امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

سالگردازدواجمون و روز مرد

1392/3/4 19:11
نویسنده : مامانی
3,286 بازدید
اشتراک گذاری

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا

از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان

… … از آغوششان

از عطر تنشـان،

از صدایشــان…

پررو می‌شوند؟

خب بشوند….

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها

همین نگاه‌ها

همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی

سرِپا نمانده‌ایم؟…

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من می‌خواهم

مَردَم بداند دوستش دارم….

                    

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

 کارت پستال درخواستی طراحان

کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید :

زندگی چیست ؟

پدرش از سر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !

پدرش داد جواب :

بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت :

پدر … عشق اگر بوسه بود …

بوسه هایم همه تقدیم تو باد !!!

برای شادی همه پدرها بخصوص پدر خوب وصبورم :الهم صلی علی محمد وآل محمد

روحش شاد ویادش گرامی

yasgroup.ir rooze pedar 1 عکس متحرک تبریک روز پدر

برای دیدن سالگرد ازدواجمون بفرمایید ادامه مطلب

 

 

روز پنج شنبه سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتم.واااای حسابی خوش گذشت امیرمهدی هم به اندازه 1 ماه بازی وشیطونی کرد.جشنمون شلوغ نبود ولی خیلی خوش گذشت.

منم برای درست کردن غذاها دست تنها بودم .

یه خورده سخت بود ولی ارزشش رو داشت. شکلکهای جالب و متنوع آروین      влюбленные голуби

Happy Anniversary! Lovely Greetings

مسعودم هروز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تويي را به من هديه داد

سالروز آغاز با هم بودمان مبارك

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد
عزيزم امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيمه
سالروز

سالاد الویه (این مسعوده)

اینم منمنیشخند

دلمه واسه بار اول بود درست میکردم خیلی خوشمزه شد

سالادماکارانی

اینم از گل مجلسمون

اینم سفره شام (البته برنج وقرمه سبزی هم درستیدم)

 

این کیک خوشمزه رو زن دادشم درست کرده.دستش درد نکنه

 

اینم کادوی روز پدر(البته منم 130 تومن پول دوتا تیشرت خوشگل وشال وروسری گیرم اومد)

I Love You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 18:35
سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم خانومی. انشاالله سالهای زیادی در کنار هم زندگی کنید و لذت ببرید از این روزهای زیبا


ممنون گلم شما لطف دارین
هدی
4 خرداد 92 23:17
عالی بود عزیزم . مبارکــــــــــــه


مرسی هدی جون شما لطف دارین
مامان ایدین
5 خرداد 92 1:58
وایییییییییییییییییییییییییییییی
جای من خالی بوده
مبارک باشه عزیزم


ممنون آره واقعا جای همه دوستان خالی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
5 خرداد 92 2:06
عزیزم مبارک باشه. فکر کنم باید یه موضوع سالگر ازدواج هم بزارم تا بتونم ثبتش کنم
مامان زهرا
5 خرداد 92 2:17
عزیزم بی نهایت خوشحالم که با خانوم خوشبختی مثل شما اشنا شدم عزیزم امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد باشید

منم همسرمو خیلی دوست دارم و اون لایق دوست داشتنه


ممنون زهرا جون منم خیلی خوشحالم که باهاتون اشنا شدم
امیدوارم عشقتون همیشه مستدام باشه
مامان زهرا
5 خرداد 92 2:27
عزیزم چیز خواستی نبود ایلیا برای باباش یه کیف پول چرم و برای بابام یه فلاکس چای و برای پدر شوهرم دوتا پتوی مسافرتی خرید منم برای شوشو شلوار با جنس عالی و برای ایلیا همون عروسک که دستشه خریدم
رمزم میزارم خصوصی


مبارکشون باشه
بابت رمز ممنون
مامان ایدین
5 خرداد 92 2:27
من باز اومدم و غذا ها رو دیدم اخه چرا منو دعوت نکردی دی جی میشدم واستون
اپ کردم یه سر بزن ببین چطوره


ای وااای ببخشید که همش به هوس میوفتین
عزیزم جات خالی بود
چشم دیشب اومدم عکسها باز نشد الان دوباره میام
مامان زهرا
5 خرداد 92 2:35
عزیزم


