امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

برای پسرم

1392/1/27 17:34
نویسنده : مامانی
931 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند عزیزم:
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،


اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم،


اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است،
صبور باش و درکم کن.


یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم.


برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم… .


وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن.


وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر.


وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو.


وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده… همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی…


زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی.


از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو.
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم.


کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.
فرزند دلبندم، دوستت دارم.

 ziba

در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست

 چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست

ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز

 دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست . . .

ziba

عشقـــــــــــــــــــــمی

عکسها ادامه مطلب

 

کنار رود کارون

فدای نگاه کردنت

هفت سین پارک لاله

انشاالله قرآن پشت وپناهت

اینم حاجی فیروزه خودمون

اااا بابایی کلت کجا رفتنیشخند

رفتیم سوار چرخ وفلک .اولش نترسید ولی بعدش که هی میرفت بالا ترسید وهمش گریه میکرد

فدای گریه هات

اینم عکس هنری از غروب کارون

اینم ارسلان یکی از 3 قلوهاس.پارک ساحلی کیانپارس

قربون خندهات

آبشار رنگین کمان

 

اینم اردلان

تا رسیدیم خونه اینجوری شدی

عاشقانه دوستت دارم

نوشته شده روز سه شنبه 27 فروردین 92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
27 فروردین 92 17:38
سلااام
خوبید فدای امیر مهدی که چه ماهه
پست خیلی خوب وجالبی بود عکسها خیلی خوشگل بودند
راستی متن رو خیلی دوست داشتم خیلی واسم جذاب بود یه خواهش ازت داشتم اگه اجازه می دید می خواستم از این متن کپی بردارم بذارم تو وب برای اینده بچه ها خوبه اگه اجازه دادید قید می کنم که از وب شما کپی کردم ممنون
منتظر خبرتونم بوووووووووووووس
امیر مهدی خوشگلو ببوسین


سلام گلم
خدانکنه عزیزم
باشهخ گلم میتونی استفاده کنی ولی آدرستون رو نذاشتین منم خیلی تو لینک هام گشتم نمیدونم به چه اسمی لینکتون کردم
هدی
27 فروردین 92 22:58
عالی بودن عزیزم


ممنون گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 فروردین 92 1:18
وای فدای این پسری با اون دمپای سبزش چقده تو نازی عزیزم عکسهای بسیار جالبیه مامانی همیشه شاذ باشید عزیزم


ممنون خاله جونم
مرسی خانومی همچنین
مامان فرنیا
28 فروردین 92 7:49
سلام مامانی چقدر تند تند اپ میکنی خیلی زرنگ شدی تلافی ان روزهای تعطیلات را میکنی؟
وای چقدر بازی کرده عزیزم چشمات و صورتت گریه اصلا بهشون نمیاد دیگه گریه نکنی ها دلم میگیره خوب مامانی میگفتید پیاده تون میکردن اجازه نمیدادید گل پسرمون گریه کنه


سلام گلم
اره بعضی وقتها که بیکارم تندتند آپ میکنم
اولش خوب بود بعدش یهو دیدم میترسه.البته خودمم دست کمی از اون نداشتم بنده خدا حق داشت سرم داشت گیج میشد
مامان سونیا
28 فروردین 92 7:59
به به کنار کارون چه جای باصفایی چه عکسهای خوشگلی گذاشتید از گل پسر خوشگل


اره واقعا صفا داره ممنون که اومدین
مامان سيد محمد سپهر
28 فروردین 92 8:25
سلام ....مي دونين جناب سروان من چه كيفي مي كنه وقتي اين جمله را مي شنوه ...به روزيم


سلام چششششم
محمد
28 فروردین 92 10:21
همیشه به شادی وگردش


ممنون دوست خوبم
آزی
28 فروردین 92 12:28
سلام خاله ازتون ناراحت بودم که منو خبر نکردینولی ناراحتیم رفع شد با دیدن عکسای عزیزدلم.
من عاشق خنده هاشم
عکسا همشون محشر بودن. خوش بحالش که همه جارو گشته تو این سنش.
ولی اون عکسی که داشت از پشت نرده نگاه میکرد قایقارو دل منو برد.
یه دنیا دوسش دارم.


