امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی و 3ماهگیش

1390/11/8 21:16
نویسنده : مامانی
652 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام پسرکم بامن حرف نزن عزیزکمخوشمزه نازنازکمتشویق ملوسکملبخند

انشاالله که سالم وسلامت باشیمتفکر

پسر گلم امروز رفتی تو 3ماه ایشالا که 120 سال زنده باشیماچ

من و بابایی تنها آرزومون سلامتی و خوشبختی برای تو همه نی نی های دنیاس

آخه تا نی نی ها بخوان بزرگ بشن باباها ومامانها خیلی سختی ها رو تحمل میکننلبخندایشالا امام زمان پشت وپناهت قربونت برمچشمک

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

یه کیک خیلی خوش طعم

باچند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال

همین جشنو بگیریم

بخاطر وجودت به افتخار بودن

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩÷ 

 

 

روز تولد تو روز نگاه باران

برشوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پراز خیال است

یاس وکبوتر وباد در حیرت تو خواب است


عزیز مامان ٣ماهگیت مبارکتشویق

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای دوقلوها
8 بهمن 90 18:37
سلام مامان امیر مهدی. چه پسمل نمکی داری. خدا حفظش کنه. ایشالله 120 سال زنده باشه و باعث افتخار شما بشه.
ممنون که دوقلوها رو لینک کردید. منم با افتخار امیر مهدی عزیز رو لینک میکنم.
به امید دیدار مجدد


سلام مرسی که سر زدین
مامان دینا جون
8 بهمن 90 19:18
چه پسمل نانازی.چند روز از دینای من بزرگتره.با اجازتون لینکتون میکنم.خوشحال میشم به وبلاگ دینا سر بزنین و لینکش کنین.


سلام با کمال میل لینکتون میکنم