امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی واعیاد شعبانیه و مرواریدهای خوشمل و عروسی و.......

1392/3/22 3:42
نویسنده : مامانی
2,792 بازدید
اشتراک گذاری

 good-morning Glitter graphics

سلام فندق مامان ایشالا که حالت خوب باشه ودر صحت وسلامتی کامل باشیماچcorps bouches bouche gif  3 gif

سلام به دوستهای گلم که همیشه بهم لطف دارن  بهم سر میزنن ولی من آپ نکردم وهمش تنبل بازی در میارم.آخه روزهای سختی رو دارم تجربه میکنم .امیرمهدی اصلا اجازه نمیده 10 دقیقه از پیشش برم.همش میگه هر جا میری منم میام حتی......نیشخنداین روزها امیر مهدی خیلی بیشتر از قبل شیر میخواد تو این موندم چطوری باید از شیر بگیرمش این که روز به روز تمایلش به شیر خوردن بیشتر میشه.استرسراستی چند وقته دارم تلاش میکنم از پوشک بگیرمش.الان 10 روزی میشه که پوشکش نکردم.روزها خودش میگه جیش ولی شبها تو خواب خودشو خیس میکنه.حالا نمیدونم شبها باید پوشکش کنم یا نه؟البته وقتی اتاق خیلی سرده خودشو خیس میکنه.لطفا مامانهای باتجربه کمکم کنن ممنونمتفکر

http://www.gif-anime-gratuit.com/gif-anime-gratuit/webmaster/ligne/ligne_plante012.gif

حالا بریم سراغ خبرهای خوب

دوستان عزیز عید همتون مبارکقلب

corps bouches bouche gif 5 gif                               corps bouches bouche gif 5 gif

 http://www.mfaschool6.ir/pics/39-104013.jpg

ایــام نشـاط و شـور امـت آمــد
هنگام سرور و اخذ حاجت آمد

روز سـه و چهــار و پنج مــاه شعبــــان 
از جـانـب حـق سـه پیـک رحمـت آمــــــد

میلاد حسین است و اباالفضل و علی 
یعنـی کــــه سـه منشـاء سعــادت آمــد

آن ماه که ماه حاجتش میخواننــد
ما بیـن دو خـورشیـد امـامـت آمد

نـــور ابـــدی و ازلـــی میـــآیـــــد
بــر عـالــم ایجاد ولی میــــآیــــــد

مجموعه حسن و عشق وایثار و کرم 
یعنــی کــه حسیــن بــن علــــی میـآیـــد

 

 

میـلاد با سعــادت

 

سومین امام معصوم ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، سرور آزادگان جهان

 

حضرت ابوالفضل العباس (ع)، سمبل مقاومت و وفاداری در راه آرمان مقدس جهاد فی سبیل الله و پرچم گذشت و فداکارى و جانبازى در صحراى کربلا و روز جانباز

 

 زینت عبادت کنندگان و سرور نیایشگران، معصوم چهارم حضرت امام على بن الحسین(ع)

 

بر  مسلمین جهان مبارک باد

 

 بلاخره بعد از تلاشهای زیاد و مریضی وتب ولاغری شدید 4تا مروارید از صدفش اومد بیرون.4 تا آسیاب.البته یکیش کامل نزده بیرون.تاریخشون یادم نیست ولی میدونم بین 28/2 تا 18/3 بود.

مبارکت باشه پسر گلم

ما چند وقت پیش به یه عروسی دعوت شدیم که حسابی بهمون خوش گذشت.البته عکسهاش ادامه مطلب هستنهوراهورا

خرابکار نوشت:چند روز پیش دیدم موهای امیرمهدی بلند شده و میرن تو چشاش.تا سرگرم بازی بود منم قیچی رو زدم تو موهاش و خرابکاری کردم.عصر که بابا مسعود اومد و دیدش تا نیم ساعت از ناراحتی حرفش نمیومد.وقتی دیدم خیلی زشت شده منم موهاشو 1 سانتی کوتاه کردم.البته عکس از الانش ندارم ولی بازم خیلی زشت شده خوووووو چیکار کنم آرایشگری سختهاوه(تو عکس بالا خرابی موهاش کاملا مشخصه)زبان

