امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی و شب زنده داری

1390/11/17 19:06
نویسنده : مامانی
810 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 زیبا

عزیزک مامان امروز 3 ماه از اومدنت تو زندگی من وبابایی میگذرهقلب

وای خدایا انگار همین دیروز بود که استرس زایمان داشتم خیلی زود گذشتتعجب

قشنگم از وقتی که پا تو این دنیا گذاشتی تا الان هر شب بیدار میمونی و صبح میخوابیخواب....من که دیگه عادت کردم شبها تا صبح هم به تو میرسم هم فیلم نگاه میکنم ...یولwink smiley for orkut, myspace, facebook

بابایی صبح ها گیج و ویج میره سر کار....کارشم خیلی دوره 1ساعت تو راهه تا برسه....تعجب

اینها رو گفتم تا بدونی من و بابایی چقدر دوست داریم فرشتهdating smiley for orkut, myspace, facebook

حالا ساعت تقریبا 7 عصره شما از ساعت 10 صبح خوابی.....فقط چند بار بیدار شدی بهت شیر دادم دوباره خوابیدی...هر کاری میکنم که روز نخوابی بجاش شب بخوابی نمیشه....خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسین و ستایش
11 بهمن 90 21:42
سلام بالاخره این شب زنده داری های به پایان می رسه همش می شه خاطره فقط سعی کن لذت لحظه به لحظش و ببری ماشالا به این سه قولوها حتما همبازی خوبی برای پسل خوشکلمون می شن


آره به پایان میرسه تا مامانشو پیر کنه بعد





مامان یاسین و ستایش
11 بهمن 90 21:43
3 ماهگی نی نی مبارک


مرسی