مرسی زهرا جون.دیشب سرعت اینترنت اومده بود پایین منم خوابم گرفته بود ببخشید که رفتم
مامان فرنيا
5 خرداد 92 8:34
سالگرد ازدواجتون مبارك اما جان خودم سالاد الويه مرد را خوشگل تر از سالاد الويه خانم شده چون روز مرد بوده اقا را خوشگل تر درست كردي


ممنون فرشته جون
راستش نمیخواستم اون شکل دختر رو درست کنم یه خورده اضافه اومد منم مندراوردی اونو درست کردم ولی در کل بد نبودن
خانواده امیرحسین
5 خرداد 92 10:29
زینب خانم آقام بهتون تبریک میگیم امیدواریم زندگیتون روز به روز شیرین تر بشه


مرسی
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 12:29
سلام عزیزم
تبریک میگم سالگرد ازدواجتون رو
ایشالله همیشه خوشبخت و سلامت باشید


سلام گلم
مرسی عزیز دلم
ممنون همچنین شما وآقا رضا
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 12:30
ماشالله دختر گل کاشتی با این غذاها و تزیینات
تزیینات عالین.مخصوصا خودتو و شوهرت


ممنون مینا جون تازه دست تنها بودم وگرنه بهتر از این میشد
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 12:32
ای کاش از کیک هم عکس میگرفتی
آخی گل مجلس رو ببین.امیرمهدی نازم
کادوهاتون مبارک باشه.به سلامتی و خوشی ازشون استفاده کنین


اره فراموش کردم ولی تو عکسها افتاده
مرسی عزیزم
امیرمهدی هم حسابی برا خودش شیطونی هاشو کرد
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 12:33
شیطون کلی لاو ترکوندی اول پستت.ایول


هووووووو تازه کجاشو دیدی این فقط تو دنیای مجازی بود
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 92 13:08
سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم عزیزم
ایشالا به پای هم پیر شید و لحظات خوبی داشته باشید.
خدا روح پدرتون و قرین رحمت کنه.
ماشاله هنرمندی آاااا..
خوش به حال همسر و پسرتون


ممنون الهام جون
بازم مرسی
انشاالله همه رفتگان
نه بابا مگه این وروجک میزاره هنری داشته باشیم
مامان طاها
5 خرداد 92 13:26
سالگرد ازدواجتون مبارک.
ان شا الله که همیشه خوش و خرم باشه خونواده ی 3 نفرتون.


ممنون مریم جون شما لطف دارین
مامان طاها
5 خرداد 92 13:28


يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم شما
عزيزم فراموش نشدني ترين روز زندگيتون
مبارك


خیلی زیبا بود ممنون گلم
مامان طاها
5 خرداد 92 13:29
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر ...
سالگرد ازدواجتون مبارک ...


مرسی مریم جون شما محبت دارین
مامان طاها
5 خرداد 92 13:30
همه چی عالی و مرتب بود دسته گلتون درد نکنه.


نظر لطفته عزیزم
جاتون خالی بود
مامان طاها
5 خرداد 92 13:30
مامانی خصوصی.


چشم عزیزم
مامان محمد معین
5 خرداد 92 13:34
مببببببببببببببببببارکه عزیزم
روز مرد رو به امیر مهدی گل شیر مرد اینده و بابای مهربونش تبریک میگم
سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه کنار هم و به پای هم پیر شین
چقدر زحمت کشیدی عزیزم خسته نباشی
از اول عکسا تا آخرش همش به این فکر می کردم دونفری چطور این همه غذا رو خوردین؟
شوخی کردم عزیزم
از قیافه همشون پیداست که خیلی خوشمزه شدن
خیلی هم خوشگل تزیینشون کردی مخصوصا الویه ایی که شکل خودت درست کردی خیلی بامزه بود


ممنون راضیه جون
واااای مرسی خاله جونم
گلم ما که 2 نفر نبودیم تازه اینا فقط از تزئینات بود بدون تزئین هم باز اوردم سر سفره 15 نفر بودیم البته جاتون خالی بود
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 13:55
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون


سلام از بندس
ممنون بهار جون
امیر مهدی و عمی
5 خرداد 92 14:30
سلام مامانی
سالگرد ازدواج و عیدتون هم مبارک باشه
دستتون درد نکنه خیلی جشن زیبایی داشتید
انشااله همیشه در کنار هم شاد و سالم زندگی کنید


سلام عزیزم
ممنون گلم نظر لطفتونه
امیرمهدی جونمو ببوس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
5 خرداد 92 14:41
فرقی نمی کنه ولی به نظر من عکس معمولی و کار نشده خیلی طبیعیه و بهتره


مرسی از راهنماییت
مامان گلی
5 خرداد 92 14:56
وایییییییی مبارکهههههههههههههه
دلمههههههه منم میخوامممممممم
سالادات هم فوق العاده بود کلی دهنم اب افتاد...
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین
روح پدرانمون شاد
اللهم صل علی محمد و ال محمد


ممنون گلم
جات خیلی خالی بود
همه چیز در حد تیم ملی عالی بود
مامان آرینا مو فرفری
5 خرداد 92 16:55
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
سالگردازدواجتون و روز مرد مبارک.