بفرمائید ادامه مطلب

فضای اطراف تالار باغ بود که برای عکس گرفتن عالی بود 

تورو خدا موهاشو ببین چیکار کردمناراحتباباش میگه انگار یه کاسه گذاشتی تو سرش واطراف کاسه رو کوتاه کردیقهقهه

ممنون از نگاه قشنگتون

بازم عیدتون مبارکcorps bouches bouche gif 14 gif

نوشته شده در تاریخ:٢٢/خرداد/٩٢ ساعت ٣:٤٠ دقیقه بامداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (74)

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 92 3:48
فداش بشم اینطوریم قیافش نمکیه




مرسی گلم شما لطف دارین


مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 92 3:50
مامانی حالا فکر نکنی ارایشگری ها از این به بعد خدای ببرش ارایشگاه


فدات شم اگه می ایستاد حتما میبرمش مشکل اینجاست از آرایشگاه میترسه
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 92 3:52
عزیزم من میرم بخوابم یه بار اشتباهی از دوستان حذفتون کردم یعنی قبل شما را حذف می کردم اشتباه شد ببخشید الان درخواست میدم دوست داشتید تایید کنید خوشحال میشم دوستتون دارم زیاد


اشکال نداره گلم تائید کردم دوباره اومدی جز دوستان
بلوچانی زبان
22 خرداد 92 14:58
از زیبایی سرشار بود

لذت بردم موفق باشین اما
.............................

با سلام وعرض ادب و احترام
آمدیم کـــَــز پنجره ی نگاه فردوسی وشاهنامه
سفر کنیم به سرگذشت عبرت آموز بلــوچ وبلوچستان
نگاهت را چشم در راهم که بازآید نگاهت در نگاهم
















زیبا بود ممنون
SaYa
22 خرداد 92 15:20
سلام عزیززززززم
هرجا بری منم میام حتی...
به به میبینم که اومدی مثل سایا بگی آآآآره منم بلدم؟البته امیرمهدی بیار پیشم هرچند تخصص من فقط تو ماشین اونم با صفر
عروسیم که خوشحالم خوش گذشته قرررررربونت برم
رمزم تلگراف شد قربان
بووووووووووووس
ولی تو عکس معلوم نیست خراب شده ها


سلام گلم خوبی عزیزم؟
آره هر جایی که فکرشو کنی باهام میاد
فدات بشم گلی قراره منم با ماشین سرشو بزنم البته با4
بعد از این خرابترش کردم هنوز عکس نگرفتم ازش
هدی
22 خرداد 92 17:53
اشکال نداره بلند میشن ولی از این به بعد ببرش آرایشگاه مردونه .


مشکل اینجاست اصلا تو آرایشگاه نمی ایسته وگرنه میبردمش
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 2:56
ممنونم عزیزم از حضور گرمت


خواهش میکنم گلم
هنوز بیداری؟؟؟؟؟
مامانی رادین جونی
23 خرداد 92 2:59
عزیزم همه به نکته ی آرایشگری اشاره کردن ولی حرفی از کمکی که خواسته بوی نزدن ولی عوضش من میگم نگران نباش شبا به نظر من حتی توی خواب هم که هست ببرش دست شویی تا یاد بگیره دیگه کم کم

معمولا بچه ها توی خواب زمانی که از پوشک رفته میشن این کارو انجام میدن ولی اطرافیان من تا اونجایی که دیدم شبا هم برای 2 مرتبه هم که شده کوچولوشو ن و میبرن دست شویی تا عادت کنه شما هم این کارو انجام بده جواب میده ان شالله




آره همه فقط به خرابکاریم اشاره کردن

چند روزی شبها میبردمش دسشویی ولی بعضی وقتها که خواب میموندیم خودشو خیس میکرد

ممنون از راهنماییت گلم
راستی چرا آدرس نداری؟
یه دوست
23 خرداد 92 3:11
سلام
خوبی؟
--------------------------------
جایی که ارزش زن به زیبایی

و ارزش مرد به دارایی اوست

دنبال اندیشه و انسانیت.......

