امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی 15 ماهه شد همراه با یه تولد و دندان هفتم

1391/11/17 19:49
نویسنده : مامانی
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

ASDtags_BlondGirl_hello.jpg

سلام دلبرک مامان زندگی مامان عمر مامان

با کلی تاخیر دوباره اومدم.این روزها اهواز دیگه خبری از سرما و زمستون نیست فکر کنم بهار شروع شده.

البته 2 روز پیش بارون قشنگی بارید ولی هوا زیاد سرد نشد.ما که بخاری ها رو جمع کردیم.

پسر قشنگم این روزها خیلی اذیتم میکنی نمیدونم چرا؟؟؟؟؟همش بهانه های الکی میگیری زیاد نق میزنی حوصله بازی نداری همش میگی بغلم کن دلیلشو نمیدونم ولی هر چی هست ایشالا زود خوب بشی وپسر عاقلی بشی

 

اون هفته تولد دختر دوستم دعوت بودیم خیلی خوش گذشت .چند تا عکس گرفتم ادامه مطلب گذاشتم

2 روز پیش نوبت بهداشت داشتی واسه چکاب 15 ماهگی.البته آزمایش هم داشتی که جوابشون خدا روشکرعالی بود.وزنت همش 500 گرم اضافه شده بود یعنی شدی 9کیلو 800 گرم.من که خیلی ناراحت شدم ولی خانوم بهداشت گفت طبیعی هستش همه بچه ها تو این سن زیاد وزن نمیگیرن.

راستی بعد از کلی فاصله گرفتن از دندان قبلی بالاخره مروارید هفتم هم در تاریخ 14/بهمن 91نمایان شد مبارکت باشه گلکم.

هر چی بهت میگم بگو مامان جون میگی نَه نِه.

هر کی در خونه رو میزنه سریع میگی ممد(منظورت عمو محمد هستش)

صبح که از خواب بیدار میشی میری گوشی تلفن رو میگیری و بهم میگی بابا یعنی زنگ بزن به بابا

چند روزی بود که گوشت رو میخاروندی یه خورده هم قرمز شده بود منم دیروز بردمت دکتر بعد از معاینه گفت یکی از گوشهاش چرک کرده.واست دارو نوشت ولی کی بخوره؟؟؟؟؟خیلی بد دارویی.

عاشق اینی که وسایل سنگین بلند کنی وقتی هم نمیتونی جیغ میکشی.دیشب داشتم کتاب میخوندم دیدم صدای جیغت بلند شد با عجله رفتم ببینم چی شده دیدم جاروبرقی رو میخوای بلند کنی نمیتونی .یا گونی برنج میخوای بلند کنی.یا ساک پر از لباس و .....بابایی میگه آخرش وزنه بردار میشه.

همچنان خراب کردن اسباب بازیهات ادامه داره.بابایی گفته دیگه برات چیزی نمیخرم تا عاقل بشی.

خونه رو تمیز میکنم درست 5 دقیقه بعد میشه بازار شام.نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟


راستی عکسها ادامه مطلب هستن فراموش نشه.


 

 

در حال سیب خوردن خونه مامان جون

اینم از تولد نیایش جون

 

اینجا هم ناخنک زدی به کیک

شلوارت رو چند روز پیش خریدیم(مبارکت باشه گلم)

اینها هم عکسهایی هستن که مامانی واست درست کرده(البته هنوز حرفه ای نشدم اینها آموزشی بودن)

 

اونهایی که فتوشاپ بلد هستن لطفا اشکال کارم رو بگن(البته زیاد کار نکردم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (120)

مامان عسل
17 بهمن 91 16:10
سلام انشاالله كه امير مهدي گل ما 100ساله بشه
خوشحال ميشم به وبلاگ عسل منم سر بزنيد
با اجازه لينكتون كردم


سلام گلم
ممنون ایشالا عسل جون هم 100 سال عمر باعزت داشته باشه
خانومی ممنون بابت لینکتون ولی آدرس که نزاشتین منم بیام؟؟؟؟؟؟؟
زهره
17 بهمن 91 20:29
سلام میشه به وبلاگ من هم سر بزنید منتظر حضورتان هستم
http://zohrehamour.blogfa.com


سلام
چشم حتما زهره جون
مونا مامان امیرسام
18 بهمن 91 2:58
مامانی چه عکسها رو قشنگ روتوش کردید.با اینکه تازه کارید.
وای خدا مثل موش سیب رو دندون زده.خدا حفظت کنه موش موشک
امیدوارم هرچه زودتر بیقراریت تموم بشه عزیزم.مامانی شاید دوباره داره دندون در میاره؟