سلام گلم گفتم که بخدا فراموش کردم
ایشالا همیشه ناراحتی ازت دور باشه
گلم ما که جایی نرفتیم همش تو اهواز بودیم
اره منم از اون عکسش خوشم اومده
مثل بچه فلسطینی ها میمونه با اون دمپایی وشورتش
شکلات مامانی وباباش
28 فروردین 92 16:48
سلام خانومی ممنون که همچنان به ما سر میزنی ایشاا... که سال خوبی رو شروع کرده باشین


سلام گلم
من هیچ وقت دوستهای گلمو فراموش نمیکنم
مرسی همچنین
مامان محمد معین
28 فروردین 92 19:10
عزیزم پست خیلی قشنگیه مخصوصا متنی که نوشتی خیلی احساسی و خوب بود
عکسها هم عالی شدن ماشالا امیر مهدی جون هم بزرگ شده خدا خودش نگهدارش باشه


ممنون گلم نظر لطفته
مرسی که بهمون سر زدین محمد معین جونمو ببوسین
مامان آرینا مو فرفری
29 فروردین 92 0:27
مامان علی اکبر
29 فروردین 92 7:52
سلام عزیزم
ماشاالله امیر مهدی جون خوب برا خودش بازی کرده.ببوسش
راستی پستمون هم کامل شد
خوشحال میشم بیای پیشمون


سلام گلم
اره بابا تا میتونست با همه توانش فضولی کرد وبازی کرد
چشششم حتما میام
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 92 13:54
سلام عزیزم
ببخش دیر اومدم
چه متن قشنگی.خونده بودم ولی هر وقت دوباره میخونمش دلم یه جوری میشه


سلام مینا جون
خواهش میکنم عزیزم میدونم گرفتاری
اره من که وقتی نوشتمش اشکم اومد
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 92 13:55
وای چه عکسهای خوشگلی
رنگ سبز چقدر بهش میاد
منتظرم تا بقیه باز بشه


ممنون مینا جون
چرا منتظر مگه سرعت اینترنت پایینه؟
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 92 13:59
زینب جان عکسها خیلی خوشگلن
جاهایی که رفتین عکس گرفتین خیلی قشنگن
باز هم میگم سبز خیلی بهش میاد.ببوسش از طرف من شیرین عسل رو


ممنون مینا جون نظر لطفته
اره کارون عـــــــــــــشق است
مرسی از محبتت
تنهای اول
29 فروردین 92 14:00
سلام مرسی که به یادم بودین ایشالا خدا امیر مهدی رو براتون حفظ کنه


سلام گلم
خواهش میکنم عزیزم
مامان گلی
29 فروردین 92 18:45
وای که چقد تو ماهی پسر نازنینممممممممم
سال خوبی داشته باشین.


ممنون خاله جونم
عزیزم مرسی که اومدین .من اومدم وبلاگتون ولی نتونستن کامنت بزارم .از همین جا درگذشت پدرتون رو تسلیت میگم
مسافران آسمانی
29 فروردین 92 20:46
سلام زینب جون
چه عکسای خوشکلی گذاشتی از این وروجک شیطون بلات...خدا حفظش کنه ماشااله خیلی ناز شده...
ااااااااااااااااا امیرمهدی جون به گلا نباید دست بزنی...

وای چه تو این عکس با ارسلان خوشکله...


سلام عزیزم
ممنون شما لطف دارین
چشششم خاله جون دست نمیزنم
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 92 0:51
خصوصی


چشششششم رفتم
مامان فاطمه
30 فروردین 92 14:26
عزیز خاله عکسات خیلی خوشگل شده.
انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشی.
سفره هفت سین ، حاجی فیروز و اون هندونه هم خیلی قشنگن.
در آخر هم خورد و خسته خوابت بده .
همیشه به گردش گلم.