نگرد...
-------------------------------
موفق باشی


سلام ممنون دوست عزیز
زیبا بود
یه دوست
23 خرداد 92 3:29
ماهیها چقدر اشتباه میکنن٬قلاب٬علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ میدهند؟ آزمون زندگی ما پر از قلابهایست که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه میفهمیم ماهیها بی تقصیرند!
یه دوست
23 خرداد 92 3:32
امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه و همیشه تو جشن و سرور باشید شاد باش که از شادی تو دلشادم فعلا
آرزو مامان نیکی
23 خرداد 92 7:21
اعیاد مبارک
التماس دعا


ممنون گلم همچنین
متین مامی ایلیا
23 خرداد 92 12:46
سلام زینب جون رمزم همونه بازم خصوصی برات گذاشتم، عجیبه که باز نمیشه چون دوستان دیگم بازش کردن در مورد موهاش هم ناراحت نباش همه مامانا حداقل 1 بار از این خرابکاریها کردن، از جمله خود من این پسر طلا هر جور که باشه بازم خوشکله، یه خندش میارزه به کل دنیا خصوصی
SaYa
23 خرداد 92 15:35
دختر سر موهای امیرمهدی باور کن آرایشگر میشی
اون ماشینا هم آره


آره اگه همینطور پیش برم وتمرین کنم حتما آرایشگر میشم
متین مامی ایلیا
23 خرداد 92 19:09
سلام عزیزم خصوصی
مامان محمد و ساقی
23 خرداد 92 19:23
سلام ایشالله همیشه به جشن و شادی عزیزم مرواریدات مبارک باشه آخه چرا به موهاش دست زدی؟خوشگله
مامان پریسا
23 خرداد 92 20:06
خصوصی
مامان محمد معین
24 خرداد 92 13:16
عیدت مبارک عزیزمـــــــــــــ در اومدن دندونای خوشگلت هم مبارکت باشه گلمــــــــــــــ خوب مامانی چرا آرایشگاه نبردیش؟ لابد می خوای رو موهای امیر مهدی کار کنی تا حرفه ای بشی عزیزم در مورد پوشک به نظر من شبا جای گرم بخوابونش موقع خواب هم مایعات بهش نده اگه خشک باشه از پوشک درش بیار ولی اگه شبا تند تند شیر بخوره حتما جاشو خیس می کنه اگه می خوای راحت باشی پوشکش کن تا زمانی که از شیر بگیریش
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 12:35
عزیزم اپم


چشم گلم
محمد
27 خرداد 92 9:36
سفر به سلامت وشادی
مواظب خودتون وخونواده محترمتون باشید


ممنون دوست عزیز
مریم
27 خرداد 92 9:41
سلام عزیزم ، ممنون که بهم سر زدی عزیزم من لینکت کردم .
چه کوچولوی نازی داری خدا برات نگهش داره ، خوشحال میشم دوباره به من سر بزنی


سلام گلم خواهش میکنم وظیفه بود.ممنون بابت لینکتون
چشم بهتون سر میزنم
مسيحا
28 خرداد 92 15:13
سلام ، به قضاوتتون نياز دارم لطفا به من سر بزنيد


سلام چشم حتما
مامان علی
28 خرداد 92 15:23
ایشالا سفر خوش بگذره


ممنون گلم
مامان مهدیار
28 خرداد 92 16:52
آخه دختر چرا تو وب اصلیم نظر نذاشتی من اصلا نظرای نی نی وبلاگ رو نمیخونم الانم اتفاقی دیدم حرکت کردید؟ میخوام ببینمت وای کاش زودتر میدیدم خدا کنه حرکت نکرده باشید
مامان طاها
28 خرداد 92 23:40
ان شا الله که خوش بگذره. منتظر عکسهای قشنگ فرشته کوچولوتون هستیم.
مامان فاطمه
29 خرداد 92 15:42
گل پسری دلم برات تنگ شده بود . خیلی وقت بود نیومده بودم وبت . عاشق اون خنده هاتم . ماشاالله ماشاالله بزرگ شدی. امیدوارم که عروسی خوش گذشته باشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 9:12
ایشالاه به سلامت برگردید


ممنون گلم
مامان علی اکبر
30 خرداد 92 15:48
سلام
منم یه بار قبل از اینکه علی اکبر رو کچل کنیم موهاشو کوتاه کردم ولی موهاش افتضاح شدنهر جا میرفتم میگفتن کی موهاشو کوتاه کرده....
اشکال نداره...بلاخره یاد میگیریم



سلام عزیزم
جدی؟پس شما هم یه بار این خرابکاری رو تجربه کردین
مامان علی اکبر
30 خرداد 92 15:48
امیر مهدی جون مرواریدات مبارک.....
انشاالله به سلامتی برید مسافرت....



