امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

خدا

1390/12/13 14:01
نویسنده : مامانی
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا خدا .. . خداست

الوسلام

این منم مزاحمی که آشناست

 

هزاردفعه این شماره را دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

 

شماکه گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که می رسد، حساب بنده هایتان جداست؟

 

الو.. ...

 

دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟!؟

 

چراصدایتان نمی رسد ... کمی بلندتر

صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست؟؟؟

 

اگر اجازه می دهی برایت درد و دل کنم

شنیده ام که گریه بر همه ی درد ها شفاست...

 

دل مرا بخوان بسوی خود تا سبک شوم

پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست

 

الو

مراببخش،باز هم مزاحمت شدم

 

دوباره زنگ می زنم

دوباره

 

تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست

دوباره

.

.

.

تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیاوش
13 اسفند 90 18:14
زیبا بود.
مامان على اكبر
14 اسفند 90 17:46
سلام مامانى قشنگ بود.
امير مهدى جون رو ببوس
راستى آپم


سلام ممنون باشه اومدم
سجّــــــــادم
14 اسفند 90 22:30
ساخت كد صوتی آنلاينساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ اینم کد آهنگ.
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 18:17
زیبا بود ممنون