امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

تعطیلات نوروز به روایت تصویر 2

1392/1/24 17:20
نویسنده : مامانی
969 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

سلام عشقم پسرم عمرم جونم

طبق رسم ورسوم هر سال هم عید دیدنی رفتیم هم مهمان اومد خونمون.هم عیدی گرفتیم هم عیدی دادیمقلب

امیرمهدی جونم هم حسابی شیطونی کرد وخوش گذروند

البته وقت کم آوردیم وخیلی ازجاها نرفتیم.کاش تعطیلات عید 20 روزه بودخیال باطل

راستی عکسهای عیدی های من وامیرمهدی هم تو پست بعدی میزارم

عکسها ادامه مطلب

 

 

خونه عمو محمدرضا 3 فروردین

 

در حال پذیرایی کردن ازخودش

خونه عموجون بابایی

شوشتر-پارک داریون-4فروردین 92

به هیچ عنوان حاضر به عکس گرفتن نبود

عاشقتــــــــــــــــــــــــونم

پارک لاله 7 فروردین که عمه جون و همراه با غزاله جون که ازتهران اومده بودن و عروس گلش و عمو محمد رضا رو واسه نهار دعوت کرده بودم

عاشق اون خندهاتم

به این میگن امیر مسی

دالی

یه کنده درخت اونجا بود توپش رو میزاشت رو کنده بعد میافتاد میرفت می آوردش ومیزاشتش سر جاش .دوباره قل میخورد و دوباره.........تا نیم ساعت ادامه داشت

و داستان ادامه داشتنیشخند

مبینا وامیرمهدی

به به عجب آناناسی

امیرمهدی رفته تو دل انــــــــــــار

 

 نوشته شده در 24 فروردین ساعت 16:12 دقیقه روز شنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان پریسا
24 فروردین 92 20:09
خسته نباشی با مهمان داری.
چه بچه رو گذاشتی سر کار با این توپ و کنده ی درخت


ممنون گلم
نه بابا اون منو گذاشته بود سر کار .دید ازش عکس میگیرم جو گیر شده بود
مامان پریسا
24 فروردین 92 20:09
راستی داغ این عکس ها اخرش میمونه به دل من


میشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟؟؟
مامان پریسا
24 فروردین 92 20:12
یادم رفت بگم من هم اپم


چشششششم اومدم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 1:28
با سلام. برای بچه های کوچکتر مامانها می تونن بجای آنها درست کنن و به عنوان یادگاری نگه دارن. منتظر کاردستی امیر مهدی عزیز هستیم.


سلام گلم
مرسی از راهنماییت
مامان ترانه
25 فروردین 92 15:25
سلام ممنونم که به ترانه ی ما سر زدید واسه دیدن عکسهای ترانه به ارشیو مراجعه کنید البته عکسها رمز دارند واستون خصوصی میزارم و امیر جون هم به لیست دوستهای ترانه اضافه میشه


سلام گلم
وظیفه بود دوست گلم
ممنون بابت رمز
شما جز دوستهای ما بودین
منا مامان امیرسام
26 فروردین 92 3:55
به به چه هفت سین قشنگی.
مامانی کلی با سلیقه ایتهااا
ااای جان چه مودب نشسته اولش فکر کنم از خواب بیدارشده


ممنون گلم شما لطفدارین
نه باباهمون یه دقیقا واسه عکس آروم نشست
مامان پارسا
26 فروردین 92 8:01
عزيزم سال نو مبارك اميدوارم سال خوبي داشته باشين حتماً امير مهدي جون رو جاي من ببوس


سلام گلم ممنون همچنین
چششششم
ستاره زمینی
26 فروردین 92 11:25
عزیزم سلام انشالله سال 92 سالی توام با شادی و سلامتی باشد.


سلام گلم
ممنون همچنین
مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 92 13:47
سلام عزیزم
خوبی؟
چه عکسای خوشگلی.همیشه به گردش.
خوش باشید
ماشاالله مردی شده واسه خودش امیرمهدی جون


سلام سارا جون
ممنون گلم
مرسی فدات شم لطف داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 92 16:59
عزیزم اپم با یه خبر جدید


چششششم اومدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 92 17:02
خیلی عکسها قشگند عزیزم ادم هوس گشت و گذار می زنه به سرش


ممنون عزیزم چشات قشنگه
آزی
26 فروردین 92 23:10
سلام خاله ممنون که بهم خبر ندادین.


سلام عزیزم ببخش فراموش کردم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
27 فروردین 92 13:39
خانمی منتظر کاردستی هستم


چششششم گلم
مامان فرنیا
27 فروردین 92 15:33
این پارک لاله هم خیلی خوشمزه است ها نه ببخشید باید میگفتم خوشگله
من میخواستم بیام سراغ وبلاگ گل پسری گفتم برم سراغ خنده های شیرینش که دیدم بله هنوز این خنده ها داره ایشالله همیشه به شادی درو هم جمع بشید


اره گلم همه جور خوردنی توش بود
اره هنوز هم میخنده ولی نه به قشنگی قبل
مادام
27 فروردین 92 22:17
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 13:55
سلام عزیزم خوبین؟پسرت خوبه؟ماشالله چ شیرین شده وی چیزه دیگه گونه های منم مث امیر مهدی موقع خندیدن سوراخ میشن،خوشحالم که توی این روزای قشنگ کنار خونوادت بودی خدا همه تون رو برای هم حفظ کنه.


سلام گلم ممنون عزیزم دست بوسه
اره گلم گ.نه هاش به خودم رفته منم گود میشهههههه
مرسی که اومدی
مامان محمد معین
28 فروردین 92 19:15
عیدت مبارک عزیزم انشالا که صدتا بهار رو کنار مامانی و بابایی جشن بگیری و همیشه خوش و خرم و خوشبخت زندگی کنی


ممنون خاله جونه مهربونم
مامان فاطمه
30 فروردین 92 14:33
به به به سلیقه زن عمو
سفره هفت سین رو خیلی زیبا چیده.
امیر مهدی بد نگذره زیاد آجیل نخور


اره سفرشون خیلی زیبا بود
نه عزیزم زیاد آجیل نخورد فقط پسته هارو دست دوم کرد
صوفیا مامان سامیار جون
6 اردیبهشت 92 4:32
مامانی سلام .خیلی خوشحال شدم وقتی وبلاگتونو دیدم اگه اشتباه نکنم خوزستانی هستین ؟!!!


سلام عزیزم
اره درست حدس زدین خوزستانی هستم ولی آدرس ندارین که بیام پیشتون