مرسی خاله جونم
مامان علی اکبر
30 خرداد 92 15:49
راستی مامانی سوغاتی فراموش نشه


چشم گلم تشریف بیارین سوغاتی هم میدیم
الهام مامان علیرضا
1 تیر 92 13:02
منم اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم
خدا رو شکر دندون های گل پسر بیرون زد

عروسی هم که خیلی بهش خوش گذشته

نگران موهاشم نباش زود بلند میشه
آخه چاره ای نیست اینقدر که وول میخورند



ممنون الهام جان
اره حسابی خوش گذشت جای شما خالی
SaYa
3 تیر 92 1:19
سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم امیدوارم که سفرتون بی خطر باشه و به سلامت برگردید منتظر پست قشنگت و عکسات هستم عزیزم بهتون خوش بگذره مهربوووونم
SaYa
3 تیر 92 1:19
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک
مامان آرمیتا
3 تیر 92 14:08
بیا مهدی شب هجران سفر کن بیا از پرده ی سیاه گذر کن بیا ای آفتاب خوب پنهان بیا شام مرا با خود سحر کن . . .
باران
4 تیر 92 18:21
سلام خوبید؟ ____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:01
مرواریدهای جدید مبااارک همیشه به عروسی از دست ما مامانهاا سفر هم بهتون خوووش بگذره
یه دوست
5 تیر 92 10:31
سلام خوفی؟ =================== همراه بسیار است، اما همدمی نیست مثل تمام غصه ها، این هم غمی نیست دلبسته اندوه دامنگیر خود باش از عالم غم دلرباتر عالمی نیست کار بزرگ خویش را کوچک مپندار از دوست، دشمن ساختن کار کمی نیست چشمی حقیقت بین کنار کعبه می گفت «انسان» فراوان است، اما «آدمی» نیست در فکر فتح قله قافم که آنجاست جایی که تا امروز برآن پرچمی نیست ====================== موفق باشی
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:13
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 15:44
سلام عزیزم
چند وقته نیستی؟!
دلمون تنگ شده زود بیا
اومدم بگم علیرضا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده
ممنون میشم بیای وبم و بهش رای بدی



سلام گلم
ممنون که به یادمون هستی
چشم ایشالا که برنده بشه
مامان محمد معین
6 تیر 92 16:57
معلومه مسافرت داره خوش میگذره که خیال برگشتن ندارین کجایی عزیزم دلمون تنگ شده براتون آخه
سجاد
6 تیر 92 20:18
سلام . اگه صلاح دونستید سجاد کوچولو رو در جشنواره تابستانی حمایت کنید سپاسگذارم
مامان فرنیا
7 تیر 92 9:00
هنوز هم خنده هات شیرین و قشنگه عروسی مبارک همیشه به شادی وعروسی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 9:28
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
خاله پارمیدا
10 تیر 92 17:10
----------
-------------
----------------
-----------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------

----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
---------------

----------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------
---------------------------- --------------
-----------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------پیش ماهم بیاین


چشم حتما میام گلم
مامان نیاز
12 تیر 92 17:44
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:32
سلاااااام دوست جون ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟ ممنون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:25
دوست گلم ما برگشتیم سلام و صد تا سلام دلم براتون تنگ شده بود. 1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت. 2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم. 3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید. 4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. دوستون دارم زیاد زیاد زیاد منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.
خاله پارمیدا
16 تیر 92 14:27
تولدت مبارک عزیزمسری به ما بزن
مامان محمد معین
17 تیر 92 0:11
عزیزم کجایین پس؟ دیگه کم کم دارم نگرانتون میشم
مولود(مامی آنیتا)
17 تیر 92 18:46
این کوتاهی موهای بچه ها که بند و بساطی داره واس خودش مرواریداش مبارک.بوس بوس امیر مهدی پهلوون سفر خوش بگذره.شاد باشید وخوش
متین مامی ایلیا
18 تیر 92 8:28
سلام زینب جون کجاییییییییییییییییییییییییییییییییی بیا دیگه دلم براتون تنگ شده
dina
19 تیر 92 13:38
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان گلی
20 تیر 92 10:49
سفر خوش عزیزم
خاله پارمیدا
20 تیر 92 18:39
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید
محمد
22 تیر 92 12:48
سلام
نمازوروزه هاتون قبول حق
التماس دعا


