امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

4ماهگی گل پسری

1390/12/5 16:52
نویسنده : مامانی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام سلام صدتا سلام هزاروسیصدتا سلام

زندگی مادری امروز 4ماهت تموم شد رفتی تو 5ماه.......4ماهگیت مبارک باشه ایشالا تولد نیم قرنیت رو بگیرم مادر.......

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

وهدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

 

خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

 

پسرم زیباترین گلهای دنیا تقدیم تو باد

 

 

جمعه 5 اسفند90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نسترن
5 اسفند 90 22:55
مبارک باشه گل پسرم تازه مامانی قبول نیست لباسا رو تنش هم کن و عکسش بگدار


ممنون خاله جون
مرسی که سر زدین
خاطره
6 اسفند 90 8:24
سلام عزیزم ممنون که سرزدی چهارماهگی پسرگلمون مبارک باشه انشالله جشن تولد120سالگیشو بگیری
همیشه شاد باشی


ممنون
همیشه بیاین پیشمون خوشحال میشیم
مامان نادیا و نلیا
6 اسفند 90 9:25
لباسای خوشکلت مبارک باشه عزیزم....


مرسی خاله جون
الهام مامان یاسمین زهرا
6 اسفند 90 10:17
گل پسری چهارماهگیت مبارک > پس کو عکسش؟؟؟؟


سلام ممنون خاله عکس نگرفتم وقت نشد.....میگیرم
مامان محمد مانی
6 اسفند 90 13:27
سلام خاله جون
تولدت مبارک
انشالله دامادیت گل پسر
ممنون از اینکه به ما سر میزنید . ببخشید اگه ما کم میاییم پیشتون در گیر خانه تکانی ووووو.... هستیم.
انشالله جبران می کنیم.


سلام خاله جوووون شما لطف دارین
مامان محمد پارسا
6 اسفند 90 23:20
سلام عزیزم
ممنون از لطفت 4 ماهگی گل خاله مبارک باشه پسلی من تا ساعت 1 الی 2 شب خوب نمی خوابه یعنی هر 1یا نیم ساعت بیدار می شه اما بعد از یک شیرش رو می خوره و عوضش می کنم می خوابه تا صبح حول و هوش ساعت 7 بیدار می شه و تا ساعت 12 -1 ظهر هر 2 ساعت بیدار می شه . . .شب سعی کنید تا زمانی که بیدار هستید بیدارش نگه دارید و باهاش بازی کنید تا خسته بشه شب که می خواد بخوابه پسلم تو بغل نمی خوابه می زارمش تو رختخوابش خودش می خوابه اینجوری عادتش دادم البته گاهی هم حین شیر خوردن بی هوش می شه . . . شب که می خواد بخوابه نور رو کم کنید و آهسته تر از روز باهاش حرف بزنید تا فرق شب و روز رو بدونه اینجوری بهتر می خوابه فعلا که پسل من جواب داده حالا تا کی خدا می دونه الان تقریبا 2 هفته ای می شه خوب می خوابه . . .

مرسی از راهنماییت
الهام مامان یاسمین زهرا
6 اسفند 90 23:22
سلام
عزیزم یاسی خواب شبش شکر خدا خوبه حدود 10 می خوابه تا 6 بعضی وقتا هم تا 7 تو این فاصله هم یکی دو بار بیدار میشه و شیر می خوره ( البته به زور) البته داریم بعضی شبا هم که به خاطر نفخش تا صبح یه کله بیداره ولی کم کم داره تعداد این شبا هم کم میشه.از اول اینجوری نبود دکتر بهش هیدروکسی زین داد ، که یه هفته ای شبا بهش می دادم و به تدریج کمش کردم بعد از اون تقریبا منظم شد البته سر ساعت 10 اگه خودش خوابید چه بهتر اگه نه میزارمش رو پام یواش تابش میدم راحت می خوابه( اوایل 1 ساعت هم ممکن بود طول بکشه) یه جورایی عادتش دادم. واااایییی چه قدر حرف زدم

ممنون از راهنماییت
پس ببرمش دکتر ببینم چی بهش میده
مامان على اكبر
7 اسفند 90 0:38
سلام خاله جون تولدت مبارك انشاالله 120 ساله بشى.



