امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

تولد بهترین همسر دنیا

1392/2/24 16:53
نویسنده : مامانی
2,470 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرزومه که یه روز، تو کلبه ی قشنگمون

 

یه شب صاف مهتابی، با دیوارای عنابی

 

دست بکشم رو گونه هات ، خیره بشم به اون چشات

 

حس کنم کنارمی، تو آغوش گرم منی

 

سرت رو شونه هام باشه ، دستات توی دستام باشه

 

نگات تو چشم من باشه ، لبات روی لبهام باشه

 

از عشق هم گر بگیریم، از امروز و فردا بگیم

 

با این دلهای پاکمون ، یه جشن کوچک بگیریم

تولدت مبارک گل من

                                                                                               

7.gifبازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک7.gif
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

7.gifتو این روز طلایی تو اومدی به دنیا7.gif
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

7.gifتو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز7.gif
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

7.gifیه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن7.gif
یکی به نیت تو یکی از طرف من

7.gifالهی که هزارسال همین جشنو بگیریم7.gif
به خاطر و جودت به افتخار بودن

7.gifتو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی7.gif
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

7.gifببین تو اسمونا پر از نور و پرندس7.gif
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

7.gifتا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن7.gif
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است

7.gifواسه تولد تو باید دنیا رو آورد7.gif
ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد

7.gifتولدت عزیزم پراز ستاره بارون7.gif
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

7.gifالهی که همیشه واسه تبریک امروز7.gif
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

 17.gif                                                           17.gif

 هـَـمه ـتو رآ بهـ خـُـداوَند سوگَنــد میدهـَند اَمـآ برآی مـَـن تو آن هـَمیـشـهـ ای کـِـهـ خُدا رآ بهـ تو سوگَنـد مـیـدَهـَـمـ !

2a.gif 

در دیاری كه تو آنجا باشی ،

 

بودن آنجا كافیست . .

 

آرزو هـــای دگر ؛ اوج بی انصافیست
2a.gif
21.gif15.gif

بقیه عکسها ادامه مطلب

Happybirthday

اینم میز تولد باباییهوراشام الویه واسنک درستیدمخوشمزه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عاشــــــــــــــــــــقتـــــــــــــــــونم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

قربون خودتو اون موهای فرفریت بشم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا بهش گفتم عصبانی نگاه کن

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا بهش گفتم ناز کن

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا هم که طبق معمول داره میخنده

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا هم تعجب کردهتعجب

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بابایی شمع هارو فوت کن که هزار سال زنده باشی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

آی قربونت برم با اون شمع فوت کردنت

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینم هدیه من وامیرمهدی(البته قبل از تولد بهش هدیشو دادم تو عکس معلومه تنش هستش)

 Happy Birthday Gif

پ.نوشت:

امیرمهدی میخوای چیکاره بشی؟؟؟؟

امیرمهدی:دُدُر(دکتر)

امیرمهدی میخوای دکتر چی بشی؟؟؟؟

امیرمهدی:بق(برق)خندهقهقهه

پ نوشت2

امروز بابایی و مامان جون امیرمهدی رو بردن واکسن 18 ماهگی زدن.من باهاشون نرفتم چون حالم خوب نبود رفته بودم دکتر لثمو جراحی کردم استرسبعدش هم عصب کشی یه دندون دیگهگریهالهی قربون پسر صبورم بشم.بابایی گفت با اینکه خیلی درد داشت ولی زیاد گریه نکرد.امروز حتی نمیتونستی درست راه بری ولی هیچی نمیگفتی قربونت برم الهی که اینقدر صبوریماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:22
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله پشت صحنه هایی که تا کنون شاید ندیده باشید (حتما ببینید)
دختر عموی بابایی
22 اردیبهشت 92 14:45
سلام....
خوبی؟؟؟
امیرمهدی خوبه؟؟؟
الهی فداش از طرف من بوسش کن
دلم یه عالمه براش تنگیده...
اگه امکان داره به منم رمز مطلب ها رو بده...
منتظرم
بای بای


سلام نجمه جون
مرسی گلم همه خوبن
گلم گوشیت خاموشه به چی بفرستم؟
البته رمز قبلی رو گفتم این مطلب که بدون رمز شد
مامان گلی
22 اردیبهشت 92 17:37
بابا باز نمیشه دیگه اذیت نکنننن


