امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

ولادت با سعادت پیامبر خاتم محمد(ص)

1390/11/23 2:39
نویسنده : مامانی
916 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام به پسر گلم

دیروز یعنی جمعه21/11/90 مصادف با ولادت حضرت محمد بود که حسابی بهمون خوش گذشت..زیبا

من و تو 2 روز خونه مامان جون بودیم...خاله آزیتا و دایی سیامک با بچه هاشونم بودن.....

زیبا

راستی یه خبر بعد از ٣ماه دیشب تا صبح خوابیدی...زیباراستی مامان جون ومامان زهرا و بابایی و عمو محمدرضا بهت عیدی دادن....هوووووورازیبا

دنیای زیبا

 

 

حضرت محمد(ص)در عام الفیل به سال 570 میلادی در روز جمعه 17 ربیع الاول قدم به عرصه این جهان خاکی گذاشت.و با وجودش عالمی را از جهل و گمراهی نجات بخشید

دنیای زیبا

 

او عرش نشینی بود که با فرش نشینان همراه گشت آنان را هم با خود به عرش میبرد

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
23 بهمن 90 0:28
اییییییییی جون دلم
چقذر نازههههههههههههههههههه
خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسس وایه نی نی کوچولووووو


مرسی که بهمون سر زدی
مامان پریسا
23 بهمن 90 2:26
سلام . وااااااااا تو هنوز بیداری؟
من هم بیدارم


سلام من 4 ماه این کارمه از دست این وروجک
نایسل
23 بهمن 90 12:10
مرسییی بهم سر زدیییی فدات شممممممم من لینکتون کردمممممممممممممم عزیززز مممممم
نگين
23 بهمن 90 15:41
سلام
مرسي از حضور و اظهار لطفتون .
وبلاگ قشنگ و ماشااله گل پسر نازي داريد.
من لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش اومديد.


سلام ممنون منم لینکتون کردم
بهـــــــــــــار
23 بهمن 90 21:25
ای جوونممممممم الهی چه نازهههههه


مرسی
مامان محمد پارسا
24 بهمن 90 13:16
سلام عزیز خاله
ماشاالله بزرگ شدی



سلام ممنون عزیزم
مامان یاسین
27 بهمن 90 10:22
سلام زیارت دایی سیامک قبول باشه ماشالا امیر مهدی جون بزرگ شده مامانی کم کم باید براش آستین بالا بزنی


سلام ممنون چه عجب یادی از ما کردی
مامان گلی
1 اسفند 90 9:13
سلام ازاینکه ما رو لینک کردید ممنونم راستی با اجازتون ما شمارو لینک کردم
مامان الینا
2 اسفند 90 2:30
سلام ممنونhttp://avazak.ir/ به ما سر زدید به این ادرس برید



سلام باشه حتما