امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

خبر

1391/1/25 11:31
نویسنده : مامانی
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

یه سلام گرم گرم خوزستانی به گل پسرم

عزیزم با چند تا خبر اومدم پیشت...ولی یه خورده دیر شد ببخشید

اولین خبر.......5

پسر گلم در مورخه 18/1/91 بلاخره بعد از تلاشهای روزانه پی در پی تونست غلت بزنه...دقیقا ساعت 8صبح بود که دیدم پیش گوشم یه صدای ان ان میاد حالا که چشامو باز کردم دیدم غلت زدی.....وقتی بابایی میره سر کار من از تو تختت میزارمت پیش خودم....خلاصه انقدر ذوق زده شدم کلی بوسیدمت....همون موقع از خوشحالی زنگ زدم به مامان جون بهش گفتم.اونم طفلی چقدر خوشحال شد...از غلت زدنت عکس گرفتم واست میزارم ولی خوشگل نشدن ...آخه وقتی باحال غلت میزدی من دوربین دم دستم نبود..

خبر بعدی.....

دوشب پیش یه مهمون عزیز داشتیم....دوست دوران راهنماییم که هیچ وقت از هم جدا نشدیم و مثل دو تا خواهر همدیگرو دوست داریم...خودشو شوهرش و دختر گلش نیایش جووون اومدن.نیایش 9ماه ازت بزرگتره....عکسشونو واست میزارم

واما خبر آخر....

دیشب بابایی منو دعوت کرد رستوران واسا شام......بابایی نزاشت از میز شام عکس بگیرم گفت زشته مردم مسخرمون میکنن.میگن چقدر ندیدن.....بابایی پیتزا خورد منم مرغ سوخاری...کوبیده هم واسه مامان زهرا گرفتیم....ولی از محوطه بیرون عکس گرفتم........

ادامه مطلب رو کلیک کن.....6

دوستم که گفتم همراه نیایش دختر گلش

فضای بیرون رستوران

درحال تلاش برای غلط زدن

آفرین پسرم تلاش کن تو میتونی

آخی بمیرم خسته شد...

و دوباره تلاش

پسرم مرد که گریه نمیکنه دوباره سعی کن تو میتونی

و بازم تلاش

بلاخره تونستی گلم خسته نباشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

کلکسیونی از ایده های نو
24 فروردین 91 22:58
ممنون که به وبم اومدید به روی چشم حتما زود زود براتون میذارم


ممنون خانومی
مامان کوثری
24 فروردین 91 23:59
آخی ماشاالله قربون پسر ناز چه تلاشی میکنه الهییییییییی


آره پسرم از همین حالاش زحمت کشه
الهام مامان یاسمین
25 فروردین 91 6:37
مبارکه مبارکه ، غلت زدنت مبارک باشه عزیزم
ایشالا همیشه خوش خبر باشی


ممنون گلم
سجّــــــــادم
25 فروردین 91 12:13
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

--------------------------------------------------------------------------------
سلام بدو بیا ببین خواندن به موقع نماز صبح چه ویژگی ای داره

اووووومدم

سجّــــــــادم
25 فروردین 91 12:36
ممنون داداشمم خوبه


خدارو شکر
شکلات مامانی وباباش
25 فروردین 91 17:47
آفرین به پسر پر تلاش


ممنون خاله مهربون
مامان عرشیا
25 فروردین 91 19:59
سلام ببخشید دیر اومدم پیشتون . سال نو مبارک . قربونش برم خوب تلاش میکنه . انشاا... همیشه موفق و سربلند زندگی کنه .بوس بوس


ممنون خاله جوون سال نو شما هم مبارک....
مامان حسین
25 فروردین 91 23:17
سلام عزیزم
موفق باشی گل پسر...مامانش مبارک باشه غلت زدنش


سلام مرسی که سر زدین
مامان کیاوش
25 فروردین 91 23:18
آفرین امیرمهدی جان.غلت زدنت مبارک خاله.زنده باشی.


ممنون خاله
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 2:21
آفرین به امیرمهدی قوی و خستگی ناپذیر خاله جون.


