امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

هدیه های جشن تولد و تولد یه دوست وبلاگی وعروسی

1392/8/13 18:35
نویسنده : مامانی
3,160 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 Hi comment

سلام پسرکم.... شاپرکم.... عزیزکم.....

تو این پست میخوام عکس هدیه های تولدت رو بزارم ووووووووووووو  یه توووولدت

اگه گفتی تولد کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پریسا خانوووووووم.روز پنج شنبه 9/8/92 تولدش رو جشن گرفت وما رفتیم تولد که حسابی خوش گذشت...

 

پریسا خانوم تولدت مبارک انشاالله 120 سال زیر سایه مرتضی علی زنده باشی

 

totalgifs.com love2 gif gif 51.gif

راستی امروز روز دانش آموز هستش.این روزو به همه دانش آموزان وهمه اونهایی که تو آباد کردن ایران عزیزمون تلاش میکنن تبریک میگم

هرکسی در جستجوی دانش است
اجر او تا منزلش در زایش است
او قدم هایش در راه خداست
علم نافع مایه ی آرامش است
روز دانش آموز مبارک

کارت پستال درخواستی طراحان

 

لطفا به ادامه مطلب برین خوش میگذره

 

totalgifs.com love2 gif gif 07.gif

هدیه من وبابا مسعود مبارکت باشه گلم

هدیه مامان جون:پتوی گلبافت

هدیه مامان زهرا

هدیه آرزو جون(دختر خاله آزیتا)-کاپشن

هدیه مینا خانوم(همسایه خونه مامان جون)

هدیه زینب جون دوست مامانی

اون ماشین بزرگه هدیه رقیه جون دوست خوبه مامانیه.واون ماشین کوچیکه هدیه محمد منصور عزیزه

اینم هدیه مریم ومبینا دخترهای دوست مامانی(چون خیلی بزرگ بود امیرمهدی ازش میترسید)

و هدیه های نقدی

مامان زهرا 150 هزارتومن

عمومحمدرضا30 تومن

عمه جون15تومن

دایی سیامک30 تومن

مامان پریسا جون15تومن

بهاره جون15تومن

امید وامین(پسرهای خاله)20تومن

همسایه مامان جون15تومن

دست همگی درد نکنه زحمت کشیدین

فدای خندیدنت

روز پنج شنبه بعد از تولد پریسا رفتیم عروسی(پسر دوست مامان جون)

totalgifs.com love2 gif gif 52.gif

نوشته شده:13آبان 92 ساعت 7 عصر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 8:35
تولدت مبارک پریسا جونم


از طرف پریسا تشکر میکنم خاله مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 8:37
مبارکت باشه عزیزم دست همه درد نکنه همینطور دستبابا و مامان جون عزیز دلم همیشه شاد باشی و خوشحال


مرسی خاله جون شما لطف دارین قابل شما رو ندارن
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 8:38
شیطون اون وسط که همه دارند می رقصند چکار می کنی همیشه شاد باشی و سلامت


خب خاله منم داشتم میلقصیدم.خووووو منم دل دارم خووووو
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 8:39
الاهی فدات بشم تو اون عکس سومیه چه با دقت داره به کیکنگاه می کنه بلا داری فکر می کنی از کجا شروع کنی


ممنون خاله جون
آره بچم عاشق کیک وتولده ولی کی که کیک بخوره فقط دوست داره نگاه کنه
نازی
15 آبان 92 6:11
سلام مامانی با اجازت لینکت کردم .اگر دوست داشتی لینکم کن


سلام نازی جون
چشم منم لینکتون کردم
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:40
چقدر بامزه خبر تولد گل پسري را از وبلاگ پريسا با خبر شديم الان هم كه شما پيشدستي كرديد وتولد پريسارا خبر داديد


آره نمیدونم چرا مامان پریسا عکس هارو نذاشت
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:41
عجب اخر هفته شاد و شلوغي داشتيد تولد و عروسي
هميشه به شادي


آره کاش همیشه همینجوری باشه
جاتون خالی
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:41
عزيزم هديه هات خيلي خوشگله دست همه درد نكنه


قابل ندارن خاله جووون
مامان پریسا
16 آبان 92 17:50
ممنون زینب جون . غافلگیر شدم. سورپرازمو خراب کردی

اخه فردا تولد پریسا هستش. برا همین نگهشون داشتم.

حالا فردا هم دعوت هستید حتما بیاید.

راستی ساعت 2 بعد از ظهر هم مراسم علی اصغر هستش اگر تونستی بیا.


آخی ببخشید من فکر کردم وقت نکردی که نذاشتیشون.خودمم تعجب کردم که چرا تاخیر داشتی...
خیلی هم منتظر بودم در هر صورت ببخشید