جدی؟؟؟؟نظر لطفته عزیزم چشات قشنگ میبینه.تازه زیاد دقت نکردم همینجوری بودن
اره دندون که داره ولی نق زدنهاش مال دندونش نیست
مامان فرنیا
18 بهمن 91 7:43
وای عزیزم هنوز خنده هات دل میبره من عاشق این عکس اول هستم خنده با ان دندانهای موشی
ارزو داشتم دختری یکبار یک میوه گاز بزنه اما دریغ فقط اب میوه و میوه پوست کنده میخوره
تولد ان دختر کوچولو هم مبارک کیکشون خیلی خوشگله جای ما خالی یکم ناخنک بزنیم


ممنون عزیزم اره منم خوشم اومده از این حالتش
ای بابا همون یه بار بود سیب خورد تا حالا که فقط چند بار پرتقال خورده.کوچیکتر که بود زیاد میخورد ولی حالا نه
مامان فرنیا
18 بهمن 91 7:43
عزیزم 15ماهگیت مبارک


ممنون خاله جونم
هدی( مامان امیر مهدی)
18 بهمن 91 8:00
چه عکس های قشنگ و نازی . امیر مهدی من هم دقیقا مثل گل پسرت شر و شیطون و البته بهانه گیر شده


ممنونن بابت توجهتون
خدا یه طاقتی بهمون بده تا بزرگشون کنیم
مامان پریسا
19 بهمن 91 1:02
سلام گلم خوبی؟حساب این مامانی رو میرسم که اینقد ازت شکایت میکنه


سلام خاله ممنون خوبم
آره همش این مامانی نق میزنه نمیزاره من خرابکاری کنم
مامان پریسا
19 بهمن 91 1:04
عکس ها خیلی خوشکل شدن.
باز خوبه تو چند تا درست کردی


ممنون عزیزم
اینها رو هم زیاد دقت نکرده همینجوری بود
مامان علی اصغر
19 بهمن 91 22:25
سلام امیرمهدی جون تولدت مبارکمامانی دستتون درد نکنه عکس هاهم خیلی خوشگل شدن من شماروهم به بازی وبلاگی دعوت می کنم لطفا یه سری به ما بزنین


سلام خاله جونم ممنون
چشم حتما میام
آزی
19 بهمن 91 22:32
سلام جوجوی من 15ماهگیت مبالک
خاله ناراحت نیستم ازتون کی گفته ناراحتم.
میدونم که وقت ندارین امیرمهدی ام دوره حساسشه الان باید مراقبش باشه یکی.
خیلی خوشم اومد از نه نه که نوشته بودین.
شایدم جوجوی من اخرش رضازاده رو شکست بده
واااای خاله خندش منو کشته.
معلومه بزرگ شد دل دخترارو با خنده هاش میبره.



ممنون خاله جونم
خوشحالم که درکم میکنی دوست گلم
ولی من اصلا کلمه نه نه رو دوس ندارم هر کاری میکنم ترکش نمیکنه
اینجور که معلومه پدر رضازاده رو هم شکست میده
از حالا دوس دختر داره
آزی
19 بهمن 91 22:34
عکسارو خیلی خوب درست کرده بودین.


ممنون آزی جون
مامان بیتا
20 بهمن 91 9:21
سلام ممنون که به یادمون هستید
امیرمهدی گل رو ببوس


سلام از ماست عزیزم
چشششم کار هر روزمه
خاله مرمر
20 بهمن 91 18:56
مامانی غصه نخور انشاالله زودتر این گل پسرمون دست از نق زدن و شیطونی برمیداره
گل پسری مروادید جدیدت مبارک
من عاشق خنده هاشم با اون دندونای نازش


ممنون خدا کنه عزیزم من که دعای روز و شبم همینه
ممنون خاله مرمر جون
مامان علی اکبر
20 بهمن 91 20:00
سلام عزیزم ممنون که اومدی.
ای جان دندوناشو نگاه کن.
گلم 15 ماهگیت مبارک.


سلام گلم خواهش میکنم وظیفه بود
ممنون خاله جونم
مامان فاطمه
20 بهمن 91 20:44
گل پسرم چرا لاغرشده؟
مامانی خوب فکر کنم قدکشیده.