ممنون علی اکبر جوووونو ببوس بجام
مامان على اكبر
7 اسفند 90 0:56
سلام خاله جون تولد چهار ماهگيت مبارك انشاالله 120 ساله بشى عزيزم


ممنون خاله
مامان على اكبر
7 اسفند 90 1:06
سلام،آره على اكبر شب ها مى خوابه البته خدا رو شكر نسبت به اوايل بهتر شده الان در حد خوردن شير بيدار مى شه و بعد مي خوابه.
من يه كتاب دارم كه توش در مورد خواب كودكان نوشته حتما در اولين فرصت مينويسمش و برات ميفرستم.


سلام ممنون از لطفت دوست خوبم
مامان على اكبر
7 اسفند 90 2:36
توى كتابه نوشته كه در طول روز با كودك خود بازى كرده و او را خسته كنيد كه شب راحت تر بخوابه.
و هر چه كودك بزرگتر شود،در روز به مدت طولانى ترى بيدار مى ماند و كمتر چرت مى زند.
اسم كتاب:تغذيه،تربيت و مراقبت از كودك


ممنون
مامان طاها
7 اسفند 90 10:20
سلام خانمی.
طاهای منم تا دو ماهگی اصلآ شبها نمیخوابید کلافم میکرد از اول شب تا آخر صبح همش سینم تو دهنش بود اونم خیلی بیقراری میکرد اما بعد از دو ماهگی همه بهم گفتن شبها به طاها شیر خشک بدم از اون شب به بعد تلسمه همه چی شکسته شد و طاها از اول شب تا صبح راحت میخوابید فقط یکی دوبار بیدار میشد با همون چشمای بستش شیرشو میخورد و دوباره میگرفت میخوابید این تجربه من بود شاید پسر کوچولوی شما هم سیر نمیشه و گشنه میمونه که انقدر بیقراره.


آره مامانم هم میگه سیر نمیشه
ممنون از راهنماییت
مامان طاها
7 اسفند 90 10:22
4ماهگیت مبارک گل همیشه بهاره خاله.


مرسی عزیزم
طاها جووونو ببوس
مامان پارساجون
7 اسفند 90 10:50
4ماهگیت مبارک باشه عزيزم


ممنون خاله جون
مامان ماهور
7 اسفند 90 12:53
سلام عزيزم چهار ماهگيت مبارك
نه مامان امير مهدي جون .ماهور منم خيلي بد خواب بود و هنوزم هست .من بيشتر شبها تا 4 يا 5 صبح بيدار بودم .بعضي وقتها تا 7 صبح .هنوزم شبا بيدار ميشه ولي كمتر شده .روز بروز خوابشون بهتر ميشه بايد تحمل كرد ديگه


ممنون از راهنماییت گلم
نایسل
8 اسفند 90 0:07
5 ماهگیت مبارررررکککککککک


ممنون خاله
مریم
8 اسفند 90 0:42
اگر برای سیسمونی و لباس و سرهمی و کفش و خریدای یه نینی خوش تیپ و تک دنبال هر چیزی میگردین به ما سربزنین. http://babybrandsstore.blogfa.com/ ممنون. امکان خرید حضوری و حضور با همسر هم مهیاست. امکان ارسال با پست به تمامی نقاط ایران وجود دارد.
مامان پریسا
8 اسفند 90 11:46
سلام مبارک باشه.
ما هم اپیم تولد داریم


سلام ممنون باشه اومدم
خاله ارزو
8 اسفند 90 12:25
سلام عزیزم 4ماهگیت مبارکککککک ایشالله 120 ساله شی,خاله جون چندتا عکس خوشکل از 5ماهگی نانازیمون بزار دلمون واسش تنگ شده


سلام خاله جووووون باشه به خاله آزیتا هم سلام برسون
هدی (مامان امیر مهدی )
8 اسفند 90 13:34
سلام دوست خوب شما هم پسر نازی دارید . حتما به ما سر بزنید


ممنون از لطفتون
مامان پارسا جیگر
8 اسفند 90 15:18
سلام
عزیزم من هم 4 ماهگیت رو تبریک می گم الهی 1000 ساله بشی . ممنون از اینکه به پارسا جیگر سر زدی .
من شما رو با افتخار لینک کردم .



سلام ممنون منم لینکتون کردم
سجّــــــــادم
12 اسفند 90 21:27
سلام مامانش اینا خوبید؟؟؟

با افتخار امیر مهدی جونو لینک کردم.
پس من چی؟؟؟؟


سلام اقا سجاد لینک شدین