امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

بهداشتی کردن امیر مهدی

1390/9/9 16:40
نویسنده : مامانی
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

گلم من همراه خاله جون بردیمت بهداشت امام رضاniniweblog.com

خانم بهداشت شما رو چکاب کرد ولی متاسفانه بهم گفت بعد از بیست روز زیاد وزن اضافه نکردی خیلی ناراحت شدم....

حالا یک ماه دیگه برات نوبت زده که هم واکسن بزنت هم وزنتو بگیره...

از خدا میخوام زودتر توپل بشی پسر گلم

niniweblog.com

 

 نوشته شده 9آذر 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسین و ستایش
10 آذر 90 11:21
مامانی عجله نکن هم تپل می شم هم بزرگ می شم هم مامان و بابایی می گم یکمی صبر کن باش


سلام خودم می دونم ولی مامانم خیلی عجوله
مامان محمد پارسا
10 آذر 90 11:22
سلام عزیزم
ناز این نی نی ناز رو برم من منم لینکتون کردم خوشحال می شم دوست خوبی مثل شما داشته باشم انشاالله تا یه ماه دیگه تپل و ناز و قوی می شی


مرسی خاله
خاله ازیتا
10 آذر 90 11:24
سلام مامان مهربون

با یاری خدا وصبر تحمل شما امیر مهدی توپل ومپل میشه


سلام خاله جون واسم دعا کن زود توپول بشم
مامان یاسین و ستایش
10 آذر 90 11:25
وای آفرین به این بابایی خوب که اینقدر پسرش و دوست داره نذرتون قبول