امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

دومین بهار امیرمهدی به روایت تصویر1

1392/1/20 17:24
نویسنده : مامانی
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

محمد81

سلام عشق مامان خوبی خوشی سلامتی ؟خدا رو شکر

قشنگم این دومین ساله که با وجود تو اون رو تموم میکنیم و یه برگ اززندگی رو ورق میزنیم و وارد سال جدید میشیم.سال 91 با وجود همه خوبی ها و بدی هاش تموم شد وسال 92 رو که انشاالله لحظه به لحظش برای ما و همه مردم سرشار از خیر و برکت وسلامتی باشه رو شروع میکنیم انشاالله که خداوند یاری کنه امسال سال خوبی داشته باشیم.انشاالله

اینم ازسفره هفت سین امسالمون

ادامه مطلب یادت نره

 

درحال چشمک زدن

قربون خندیدنت

هفت سین پارسال

پارسال خونه دایی بابک

اینم ماهی های عزیزمون که عمرشونو دادن به شما....یکیش بر اثر سکته مغزی که به وسیله امیر مهدی خان که گرفتش دستش به شهادت رسید یکی دیگه هم به وسیله حمله قلبی که بر اثر گرمابود فوت کرد ویکی دیگشون ازداغ اون دوتای دیگه مرد

تخم مرغ های عید ....فکر کنم کمتر 10 دقیقه درستشون کردم

این تخم مرغ ها رو نمیدونم از کدوم وبلاگ دیدم و درست کردم.البته با کلی تغییر

اینم مارهای سفره هفت سینمون

خرابکاریها شروع شدکلافه

هفت سین خونه عموی بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 فروردین 92 17:39
وای چه ناز شدی امیر مهدی خوشگلم سفره هفت سینم خیلی قشنگه دستت درد نکنه مامانی عزیز


ممنون خاله جونم
مرسی از تعریفتون شما لطف دارین
مامان محمد و ساقی
20 فروردین 92 23:53
سلام عزیزم
چه عجب اومدی
چه هفت سین خوشگلی
امیر مهدی جان منو ببین


سلام مینا جون
عجب به جمالتون
نمیدونم چرا اینقدر تنبل شدم
مامان محمد و ساقی
20 فروردین 92 23:54
پارسال چقدر گوگولی بودی
تخم مرغها خیلی خوشگل شدن عزیزم


جدی اصلا وقت نزاشتم براشون اگه بیشتر حوصله داشتم خیلی قشنگتر میشدن
مامان محمد و ساقی
20 فروردین 92 23:56
هفت سین خونه عمو هم خیلی خوشگله
عزیزم سال خوبی در پیش داشته باشی
برات خصوصی رمز گذاشتم


نظر لطفته مینا جون
مرسی همچنین برای شما
مر30
سپیده از وبلاگ "کودک من"
21 فروردین 92 2:05
با تشکر. ثبت شد


مرسی گلم
مامان محمد و ساقی
21 فروردین 92 12:27
سلام عزیزم
ببخشید پست قبلیتو ندیدم.ولی سر فرصت دوباره میام و درست میخونم.ببخش عجله دارم و باید برم


سلام گلم
باشه اشکالی نداره هر طور راحتی
آزی
21 فروردین 92 13:13
واااااااااااااااااااااااااااااای خاله جونم وقتی قسمت ماهی هارو خوندم داشتم از خنده میمرد
خب گل پسره دیگه اون شیطونی نکنه پس کی بکنه



فدات شم ایشالا همیشه لبت خندون باشه
محمد
21 فروردین 92 13:29
سال خوبی رو براتون آرزومندم
شادباشیدوسلامت.


ممنون منم برای شما آرزوی سلامتی دارم
مسيحا
21 فروردین 92 13:29
چه هفت سين قشنگي چه پسر خندوني اميدوارم هميشه خنده بر لبت باشه


ممنون گلم
مرسی که بهمون سر زدین
مامان کیاوش
22 فروردین 92 0:37
سلام عزیزم.سال نو مبارک.
خیلی وقته نیستین.
امیرمهدی جونم بزرگ شده.


سلام عزیزم عید شما هم مبارک
مامانی آرتین
22 فروردین 92 1:44
سلام عزیزم چه گل پسر نازی.سال نوت مبارک عسلی.


سلام ممنون گلم
پس آدرس کووووو؟
زهره مامان آریان
22 فروردین 92 7:12
سلام سال نوتون مبارک.
سهره تون خیلی قشنگ بود.راستی یه سوال اینکه سفره به این قشنگی با کلی زحمت رو زمین گذاشتین چقدر دووم آورد؟چند دقیقه از دست این وروجک در امان بود.
من که سفره مختصر رو اپن گذاشتم بازم از دست بعضی ها در امان نبود
امیدوارم سال خوبی داشته باشید



سلام زهره جون همچنین
عزیزم نظرلطفته.بللللله سفرمون تا 1 روزبعد از13بدر پهن بود
مامان مهدیار
24 فروردین 92 14:46
سلام عزیزم

سال نوتون مبارک باشه

ایشالله سال خوبی داشته باشید

عکسا خیلی خیلی قشنگ بودند




سلام گلم
ممنون همچنین برای شما
مامان مهدیار
24 فروردین 92 14:47
خصوصی داری عزیز


چشششم گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
24 فروردین 92 15:54
وای چه اداهای نازی خوب که پسری عزیزم با این اداهای لوست اگه بودم می خوردمت
چه سفره های هفت سین خوشگلی امیدوارم همیشه خوش باشید
در ضمن من اون عکس پارسالیشون که کنار سفره وایستاده خیلی دوسش دارم خوردنی هست
موفق باشید همگی


ممنون خاله جونم
مرسی گلم چشات قشنگه
اره پارسال تپل بود منم دوسش دارم
مامان پریسا
24 فروردین 92 20:06
عجی سفره هایی خیلی خوشکل هستن هم مال شما و هم عموی بابایی خیلی خوشکل هستن.


مرسی گلم نظر لطفته
مامان پریسا
24 فروردین 92 20:06
تفسیرت از مرگ ماهی ها هم خیلی خنده دار بود


مر30
مامان پارسا
26 فروردین 92 8:03
هفت سينتون خيلي قشنگ شده دستتون درد نكنه مامان خوش سليقه

ممنون شما لطف دارین

مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 92 13:48
به به چه سفره های خوشگلی


ممنون گلم
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 13:57
عزیز دلم نگاش کن با سفره ی هفت سین شست شده فکر کنم با لباسای سبز خوشکلش 8 سینتون باشه این گل پسر


ممنون گلم
اره امسال 2 دست لباس سبز براش خریدم
آرزو مامان نیکی
15 اردیبهشت 92 7:53
هم به خاطر سلیقه ات هم به خاطر گل پسرت تبریک میگم
ماشاله چه نازه
چه جراتی کردی هفت سین رو رو زمین چیدی نیکی من که تو خرابکاری اوله و نمیذاره چیزی سالم رو زمین بمونه
خدا امیر مهدی رو نگه داره
عکسا خیلی زیبا بودن
سال خوبی داشته باشید


ممنون گلم نظر لطفته
عزیزم وقتی بهش بگم دست نزن امکان نداره دست بزنه ماشالا آقاس
مرسی گلم همچنین