سلام دوست عزیز
ممنون
شما هم مارو دعا کنید که خیلی محتاجیم
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:29
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
ستاره زمینی
23 تیر 92 12:34
مامان ریحانه جون
24 تیر 92 0:29
مامان محمدفرزام
26 تیر 92 9:58
سلام.نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق. محمد فرزام با کد 664 تو مسبقه نی نی شکمو شرکت کرده.ممنون میشم یه پیام کوتاه به شماره 20008080200 حاوی شماره کد 664 ارسال کنید. ممنون دوست عزیز
متین مامی ایلیا
27 تیر 92 14:13
سلام زینب جوووووووووووووووووون خوشحالم که برگشتید منتظر عکسای خوشمل امیر مهدی هستم زود بیا برامون بزار


سلام متین جون خوبی گلم؟ممنون که به یادمون بودین
مامان بهار
27 تیر 92 17:23
بسیار زیبا.سلام عزیزم.دخترم واسه اولین بار در مسابقه شرکت کرده.لطفا به سایتش سر بزن و اگه از عکسش خوشت اومد بهش رای بده.ممنون.امیدوارم گل دختر نازتون برنده بشه.
.........
28 تیر 92 17:13
به نام خدا
سلام
خیلی دوست دارم خوش اخلاق باشم خیلی
رسول الله (ص):هر که با نگاهش مومنی را بترساند خدای تعالی در روزی که سایه ی (رحمتی) جز سایه ی او نیست او را بترساند
مستدرک الوسائل ح 10511
ضمنا با مطلب بهترین همسر پیامبر(ص) در خدمت هستم
التماس دعا
یا علی

چشم حتما میام
الهام مامان علیرضا
29 تیر 92 23:00
سلام خاله جونم
چند وقته بهت سر می زنم ولی به روز نمیشید
بهم خبر بدید و من و از نگرانی دربیارید


سلام عزیزم
ممنون گلم از اینکه به یادمون هستین.چند روزی نت نبودم
الان میام پیشت
زهره مامان آریان
29 تیر 92 23:07
کی گفته پسرمون زشت شده مامانی.درسته موهاش خوب نشد ولی در هر صورت پسرمون خوشکله.
شبا ه هرطور شده باید ببریش دستشویی تا عادت کنه.حتی اگه ساعت زنگ بذاری.


زشت که نشده فقط کمی بد فرم شدهههههه
اره عزیزم همین کارو میکنم.شبها بیدار میشم میبرمش دستشویی
زهره مامان آریان
29 تیر 92 23:08
راستی اکثر بچه ها هرچی بزرگتر میشن بیشتر شیر میخورن که این البته وابستگی به خود مادره نه به شیر.
بهانه ای برای اینکه بیشتر پیشت باشه.منم اون روزا خسته میشدم ولی الان اینقدر دلم برای شیر خوردن آریان تنگ میشه.
از این روزا سعی کن لذت ببری.


ای بابا دیگه کلافه شدم از دستش چند وقت دیگه از شیر میگیرمش.هر جا میریم باید بهش شیر بدم .اصلا هم کاری نداره که تو خیابون باشه یا خونه
زهره مامان آریان
29 تیر 92 23:09
مشکل آرایشگاه هم باید بزرگتر بشه تا خوب بشه.آریان تازه این دفعه برا اولین بار گریه زاری نکرد تا دفعه قبل هر دفعه تو آرایشگاه غوغایی میکرد دیدنی.
ببوس پسر گلت رو


ممنون عزیز دلم شما لطف دارین گلم
آزی
31 تیر 92 14:33
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


چشم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مرداد 92 1:59



مرسی گلم
لیلی
1 مرداد 92 17:32
سلام!
آپیم! بهمون سر بزن عزیزم. با یک عالمه خبر خوب.
http://www.nikpak.blogfa.com/post/160


سلام گلم چشششم
مامان پریسا
1 مرداد 92 23:16
سلام کجایی؟


سلام هستیم در خدمتم
مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 18:38
سلام... عبادت هاتون قبول.. ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه عکس جشنواره ایش رو گذاشتم ممنون از لطفت دوست خوبمون ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:36
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:28
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی