امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

بازی وبلاگی

1392/3/15 18:30
نویسنده : مامانی
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم به درخواست مامان فاطمه به یه بازی وبلاگی دعوت شدم.البته من میخواستم پست جدید بزارم ولی از اونجایی که نمیشه دعوت دوستان رو رد کرد منم قبول کردمدروغگو

1-بزرگترین ترس زندگی شما؟جدایی من وامیرمهدیاسترس

2_اگر24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟نمیشه بگمنیشخند

3_اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد آن آرزو چیست؟عاقبت بخیری امیرمهدی

4_از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟گربه چون امیرمهدی اولین حیووونی که یادگرفت  بگه و خیلی دوسش داره گربه بودسبز

5_کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟چوبین

6_در پختن چه غذاهایی تبحر ندارید؟پیتزا

7_اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟جییییییییییغکلافه

8_با مرغ دریا اورانیوم وخسته یک جمله بسازید؟با یه مرغ خسته کنار دریا نشسته بودم ناگهان اورانیوم غنی شده  همه چیز رو نابود کردزبان

9_دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟اصولا من عاشق شعر نیستم بخاطر همین یادم نیستخنثی

10_اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیتون درحال-گذشته وآینده سفر کنید آن روز کدام است؟به گذشته بخاطر اینکه بتونم اشتباهاتم رو جبران کنم

11_شما چه رنگی هستید وچرا؟آبـــــــــــــــی چون استقلالی هستم.آبیتـــــــــــــــــه

12_اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور رو برای زندگی انتخاب میکنید؟میرم ترکیه.چون نزدیک ایرانه هر وقت دلم تنگ شد زود برگردم

13_بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون؟از شیشه باش.اما به همه بگو از سنگم.مردم این زمانه فقط دنبال شکستنندناراحت

14_اگه قرار باشه 3 نفر از آشناهاتون رو امشب به مهمونی دعوت کنید اون 3 نفر چه کسانی هستند؟مامانم خواهرم برادرمخنده

15_اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنید اون کلمه چی بود؟تــــــــــــــــرس

16_کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟خودش میدونهخیال باطل

17_اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟فندق مامانماچ

18_خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟گیلاس چون امیرمهدی همیشه چسبیده بهمقهقهه

19_سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟احساساتی ترسو زودباورخجالت

20_کاشکی.......کاشکی دلی پریشون نمیشد چشمی ز غصه گریون نمیشدقلب

طبق قوانین باید من 3 نفر رو به این بازی وبلاگی دعوت کنم

1_مامان مهدیار(زهرا جون)

2_مامان محمدمعین(راضیه جون)

3_مامان ایلیا (متین جون)

مرسی از همراهیتون.به زودی پست جدید نوشته میشودهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمد و ساقی
15 خرداد 92 18:48
سلام.جالب جواب دادی


سلام مینا جون
ممنون
مامان محمد معین
16 خرداد 92 12:25
مرسی زینب جونم که ما رو دعوت کردی


خواهش میکنم گلم
متین مامی ایلیا
16 خرداد 92 13:39
مرسی عزیزم که دعوتم کردی

رمزم برات باز شد؟


خواهش میکنم گلم
نه متاسفانه باز نشد
مامان مهدیار
16 خرداد 92 18:53
سلام زینب جون

خوبی عزیزم؟

امیر مهدی گل چطوره؟

میگم منم استقلالیم

ممنون منو دعوت کردی به بازی


سلام زهرا جون
ممنون خوبیم به لطف شما
جدی پس ایول داری دمت گرم
SaYa
17 خرداد 92 14:50
سوال 7 مثل من اومدیااا
جیییییییغ
چه فازیم میده نه؟


جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی جیغ میزنم تا نیم ساعت گلوم میسوزه
SaYa
17 خرداد 92 14:51
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟
مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!!
اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم
و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم
دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم...
شاد باشی

عاشششششقتم با اون شعرات گلم
مامان فرنيا
18 خرداد 92 12:25
خيلي جواباتون قشنگ بود همش امير مهدي جونم توي جوابتون بود و اين نشون ميده ان به شما نچسبيده شما به ايشون متصل ميباشيد مثل من به فرنيا


آره امیرمهدی تو خونه هم از زبونم نمیوفته
نه بخدا اون بهم چسبیده
دوست دارم 10 دقیقه نیاد پیشم تا به کارهام برسم
SaYa
18 خرداد 92 22:00
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد

جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است....