آره قد که کشیده ولی غذاش خیلی کم شده
مامان فاطمه
20 بهمن 91 20:45
دستت درد نکنه کارت زیبا بود. البته امیر مهدی خودش خوشگله کار مامانش هم قشنگ کرده


واااای مرسی خیلی خوشحال شدم که تعریفمو دادین
مسیحا
20 بهمن 91 21:00
مبارکت باشه هم دندونت هم 15 ماهگی خوشکل پسر


ممنون خاله جونم
محمد
21 بهمن 91 8:06
امیر مهدی 15 ماهگیت مبارک باد



ممنون دوست عزیز
مامان علی اکبر
21 بهمن 91 20:27
سلام عزیزم
خدا بیامرزه پدر هر کی رو که ماشین لباسشویی رو اختراع کرد
میزارم تو ماشین لباسشویی بعد میزارم چند بار فقط بشورشون بعد آبش رو تخلیه میکنم


سلام گلم
من که دلم نماد لباسهاشو بندازم تو ماشین
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 0:43
سلام عزیزم
خوبی؟چه عجب بابا پست گذاشتی.دلمون تنگ شده بود براتون


سلام گلم
ممنون مینا جون
واقعا به داشتن دوستهایی مثل شما افتخار میکنم
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 0:44
مامانی الان دیگه موقع اذیت کردن امیرعسله دیگه.تو این سن همینطوری هستم.نمیشه زیاد ازشون انتظار داشت.تازه دیگه مثل قبل وزن اضافه نمی کنن


اره درست میگی مینا جون
من الکی نگرانم
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 0:46
تولد دخملی خانم هم مبارکش باشه
وایییییییییییییییی چه عکسهایی درست کردی آفرین
پس رفتی تو کار فتوشاپ


ممنون گلم
اره البته تازه کارم
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 0:46
معلومه که دختر هم دوست داریااااااااااا
ایشا... بعدی دختره


اره من عاشق دخترم
ایشالا
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 0:48
یعنی عاشق این عکس یکی مونده به آخرشم
کار فتوشاپت هم خوبه


ممنون گلم
آره به نظر خودمم بد نیست چون تازه شروع کردم
ستاره زمینی
22 بهمن 91 13:58
مبارک مبارک 15 ماهگیت ملالک

دندونتم مبارک باشه شازذه پسر
عکسای خوشجلی


ممنون خاله جونم
مرسسسسسی
ستاره زمینی
22 بهمن 91 13:59
آزی
22 بهمن 91 14:35
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶


♥ سلام با دو تا مطلب به مناسبت روز ولنتاین آپم ♥

1- ((♥ به مناسبت روز ولنتاین 25 بهمن ماه:به سلامتیه همه مامانا و باباها ♥))

2- ((عکسای ولنتاینی عاشقانه تقدیم به همه ی عاشقا))

خوشحال میشم بیای وبلاگمو واسه هر دو تا آپم جداگونه نظر بذاری.


چشم گلم
محمد
23 بهمن 91 8:03
سلام
با افتخار جزء دوستانم قرارتون دادم.
شادباشیدوسلامت


سلام مممنون دوست عزیز
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 13:49
انشاء الله صد سالگيش نه 120 سالگيش
انقلاب ما به خاطر نان نبود ، به خاطر قدرت مسئولينش نبود، به روزيم


ممنون خاله جون
چشم حتما میایم
و...
24 بهمن 91 17:44
سلام اگه افکت فوتوشاپ قشنگ داری بده میگم خص سبزرو چطور دور نوشته گذاشی مال خود افکت متن بود
ستاره زمینی
25 بهمن 91 8:30



X
ستاره زمینی
25 بهمن 91 8:33




محمد
25 بهمن 91 8:44
با سلام
به اسم شکرآباد روستای من .
شادباشیدوسلامت


سلام
چشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 12:53
سلام عزیزم به یه مسابقه دعوتید
مولود
26 بهمن 91 16:12
عزیزم هیچ نگران نباش تمام این نقزدنا برا دندوناشه و تا کامل نشن این روال ادامه داره فقط باید تحمل کرد خصوصا وقتی دنون آخریا میخواد در بیاد خیلی اذیت میشن.
ایشالا که همیشه به جشن و مهمونی و خوش گذروندن عزیزم


ممنون گلم از راهنماییت
کاش این طور باشه و زود خوب شه
آزی
26 بهمن 91 18:32
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ

سلام با سه تا مطلب خوشگل آپم.
هر 3تاشم عکسه
1-عکسای بچه های ناز نازی
2-صحنه های خنده دار دیدنی در ایران
3-رکوردهای کتاب گینس

خوشحال میشم بیاین و نظرتونو بدونم.


