امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

همسرم تاج سرم

1390/12/16 2:49
نویسنده : مامانی
6,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

این پستو میخوام واسه بابا مسعود بنویسم تا بدونی چقدر عاشق همیم

حالا یه سلام عاشقونه به مسعود گلم

تقدیم به یگانه عشقم که شدی همه زندگیم

عزیز دلم تو این 2 سال معنی واقعی عشقو فهمیدم......درسته حالا بعضی وقتها با هم یه خورده بحث میکنیم ولی از قدیم گفتن شیرینی زندگیه

تو این مدت با اخلاق بد من سازگار شدی(همش تقسیر پسرته)نمیدونستم چطوری باید ازت تشکر کنم

فکرشو که کردم دیدم از طریق وبلاگ پسرمون راه خوبیه...که یادگاری واسش بمونه....بفهمه که من دیووووونه وار دوست دارم.......عاشقتم.......

یادمه پارسال همین موقع باردار بودم ....نذاشتی دست به سیاه و سفید بزارم....حالا امسال هم که شازده اجازه نمیده کاری کنم ......امسال هم خجالتم دادی دست گلت درد نکنه مهربونم.....

بعضی وقتها فکرشو که میکنم میبینم اگه من با یه نفر دیگه ازدواج میکردم زندگیم چی میشد....چطور آدمی بود...خوشبختم میکرد یا نه....و خیلی چیزهای دیگه

بخداوندی خدا من همیشه خدا رو شکر میکنم که تو رو بهم هدیه داد.....هم نجیبی هم پاکی هم خانواده دوستی.....خدایا بازم شکرت

تاحالا هر چی خواستم واسم تهیه کردی نذاشتی کوچکترین چیز تو دلم بمونه.....ازت ممنونم شوهر گلم

دعای امسالم لحظه سال تحویل اول سلامتی و ظهور امام زمانه.....بعد سلامتی همه عزیزامون.....بعد از خدا میخوام تو رو هیچ وقت ازم نگیره به خودش قسم حتی طاقت یک لحظش برام سخته.....ازش میخوام بعد از تو یک لحظه منو تو دنیا نذاره(ایشالا ١٢٠ سال عمر با عزت کنی جیگرم)

خلاصه هر طور بگی میخوامت عاششششقققققتتتتتتممممم

 

 

 مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود

میپرد از قفس وعاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری

بخدا خوبتر از خوبتر از خوبتری

 

واسه من

آغوش گرمت تنها جای

امن دنیاست

مسافر آشنای قلبت

خوشترین آهنگ دنیاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

نایسل
16 اسفند 90 0:39
خوششبخت بشی عزیززز دلم


ممنون گلم
نایسل
16 اسفند 90 10:40
بوسسس مرسیییی ایشالا تولد نی نی شما تولد خودتتتت 120 سالگی ات کنار شوشو و بچه هات
بوسسسسسس
بازم ممنون


مرسی گلم
نگين
16 اسفند 90 15:16
سلام
انشااله كه هميشه سايه همسر مهربونتون بالاي سر شما و امير مهدي جون باشه و خوشبختي در تمام لحظات زندگيتون جاري .
آرزوي سلامتي همراه با لبخند هميشگي براتون دارم.پاينده باشيد.


مرسی گلم که سر زدی مممممممممنننننننووووووونننننن
مامان نگین
16 اسفند 90 15:29
سلام مامان امیرمهدی جان. چه آهنگ قشنگی روی وبلاگ گذاشتی. ای ول. سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشااله سالهای سال در کنار هم زندگی عاشقانه ای داشته باشین


ممنون عزیزم لطف دارین
نسترن
16 اسفند 90 15:48
باز این الناز زودتر از من اومد
بزن دست قشنگ رو به افتخاراقای همسر مامانی و بابا گلی امیر مهدی طلا
انشاالله همیشه سایه اش بر سرتون مستدام باشه داشتی چه ادبی صحبت کردم
از ته دل خوشحالم که عزیزم احساس خوشبختی میکنی


مرسی دوست گلم لطف داری عزیزم
مامان محمد مانی
16 اسفند 90 15:58
سلام گلم
خدارا هزار مرتبه شکر که از زندگیتان راضی هستید و انشالله خدا همسر و پسرت را برایت نگهدارد و 120 سال کنار هم زندگی کنید.
پسمل نازتم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله مهربون
مامان طاها
16 اسفند 90 15:59
ان شا الله زندگیتون همیشه پر بار و پر از خیرو برکت باشه.


