امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی جونم 9ماهه شد

1391/5/8 2:00
نویسنده : مامانی
2,121 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام زندگیم .قربونت برم الهی مامان 9ماهگیت مبارک نفسم

دیروز 9 ماهگیت تموم شد وارد 10 ماهگی شدی گل پسرم.

شکلکهای جالب آروین

ماشالا دیگه داری یواش یواش مردی میشی واسه خودت

  شکلکهای جالب آروین

هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید 

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . . 

گل پسرم از صمیم قلبم 9 ماهگیت رو تبریک میگم

 شکلکهای جالب آروین

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است 

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی 

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا 

تولدت مبارک 

 شکلکهای جالب آروین

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم 

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . . 

 شکلکهای جالب آروین

دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت 

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم 

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم 

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت 

عزیزم  تولد 9 ماهگیت مبارک. 

 شکلکهای جالب آروین

الهی جاده زندگیت هموار 

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد 

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . . 

 شکلکهای جالب آروین

عزیزتر از جانم 

تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری 

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی 

تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین 

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش 

همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است 

سالروز تولدت را تبریک میگویم . . . 

 

  شکلکهای جالب آروین

http://s3.picofile.com/file/7405065264/14.gif

شکلکهای جالب آروین

قربونت برم اینجا تازه از خواب بیدار شده بودی

شکلکهای جالب آروین

 

فدای خندیدنت

شکلکهای جالب آروین

قربون پسر خوشتیپ مامان

شکلکهای جالب آروین

دست به گل نزن شاپره نیشت نزنه

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان محمد و ساقی
8 مرداد 91 0:28
رمز؟


عزیزم بدون رمزه
محسن فنائی
8 مرداد 91 3:15
سلام دوست عزیز
امیدوارم روز خوبی رو آغاز کرده باشی
با یه آپ جدید و متفات منتظر حضور گرمتون هستم
حضور شما مایه افتخار دوقلوهای افسانه ایست



سلام چشششششم
مامان علی اکبر
8 مرداد 91 3:19
سلام،عزیزم
9ماهگیت مبارک خاله جون



ممنون خاله جونم
خاله مرمر
8 مرداد 91 3:42
سلام کپل خان، نه ماهگیت مبارک. امیدوارم روزی 100 سالگیتو بهت تبریک بگم. البته اگه خودم بودم، اگرم نبودم قول میدم ریحانه به جا من بهت تبریک بگه.


سلام خاله جون
ممنون بابت تبریک
خاله جووون چرا ادرس نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاالله که 100سال زنده باشین
بابای دوقلوها
8 مرداد 91 7:39
سلام شاه پسری
خووووبی عمووو؟
9 ماهگیت مبارک باشه
انشالله 150 سال به شادی و سلامتی زنده باشی و مایه افتخار مامان و بابا



سلام عمو جووون
خوفم ممنون
مرسی عمویی
همچنین دوقلوهای خوشملتون
زهره مامان آریان
8 مرداد 91 10:26
9 ماهگیت مبارک قند عسلم.
وای مامانی خیلی خوب شد که یه عکس از اون خنده های نازش گذاشتی.عاشق خندیدنش شکلات خاله


ممنون عزیزم
میسسسسی که بهمون سرزدین
ستاره زمینی
8 مرداد 91 12:02
9mahget mobarakazizam


ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
8 مرداد 91 13:12
سلام.اول از همه 9 ماهت تموم شد جیگرم.مبارکت باشه.مامان جون خسته نباشی.
همه ی عکسهاش یه طرف اون عکسی که داره می خنده یه طرف دیگه.
من عاشق خنده هاشم.
دوست دارم زیر چونشو ببوسم.اونجا حتما" خیلی شیرینه.
در ضمن مامانی خیلی با احساس نوشتی.@}


سلام ممنون گلم آخ گفتی خسته وااااای دیووونه شدم
من خودم بجای شما زیر چونشو میبوسم
ممنون که سر زدی گلم
مامان محمد معین
8 مرداد 91 13:32
سلام, 9ماهگی گل پسرت مبارک, من هر بار میام وب شما تا آخر آهنگتون رو گوش میدم خیلی قشنگه


سلام گلم
ممنون عزیزم
آره خودمم خوشم میاد ازش بخاطر همین عوضش نمیکنم
مامان امیرحسین ومحیا
8 مرداد 91 13:45
سلام خاله جون نه ماهگیت مبارک .انشالا 120 سالگیت.