پس آنگونه جاری شــــوید

که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ...

نه نـــــــفرت در دلشـــــــان

برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده


خیلی قشنگ بود سایا جون
مامان پریسا
19 خرداد 92 16:10
چه با مزه نوشتی
خب جریان اون گیلاس رو که من فهمیدم. حالا پل بده تا به کسی نگم


منظورت پول زور بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
19 خرداد 92 16:11
ای بدجنس تو که منو هم دعوت کرده بودی پس چرا اسممو پاک کردی


دیدم دیر کردی منم پاکت کردم
مامان پریسا
19 خرداد 92 16:11
من هم اینو بازی کردم هم پست جدید گذاشتم اییییییییییییی تنبل


چیکار کنم از دست این وروجک که اصلا نمیزاره 2 دقیقه پای نت بشینم
مامان ایدین
20 خرداد 92 2:36



ممنون گلم
مامان آرینا مو فرفری
20 خرداد 92 15:20
جالب بود عزیزم.


مرسی گلم که اومدی
SaYa
20 خرداد 92 16:08
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را
شاد باشی دوست عزیزم


مرسی عزیزم خیلی زیبا بود
SaYa
20 خرداد 92 16:47
ازم سوالم بپرس خ
تلگراف کردم عزیزم
راستی عکسا تو پست 24 ساعتست


چشم چرا گریه میکنی خوووویادم رفت حالا میام
مامان آرمیتا
21 خرداد 92 13:02
سلام عزیزم خیلی جوابهای جالبی دادی اما اونیکه نوشتی شبیه میوه گیلاسی من هم همین عقیده دارم آرمیتا همش بهم چسبیده


سلام زینب جون
آره واقعا مثل گیلاس میمونیم
مامان گلی
21 خرداد 92 16:28
جالب بود چرا ما تو بازی نبودیم


عزیزم شما هم میتونین بازی کنین من فقط 3 نفرو نوشتم
یه دوست
21 خرداد 92 17:11
سلام
خوبی؟
--------------------------
عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو

خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری .. میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی .. گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو

-------------------------
موفق باشی


سلام ممنون به لطف شما
زیبا بود
مامان مهدیار
22 خرداد 92 2:47
سلام

داشتم دنبال نظر خودم میگشتم

نمیدونم توهم زدم که نظر دادم یا واقعا نظر دادم و شما نظرمو تائید نکردی

در هرصورت ممنون که دعوتم کردی دوست جوووووووووونی


سلام عزیزم
نه گلم توهم نیست نظر دادی ولی شرمنده بخدا چند روزی هست سراغ نت نیومدم فقط اومدم آپ کردم ورفتم حالا دارم نظرات رو تائید میکنم ممنون که تو فکرمی
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 92 19:36
سلام عزيزم
باور كن يكي از پستايي كه بابت اين بازي گذاشتن و من خيلي خوشم اومد مال شما بود
جوابات خيلي زيبا بود
به خصوص ميوه


سلام سارا جون
ممن عزیزم که اومدی پیشمون
آزی
11 تیر 92 13:22
سلام خاله ممنون که دیگه خبر نمیدین بهم موقع آپاتون. ولی در کل جالب بود.
سپیده
13 مرداد 92 2:05
خانمی شرمنده اون روز یهو ساجده بیدار شد. می شه بدی برا ت درست کنن
taktaz
15 مرداد 92 14:24
توجه توجه اگه هر تبلیغی دارید به ما بسپارید آدرس وبلاگ وعنوان و عکس وبلاگتون یا هر عکسی دیگه ای دارید تونظرات به ما بگید