ممنون گلم
بابای دوقلوها
16 اسفند 90 16:01
چه با احساس. اشکمون دراومد
انشالله همیشه به خوبی خوشی در کنار هم زندگی کنید


ممنون بابای مهربون
مامان بیتا
16 اسفند 90 16:03
سلام ممنون که به ما سرمیزنید.انشالله همیشه خوش باشید


خواهش عزیزم.......مرسی
ما مان سونیا
16 اسفند 90 18:10
آرزومند آرزوهای قشنگت انشالله این لحظات جادوانه باشه و این شورو نشاط همیشه توی دل مهربونت باشه خوشبخت باشید انشاالله

ممنون که سر زدین.....مرسی از محبتتون

رعنا(مامان سیما سادات)
16 اسفند 90 20:53
انشاللا 120 سال با شادی و سلامتی کنار عشق زندگیت خوشبخت و شاد زندگی کنید.
با آرزوی بهترین روزها برای دوست عزیزم


ممنون عزیزم
مامان ریحانه جون
16 اسفند 90 21:18

این گل های زیبا تقدیم به شما.. به خاطر عشق پاکتون... حسابی لاو ،ترکوندی مامان امیر مهدی.. همیشه خوش باشین


مرسی گلم
مامان ریحانه جون
16 اسفند 90 21:29
راستی وبلاگ پزشک ما هم مال بابای ریحانه جونه..
باز هم به ما سر بزنین


حتما عزیزم
مامان دینا جون
16 اسفند 90 21:33
دست بابا مسعود درد نکنه که خونه تکونی کرده انشااله همیشه با شادی در کنار هم روزهای طلایی داشته باشین.راستی مامانی اسم بابای دینا هم مسعوده.


چقدر خوب همه مسعود ها خوش اخلاقن
نایسل
16 اسفند 90 22:10
فدات مامان مهربون


مرسی دوست خوبم
الهام مامان یاسمین زهرا
16 اسفند 90 22:13
ایشاالله همیشه همینجور زندگیتون عاشقانه باشه


ممنون گلم
مامان نادیا و نلیا
17 اسفند 90 9:07
ایشالا همییییییییشه زندگیتون به همین قشنگی باشه...خدا سایه آقا مسعود رو هم رو سرتون نگه داره...و امیر مهدی هم زیر سایه عشق شما همیشه سلامت باشه...


مرسی خاله جانه مهربون
مامان نخودی
17 اسفند 90 9:50
ایشالا خوشبخت بشین و آفرین به این بابا مسعود که اینهمه خانومشو درک میکنه ایشالا همیشه شاد باشین


ممنون لطف دارین
شکلات مامانی وباباش
17 اسفند 90 10:24
ایشاا...همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین


مرسی گلم
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 10:20
سلام عزیزم
ممنون سر می زنی بهم
انشاالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت و شاد و همراه با سلامتی زندگی کنید


خواهش میکنم عزیزم
امید پسر خوب و گلی است چه پسر خوبی
18 اسفند 90 11:42
سلام خاله زینب چه خانواده ی نجیب ودوست داشتنی به به چه پسر گلی زندگیتون پیروز چشم دشمنان کور عشقتون پایدار



آخی نازی امید جون.....رفتی کربلا دعامون کن گلی
خاله ارزو
18 اسفند 90 11:44
ارزو میکنم انشالله سالیان دراز درکنارهم بمونین وبه پای هم پیربشین................ درود بر عاشقان


به به حال دادی آرزو جان
مامان یاسین
18 اسفند 90 15:02
مامانی تو تا این حد رمانتیک بودی ، نمی دونستیم ایشالا همیشه زندگی عشقولانه داشته باشید مامانی ، قدر این بابای خوب بدون .بوس برای امیر مهدی


عزیزم من همیشه با همسرم رمانتیک بودم.......مرسی که سر زدی گلم
سجّـــــــادم
18 اسفند 90 18:11
سیلام
آپـــــــــــــــــــــــــــــم زود زود بدو بیــــــــــــــا.




سلام اووووووممممممدم
سجّـــــــادم
19 اسفند 90 9:00
ممنون سر زدی.

راستی سلوم. خوبی؟؟؟

آپتم قشنگ بود باید ببخشید دیر شد.

بیا در خدمتیم.


ممنون برادر کوچیکه
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 15:48
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا
بابای دوقلوها
20 اسفند 90 6:35
سلام
رمز رو خصوصی فرستادم.


سلام مرسی
نازبالام عرشیا
20 اسفند 90 11:41
انشالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کننین وسایتون همیشه بالای سر گل پسرتون امیر مهدی باشه


سلام ممنون خاله مهربون
ایده نو
20 اسفند 90 22:38
با سلام ممنون که به ما افتخار دادین و به وب ما سر زدین با کمال افتخار لینکتون میکنم تا با هم دوستای خوبی باشیم ممنون که ما رو لینک میکنید


خواهش میکنم گلم
نایسل
21 اسفند 90 0:16
عجقم هستم تو نیسی
من همین جام


نایسل
21 اسفند 90 0:16
هستم فدات شم تو خوبی


مرسی گلم منم خوبم
نایسل
21 اسفند 90 0:35
اره عزیزم 1010


مرسی
نایسل
21 اسفند 90 0:43
از رو رمز برداشتم نگا من فدات شم
مامان پریسا
21 اسفند 90 1:43
ایشالله همیشه خوش و خرم کنار هم زندگی کنید.

بهمون سر بزن


ممنون عزیزم چشم
نایسل
21 اسفند 90 1:55
اره عزیزم کم کم میخوام برم جونم ؟


بابای دوقلوها
21 اسفند 90 6:24
سلام. گفته بودید که آیا از بوشهرم؟ بله. بوشهریم. ولی خود بوشهر نیستم ممنون که بهمون سر میزنی
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 90 7:52
سلام عزیزم.ممنون بهمون سر زدی
ماشاالله امیر مهدی ناز و تپله
خدا هم امیرمهدی و شوهر خوب و مهربونتون رو حفظ کنه براتون.
خوشبختیتون مستدام
با افتخار لینک شدی همشهری گلم.میشه بگید کجای اهوازید؟


سلام ممنون که سر زدین جوابو خصوصی گذاشتم
نایسل
21 اسفند 90 9:17
قربونت برم مرسی گات خوشگل میبینه


مرسی
مامان آرینا موفرفری
21 اسفند 90 15:43
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید.
عزیزم همیشه در کنار هم خوش و شاد باشید.با کمال میل لینکتون کردم.


ممنون منم لینکتون کردم
مامان علي خوشتيپ
21 اسفند 90 18:58
عزيزم ما پاداد ميشينيم
مامان فاطمه
22 اسفند 90 2:53
سلام.ماشاالله به این گل پسر.با افتخار لینک شدین.خوشحال میشم مهربون فاطمه من رو هم لینک کنید.بووووووووووووووووووووووووووس


ممنون گلم منم شما رو لینک کردم
مامان سپهر
22 اسفند 90 9:52
سلام بهتون تبریک میگم با این همسر مهربون که دارین.البته معلومه که شما خودتونم خیلی خانم خوبی هستینا. الهی همیشه خوشبخت باشین و کنار گل پسری خوش وخرم زندگی کنین/
راستی مطالب دیگتونم خیلی جالب بود


ممنون عزیز دلم
نایسل
22 اسفند 90 10:39
بی رمزش کردم عزیزز دلم بیا


اووووومدم
مامان محمد مانی
22 اسفند 90 13:26
کجایی مامان؟
آپ نکردی!


من همین جام مطلب جدید ندارم گلم
نایسل
22 اسفند 90 13:31
مرسی قربونت برم
نظر لطفته اره جا ندارمممممم
میبینی هر مبلی یه جاست دست پام باز بشه

میسییی فدات شم عشقمو ببوسی هاا


عزیزدلم لطف داری
نایسل
22 اسفند 90 13:38
مرسی قربونت برم

قربون لباتم برم که خسته شده چه هیز گفتم


نایسل
22 اسفند 90 13:38


















وااااای مرسی این همه بوس مال منه؟
نایسل
22 اسفند 90 13:43
نه عزیزززز دلم مطئن باش
تو دعا کن من یه روی یه بجه داشته باشم قول میدم همینجا قول شرف هیچ وقت فراموشتون نکنم


حتما دعا میکنم گلم
نایسل
22 اسفند 90 14:02
مرسی مهربونم
نایسل
22 اسفند 90 14:02
اره همش ما ل خودته


ممنون گلی
نایسل
22 اسفند 90 14:15
وای مرسیی من از ا ین شکلا ندارم برات
بزارم قربونت برم خیلی خیلی مرسی



خواهش عزیزم
نایسل
22 اسفند 90 14:16



منم بووووووووس
مامان حسین
22 اسفند 90 22:48
سلام
با ارزوی بهترین ها برای شما


ممنون
جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:47
با سلام ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام .... سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید سلامت و پیروز باشید ...