ممنون خاله مهربون


فدات شم نمیتونم بهت کامنت بدم از همین جا ازت تشکر میکنم
من تو بلاگ فا مشکل کامنت دارم
مامان کوروش
8 مرداد 91 14:05
سلام عزیزم ممنون که اومدی به وب مینا وبهم تبریک گفتی مینا منو شرمنده کرد با این کارش پسر ماهت رو ببوس بازم ممنون


سلام عزیزم
خواهش میکنم من که کاری نکردم
دوستهای مینا جون دوستهای ما هم هستن
متین مامی ایلیا
8 مرداد 91 15:18
9 ماهگیت مبارک قنده عسل ، پسر خوش تیپم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزیز دلم
یکی
8 مرداد 91 15:37
پس رمز


عزیزم بدون رمزه که
نازی رادمنش
8 مرداد 91 15:49
چه تفاهمی عزیزم من با تمام وجودم عاااااااااشق فرهادم.................قیافه اش بهم آرامش میده حیف استقلال این فصل نگرفتش اونم تقصیر قلعه نویی عوضیه.................پدرسگ...........عوضی..........خیلی ازش بدم میاد......مغرووووووووووووووووووووووووووووره.........بوووووووووووووووس...بابای............راااااااااااااستی من اسم گل پسری رو تو آخرین آپم نوشتم امیر علی ببخشید منظورم گل پسری و شما بوووووووووودی.........جالبه فکر میکردم اسمش امیر علیه...........


سلام اره فرهاد قیافش مظلومه کاش این فصل استقلال میگرفتش حیف
ممنون بابت اون تشکر تو وبت ولی حیفه که داری میری
مامان زهرا
8 مرداد 91 16:07
9 ماهگیت مبارک





ممنون خاله جون
نازی رادمنش
8 مرداد 91 16:13
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این استقلالی 10000 آتیشه کیه عزیزدلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم میام بهت میگم
مامان فاطمه
8 مرداد 91 16:43
نانازم انشاالله صدوبیست سالگیت
واااااااااااااااااااااااااای خدایا بازم خندیدی قشنگم انشاالله همیشه خنده رو لبات باشه .
وقتی می خندی دلم می خواد بخورمت .
مامانی از طرف من امیرمهدی روببوس یادت نره .


ممنون خاله جون
حتما عزیزم
نازی رادمنش
9 مرداد 91 12:35
مرسی گلم الان سر میزنم بهشون..............


خواهش گلم
مامان کوروش
9 مرداد 91 14:08
سلام عزیزم ممنون از تبریکت من با افتخار لینکت کردم دوست خوبم


ممنون بابت لینک منم شما رو لینک کردم
سپیده
9 مرداد 91 14:30
سلام. خوبی عزیزم. دوست داری تو مسابقه ای که گذاشتم شرکت کنی؟ منتظرم.


میام میبینم گلم
محسن فنائی
9 مرداد 91 22:23
سلام دوست عزیزم
بدین وسیله از جنابعالی دعوت میشود در مراسم جشن تولد افروز خانم که فردا شب بعد از بازی استقلال در وب جشن تولدها ( عمو علی ) برگذار میشود شرکت نمائید
حضور شما باعث شاکامی همه دوستان خواهد بود

مکان : http://aliakbarforghani.mihanblog.com/

زمان : سه شنبه شب ساعت 12:30 نیمه شب ( بعد از بازی استقلال )



باشه چشششششم
مسافران آسمانی
9 مرداد 91 22:41
سلام زینب جونم
دلم براتون تنگ شده بود اما شرمنده چند وقتی نتونستم بیام نت...
9 ماهه شدن امیرمهدی جون مبارک باشه ، انشاالله 100 سالگیشو ببینی و شاهد رشد و بالندگیش باشی...
بوس بوس بوووووووووووووووووس برای گل پسملی...


سلام عزیزم چه عجب دلم فکرت شده بود خیلی وقته خبری ازت نیست
ممنون که اومدی
باران
9 مرداد 91 22:47
سلام 9ماهگی گل پسرمبارک


ممنون عزیزم
باران
9 مرداد 91 22:49
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$
مامان امیر
10 مرداد 91 10:13
امیر مهدی جون عزیزم 9 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جونم
ستاره زمینی
10 مرداد 91 13:14
سلام پیش ما نمیایی


سلام عزیزم من که اومدم.چششششششم دوباره میام
مامان زهره
10 مرداد 91 14:19
سلام عزيزم 18 ماهگي امير مهدي جون مبارك


ممنون ولی خیلی زوده گلم تازه 9 ماهش شده
مامان زهره
10 مرداد 91 14:20
آه ببخشين من 9 ماه جلوتر رفتم .انشاء الله تولد يك سالگيش