ممنون خاله جوون
شیر مامانم قوی بوده
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 9:08
خوش خبر باشید همیشه. به به. چه خبرای خوبی، خصوصا غلط زدن امیرمهدی گل

ایشالله به زودی مامان را رفتنتو ببینه.
من که خیلی خوشحالم.
به قول زهرا گلی ما اشکله جونم اشکله


ممنون عمو جووون
همیشه خوشحال باشین
ایشالا شما هم عروسی دوقلوهای نازو ببنید
مامان نادیا و نلیا
26 فروردین 91 9:41
غلتیدنت مبارک عززززززیزم


ممنون خاله جووون
مامان پریسا
26 فروردین 91 10:17
خسته نباشی امیر مهدی
همیشه خوش باشید.
حتما بهتون خبر میدادم . تو نوبت بودید.


سلام ممنون
پس زرنگی کردم زودتر از خبرتون اومدم دیدنتون
مامان نگین
26 فروردین 91 15:34
سلام امیرمهدی جان. آفرین به تو پسر زرنگ و قوی. منو آقا طاها وبلاگتو با هم می بینیم. آهنگ وبلاگتم خیلی قشنگه. آقا طاها خیلی خوشش میاد. دست مامانی درد نکنه
نسترن
26 فروردین 91 16:25
به به پسرخوشگلم واسه خودش مردی شده دیگه مامانی راستی بابایی چرا شما رو شام رستوران دعوت کرده ؟

عکس نهمش خیلی باحاله


سلام
عزیزم واسه تنوع در زندگی
لطف کردی سر زدی
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 17:26
ببخشید. نمیدونم غلط-غلت رو من اشتباه نوشتم یا بقیه؟کدومش درسته؟


والا خودمم موندم توش....اولش مثل شما نوشته بودم بعد دیدم هر کی کامنت میزاره مینویسه غلت منم عوضش کردم....مهم اینه که منظورمونو برسونیم....زیاد جدی نگیرین
كهكشان مجازي
26 فروردین 91 22:11
سلام ماشالاه به اين گل پسر بايك مطلب جالب اپم

______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$




مرسی اومدم
مامان محمد مانی
27 فروردین 91 1:18
سلام
مبارک غلت زددنت گل پسر. انشالله نشستنت؛ دندون در آوردنت؛ سینه خیز و چهار دست و پا رفتنت ، غذا خوردن و راه رفتنت و ....
مامانی قالب وبلاگ را عوض کردی نمی دانم چرا صفحه سخت میاد بالا؟!؟!؟
باز این لباسه که دوست دارم تن این گل پسر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میام میخورمش ها !!! آخه خیلی ماه شده ماشالله(چشمم کف پاش)


خدانکنه قربونت برم
آخه باباشم از این لباسه خوشش میاد
مرسی از حضورت
مامان نیاز
27 فروردین 91 14:00
سلام به پسر فعالم
تبریک میگم ما خیلی خوشحالیم که شما همیشه پیش ما میایی


ممنون از لطفتون...من همیشه به دوستان سر میزنم
مامان الینا
27 فروردین 91 15:09
آخی نازی انشاالله همیشه به گردش
غلت زدنت مبارک خاله جون
من آپــــــــــــــم...........


سلام ممنون
چشم حتما میام
نایسل
27 فروردین 91 15:44
ای جان افرین برای خودش مردی شده ای جون

نوش جونت گلمممم بوسسسس


سلام چه عجب گلم
ilijoon
27 فروردین 91 17:08
واي خيلي جالب بود واقعا وقتي موفق به غلط زدن شد كلي ذوق كردم ولي گلم چرا آخرش گريه كردي مگه مرد گريه ميكنه؟؟؟؟؟؟؟


خودم تا شبش ذوق زده بودم.....
ilijoon
27 فروردین 91 17:18
چرا اسممو تو لينك دوستات نذاشتي؟؟؟؟؟؟؟


ببخشید مامانی یادم رفت حالا میزارم
مامان پریسا
27 فروردین 91 17:46
مامانی توصیه میکنم قالبتو عوض کنی. خیلی دیر باز میشه . مشکل داره!!!!!!