عزیزم من که زیرش نوشتم بعد از کامل شدن بدون رمز میشه گلم
مسیحا
22 اردیبهشت 92 18:23
من رمز میخام عزیزم راستی آپم
مسیحا
22 اردیبهشت 92 18:33
عزیزم رمز لطفا راستی آپم


گلم رمزشو حذف کردم
مامان مهدیار
23 اردیبهشت 92 16:36
رمز میخوام مامانی

عزیزم بدون رمزه
مامان مهدیار
24 اردیبهشت 92 2:32
به به مامانی چه کرده

تولد بابایی مبارک باشه



ممنون گلم
مامان مهدیار
24 اردیبهشت 92 2:33
ایشاله همیشه به شادی باشید

آفرین مامان با سلیقه

همه چی عالی و خیلی خوب بود




مرسی دوست گلم
ممنون زهرا جون شما لطف دارین.جاتون خالی بود
مامان مهدیار
24 اردیبهشت 92 2:33
الهی فدای حالت های مختلف امیر مهدی جون بشم من




خدا نکنه زهرا جون
الهام مامان علیرضا
24 اردیبهشت 92 10:05
امیرمهدی جون تولد بابایی رو تبریک میگم
ایشالا تا همیشه سایشون روی سرتون باشه.


ممنون خاله جونم
شما لطف دارین
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 اردیبهشت 92 10:41
سلام عزیزم تولد همسرتون را بهتون تبریک می گم ارزو می کنم خانواده خوشبختتون همیشه سالم و پایدار باشه و سلامت


سلام گلم
مرسی عزیزم شما لطف دارین
هدی
24 اردیبهشت 92 11:00
عزیزم از راه دور پذیرای تبریک ما نیز باش . گل پسرت رو ببوس .


مرسی هدی جون شما لطف دارین
مسیحا
24 اردیبهشت 92 11:03
خیلی خیلی مبارکه ، انشالله سالها در کنار هم خوب و خوش وسلامت باشین


ممنون گلم
مسیحا جونم ببوس
مامان محمد و ساقی
24 اردیبهشت 92 13:39
سلام عزیزم
به به
تولد همسری مبارک باشه
زینب جون گل کاشتی آفرین


سلام مینا جونم
مرسی گلم
واااااای خجالتم نده
مامان محمد و ساقی
24 اردیبهشت 92 13:39
چه میز تولد باحال و خوشمزه ای


عزیزم جات خالی بود
مامان محمد و ساقی
24 اردیبهشت 92 13:39
ای جونم امیر مهدی در حالت های مختلف.ای جونم دکتر برق


خیلی باحال حرف میزنه .حالا موندیم دکتر برق یعنی چی
مامان محمد و ساقی
24 اردیبهشت 92 13:40
وای جراحی لثهایشتااه زود خوب بشی.خدا رو شکر واکسنشو زد و دیگه راحت شدین تا مدرسه


اره مینا جون جراحی لثه.چقدر هم درد داشت یعنی خیر سرم با لیزر بود
اره خدا روشکر دیگه از شر واکسن راحت شدم.کی میشه از شر قطره آهن و پوشاک وشیر راحت بشم
مامان یلدا و سروش
24 اردیبهشت 92 14:28
تولد همسرتون ور تبریک میگم. انشاالله تا ابد لبتون خندان باشه


مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان یلدا و سروش
24 اردیبهشت 92 14:29
قربون این خوشگل پسر بشم من. با اون موهای فرفری خوشگلش


ممنون خاله جونم
مسافران آسمانی
24 اردیبهشت 92 20:38
تولد بابایی مبارک باشه عزیزم...
مامانی قبول نیست چرا قربون شمع فوت کردن بابایی نرفتی...؟؟؟
راستی زینب جون جات خیلی خالی بود روز جمعه کاش بشه دفعه بعدی بیای و ببینمت عزیزم...