مرسی عزیزم
ღ منا مامان امیرسام ღ
6 خرداد 92 0:32
خدا پدرتون رو رحمت کنه.
سالگرد یکی شدنتون هم مبارک.
از ظاهر غذا ها کاملا طعمشون مشخصه که چقدر عالی شدن.
تزیین الویه هم خیلی بامزه بود.
در اخر هم یه خسته نباشید برای مامانی که اینقدر زحمت کشیده بودند.
بوووس برای امیر مهدی جون


ممنون انشاالله همه رفتگان
مرسی
اره طعمشون عالی بود چون هیچی ازشون باقی نموند
ممنون که بهمون سر میزنی
بهار
6 خرداد 92 3:31
خصوصی عزیزم


ولی چیزی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
6 خرداد 92 12:39
سلام زینب جون اول بابت دیشب ببخش متوجه نشدم.


سلام عزیزم
نه خواهش میکنم
مامان پریسا
6 خرداد 92 12:39
دوم هم این که روز مرد به اقا مسعود مبارک باشه. چه متن زیبایی نوشتی.

روح بابا جون هم شاد و خدا رحمتشون کنه.


ممنون گلم
انشاالله همه رفتگان
مامان پریسا
6 خرداد 92 12:40
و ساگرد عقدتون هم مبارک باشه ایشالله 120 ساله بشه.


مرسی .ولی سالگرد ازدواج بود
مامان پریسا
6 خرداد 92 12:40
ما که وعوت نبودیم ولی معلومه خیلی خوش گذشته. ایشالله همیشه خوش باشید.

سالاده هم که اخرشه


بخدا گفتم حتما نمیای چون خانوادگیه
ایشالا تولد امیرمهدی
از حالا دعوتی
مامان علی اکبر
6 خرداد 92 15:58
سلام مبارکه باشه...
انشاالله همیشه خوشبخت باشید....
اینا هم برا امیر مهدی جون


سلام گلم
ممنون عزیزم شما لطف دارین
محمد
7 خرداد 92 12:54
سالگرد ازدواجتون مبارک باد


ممنون دوست عزیز
مامان کیاوش
7 خرداد 92 14:40
منم تبریک میگم عزیزم.
ایشاا... سالها در کنار هم و سلامت این روز رو جشن بگیرید.


مرسی گلم شما لطف دارین
مامان فاطمه
7 خرداد 92 17:07
سالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک می گم . انشاالله سالهای سال در کنار هم خوش و شاد زندگی کنید.
عجب بابا مسعود و مامان خوشمزه ای.
دست مامانی درد نکنه با این همه غذا های خوشمزه.
دست زن دایی هم درد نکنه بابت کیک .
نوش جونتون .


ممنون عزیزم همچنین

مرسی گلم جای شما خالی بود
اره کیکش خوشمزه بود جاتون خالی
مسافران آسمانی
7 خرداد 92 19:11
مبارک باشه عزیزم
به سلامتی انشااله 100 امین سالگرد عروسیتون رو جشن بگیری عزیزم
چه عروس زرنگ و فعالی...خسته نباشی ماشااله چقدر هم تدارک دیدی خانم خانما
خصوصی داری خانمی...


