امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

واکسن 4ماهگی گل پسری

1390/12/8 21:30
نویسنده : مامانی
910 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام سلام به گل پسرم قند عسلم

عزیز دل مامان نمیدونم چطوری واست دیروزتو تعریف کنم......روز خوبی نبود واست.....

صبح نوبت واکسن داشتی.منم هر چی منتظر موندم بیدار بشی فایده نداشت. تا ساعت 11 صبر کردم وقتی دیدم بیدار نمیشی مجبور شدم تو خواب قطره استامینوفن بهت دادم.آخه 1ساعت قبل از اینکه واکسن بزنی باید قطره بخوری که تب نکنی...خلاصه بهت دادم وای اگه بدونی چکار کردی آخه قطره تلخ بود...بعد از کلی گریه Baby Crying clipart

آمادت کردم و من ومامان جون بردیمت مرکز بهدلشت امام رضا...Nurse Checking on a Baby in an Incubator clipart

اول خانم بهداشت وزنت کرد بعد قدتو اندازه گرفت بعد دور سرتو....

خدا رو شکر همه چیزت نرمال بود.اینم بگم که همه این کارها رو که انجام داد شما خواب بودی...

بعد از اینکه این کارها رو انجام داد گفت باید بیدارت کنیم که واکسن بزنی...ولی هرچی باهات بازی کردم فایده نداشت... شکلکهای جالب آروین

به قول خانم بهداشت مست مست بودی...Cartoon Baby Sleeping on Its Side clipart

خانم بهداشت هم یه قطره خیلی خیلی تلخ ریخت تو دهنت.....شما هم نامردی نکردی بهداشتو گذاشتی تو سرت....A Crying Baby clipart

همون طوری که گریه میکردم خانم بهداشت واکسنتو زد.وااااااای الهی مامانت بمیره گریتو نبینه ...Smilehaaبخدا نصف عمرم رفت ....

دیگه اومدیم خونه 32.gifولی شما همین طور بیحال خوابیده بودی.

شب به زور مامان جووونو نگه داشتم آخه تب کردی..حالاهم که دارم این پستو واست مینویسم بی حاله بیحال خوابیدی.....هر 4ساعت قطره بهت میدم ولی چون تلخه استفراقش میکنی.....zus001.gif

از خدا میخوام که زود زود خوب بشی فدات شم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسترن
8 اسفند 90 16:33
الهی خاله قربونت بره که حالت زیاد خوب نیست انشالله خیلی زود خوب میشی امیرمهدی جونم
عزیزم زیاد نگران نباش میدونم ولی واست تحمل بیحالیش سخته ولی انشالله فردا پس فردا خوب میشه وکلی واست اتیش میسوزونه


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
مامان طاها
8 اسفند 90 16:55
یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتوانسته بیش از یک باشد.

امابعضی اوقات می تواند خیلی باشد:

یک دنیا ،

یک سرنوشت ،

یک خاطره ،

یک عشق پاک،

و یا " یک دوست خوب مثل تو

ماشا الله کوچولوت خیلی نازو بامزه شده اسفند یادتون نره

یه بوس خوش مزه واسه گل همیشه بهار خاله.



سلم
مرسی خاله جوووون
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 16:58
سلام ناناز خاله
وای واکسن نی نی من که واکسن دو ماهگیش خیلی اذیتش کرد انشاالله زودی خوب شی عزیزم برای سلامتیت لازم بوده ناناز خاله


سلام خاله ممنون که به ما سر زدین
شکلات مامانی وباباش
8 اسفند 90 17:34
سلام خانومی ممنون که به ماسرزدین لینکتون کردم


سلام ممنون
منم دوست دارم لینکتون کنم ولی آدرستونو اشتباه گذاشتین
مامان على اكبر
8 اسفند 90 20:54
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


حتما میام
مامان على اكبر
8 اسفند 90 20:56
سلام خاله جون ميدونم خيلى اذيت شدى ايشالا زود زود خوب شى


سلام ممنون خاله
مامان على اكبر
8 اسفند 90 20:57
سلام خاله جون ميدونم خيلى ايت شدى ايشالا زود زود خوب شى
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 21:22
سلام ،
جواب سوالی که تو وبلاگ ابوالفضل ازم پرسیدی ،خدا رو شکر ابوالفضل شب تا صبح رو می خوابیده
شاید امیرمهدی کولیک داره
یا شاید باید برنامه ی خوابیشو تغییر بدی
مثلا من شبها از ساعت8 ابوالفضل و بیدار نگه می دارم که با خودمون بخوابه[
ممنون از اینکه راهنماییم کردی
کهکشان مجازی
9 اسفند 90 19:28
سلام من هم دعا میکنم امیرمهدی جان زودترخوب بشه


مرسی گلم
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:12
به به چقدر نازه.

راستی سلام.

چه بچه ی خوشگلی؟

خدا برتون حفظش کنه.

چشم به راهتونم.


ممنون باشه حتما
محسن
16 اسفند 90 9:11
واقعا تبريك ميگم براي وب ساده و زيبا و دوستداشتني تون به خصوص پسر گلت و صداقت زندگيت و حاج مسعود آقا. موفق باشيد