امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

اتفاقات خوب بهمن

1392/11/28 17:04
نویسنده : مامانی
2,707 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

vogel.jpg

سلام پسرم عشقم خوبی خوشی سلامتی(البته به قول خودت.همیشه اینجوری سلام میکنیبغل)

totalgifs.com amor gif gif loveyou.gif

 

اول از نامزدی دخمل دایی بابک شروع میکنیم اوایل بهمن بود که نامزد کردن این هفته پنج شنبه جشن عقدشونه انشاالله خوشبخت بشن.totalgifs.com amor gif gif casal1.giftotalgifs.com amor gif gif cora3.giftotalgifs.com amor gif gif boca2.giftotalgifs.com amor gif gif coracao18.gif

روز 21 بهمن دعوت بودیم تالار شرکت نفت به مناسبت 22 بهمن..مهدی یراحی اومده بود وکنسرتهای باحالی اجرا کرد.خیلی خوش گذشت.

totalgifs.com amor gif gif 16 (2).giftotalgifs.com amor gif gif beijinho.gif

یه عروسی هم دعوت بودیم که فامیلهای بابایی بودن.عروس خانم شمالی بود وهمه فامیلهاش از رشت و...اومده بودن.همینجوری که حرف میزدن با اون لحجه قشنگشون یاد مینا جون مامان ساقی میوفتادم.چه لحجه بامزه ای داشتن.عروسی هم حسابی بهمون خوش گذشت.

 

 

پنج شنبه اون هفته که دقیقا تاریخش یادم نیست رفتیم شوشتر بازم عرووسسسسینیشخندtotalgifs.com dancantes gif gif dancantes26.gifفامیلهامونو بعد از 1 سال دیدمنیشخندخب زندگیا سختن دیگه کسی وقت نمیکنه بره دید وبازدید مگه تو عروسی همدیگرو ببینیمخیال باطلtotalgifs.com dancantes gif gif dancantes145.gif

بعد از عروسی خواستیم بیام اهواز که خاله جونه مهربون(آبجی گلم)نذاشت بیایم.خلاصه شب موندیم فردا صبح بازم نذاشت بیام نهار رفتیم باغ بعد از اون رفتیم زیارتگاه محمدبن زید که بعد از شهرستان گتوند روستای ترکالکی بود.خیلی خوش گذشت جای دوستان خالی بود.

totalgifs.com rosas gif gif 64.gif

البته جای بابایی که خیلی خالی بود چون ما همراه دایی سیامک ومامان جون رفتیم بابایی بخاطر کار ودانشگاه نیومد همراهمون.

 totalgifs.com rosas gif gif 126.gif

دوشنبه 28 بهمن

 تالار شرکت نفت

سالنش 1000 نفری بود ولی بخاطر مهدی یراحی2000 نفر ریخته بود توش

اینم عروسی فامیلهای بابایی

دایی سیامک عاشقته

امامزاده محمدبن زید

فرزین پسر دایی سیامک

اینم عروسی که رفتیم شوشتر

 

اینجا سالن ساکت بود یهو دی جی روشن شد بچه ها هم اینجوری شدن همه جیـــــــــــغ

 

totalgifs.com floties gif gif bolinhas-esplode.giftotalgifs.com floties gif gif 128.giftotalgifs.com floties gif gif l1_128_b5b15d.gif

 

 

پسندها (2)

نظرات (15)

مامان علی(نازی)
29 بهمن 92 21:44
سلام همیشه به عروسی و مسافرت امیرمهدی جون
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی
مامان پریسا
29 بهمن 92 22:48
سلام خوبی؟ پس حسابی سرت شلوغ بوده که نبودی
مامانی
پاسخ
سلام مرسی آره کاش همیشه همینجوری باشه
مامان پریسا
29 بهمن 92 22:49
نه عزیزم هیچ کامنتی نبود. اتفاقا برای اولین بار بعد از مدت ها همه ی کامنت ها رو تایید کردم راستی تقویم هم چند تا پیدا کردم دارم روشون کار میکنم. تو چی نگفتی؟
مامانی
پاسخ
ولی من که یادمه دادم نمیدونم شاید تو پست های قبلی بوده پس به منم آدرسشونو بده خوووووو
مامان پریسا
29 بهمن 92 22:51
بالاخره پسر داییمونو دیدیم
مامانی
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 بهمن 92 23:43
سلام مامان اول بگم چه عجب اپ کردید بعدم اینجا که میام کلی روحیه می گیرم خدا را شکر همیشه عروسی و شادیه ماشالاه همیشه شاد باشید و سلامت فدای نازنینم هم بشم من
مامانی
پاسخ
سلام از ماست.منم بگم تنبلی رو دارم میزارم کنار البته گوش شیطون کر ایشالا همیشه خدا به همه شادی وعروسی و....بده
مامان فرنيا
30 بهمن 92 9:02
امدي پيشمون ميگي چرا خبرت نكرديم بابا شما كه خيلي مشغول بودي وقت واسه سرخواروندن هم نداشتي
مامانی
پاسخ
نه بابا کجا مشغول بودم شما میگفتی واسه شما وقت داشتم
مامان فرنيا
30 بهمن 92 9:05
چه ماه خوبي انشالله هميشه همه ماه هاتون بهمني باشن
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:24
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
ماجون
2 اسفند 92 20:49
دوست من سلام به ما هم سر بزنیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/61.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:18
سلام زینب جون خوبی ایشالله همیشه از این اتفاقات خوب براتون بیفته مبارک باشه مگر اینکه یکی شمالی حرف بزنه و به یاد من بیفتینولی من لهجه ندارماازسارا بپرس زیارت هم قبول باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی فدات شم همچنین.حالا چند وقتیه افتادم تو کار رژیم ولی انگار همه بامن لجن.هر چی عروسی بود تو این 1ماه که دارم وزن کم میکنم گذاشتم منم که اراده قوی خداییش همش به یادت بودم لحجتون خیلی باحاله
مامان النا
4 اسفند 92 15:03
سلام.خوبین؟ایشالا همیشه مهمونی و عروسی و خوش گذرونی...
مامانی
پاسخ
سلام از ماست به لطف شما ماهم خوبیم مرسی گلم جای شما خالی بود
مامانی با ذوق
5 اسفند 92 12:43
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم پس آدرس کووووووو؟
هدی
6 اسفند 92 21:50
عزیزم . انشاالله همیشه به شادی
محمد
7 اردیبهشت 93 0:06
سلام دوست قدیمی خوشحال میشم یک سری به من بزنی آپ کردم در این بادی سه سر سودای تو دارم به هوای این دیار عادت می کنم http://mohammadporgholami.persianblog.ir/
مریم مامان دونه برفی
13 خرداد 93 9:22
سلام گلم . ما تو شهرمون یه قرارکوچیک وبلاگی گذاشتیم . دوست داشتی بیا ببین .