چشم گلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 16:17
سلام عزیزم به یه مسابقه دعوتید تشریف بیارید وبلاگمون


سلام گلم
باشه ممنون
و...
28 بهمن 91 16:44
http://www.amazing-animations.com/
مامان علی اکبر
29 بهمن 91 2:30
راستی چرا دلت نمیاد لباساشو بزاری تو ماشین؟؟؟؟؟
یعنی همشونو با دستت میشوری



اره عزیزم همشو بادست میشورم
تازه روزی چند بار هم عوضش میکنم
ولی دلم نمیاد بندازم تو ماشین
ستاره زمینی
29 بهمن 91 8:09

تقدیم وجود مادر


ممنون گلم
متین مامی ایلیا
29 بهمن 91 15:55
هم 15 ماهگیت مبارک و هم دندون هفتمت قنده عسل
عزیزم نگران وزنش نباش مهم اینه که سلامت باشه بچه خیلی هم تپل باشه خوب نیست


ممنون خاله متین جون
مرسی از راهنماییت آره من بیخودی نگرانم
مسافران آسمانی
29 بهمن 91 19:42
الهی موش بخوره اون دندونای خوشکل و سفیدتو...چه ناز میخنده ماشااله...
تولد نیایش جون هم مبارک باشه زینب جان
عزیزم معمولا از 12 ماهگی تا 18 ماهگی بچه ها بهانه گیر میشن و علتش هم ترس از تنها موندن و مسائلی از این قبیل هست...آخه حس ترس رو تو این مدت به شدت احساس میکنن و مادر و آغوش گرمش تنها جایی هست که این حس رو برطرف میکنه...بخاطر همین تمایل دارن مدام تو بغل گرفته بشن و مادر نزدیکشون باشه...


ممنون خاله جونم
چه عجب یادی از ما کردین؟؟؟؟؟
ممنون بابت تبریک تولد عزیزم
ماشالا خیلی وارد هستین
اره عزیزم شما درست میگین ممنون از راهنماییت
مامان علی مرتضی
29 بهمن 91 23:57
سلام عزیزم چ بزرگ شدی ماشالله 15 ماهگیت مبارک عزیزم


سلام خاله ممنون نظر لطفتونه
مامان آبتین
30 بهمن 91 1:27
سلام عزیزم

مبارک باشه! ببخش با تاخیر اومدم ...
درگیر پسرک هستم در کشاکش زندگی!

دیر اومدنم رو به حساب بی وفایی نزار


سلام گلم
مرسی عزیزم شما لطف دارین
اختیار داری عزیزم
مامان آبتین
30 بهمن 91 1:29
راستی برنامه های فتوشاپی که گرفتم نصب نمیشه توی پرسش پاسخ درموردش توضیح دادم اگه راهنمایی کنی ممنون میشم


عزیزم میام میگم
مامان علی اکبر
30 بهمن 91 2:01
سلام عزیزم پس حق داری نمیزاری گل پسر کثیف کاری کنهچون مامانی زحمت لباساشو میکشه
منم اوایل که کوچیکتر بود خودم میشستم اما الان به قول شما روزی چند بار لباساشو عوض میکنم دیگه داشت کم کم دست درد میگرفتم منم دلو زدم به دریا



سلام گلم
نه بابا کثیف کاریشم میکنه البته موقع غذا خوردن
عزیزم موفق باشی
امیر مهدی و عمی
30 بهمن 91 10:26
سلام
خیلی کارتون خوبه
عکسای گل پسر خیلی خوب شده
دستتون درد نکنه


سلام دوست گلم
ممنون نظر لطفتونه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 13:27
خصوصی دارید
مامان متین
30 بهمن 91 13:40
سلام خانمی شرمنده که نتونستم تا الان بیام پیشتون ولی بخدا فراموشتون نکردم فقط یکم فرشته کوچولوی جدیدمون وقت گیره
ماشالله گل پسر چه بزرگ شده 15 ماهگیت مبارک عزیزم.
حسابی قوی هستی که میخوای این همه وسایل سنگین بلند کنیا ای شیطون
دندون جدیدت هم مبارک.
ای جانم دندوناشو جیگرتو.
مامانی خودمونیما میکست که خیلی خوب شده.
میدونی دورگیرت هنوز خوب نیست. ولی با تمرین حتما بهتر میشه.البته چون خودتون خواستید گفتما


سلام گلم ممنون که فراموشم نکردین اره درکتون میکنمایشالا خدا حفظش کنه
اره خاله جون خیلی قویم اخه شیر مامانمو میخورم
این کارهای اولم بود حالا خیلی بهتر شده
مامان متین
30 بهمن 91 13:40
خصوصی


چششششششم
مامان امیر مهدی (سوده)
30 بهمن 91 16:24
سلام گلم چه وب نازی !چه گل پسر خوشگلی!و چه اهنگ زیباییی من عاشقشمممم لینکت کردم عزیزم.


سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین
آره اهنگ اندی چون شاد بود گذاشتم
ممنون بابت لینک
زهرا مامان مه سما
1 اسفند 91 7:13
15 ماهگیت مبارک عزیزم

فدای خودت با اون دندونای قشنگ بشم من


ممنون خاله جونم
مرسی که بهمون سر زدین خاله جون
آزی
1 اسفند 91 12:27
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥♥♥
___________________♥♥♥♥
___________________♥♥
__________________♥♥
_________________♥
_______________♥
____________♥♥
__________♥♥♥
_________♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
__________♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥
_________♥♥♥♥
آپــــــــــــــــــمـــــــ
آپــــــــــــمــــ
آپــــــــ


با کل کل پسره با دوست دخترش

چششششششم اومدم
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 12:28
15ماهگیت مبارک عزیزم


مر30 خاله جونه مهربون
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 12:29
مروارید هفتم مبارک خوشگل خان


ممنون خاله جونم
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 12:30
تولد دختر دوستتون هم مبارک.ماشاالله نازه


ممنون ازلطفت ایشالا تولد علی جون
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 12:30
آخیییییییی تو عکس اولیه خیلی بامزس...برای موش کوچولوی خودم


مرسی سارا جون
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 12:31
میبینم که همه رفتن تو کار فتوشاپ
ولی خیلی قشنگ بودن.دستت درد نکنه.موفق باشی


اره عزیزم ازبیکاریه
ممنون گلم شما لطف دارین
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:20
سلام زینب جون خوبی عزیزم؟

هیچ خبری ازت نیست؟


سلام مریم جون
مرسی زیر سایتونیم
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:22
راستی برای این تولد قرار بود سالاد درست کنی . درست کردی؟


اره ولی وقتی دیدم کیکش پروانه نبود منم ماهی و خرگوش درست کردم
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:43
تولدش خیلی کوچولو بود . خودمونی گرفتن.

ایشالله. ممنون


مرسی که اومدی مریم جووووون
مامان ترانه
1 اسفند 91 16:13
15 ماهگبت مبارکه عزیزم


ممنون خاله جون
الهام مامان یاسی
1 اسفند 91 18:39
وووش ووش چه خنده های دلبرانه ای داره این گل پسر
دوست عزیزم مرسی که تو این مدت به یادمون بودی، رمز مطالب وب یاسی برداشته شد.


ممنون خاله جون
خواهش میکنم گلم وظیفه بود
بابا امیر
1 اسفند 91 20:57
با سلام و احترام
15 ماهگیه امیرمهدی خان و اضافه شدن مروایدهاش مبارک ماشالله موهاش اینقدر بلند شده که شبیه دخترا شده
اذیت هاشم که خیلی کمه ؟ البته بجه و اذیت هاش


سلام ازماست
ممنون دوست عزیز بابت تبریک
اره ولی کوتاهشون کردم لبته هنوز عکس نزاشتم
ای بابا اینقدر اذیت میکنه که ادم از کرده خودش پشیمون میشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 اسفند 91 0:21
خصوصی مامانی


ممنون عزیزم
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:34
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان ترانه
2 اسفند 91 14:31
فدات شم پست قبلی و یاذم زفت خصوصی بزارم تاییدش نکن


باشه گلم متوجه شدم
مامان امیر مهدی (سوده)
2 اسفند 91 19:20
برو وب امیر مهدی :دعوت شدی به مسابقه:چرا نی نی وبلاگو دوست داریم؟


باشه گلم حتما ولی من ی بار دعوت شدم به این مسابقه
یاسر باقری
2 اسفند 91 19:44
سلام.
چطوری؟
چرا تشریف نمیارین وبم بهم انتقاد کنین و پیشنهاد بدین؟
خیلی وقته بروزم.ولی فکر کنم مارو از یاد بردین؟
لطفا تشریف بیارین و ما را محروم نکنین.
نکته نکته:
(این نظر برای تموم لینکام میفرستم پس اگه قبلا تشریف آوردین ناراحت نشین.)
یا علی.