ممنون گلم
رفتم .تو دلم گفتم
کم سعادتی از ما بود.آخه روز جمعه تولد شوهرم بود
saya
25 اردیبهشت 92 1:01
سلام عزیزم امیدوارم که خوب باشی
رمز براتون گذاشتم


سلام گلم
مرسی بابت رمز
saya
25 اردیبهشت 92 1:06
با عکس کچلیم آپم عزیزم


اوووومدم گلم
مامان محمد معین
25 اردیبهشت 92 2:29
مبارک باشه تولد بابایی انشالا سالیان سال کنار هم این روز رو جشن بگیرین
عزیزم رمزی رو که خواستین خصوصی گذاشتم


مرسی راضیه جون
مرسی بابت رمز
خوشحالم که دوستی به خوبی شما پیدا کردم
مسافران آسمانی
25 اردیبهشت 92 3:00
زود برو که خصوصی داری گلم


چششششم رفتم
مسافران آسمانی
25 اردیبهشت 92 3:05
مامانی من آپم میای نینی گپ؟


عزیزم من تو نینی گپ بودم نمیدونم چرا قطع شده بود
مامان کیاوش
26 اردیبهشت 92 14:51
تولد بابایی مبارک باشه.
خوبی عزیزم.امیرمهدی جان خوبه؟
روز جمعه جاتون واقعا خالی بود.



ممنون گلم
مرسی ما خوبیم کیارش جان چطوره؟؟
روز جمعه تولد شوهرم بود
مامان گلی
26 اردیبهشت 92 16:15
مبارکه تولد بابایی
دست مامان هنرمند درد نکنه
دندونش هم....


مرسی عزیزم
مامان علی اکبر
27 اردیبهشت 92 16:48
تولد بابای امیر مهدی جون مبارک...
انشاالله سالیان سال سایشون بالا سرتون باشه....
انشاالله که امیر مهدی جونم هم زود خوب بشه...
از طرف من گل پسری رو ببوس...


مرسی گلم شما لطف دارین
مامان ایدین
28 اردیبهشت 92 1:50
سلام گل پسر شیرینی دارین
خدا حفظش کنه تولد اقاتون مبارک باشه بازم بهتون سر میزنم به من سر بزنین


سلام
ممنون که بهمون سر زدین
آزی
28 اردیبهشت 92 18:46
سلام خاله تولدشون مبارک امیدوارم همیشه خوش باشین.



خاله امیرمهدی و بوسش کنی از طرف من.
خاله جون واسم دعا کن یه مشکلی واسم پیش اومده چند روزه روبراه نیستم. التماس دعا دارم ازتون.


سلام عزیزم ممنون گلم
چی شده خدا بد نده
متین مامی ایلیا
28 اردیبهشت 92 21:44
تولدت همسرتون مبارک ایشالا سایشون همیشه سبز و بالا سرتون باشه


این پسر طلا میخواد دکتر برق بشه ؟
خیلی خندیدم


ممنون متین جان
اره دکتر بق میخواد بشه.فکر کنم میخواد دکترای برق رو بگیره
ღ منا مامان امیرسام ღ
29 اردیبهشت 92 2:33
سلاام.
تولد همسری مبارک.انشاالله تولد 120 سالگیشون رو باهم جشن بگیرید
عکسهای امیر مهدی هم مثل همیشه خووجل
به سلامتی از دست واکسن تا چندسال راحت شدین.
بوووس بای امیرمهدی جوون


سلام گلم
ممنون شما لطف دارین
آره خدا روشکر از شر واکسن راحت شدم
مامان فرنيا
29 اردیبهشت 92 8:34
تولد بابايي مبارك اما از ان بيشتر دست مامان درد نكنه عجب تولدي مهمان هم داشتيد يا خودموني بود؟ با ديدن عكس اسنكها هوس كردم برم امشب درست كنم
اما گل پسر خيلي خوشگل شده با ان اخمش


مرسی فرشته جون
نه تقریبا خودمانی بود.بخاطر این وروجک نمیتون مهمانداری کنم یه خورده سختمه
جاتون خبلب خالی بود اسنکها خیلی خوشمزه شده بودن
محمد
29 اردیبهشت 92 9:10
دورود بر آبجی زینب.
تولد همسری مبارک
120 سال در کنار هم سالم وشاد باشید


ممنون آقا محمد
امیر حسین
31 اردیبهشت 92 8:52
سلام خاله زینب پیام منو امیر مهدی جون خوردش؟پس کوش؟


سلام
عزیزم شما هرچی کامنت گذاشتی من جواب دادم وتائید کردم لابد رفتن صفحه بعدش