ممنون خاله جونم

ممنون که اومدی عزیزم
مامان حسناسادات
30 فروردین 92 15:51
خوشم اومد فعال شدی هاااا.
نبودی حالا هم که اومدی ترکوندی.
متن خیلی زیبایی بود.
عکسا هم خیلی نازن.
بلوز شرت سبزه خیلی بهش میاد.
ببوس گل پسر رو از طرف مااا


اره عزیزم
نه بابا همش 3 تا پست گذاشتم
ممنون که بهمون سر زدی گلم
حسنا جونمو ببوس
امیرمهدی کوچولو
31 فروردین 92 15:14
سلام ممنون که بهم سرزدین
کودک فردا
1 اردیبهشت 92 0:01
سایت مشاوره تلفنی روانشناسی کودک و نوجوان...
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 92 8:29
ممنون عزيز دلم برنامه "سلام كوچولو"از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح به مدت يك ربع از راديوايران موج fm رديف 90 پخش مي شود.


مرسی از راهنماییت
مامان علی
1 اردیبهشت 92 13:44
چه متن قشنگی امیرمهدی جون عکسات خیلی خوشگلن


ممنون گلم
پس آدرس کوووو؟
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:04
سلام زینب جون چه متن قشنگی البته خونده بودم ولی باز هم ارزش خوندن داره.


سلام گلم
اره منم زایاد دیده بودمش گفتم واسه امیرمهدی بزارم قشنگه
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:04
عکس ها هم که همه عالی بودن. کلی طول کشید تا برام باز شد ولی عالی بود


ممنون مریم جون که وقت گذاشتی
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:05
راستی برای اون عکس که میخواستی:

یادته یه ادرس بهت دادم ؟ اونجا دیده بودم . همون که دوستم بهم داده بود. یادت هست؟ من ادرسشو ندارم.


کدوم عکس؟
چیزی یادم نمیاد
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:05
راستی من هم اپم.


چششششم
مامان سيد محمد سپهر
4 اردیبهشت 92 12:36
بعله بلاخره نوشتم سفرنامه كربلارا.......دوست داشتم زودتر از اين برات بذارمش...اما نمي شد ...اين ور سال بدوبدوهام انگاري بيشتر شده...شايدم قسمت بود امروز مصادف با وفات مادر خوبي ها برات به يادگار بزارم.....


چشششم الان میام میخونم
مامان فرشته های آسمانی
5 اردیبهشت 92 16:04
سلام
خیلی نازه ایشاءالله صدسال زنده باشه


سلام گلم
ممنون عزیزم شما لطف دارین
ولی چرا ادرس نزاشتین؟؟؟؟
مامان پارسا جیگر
7 اردیبهشت 92 15:06
عزیزم چقدر ناز و آقا شدی ماشاءالله دلتنگت شده بودم آفرین که اینقدر قشنگ بازی می کنی با اسباب بازی ها


ممنون خاله جونم شما لطف دارین
متین مامی ایلیا
7 اردیبهشت 92 15:43
قربون این پسر خوشکل و خوشمزه
ماشالا بزرگ شدی و آقا شدی
چه خوشکل به کارون نگاه میکنه


ممنون خاله جونم
مرسی عزیزم از اینکه بهمون سر زدین
مامان دینا جون
7 اردیبهشت 92 22:59
ماشالا امیر مهدی چقدر بزرگ شده.مامانی اسفند یادت نره.


ممنون گلم شما لطف دارین
چشششم حتما
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:21
عزیزم همه عکسهات قشنگ بود
همیشه به شادی و گردش
بوووووووووووووووووس


ممنون منا جون شما لطف دارین
امیرسام رو ببوسین بجام
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:35
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم


سلام گلم
ای به چششششم