امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی 27ماهه شد همراه با عروسی وتولد

1392/11/2 16:14
نویسنده : مامانی
3,842 بازدید
اشتراک گذاری

1186087378-86.gif

سلام شاپرک مامان خوبی عشقم؟

بعداز 1ماه اومدم تا برات از خاطرات قشنگت بنویسم.خاطراتی که میدونم بعدها که بزرگ شدی واومدی مطالب وبلاگتو بخونی خیلی برات جالب و بیادماندنی هستن پس اول بریم سراغ تبریک 27 ماهگیت گلم

 fe1.gif5.gif14.gif

  زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک 

taart11.gif

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

taart12.gif

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک

cake49.gif

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

taart09.gif

عزیزم روز پنج شنبه مورخ 26/10/92 عروسی پسرعمه مامانی بود خیلی خوش گذشت جای دوستان خالی بود.ایشالا که خوشبخت بشن.

فرداش یعنی روز جمعه تولد نیایش دختر خاله رقیه(دوست مامانی) بود اونجا هم خوش گذشت ایشالا که 120 ساله بشی نیایش جون

 

مادر بیکار نوشت:آموزش به فرزند خویش(تخم مرغ از کجا بوجود میاد)یول

مادر:پسرم اون چیه که مرغ برامون تولید میکنه وما میخوریم؟

امیرمهدی:چلو کبابتعجب

مادر:نه پسرم شکلش گرده(با دست بهش فهموندم)

امیرمهدی:گوجهخنده

مادر:عزیزم اون که برات سرخش میکنم(بردمش تو آشپزخونه ویه ماهیتابه گذاشتم سر گاز وبهش گفتم تو این سرخش میکنم)

امیرمهدی:سیب زمینیکلافه

مادر رفت از تو یخچال یه تخم مرغ برداشت گفت بابا این چیه؟

امیرمهدی:تخم غدمنتظر

حالا یا من سر کار بود یا این بچه واقعا گیج میزنهخمیازه

 

59.gifبقیه عکسه ادامه مطلب59.gif

 نوشته شده:چهارشنبه2بهمن 92

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_ursinho.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

این دوتا دخمل خوشگل دوقلوهای پسر عمه مامانی هستن.اسمشون مبینا مائده س.

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

از همه دوستانی که بهم لطف دارن وپیشمون میان ممنونم.شرمنده بابت اینکه کامنتها رو تایید نکردم.چون من عادت دارم هر کامنتی رو که تایید میکنم حتما به وبلاگش سر میزنم.1 ماه هم از نت دور بودم انشاالله در اولین فرصت به دیدن همتون میام میبوسمتونماچ

پسندها (1)

نظرات (26)