سلام ممنون دوست عزیز
چشم حتما خدمت میرسیم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
3 اسفند 91 1:32
سلام
واییییییییییییییییییییییی اینم یه امیر مهدی خوشگل دیگه خوش تیپ وناز خوشحال میشم با هم دوست شیم ما هم تقریبآ به استان شما نزدیکیم تولد نیایش جون مبارک امیر همدی روببوس راستی عکسها خوشگل بودن


سلام از ماست
وااااای ممنون ازاین همه لطف
جدیشما کجا ساکن هستین؟
حتما میام وبتون
مامان فائزه
3 اسفند 91 19:00
سلام عزیزم
ماشاالله چقدر بزرگ شدی خاله جون ببخشید درگیری خیلی زیاده .. نتونستم بهت سر بزنم ..
راستش هر وقت فاطمه فندوقم خوابه میام وب ... اونم زود بیدار میشه اصلا به کارام نمیرسم

خلاصه ببخشید
تولدتم مبارک ... دندونتم مبارک ... ایشاالله تولد 100 سالگی تو بگیری خاله جون


سلام گلم
ممنون که اومدین
منم درک میکنم زندگی با بودن بچه کوچیک واقعا سخته
مامان درسا
4 اسفند 91 9:47
با سلام
ماشالله به امیرمهدی آقا برا خودش مردی شده
منم تازه اومدم نی نی وبلاگ و دوست دارم در صورت تمایل شما لینک امیر در وبلاگم بگذارم اگر مایلید به تبادل لینک هستید به من اطلاع دهید.
امید است این دوستی پایدار باشد


سلام ازبندس
ممنون که بهمون سرزدین
چشم منم میام وبتون
مامان علی اکبر
4 اسفند 91 10:43
سلام عزیزم
بروزیم بیا پیشمون


سلام ازماست
ای به چشم
ستاره زمینی
4 اسفند 91 14:56




ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
5 اسفند 91 2:51
سلام خوبید امیر مهدی خوبه چقدر خوشحال شدم که دعوتمو پذیرفتید می بوسمتون امیر مهدی رو یه ماچ آبدار کنید


سلام ناهید جون ممنون خوبیم
خواهش میکنم گلم
مامان پریسا
5 اسفند 91 7:57

ممنون


مامان طاها
5 اسفند 91 8:21
ای جانم.
عزیزه خاله رو ببینید چقدر بزرگ و خوشگل شده
خیلی وقت بود که بهتون سر نزده بودم.
اما تو این مدت پسر گلتوت حسابی شیطون و شیرین شده خدا حفظش کنه.
راستی مروارید جدید هم مبارک.


مرسی مریم جون
آره خیلی وقته بهمون افتخار نمیدی ونمیای پیشمون ولی ما همیشه بیادتون هستیم
آزی
5 اسفند 91 13:33
$▪▪●▪▪● آپــــــــــــــــــ ــــــم
$▪▪●▪▪● آپـــــــــــــــــ ــــــــــم
_$▪▪●▪▪● آپــــــــــــــ ـــــــــــــم
___$▪▪●▪▪● آپـــــــــــــ ــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪● آپـــــــــــــ ــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪● آپــــــــــــ ـــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● آپـــــــــــ ــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● آپـــــــ ــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● آپـــــ ــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● آپـــ ــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● آپــــــ ـــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● آپـــــــــــ ــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● آپــــــــــــــ ـــــــــــــم
________$▪▪●▪▪● آپـــــــــــ ــــــــــــــــم

سلام با کل کل دختر بچه و مادرش آپم
خوشحال میشم یه سر بزنین.


سلام گلم
چشم حتما میام
آزی
5 اسفند 91 18:10
چشم نخوره خاله ماشاالله کلــــــــــــــی نظر داری ایندفعه.
پس کی آپ میکنین من این نمکدونمو ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی ازی جون از اینکه به فکرمونی
مامان پارسا
6 اسفند 91 8:03
پسر نازی دارین با اون دندون های موشی و خنده های دلرباش خدا حفظش کنه براتون. کارتون قشنگه اگه میشه راهنمایی کنین که این قالب عکس ها رو از کجا آوردین
مامان کوثری
6 اسفند 91 9:34
سلام خوفین امیر مهدی جان چطوره چند وقتی بود نتونسته بودم بیام پیشتون
انشاالله که زود گوش های امیر مهدی جان خوب بشه
15 ماهگی و دندون جدید مبارک باشه رفتی تولد حسابی خوش گذشته ها عکس ها هم خیلی خوب شده دست مامانی درد نکنه