مرسی معصومه جون
همچنین گلم(البته در آینده نزدیک)
اره میبینی تو رو خدا عروس دیدی کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمد و ساقی
8 خرداد 92 16:52
چرا کامنت ها رو تایید نمیکنی؟


دارم تایید میکنم مینا جون
SaYa
9 خرداد 92 12:31
عزیزززززززم
سلام خوبی؟روز مرد به بابای مهربون و این بزرگ مرد کوچیکمون تبریک میگم
ایشالله که همیشه شاد باشن
سالگرد ازدواجتونم مبارک باشه عزیزم


سلام سایا جون مرسی عزیز دلم
ممنون که اومدی گلی
متین مامی ایلیا
9 خرداد 92 17:02
سلام عزیزم رمزم و برات گذاشتم خواهشا تایید نکن ممنون


سلام گلم
ممنون چشم تایید نمیکنم
مامان محمد معین
11 خرداد 92 1:45
نیستی عزیزم دلمون برات تنگ شده
دیگه شبا نمیایی گپ


آره راضیه جون یه مدت نبودم ولی از امشب میام گپ
امیرحسین
11 خرداد 92 9:11
سلام خاله.نکنه ازما ناراحتی که تحویل نمیگیری


نه عزیزم یه مدت نبودم بخاطر همین کامنتها رو تایید نکردم
مولود
12 خرداد 92 15:18
عجب کدبانوی خوش سلیقه ای
عزیییییییییزم سالگرد ازدواجتون مبارک.ایشالا به پای هم پیر بشید و همیشه خوشبخت و سلامت باشید


ممنون مولود جون
مرسی عزیزم شما لطف دارین
متین مامی ایلیا
12 خرداد 92 16:57
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک

ادرس سایتی که حباب هارو برداشتم :

http://bpmaker.giffy.me/parts/userPartsId/205/

رمزو خصوصی برات گذاشتم


ممنون گلم
مامان ایدین
12 خرداد 92 16:59
کجایی ؟ سفر رفتی خانومی
هر جا هستس خوش باشی


هستم عزیزم نه هنوز نرفتیم مسافرت ولی درگیر کارهای منزل بودم
مسافران آسمانی
13 خرداد 92 10:46
رمز پستی بود که خودت خواسته بودی...


فدات شم اون رمزو که یه بار دادی کامنت هم گذاشتم
مامان پارسا
13 خرداد 92 12:57
الان ادارم هوس غذا كردم
عزيزم سالگرد ازدواجتون مبارك اميدوارم 120 سال در كنار هم به خوبي و خوشي زندگي كنيد و سايتون روي سر امير مهدي عزيز باشه


ای وای ببخشید گلم که به هوس افتادین
ممنون عزیزم شما لطف دارین
متین مامی ایلیا
13 خرداد 92 15:30
سلام عزیزم همونه ولی نمیدونم چرا باز نمیشه
بازم تست کن شاید درست شد


سلام گلم
بازم تست کردم ولی نشد
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 16:56
چقدر اهنگ وبت نازه
محسن
14 خرداد 92 9:37
با سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید شما می توانید با عضویت در پارس پا از تک تک بازدید کنندگان خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با کلیک بر روی آدرس سایت ما عضو شوید.
SaYa
14 خرداد 92 13:02
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا ؟امیرمهدی جون خوبه؟
بیا آپ کن دیگه خانمی


سلام سایا جون
مرسی همه خوبن
چشششم در اولین فرصت
یه دوست
14 خرداد 92 15:52
سلام خوبی؟ ----------------------- ديدي اي دل که غم عشق دگربار چـه کرد چون بـشد دلـبر و با يار وفادار چـه کرد آه از آن نرگس جادو که چه بازي انگيخـت آه از آن مست که با مردم هشيار چـه کرد اشـک من رنگ شفق يافت ز بي‌مهري يار طالـع بي‌شفقت بين که در اين کار چه کرد برقي از مـنزل ليلي بدرخـشيد سـحر وه کـه با خرمن مجنون دل افگار چـه کرد ساقيا جام مي‌ام ده کـه نـگارنده غيب نيسـت معـلوم که در پرده اسرار چه کرد آن کـه پرنـقـش زد اين دايره مينايي کـس ندانست که در گردش پرگار چه کرد فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و سوخت يار ديرينـه بـبينيد کـه با يار چـه کرد ----------------------- موفق باشی
مامان فاطمه
14 خرداد 92 16:51
سلام عزیزم من شما رو به یه سرگرمی وبلاگی دعوت می کنم .
لطفا" به وب فاطمه یه سر بزن


سلام عزیزم
چششششم اومدم
مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 92 18:41
مامانی عزیز توی قرارهای وبی ما جاتون خیلی خالیه ها


ممنون عزیزم که به یادم هستیم کم سعادتی از ماست
یه دوست
21 خرداد 92 17:10
سلام
خوبی؟
--------------------------
عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو

خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری .. میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی .. گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو

-------------------------
موفق باشی

سلام ممنون
زیبا بود