امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

عکسهای 4ماهگی فندق مامان

1390/12/9 22:39
نویسنده : مامانی
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

 

 زیبا

سلام پسر مامان

عزیز دلم چند تا عکس از 4ماهگیت واست گرفتم ....واسه یادگار برات گذاشتم

 

 zibaبقیه عکسها در ادامه مطلبziba

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

فدات  شم اینجا از لنز دوربین چشاتو بستی

http://s2.rimg.info/a1cc94d9d0d4906f9b10fc56876dcd2f.gif

پسرم در حال تعجببببببب!!!!!!!!!!

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 مشغول بازی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

داری با پدری بازی میکنی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

خواب فرشته چوچولوم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان عیبه پس لباست کو؟؟؟؟؟؟؟

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 اینجا داری با تسبیح بابایی بازی میکنی(قربون پسر مومنم)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

فدای اون پاهای چوچولوت برم الهی

منو عشقم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بابای ملیسا
9 اسفند 90 23:25
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .


حتما
زهرا مامان مه سما
10 اسفند 90 10:07
سلام پسر شما هم نازه من لینکتون کردم


ممنون منم لینکتون کردم
شکلات مامانی وباباش
10 اسفند 90 10:29
ماشاا... به این گل پسر ناز میبوسمت عزیزم


ممنون گلم
نسترن
10 اسفند 90 13:34
مامن عزیز میشه من این پسرشمارو درسته قورتش بدم چقدر که نازه با اون چشمای خوشگلش
کسش که لباس نداره خیلی باحاله


سلام ممنون خاله ی مهربون
بابای دوقلوها
11 اسفند 90 10:22
ایشالله عکسهای 150 سالگیتو ببینیم گل پسر.



ممنون شما لطف دارین
بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:18
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجلزه ، شما رو لینک کردم .


سلام ممنون منم لینکتون کردم
خاله ارزو
12 اسفند 90 6:49
نااااااازی عزیزم ماه شدی ماشالله. میبوسمت خوشگلم


سلام مرسی خاله
Mumy
12 اسفند 90 14:35
الهی بگردم
یعنی یشه منم از یه روز از پسملم عکس بگیرم بذارم


سلام گلم ایشالا پسملت زودی بدنیا بیاد
مامان نخودی
13 اسفند 90 0:00
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زدین منم لینک سایت پسر نازتون رو اضافه تو وبلاگ امیر مهدی گذاشتم
راستی خیلی پسر نازی دارین ماشالا
بازم به ما سر بزنین


سلام مرسی منم لینکتون کردم
مامان الینا
13 اسفند 90 12:18
وای نازی


ممنون
مامان دینا جون
13 اسفند 90 13:10
سلام عزیزم.ببخشید دیر جوابتو دادم.دینای من ساعت 1 شب میخوابه.تا صبح اذیتم نمیکنه.تا 2 ماهگی که کولیک روده داشت خیییلی اذیتم میکرد.دکترش براش قطره اینفاکول داده بود.قطره خیلی آرومش میکرد.الانم بعضی موقعها که اذیتم میکنه گرایپ میکسچر میدم هم بی ضرره هم یه خورده خواب آور.تا چند وقت پیش هر 4 ساعت یه قاشق چایخوری میدادم.راستی دینا هم فردا واکسن 4 ماهگیشو میزنه.خیلی نگرانشم.روی ماه گل پسرتو ببوس.

مرسی از راهنماییت
مامان دینا جون
13 اسفند 90 13:13
راستی میتونم وزن امیر مهدی رو بپرسم؟
نایسل
14 اسفند 90 20:35
وای تپلی من ماشالله خوشگل تپلی آدم دوست داره کلی فشارت بده
عزیزززز دلممممممممممممممممممم


ممنون خاله جوووون
مامان دینا جون
15 اسفند 90 14:23
خوشگلم روز به روز داری با نمکتر میشی بووووووووووووس


نظر لطفته گلم
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 18:16
سلام عزیز خاله
چه عکس های نازی
فدات بشم من ماه شدی


سلام خاله جووون ممنون
مامان طاها
15 اسفند 90 22:59
آلهی خاله قربونت بره چقدر تو ماهی عزیزم.


ممنون خاله جون
زهرا مامان مه سما
16 اسفند 90 16:09
هزار ماشالله خاله 4 ماهگیت مبارک


ممون خاله جوووون
ilijoon
18 اسفند 90 15:11
سلام تو دختري يا پسر واي كه چقدر نازي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به عشق پسرم ايليا جون كه عينك داره وسفارش كرده شكلك عينكي ميذارم


ممنون زنده باشید
مامان پارسا جیگر
22 اسفند 90 17:07
ای جونم چه نازه این پسر خوشگله


ممنون خاله
خاله ماني
23 اسفند 90 8:34
چه پسر نازي موش نخوره تو رو عزيزم