ممنون زهره جون
نایسل خانم
10 مرداد 91 16:54
من ننتونستم برم تو ادامه مطلب
اره منم خیلی ازشون ب دم میادد موذی ها


چرا نتونستی بری؟ادامه مطلب عکسه
نایسل خانم
10 مرداد 91 16:54
نمیدونم خوش به حالتون ولی مراقب باش گفت ماه رمضونه طرحه


باشه گلم من مراقبم
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:13
چی بگم والا نه من نمیتونم برم توش
نایسل
10 مرداد 91 17:16
الهی قربونش برم دیدم واسه مررور گرم بود ایرادش[hr
خودمم چک کردم دیدم مشکل نداشت تعجب کردم
نایسل
10 مرداد 91 17:16
الهی فداش شمممم من خوش خ نده روو

ممنون گلم

یکی
10 مرداد 91 17:29
helo قالب وبلاگ را تعویز نَمیکنی


امید جون وقت نمیکنم بعدا بخاطر تو عوضش میکنم
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:32
آخی الهی برات بمیرمم


خدانکنه گلم
elena
11 مرداد 91 1:46
سلام مامان خوب که اینقدر به فکر عزیز دور دونت هستی
باور کن رفتم تو اینترنت برات برای تولد کوچولوت دنبال یه سری چیزا گشتم.
چیزای جالبی که دیدم و قبلا هم خودم استفاده کردم رو برات می ذارم
خدا کنه به دردت بخوره مامان گل
اولیش یه شمع تولد موزیکاله که اول غنچه است بعد مثل فشفشه عمل می کنه و غنچه باز می شه، میشه مثل گل بعد اهنگ می زنه...خیلی هیجانیه.
می تونی کیکت رو که عکس زنبور داره با این گلی که برای اونزنبور عسله روی کیکه ، خوشملش کنی.
این و از این سایت ببین درس :
(کل ادرس رو کپی کن توی بار)
http://www.bziran.com/detail.php?vendors=71240239&id=57&AdsID=46625&ads_type=&percent=&name=%D8%B4%D9%85%D8%B9%20%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%20%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%20%D8%AC%D8%B4%D9%86%20%D9%88%20%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85

چیز بعدی که دیدم یه کارت پستال سخنگو هستش، که 15 ثانیه صداتو می تونی توش ضبط کنی و اون با بازکردنش صدا رو می شنوه. حالا نظر من اینه که می تونی اهنگ زنبور عسل رو ضبط کنی توش .
اینم سایتشه:
http://www.bziran.com/detail.php?vendors=21320086&id=11&AdsID=46625&ads_type=&percent=&name=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84%20%D8%B3%D8%AE%D9%86%DA%AF%D9%88
یه پیشنهاد دیگه ، حتما برای کوچولوی نازنینت کارتون زنبور عسل رو بخر، می دونی که بچه ها دوست دارن که کارتون ها براشون توی دنیای واقعی وجود داشته باشه، پساگه کارتون زنبور عسل رو ببینه ،اونوقت با دیدن تم های زنبور عسل موقع تولدش کلی ذوق می کنه. اینم کارتونه:
http://www.bziran.com/detail.php?vendors=71240188&id=99&AdsID=46625&ads_type=&percent=&key=%D8%B2%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%B1%20%D8%B9%D8%B3%D9%84&kind=1
اینم اهنگ های تولد برای شادی اون شب عزیز
http://www.bziran.com/detail.php?vendors=31130028&id=464&AdsID=46625&ads_type=&percent=&key=%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF&kind=1
البته 2تا مجموعه آهنگ هستکه یکیش هم اینه:
http://niazshop.com/detail.php?ob&su&no&bz=33199&id3=40071
حالا سعی می کنم بیشتر برات بگردم
من بچه ندارم، اما چون خیلی دوست دارم و ذوق می کنم ،دوست داشتم کمکت کنم.
ایمیلم رو برات می ذارم اگه کمکی خواستی بهم بگو برات می گردم.
خودم هم باز می گردم
موفق باشی عزیزم



سلامممممممم
وووووای ممنون عزیزم بابت این همه راهنماییت
فدات شم کاش آدرس میزاشتی تا بیام پیشت
الهه مامانی طهورا
11 مرداد 91 1:59
عزیزم خصوصی داری


چششششششم عزیزم
مامان فرنيا
11 مرداد 91 13:35
عجب پسري چقدر خوش تيپه من عكس اخري را خيلي دوست دارم خيلي خوردنيه


