13:24
سلام عزیزم امیر مهدی جون خوبه؟؟؟ اونو از طرف من ببوس اگه برا تولدش کاری داشتی حتما" خبر بده تا بیام کمکت پیشاپیش تولدش مبارک
❤دو نیمه قلبم❤
1 آبان 92 23:49
ایشالله امسال پسر خوب و آقایی میشه و هم تو تولد بهش خوش میگذره و هم عکسای خوشگل ازش میگیری
ای جان تیپشو.من از این باغ وحش خاطره جالبی دارم


مرسی خاله ایشالا همین طور بشه

ما دفعه اول بود که میرفتیم
امیر حسین
5 آبان 92 11:19
سلام عزیزم.زیارت قبول باشه.لباسات خیلی خوشگلن مبارک باشه قشنگم


سلام گلم ممنون جاتون خالی بود خیلی براتون دعا کردم
بهار
9 آبان 92 1:56
سلام قالب وبلاگ سفارشی برای کوچولوی نازتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com