امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

تقدیم به مادر گلم و تمام مادران دنیا

1392/2/10 17:37
نویسنده : مامانی
4,345 بازدید
اشتراک گذاری

پیامبر اکرم-ص:

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

تصاوير متــــــــــحرک مذهبی


مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

 

 

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

ruze madar www yasgroup ir 32 عکسهای متحرک مخصوص روز مادر 92

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه

 صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

 مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم

از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی

برای اشکهای من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم

به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نمونه هایی زیبا از کارت پستال مخصوص روز مادر

مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .

Myspace Comments - Love

روز مادر رو به تمام دوستهای گلم تبریک میگمMyspace Comments - Love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 17:53
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:25
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
آزی
10 اردیبهشت 92 20:29
سلام خاله روز همه مامانای گل گلاب مبارک...



سلام گلم
ممنون آزی جون
مامان علی مرتضی
11 اردیبهشت 92 0:47
مادرم را هیچ وقت ندیدم که پرواز کند؛ زیرا به پایش؛ من را بسته بود؛ پدرم را؛ و همه ی زندگیش را ... عزیزم روزت مبارک
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:13
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزت مبارک
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 10:28
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
محمد
11 اردیبهشت 92 14:23
ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن ومادر بر شما مبارک باد


ممنون دوست خوبم
مامان فاطمه
11 اردیبهشت 92 16:05
خوشبختی یعنی : خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد. و تو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک
مامان طاها
12 اردیبهشت 92 17:58
سلام روزتون مبارک.
ان شا الله همیشه سایتون روی سر پسر گلتون باشه.
الهی آمین.


ممنون مریم جون شما لطف دارین
شکلات مامانی وباباش
13 اردیبهشت 92 0:19
سالم خانومی روزت مبارک


سلام گلم
ممنون همچنین
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 17:11
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان امیر
13 اردیبهشت 92 19:32
سلام عزیزم
روز مادر هم بر شما مادر خوب و نمونه مبارک باشه.
بعد از مدت ها اومدید ما رو خوشحال کردید.
عکس های گل پسر قشنگ شده
ماشاء الله خیلی بزرگ شده
هزار بوسه برای امیر مهدی جون


سلام گلم
ممنون بابت تبریک
مرسی که تشریف آوردین
مامان پارسا
14 اردیبهشت 92 9:38
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 0:39
مامانی عزیز شما هم به جشن ما دعوت شدی... قراره همه نی نی وبلاگی های اهوازی دور هم جمع بشیم . هدف جلسه اول آشنایی با هم و جلسات بعدی تشکیل کلاس های خلاقیت مادر و کودک خودمونی برا بچه هاست توی پارک چوبی ... اگه دوست دارید شرکت کنید توی قسمت پرسش و پاسخ آمادگی تون رو اعلام کنید یا به وبم بیایید عزیزم .


چشم گلم حتما اطلاع میدم
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 1:18
سلام مامانی

با تاخیر روز مادر رو بهت تبریک میگم عزیزم

امیر مهدی عزیز رو ببوس


سلام گلم
ممنون عزیزم همچنین
مهدیار جونمو بوس کنید
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:08
میگم مامانی ماشالله آن لاین هستیدا




آره با اجازتون
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:13







مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:21
الان کارت واکسنشو نگاه کردم دیدم داره

اصلا یادم نبود

خدا خیرت بده پست قبلیتو که خوندم شک کردم

زینب جون واقعا خدا خیرت بده

اگه پستت رو نمیخوندم یادم میرفت واکسنشو


جدی؟؟؟؟؟؟
هم باز خدا رو شکر این پست قبلیم سبب خیر شد و الا طفلی واکسنشو نمیزدی ها
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:24
راستی یه سول زینب جون

18 ماهگی وکسن داره؟



دو خط بالا رو قبل ازنظر آخری به جای اینکه برای شما بفرستم برای خودم فرستادم
اول این نظر و فرستادم بعد نظر قبلی


آره گلم واکسن داره ولی من هنوز نبردمش
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:30
برای واکسن یه سالگیش بردم دیگه نبردم

اونموقع گفته بود یادم رفته بود


گلم 15 ماهگی هم من نوبت داشتم بردمش ولی واکسن نداشت
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:33
ایشالله زود زود امیر مهدی جوووووون خوب بشه

الان بهتره؟


ممنون گلم
آره خدا رو شکر خوب شد
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:40
خدارو شکر بهتر شده

عزیزم به خدا توکل کن خودتم خیلی براش دعا کن

ایشالله که زیاد اذیت نشه


مرسی گلم
مامان مهدیار
15 اردیبهشت 92 2:47
نی نی های آنلاین؟

زیاد اطلاعی ندارم

میشه توضیح بدید


عزیزم میام برات توضیح میدم
مامان طاها
15 اردیبهشت 92 7:51
سلام خانمی روزتون مبارک ان شا الله همیشه سایتون رو سر پسر گلتون باشه.


سلام مریم جون
ممنون از لطفتون
مامان نازی
15 اردیبهشت 92 15:51
عزیزم خصوصی گذاشتم


چشششم
مامان نازی
15 اردیبهشت 92 16:15
اخه حجمشو کم کردم که بتونم آپلود کنم.اگه ایمیل کنم بهتر میشه.دوست داشتی ایمیلتونو بهم بدین.


عزیزم برو تو قسمت آپلود رایگان عکس
مامان گلی
15 اردیبهشت 92 19:11
روزت مبارک مامان مهربون


ممنون عزیز دلم همچنین
الهام مامان علیرضا
17 اردیبهشت 92 9:28
سلام
با اجازتون شما رو لینک می کنم.



سلام گلم
ممنون منم لینکتون میکنم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم.علیرضا جونمو ببوسین
مامان بهار
18 اردیبهشت 92 15:55
سلام.منم روز مادرو با تاخیر تبریک میگم.عزیزم میشه درست کردن تقویمو به منم یاد بدی؟هر کار میکنم نمیتونم واسه دخترم درست کنم.ممنون میشم



سلام گلم همچنین
چشم میام وبت میگم
مامان گلی
21 اردیبهشت 92 12:17
پس کو رمز مااااااا!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