امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

بعد از6 ماه دوری

1393/6/5 17:16
نویسنده : مامانی
2,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی زندگیم؟واااای که چقدر دلم واسه نوشتن و این دنیای مجازی و دوستهای گلم تنگ شده بود.ببخش مامان که نتونستم واست بنویسم ولی قول میدم تک تک خاطرات این 6 ماه رو برات ثبت کنم

یه سلام ویژه به دوستای گلم میکنم.به اونایی که در نبودم جویای احوالم بودن و بهم کامنت دادن.مرسی مینا جون که همیشه سراغی ازم میگرفتی.راستی مریم جون اومده رشت.امیدوارم که بهتون خوش بگذره.وای اینجا چقدر تغیر کرده.شکلکها کجا رفتن؟خندهپیداشون کردمخندونک

 

 

 

ماشالا امیرمهدی واسه خودش مردی شده

محبتپسرگلم یکشنبه داریم میریم مسافرت انشاالله وقتی برگشتیم واست مینویسم.

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (15)

مامان النا
5 شهریور 93 18:53
ماشالا چقدر گل پسری بزرگ شده. خدا حفظش کنه براتون.
يک لباس بخريـد ، بيـســت و هفــــت لبــاس ببريد
5 شهریور 93 19:27
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "با خريد يک لباس صاحب بيـســت و هفــــت لبــاس بشـــي" ؟؟ مگه نه؟؟ فکرشو بکن اگه مي خواستي بيـســت و هفــــت تا لباس!!!بخري چقدر بايد بابت پول ميــــدادي؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و صاحب بيـســت و هفــــت تا لبــاس بشيد ... ابتــدا خريــد کنيد و بعــد از دريافت ، مبلـغ را پرداخــت کنيد شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامان فرنيا
8 شهریور 93 9:49
خوش امدي دلمون برات تنگ شده بود انشالله مسافرت بهتون خوش بگذره
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 10:01
سلام عزیزم حضور مجددت رو خوش آمد میگم .. خوش بگذره برگشتی یه سری هم به ما بزن
مامان پارمیدا
19 شهریور 93 9:29
به به چشم ما روشن شد کجایین دوستم ؟ خوشحال شدم دیدم دوباره اومدین . منتظر سفرنامه خوب و زیباتون هستیم
❤مامان محمد و ساقی❤
21 شهریور 93 11:35
سلام زینب جون خوبی وای کاری نکردمخیلی وقت بود که نبودی ماشالله به این گل پسرررررررررررررررررررر مسافرت خوش بگذره مریمو دیدمممممممممممممممممم رمزو خصوصی گذاشتم
سحر
28 شهریور 93 18:08
سلام گلم، بیا عدد 3 انگری بردز آماده است.
بابا و مامان
7 مهر 93 22:46
وای مامان چه عجب یادی از اینجا کردید بس که این پست عقد کنون و دیده بودم دیگه داشتم کفری می شدم اخه کجای مامان الانم که نیومده رفتی فدای خنده های این نازی پسر
مامی فاطمه
5 آبان 93 15:25
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه میلاد فرزندتون هم گلباران عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان پارمیدا
18 آبان 93 9:27
مامانی جون پس این سفرنامه چی شد ما منتظریما
رونیکا
24 دی 93 11:54
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
ناهید وعلی سان
24 اسفند 93 16:31
سال نو مبارک
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:49
سال نو مبارک عزیزم
مامان علی(نازی)
30 فروردین 94 20:26
مامان رامیلا و رونیکا
12 تیر 94 6:12
سلام ای جانم خنده هاش و خیلی ماشاالله بزرگ شده ای ، خیلی دلمون براتون تنگ شده بود امیر مهدی جان خیلی دوستت داریم ما منتظریم پیش ما هم بیاین خبر داریم براتون.