سلام عزیزم
ممنون گلم ما هم خوبیم به لطفشما
مرسی بابت تبریکتون
مامان نازی
6 اسفند 91 13:14
سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی.ممنونم از لطفت.
عزیزم منظورم از سر گیر همونه که یا در یخچال یا زیر فرش میندازیم تا سر نخوره .روی چشمم.از سالهای پیش چندتا هفت سین دارم خداکنه خوشت بیاد


سلام نازی جون ممنون
الان میام وبت
مامان نازی
6 اسفند 91 20:06
سلام عزیزم.بله با اون یکی ادرس وبلاگم برای دنیای نفیس هم فرستاده بودم.کیانا یکی یه دونم هم وبلاگ دخترم هست دوست داشتی به اون هم سر بزن.http://kiana_ahmadieh.niniweblog.com/


سلام نازی جون
ممنون که سر زدین چشم حتما خدمت میرسم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 10:56
سلام دوست گلم
با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما


سلام از ماست
چشم الان میام
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 14:04
سلام مامان امیرمهدی عزیزم ... وای چه گل پسری قند عسلی هزار ماشاءا..صدقه بزارید براش چشم نخور خدا نکرده عسل خاله بهاره من امروز با شما آشنا شدم و خیلی خوشبختم از طرف من امیرمهدی را یک بوس آبدار بکنید بوسسسسسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصصصص به ما هم سر بزنید امیرمحمد من یک ماه و چند از امیرمهدی کوچکتره قدم روی چشم ما میزارید دوستتون داریم یک دنیا


سلام گلم
ممنون عزیزم شما لطف دارین
منم خیلی خوشوقتم از آشناییتون
حتما خدمت میرسم
مامان پریسا
8 اسفند 91 1:07
سلام زینب جون.ممنون عزیزم.
ایشالله شما ، اقا مسعود، امیر مهدی هم سلامت باشید


مرسی
انشالا همه اونهایی که دوستمون دارن همیشه سلامت باشن
مامان پریسا
8 اسفند 91 1:07
راستی زینب 3 تا از فصل ها رو اماده کردم.


جدی؟نمیشه بزاری منم ببینم
مامان گلی
8 اسفند 91 13:35
15ماهگیت مبارک گل پسر چقد خوشکل سیب میخوری.فدای اون خنده هات ان شااله همیشه خندون باشی


ممنون خاله جونم
مرسی که اینقدر مارو دوست دارین
تارا جونو ببوسین
مامان درسا
8 اسفند 91 20:35
سلام
ممنون که به ما سر زدید.
من هم با افتخار شما رو لینک کردم
بنده را به نام پرنسس کوچولو لینک کنید.
امیر مهدی جون


سلام از بندست
ممنون بابت لینک
چشم حتما لینکتون میکنم
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 2:26
baba saleh
11 اسفند 91 18:49
be ma sar bezanid www.zahrajooon.niniweblog.com
مامان مهدیار
12 اسفند 91 15:51
سلام عزیز دل خاله الهی فدات بشم خاله جون چرا نق میزنی حتما یه چیزی هست که ما بزرگترا نمیدونم ایشاله که زود زود نق زدنت خوب بشه و همینطور گوشت مامانی مهدیار منم دقیقا شده مثل امیرمهدی خیلی این روزا نق میزنه گوشش رو هم خیلی میگیره باید ببرمش دکتر فکر کنم گوشش چرک کرده باشه وروجک منم همش دوست داره وسایل سنگن ور داره البته هنوز سراغ جاروبرقی نرفته وزن هم خوب نمیگره و خراب کردن اسباب بازی و کنترل و تلفن هم که کار همیشگیشه مامانی عکسا خیلی خیلی قشنگ بودن دوستتون دارم یه عالمه
مامان محمد و ساقی
12 اسفند 91 23:59
خصوصی
مامان محمد ( محمد فرشته ی آسمونی)
14 اسفند 91 17:58
سلام به دوست و همشهری عزیز توروخدا دیدی هوا چقدر گرم شده ؟ من که محل کارم کولر میزنم تو خونه هم به خاطر پسرم که سرما نخوره مجبوریم گرما رو تحمل کنیم ، ماشااله به این گل پسری چقدر بزرگ و شیرین شده ... به جای من اون لپاشو ببوس ، وبلاگ پسرم آپ شده ، به ما هم سر بزنی خوشحال میشم ، راستی کار فتوشاپت خیلی قشنگ بود ، احسنت
مامان پریسا
15 اسفند 91 15:50
سلام حتما میذارم. میخوام اول چاپشون کنم ببینم کیفیت خوبه یا نه
مامان فاطمه
16 اسفند 91 17:46
ای جیگر تو با این گاز زدنت به سیب، مواظب دندونات باش
آزی
16 اسفند 91 19:49
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ سلام با عکسهای خنده دار آپم خوشحال میشم یه سر بزنین
مامان ریحانه جون
17 اسفند 91 6:55
عزیزم 15 ماهگیت مبارک
امیر مهدی
21 اسفند 91 14:52
سلام یه قالبی برات گرفتم قشنگه پیشنمایششو میزارم.پیش نمایش:http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/child/006162721/006162721.html#footer قالب وبلاگ: function GetBC(lngPostid) { intTimeZone=; strBlogId=""; intCount=-1; strResult=""; try {
for (i=0;i0) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="/comments/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('/links','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }













ادامه مطلب برچسب‌ها:     به قلم : ™ GetBC(); مطالب جدیدتر» ........ «مطالب قدیمی‌تر

درباره وبلاگ Effect image نويسندگان آخرين مطالب دوستان M-QaLeB پيوندهای روزانه آرشیو پیوندهای روزانه طراحی قالب وبلاگهای پارسی موضوع مطالب

آرشيو مطالب
برچسب‌ها () سایر امکانات کلیه حقوق و قوانین کپی رایت برای محفوظ می باشد.    طراحی پوسته از : ایران نقش
لیلی
21 اسفند 91 16:22
امیر مهدی جان انشالاه 100 ساله بشی.
آزی
22 اسفند 91 18:15
سلام اول از همه پیشاپیش عیدتون مبارک. آپم با سه تا مطلب : 1- چهارشنبه سوری 2- عید 3- سیزده بدر خوشحال میشم یه سر بزنین. نظر یادتون نره ها. ─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────────▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────────▀▄▀
❤مامان رامیلا کوچولو❤
22 اسفند 91 23:11
سلام خاله جان مرسی که به ما سر زدید گل پسرمون چطوره، ما اومدیم حالمون شکر خدا خوبه، پیش ما باز بیاید .
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:35
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:14
بازم بگيم مبارك مبارك......
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:14
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


سلام گلم
چششششم
محمد
27 اسفند 91 11:13
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
لیلی
27 اسفند 91 12:18
امیدوارم امیر مهدی عزیز 120 ساله باشه


ممنون پس آدرس کوووو؟
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:37
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93



ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:21
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
*


ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:25
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


مرسی گلم
ilijoon
28 اسفند 91 20:15

عکسهای بسیار زیبایی بود قربونت برم عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود


مرسی گلم شما لطف دارین
ilijoon
28 اسفند 91 20:16
پیشاپیش سال نو مبارک ان شاالله سال خوب وخوشی رو داشته باشید


ممنون گلم
خاله مرمر
28 اسفند 91 21:14
گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی . بهاری باش تا برویانی. نوروز پیشاپیش مبارک


ممنون گلم همچنین
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:15
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک


ممنون عزیزم همچنین
مامان محمد
20 فروردین 92 10:13
سلام دوست عزیز
سال نو مبارک و بهترین ها را برلیتان آرزومندم .
وبلاگ ما هم آپ شده ، منتظز نظرات قشنگتون هستیم



سلام گلم
همچنین عزیزم
چششششم الان میام
مهمان
21 فروردین 92 16:20
سلام... وبلاگ زیبایی دارید... ولی ای کاش این عکسی که تو عنوان این مطلب گذاشتید رو حذف می کردید... این جور عکس ها نه برای شما خوبه و نه برای فرزند دلبندتون.... یا علی....
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 13:59
خوب شما رو 10 تا دوست داره علی مرتضی به من میگه 2تا اونقدرم غلیظ میگه که فکر میکنه خیلی زیاده


ای جاااان ببوسش بجام
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 14:01
من اول به تمیز بودن خونه اهمیت میدادم ولی الان میزارم هرکاری که بخواد بکنه ،ما نباید از ی بچه ی دو سه ساله بیشتر از این توقع داشت.شیرینیه بچه ها به همین درک نکردنشونه عزیزم


اره واقعا شما راست میگی منم یه مدته دیگه کاری به کارش ندارم