امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

ماه صفر و روضه خونه مامان جون

1392/9/20 16:37
نویسنده : مامانی
3,134 بازدید
اشتراک گذاری

184-1281.gif

سلام پسرم خوبی گلم؟

روز چهارشنبه مورخ 13آذر ماه اولین روز از ماه صفر بود که مصادف بود با روضه خونه مامان جون.خدا رو شکر هر 5 روزش رو رفتیم.ولی یه اتفاقی بدی برات افتاد که به نظر خودم معجزه امام حسین بود که .....

totalgifs.com barrinhas gif gif barra68.gif

 

ماجرا از این قرار بود:

من پارسال به نیت سلامتیت تو روضه مامان جون شله زرد درست کردم.البته من نذر نکرده بودم که هر سال درست کنم.بخاطر همین امسال نمیخواستم درست کنم.

یه شب مامان جون بهم گفت امسال هم شله زرد درست کن.منم بدون اینکه حرفمو بسنجم بلافاصله گفتم به من چه مگه من مراد دیدم که هر سال هی درست کنم.مامان جون هم بنده خدا از حرفش پشیمون شد ودیگه هیچی نگفت.فردا صبحش ساعت 9 باصدای مامان جون از خواب بیدار شدم.دیدم حالت خوب نیست.استفراق کرده بودی.مامان جون گفت حتما بخاطر حلوای دیروز بود که خورده بودی.نیم ساعت گذشت گفتی مامان آب میخوام.تا بهت آب دادم دیدم دوباره استفراق کردی.صبحانه هم نخوردی.بعد از چند دقیقه گفتی مامان پی پی.منم بردمت دسشویی دیدم اسهال خیلی شدیدی گرفتی.گفتم خدایا بچم چش شده.بچمو به خودت سپردم.رنگت شده بود مثل گچ دیوار.مامان جون هم ترسیده بود.خلاصه تا ظهر هم دوباره رفتی دسشویی دیدم اسهالت رگه های خون توشه.خاله جون هم اونجا بود.گفت دیدی دیشب چی گفتی.......بیا دوباره نذر کن ایشالا زود خوب میشه.منم گفتم امام حسین بچم زود خوب بشه فردا تو روضه شله زرد میدم.عصری رفتیم پیش متخصص گفت اگه تا فردا اینجوری بود باید 3 روز بستری بشه.دارو داد بهت دادم خوردی.خلاصه از برکت روضه ویاری خدا وامام حسین تا شب خوبه خوب شده بودی.منم فردا به نیت سلامتیت شله زرد درست کردم.(بخاطر این گفتم معجزه شد چون حالت خیلی خیلی بد بود.بعد تو نصف روز خوبه خوب شده بودی)

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra32.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 10.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

هورابقیه ادامه مطلبهورا

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_ursinho.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 42.gif

این همه پارچه رو بابایی زد به دیوار.هر کسی میرسید بهش میگفتی اینارو بابایی دیر کرد(گیر کرد)

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

اینم شله زردی که گفته بودم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra22.gif