میسسسسسی شما لطف دارین گلم
مامان محمد فرزام
11 مرداد 91 14:15
9 ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمــــــاز ۩
11 مرداد 91 19:45
سلام خوبید؟
چرا خبری نشد؟
نظرتون بازم تایید نمیشه؟
راستی من وبلاگم را سایت کردما
اینم آدرسش:
http://worldprayer.ir/
خوشحال می شم که بهش سر بزنید
طاعات قبول حق
یاعلی
منتظر نظراتم


سلام سجاد جان نماز روزت قبول باشه
من وقتی میام تو وبت اصلا کد امنیتی برام نمیاد که تایید کنم
مشکل من اینه
راستی عکس چطوری برات بفرستم؟
چششششششم حتما به آدرس جدیدت میام
مامان مارال فرفری
11 مرداد 91 20:01
9 ماهگیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک


سلام ممنون گلم
مامان سبحان جون
13 مرداد 91 14:29
سلام عزیزم وبتون خوشمله شنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به سبحان جون شماره 13 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php


سلام
چششششم
یکی
13 مرداد 91 16:52
لو گو را با پول درست کردی


پ ن پ صلواتی بود
دنياےنياز به نمـاز|WorldPrayer.ir
14 مرداد 91 11:59
سلام خواهش می کنم
میخوایی چیکار؟
یه بنر مثل شما 2000 تومان که فلش باشه
و یه لوگو که باید چندتا عکس باشه بستگی به زمان کارش داره که بین 2000 تا 3000 تومان میشه
توی همون آدرسه توی اون جدول تعرفه ها نوشتم
My-tools.mihanblog.com
بابت اون +1 هم باید بگم که حمایت از طریق جیمیلتون میشه که باید رمز و جیمیلتون را توی اون دوتا کادر وارد کنید که از طریق حساب جیمیلتون ما حمایت بشیم
التماس دعا طاعات هم قبول حق


سلام میام میگم
یکی
14 مرداد 91 15:00
no tankiu
دنياےنياز به نمـاز|WorldPrayer.ir
14 مرداد 91 17:58
سلام ببین منم برام همین مشکل بود
فقط یه کار میشه کرد
همون آدرسی که بهتون دادم را دارید؟
که کد را از اونجا کپی کردین!
اگه ندارید دوباره مثل اون موقع میذارم به جای آدرسم بعد هر موقع خواستی کد لوگویت را به دیگران بدی این آدرس را بهشون بده و بگو برند کپی کنن
براتون فرستادم
بعدا میام و این مشکل را حل می کنم
تا کد لوگویتان زیرش باشه


ممنون سجاد جان
majidjo0n
14 مرداد 91 18:35
♥♥♥♥♥ســـــــــ♥ــــــــــــلام....وبت خيلي قشنگه[بوسه]♥♥♥♥♥ ♥♥♥تو خم ســــــــــــــــــر بزن♥♥♥ ♥♥♥نويسنده هم ميتوني بشي♥♥♥
دنياےنياز به نمـاز|WorldPrayer.ir
14 مرداد 91 19:34
ببین اینم کدش: Banner and Logo Banner and Logo گفتم اگه اول این کد را بدم چون زیاده شاید وحشت کنی چون برای یکی چنین کدی فرستادم خیلی عصبانی شد آخه چون کد دوبار تکرار میشه یه کم زیاد میشه؛ حالا شما کد قبلی را بگرد پاکش کن و بعد به جاش تمام کد بالایی را کپی کن و همونجا پیست کن در مورد کارت تولد نمی دونم چی بگم یعنی چون تازه کار هستم زیاد بلد نیستم یعنی بلدم اما قشنگ نمی تونم طرح بزنم ولی خوب شما ایده هایتون را بگویید شاید تونستم بسازم ولی سعی خودم را می کنم
دنياےنياز به نمـاز|WorldPrayer.ir
14 مرداد 91 19:35
ای وای کد نیومد؟
دنياےنياز به نمـاز|WorldPrayer.ir
14 مرداد 91 19:35
صبر کن که مثل اون موقع برات بفرستم
مامان رامیلا
15 مرداد 91 17:50
خاله جان منظورم از آدرس عکاسی هایی که معرفی کردید بودید، بود .
پرپرواز
26 مرداد 91 16:37
سلام امیر مهدی گل



پسر پسرقند عسل .

انشائ الله در پناه حق زیر سایه ی بابا و مامان بزرگ بشی بشی یه دسته گل .

بعدش هم به این مملکت اسلامی کمک کنید تا جزو سربازان امام زمان قرار بگیری.


ماروهم دعا کنی.


دوستت دارم عزیزم. چون من همه ی بچه هارو دوست دارم.



.خداحافظ


ممنون عزیزم که سر زدین
بازم پیش ما بیاین