مامان تارا
3 بهمن 92 11:25
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده عزیزم آدرس وبتون رو بزارین لطفاااااا
الهام مامان علیرضا
3 بهمن 92 11:43
27 ماهگیت مبارک امیرمهدی عزیزم یک دشته گل رز تقدیم به تو که بهترینی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون شما همیشه به ما لطف دارین
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 بهمن 92 12:23
عزیز دلم 27 ماهگیت مبارک عزیزم عزیز دلم همیشه به شادی و خرمی قربونت بشم با اون جوابات
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم مرسی فدات شم
مامان ابوالفضل♥●•٠·˙
4 بهمن 92 1:12
27 ماهگیت مبارک قندعسل خوب ببین مامان جونی درست بچه رو راهنایی نکردی وگرنه پسرمون خیلی هم باهوشه. ای جانمی ببین چه خوشتیپه ماشاالله. خدا نگهش داره براتون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم والا فکر کنم ما سر کار بودیم والا جوابشو میدونست چون همش میخندید وجواب میداد ممنون که بهمون سر زدین
مامان پارمیدا
4 بهمن 92 15:12
عزیزدلم چقدر شیرین به سوالای مامانی جواب دادی دقت کردین اینجور موقع ها هم آدم لجش میگیره که بچه نمی تونه سوال به این سادگی رو جواب بده از یه طرف هم دلت می خواد محکم بغل کنی فششششششارش بدی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مامانی دیوونم کرد با این سوالاش دقیقا نمیدونم شاید من سر کار بودم خودشو زده بود به گیجی
حامده(مامان امیرمحمد)
4 بهمن 92 18:08
27ماهگیت مبارک گل پسر مطمئنا هم عروسی بهت خوش گذشته هم تولد الهی که همیشه شادباشی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم آره خیلی خوش گذشت جاتون خالی بود
مامان زهرا
5 بهمن 92 23:58
ایشالا همیشه شادی باشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیهان
6 بهمن 92 12:42
ای جونم قربون حرف زدنت تخم غد وای کلی خندیدم خیلی بامزه بود قربونت برم همیشه به عروسی وشادی عزیزم عکساتم مثل خودت نازن
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم فدات شم ایشالا شما هم همیشه به شادی باشین
مامان پریسا
6 بهمن 92 23:50
سلام. میگم؟ بعد امیر مهدی نمیگه چرا اینقد دیر به دیر برام مینویسی؟ 27 ماهگیت مبارک عزیزم. عجب اموزشی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خداییش مقصر خودشه که نمیام بخدا اصلا وقتی برام نمیزاره مرسی خاله جون
مامان پریسا
6 بهمن 92 23:53
عکسها هم خوشجلللل بودن. به خصوص تولد و عروسی.
مامانی
پاسخ
مرسی مریم جون
جملات زیبا - پایگاه جادوی کلمات
7 بهمن 92 16:47
دوست و همکار عزیزم سلام بجهت خلق این اثر زیبا ممنونم من جدیدا یک سایت شارژ راه اندازی کردم ممنون میشم که اون رو معرفی کنیم و البته شما هم از من شارژ بخرید ممنونم از لطفتون موفق باشیئ آدرس http://mrmashuof.1000charge.com کد لوگو
مامان محمد معین
9 بهمن 92 2:19
مبارک باشه 27 ماهگیت عزیز دلم الهی عکساش چقدر ناز و خوشگل شده ولی خودمونیم این "تخم غد" رو خیلی خوب اومده نازی عــــــــــزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم نظر لطفته چشات قشنگه تخم غددد
مامان محمد و ساقی
11 بهمن 92 19:24
سلام زینب جان خوبی عزیزم 27 ماهگیت مبارک امیرمهدی جانایشالله همیشه به عروسی ماشالله به این گل پسر که برای خودش مردی شده تخم غد
مامانی
پاسخ
سلام مینا جون خوبی گلم مرسی خاله جونم ممنون شما لطف دارین ایشالا عروسی محمد وساقی جون
مامان عروسکا
11 بهمن 92 23:21
سلاممممممممممم چقد دلم براتون تنگ شده بود شاد باشین پسر نازمو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عسیسم دل ماهم براتون تنگ شده مرسی گلم که سر زدی
مامان فرنيا
12 بهمن 92 13:54
چه ماه خوبي بوده ها تولد عروسي
مامانی
پاسخ
ایشالا برای همه همینجوری باشه
مامان فرنيا
12 بهمن 92 13:58
مامان چه انتظاري از بچه اين سني داري كه از اول بدونه منظور شما چيه اخه اين چه مدل سوال كردنه؟ مرغ برامون توليد ميكنه؟!!! بعد ميگي گل پسري گيج ميزنه؟!!!
مامانی
پاسخ
ای خواهر باید بچرو از همین حالا فیلسوف بزرگش کنیم
مامان فرنيا
12 بهمن 92 14:01
توي عروسي خيلي خوشتيپه وسط ان سفره سفيد عقد مثل گل قرمز ميدرخشه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون چشات قشنگ میبینه
مامان فرنيا
12 بهمن 92 14:02
يكي ديگه تولد ميگيره شما ميري عكس تكي ميگيري؟ حالا خوبه اسم نيايش جون روي كيك هست وگرنه فكر ميكردم براي 27ماهگي تولد گرفتيد
مامانی
پاسخ
تازه خودمم کلی عکس گرفتم ولی یه صفر کم داشتم جلوی او 3 بزارم که همه فکر کنن تولد خودم بودهحالا اسم نیایشو با فتوشاپ میتونم درست کنم
مامان پارمیدا
14 بهمن 92 9:48
بووووووس برای امیر مهدی گلم
مامانی
پاسخ
ملسی خاله جونم
مامان علی (نازی)
16 بهمن 92 15:51
27 ماهگی مبارک امیرمهدی جونایشالا عروسی خودت
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالا علوشی علی جون
مامان پریسا
16 بهمن 92 20:23
هنوز کامنت ها تو تایید نکردی؟ پست جدید نداری؟ راستی تقویم لایه باز واسه 93 پیدا کردی؟
مامانی
پاسخ
نه والا حالا وقت کردم دارم دونه دونه تایید میکنم چرا دارم چند تا هم دارم ولی کو وقت؟؟؟؟؟ نه اگه سراغ داشتی ب منم بگو
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 بهمن 92 11:41
مامانی
پاسخ
مـــــــــــــــرسی گلم
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 15:06
اي واي اولش فكر كردم زود دامادش كرديد
مامانی
پاسخ
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:26
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
جشن تولد مدرن با شایلین تم
23 تیر 93 19:53
با سلام شما در قرعه کشی تولدهای تم دار برنده شدهاید لطفا برای اطلاع و ثبت هدیه به موسسه جشن تولد مدرن با شایلین تم رفته و مراحل دریافت هدیه خود را ثبت کنید لطفا برای ثبت هدیه خود به سایت جشن تولد مدرن با شایلین تم و یا به آدرس arzanhadaya.mihanblog.com بیاید و مراحل ثبت و استفاده از هدیه خود را ثبت نمایید