اینجا روز وفات حضرت رقیه بود که مامان جون هر سال سفره حضرت رقیه پهن میکنه

totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

اینم نیایش دختر خاله رقیه

 نوشته شده روز چهارشنبه 20آذر92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمد معین
20 آذر 92 13:50
امام حسین همیشه پشت و پناهت عزیزم انشالا که بلا ازتون دور باشه ولی زینب جون من جای شما باشم نذرمو هر سال ادا میکنم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین ایشالا اگه عمری باقی بود هر سال درست میکنم
مامان النا
20 آذر 92 17:30
سلام عزیزم.ایشالا همیشه در کنار خانواده خوبت سلامت باشید.چرا اسم النای من تو لینکات نیست؟لطفآ با اسم"النا جون"لینکش کن.ممنون.منم لینکت کردم.
مامانی
پاسخ
عزیزم ببخشید الان لینکت میکنم
مامان محمد و ساقی
20 آذر 92 23:38
سلام زینب جان خوبی عزیزم ببخش که دیر اومدم پیشت امیرمهدی جان خوبه؟ آخی گلم چرا مریض شدیالهی که همیشه امام حسین پشت و پناهت باشهخوشحالم که حالت خوب شدعزیزم. وااااااااااااااااای وسط شله زردها نشستهنذرت قبول عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون شما چطورین ساقی ومحمد جون خوبن؟؟؟ اشکال نداره عزیزم میدونم همه مشکل دارن و وقت کم میارن ممنون به لطف شما خوبه مرسی که بهمون سر زدی
مامان پارمیدا
21 آذر 92 23:13
خوب کاری کردی شله زرد رو درست کردی . حالا چون مقدار هم نگفته بودی لازم نیست زیاد درست کنی نیت کن و یه قابلمه کوچیک درست کن . انشالله امیر مهدی جان همیشه سالم و سلامت باشه
مامانی
پاسخ
اره خدا رو شکر به برکت امام حسین پسرم خوب شد.انشاالله هر سال بیشتر وبهتر درست میکنم
ღمامان على اكبرღ
23 آذر 92 22:45
سلام عزیزم آخی بلاش دوره منم اگه جای شما بودموسعادت داشته باشم هرسال نذرمو ادا میکردم. خداروشکر که حالش زودخوب شد واقعا معجزه بود خداو اهل بیت هیچ وقت بنده هاشون رو تنها نمیزارن. براگل پسری
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله اگه عمری باقی بود هر سال نذرمو ادا میکنم
مامان آرشيدا قند عسل
24 آذر 92 15:12
خدا بد نده گل پسري ، نذرتون قبول الهي خدا هميشه سلامتي بده بوسسسسسس براي تو كه وسط شله زردها نشستي
مامانی
پاسخ
بد نبینی خاله جون مرسی از اینکه اومدین پیشمون
مامان سيد محمد سپهر
25 آذر 92 9:00
سلام خانومي خداراشكر كه به بركت ياد امام حسين همه چيز به خوبي و خوش به خير گذشت...عزيزم كاش اونجا بودم و از اين شله زدهاي حاجت گرفته شده منم مي خوردم...نذرتون قبول خدا حفظ كنه مامان جوني را مراقب گل پسر هم باشين
مامانی
پاسخ
سلام از ماست عزیزم آره خدا روشکر ممنون جاتون خالی بود
مامانی باذوق
25 آذر 92 12:55
سلام عزیزم چطوری خوبی؟ پسملی نازت خوبه؟ خدا رو شکر بهتر شده ان شالله همیشه تنی سالم داشته باشه نذرتم قبول باشه
مامانی
پاسخ
سلام گلم مرسی ممنون به لطف شما مرسی که اومدین پیشمون ولی کاش آدرس گذاشته بودین
ستارگان آسمان من
26 آذر 92 3:26
التماس دعا ...راستی نظرامم درست شد
مامانی
پاسخ
محتاجیم به دعا عزیزمالان میام
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آذر 92 8:37
خصوصی گلم
مامان ابوالفضل
28 آذر 92 11:43
سلام مامان خانمی خوبید گل پسسری خوبه نذرتون قبول انشاالله .امیر مهدی جان انشاالله همیشه سلامت باشن .چه شله زردایی واااااای معلومه خیلی خوشمزه ان .
مامانی
پاسخ
سلام از ماست عزیزم ممنون به لطف شما خوبه جای شما خالی بود
فرزند مهدوی
29 آذر 92 21:27
سلام دوست عزیز ممنون از حضور و لطفتونف شما با افتخار لینک شدید خوشحال میشم اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتید مطرح کنید.متشکرم
مامانی
پاسخ
سلام از ماستممنون بابت لینک من هم شما رو لینک کردمچشم حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 آذر 92 8:48
الاهی عزیزم ایشاله همیشه سلامت باشی نذرتون هم قبول مامان جون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان محمد معین
30 آذر 92 16:51
اندوهت را به برگ ها بسپارتا باد پاییزی آن را ببرد.آخرین لحظه های پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ. یلدا مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی گلم قشنگ بود
مامان علی (نازی)
30 آذر 92 18:26
سلام یلداتون مبارک
مامانی
پاسخ
سلام گلم مرسی همچنین.چرا وبتون باز نمیشه
زهرا
30 آذر 92 22:36
هندوانه ی قصه ی زندگیت دلچسب وشیرین انارآرزوهایت رنگین پسته ی خاطراتت نمکین وفال روزگارت عاشقانه وبهترین خوشبختیت چون یلدابلندباد
مامانی
پاسخ
خیلی زیبا بود ممنون عزیزم
متین مامی ایلیا
1 دی 92 2:00
خدا پشت و پناه همه بچه ها باشه، خدارو شکر که عزیزم خوب شد و کارش به بیمارستان نکشید، عکسش وسط شله زردا چقدر ناز شده زینب جون رمز و خصوصی برات گذاشتم فقط با مرورگر گوگل کروم یا اکسپلورر بیا تا باز بشه دوستت دارم بووووووووس
مامانی
پاسخ
انشاالله.آره واقعا معجزه امام حسین بود ممنون گلم الان میام
مامان فرنيا
3 دی 92 11:17
خدا را شكر زود خوب شد ايشالله امام حسين هميشه نگهدار بچه ها باشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
مامان فرنيا
3 دی 92 11:18
نذرتون قبول باشه واي خيلي شله زردتون خوش رنگه جاي ما خالي
مامانی
پاسخ
ممنون فرشته جون آره واقعا جاتون خالی بود
مامان فرنيا
3 دی 92 11:19
ببخشيد ميشه بجاي شله زرد يك گاز از لپهاي اميرمهدي جون به ما بديد؟
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم بفرمایییید
مامان پریسا
5 دی 92 10:16
قبول باشه. این فلش بالابر رو خودت درست کردی؟ منم میخوام.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آره خودم درستیدم خواستی یادت میدم خیلی آسونه
مامان آیهان
15 دی 92 17:45
قبول باشه عزیزم آخ جون شله زرد من عاشق شله زردم منم میخوام
ayhan
17 دی 92 19:44
سلام ماشاالله عزیزم اگه دوست داشتید بلینکم خبر کن ممنون امیر مهدی جون
مامانی
پاسخ
عزیزم آدرس که نداری
ماجون
17 اسفند 92 10:53
زنده باشی پسرم به ما هم سر بزن