چشم عزیزم حتما عوض میکنم
مامان علي خوشتيپ
27 فروردین 91 20:15
سلاااااااااااااااام.چقدر من دير اومد
شرمندههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يادم رفت
مباركه غلت (غلت درسته)زدنتايشاالله راه رفتنت...دويدنت...رقصيدن...دانشگاه رفتن...دوماديت...همه رو مامان و بابات به سلامتي ببينن
دست بابايي هم درد نكنه
ميگم دوستتم عجب جيگريه هاعكس خودتو چرا نميذاري؟
بازم شرمنده دير كردم.ببوس تپل خاله رو


سلام خواهش دشمنت شرمنده
ممنون خاله....بعضی ها میگن غلط منم دو نمونشو نوشتم
آره همشهری خودمونه شوشتریه
بازم خواهش
خودم تعریفی نیستم...
نایسل
28 فروردین 91 2:51
گلم اره نباید بیارم چون نمیخوام بچم قربانی من اون شه چه حرف جالبی زده روانشناسه
نایسل
28 فروردین 91 2:53
اشتباه فرستادم شرمنده خودم فهمیدم قرونت برم آره کاری شدم
مامان پریسا
28 فروردین 91 10:10
عزیزم عالی شد . خوب کردی قالبو عوض کردی.
خصوصی


ممنون که گفتی
مامان علی اصغر
28 فروردین 91 17:23
مبارکه غلت زدنت می دونم وقتی این صحنه رو دیدین چقدر خوشحال شدین اخه منم چندروز پیش این صحنه رو تجربه کردم


ممنون که سر زدین
خاله
28 فروردین 91 20:46
سلام.ماشالله پسر خواستنی دارین.
پهلوونیه واسه خودش.معلومه که غلت میزنه واسه ت...
من شما رو لینک میکنم فقط جدیدا چون دوستان میگن لینکدونیم سنگین شده و وبم دیر باز میشه دارم اونا رو تو لینک دوستان میذارم تا هم آپ شدنشو نو ببینم و هم وبم سبک شه.پس جزو دوستامین عزیزم.


ممنون خاله
مرسی که منم جزو دوستاتون شدم
همدردی1361
28 فروردین 91 21:46
سلام وبلاگ بسیار خوبی دارین براتون ارزوی موفقیت می کنم اگر مایل بودین من روبه اسم همدردی 1361 لینک کنید وبگید شما رو به چه نام لینک کنیم
منتظر جواب خوب شما هستم یا حق مهربانم


چشم حتما دوست عزیز
سید
28 فروردین 91 21:54
با سلام و عرض ادب
خداوند شما را برای امیر مهدی و اونو برای شما حفظ کند
از اینکه یادگاری های امیر منو مورد لطف خود قرار دادید ممنون
به احترام آمدنتان شما را در امیر مهدی تان را در لیست دوستان امیر بابا قرار خواهم داد اگر شما هم این کار را انجام دهید خوشحال می شوم
باشد که این آشنایی همواره ادامه داشته باشد


ممنون منم شما رو با افتخار لینک کردم
نایسل
28 فروردین 91 22:33
چشم دوست جون مهربونم حتما
afshin
29 فروردین 91 0:20
درود بر شما ,, پس از رفتن احمدي نژاد به جزيره ابوموسي امارات متحده عربي به ايران اعتراض کرده و سفيرش را از ايران فرا خوانده و هفته آينده اتحاديه عرب نشست برگزار ميکنند آنها با شدت به ايران اعتراض کردند که چرا رييس دولت ايران به جزيره ما رفته - روز چهار شنبه جلسه در رياض عربستان برگزار مي شود .
همدردی1361
29 فروردین 91 16:33
سلام اسم کوچک من مجید هست براتون آرزوی موفقیت می کنم یا حق مهربانم
مامان آوین
29 فروردین 91 21:02
وببلاگ قشنگی دارین. امیر مهدی جون هم خیلی آقاست. مواظبش باشین. بای


ممنون خاله که به دیدنمون اومدین
لیلا مامان آروین
30 فروردین 91 10:26
ما شا اله چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه غلت زدنت مبارک عزیز خاله


ممنون خاله جوووون
فرزین گل عمه
19 اردیبهشت 91 13:52
عمه زینب برام عکس آپلود کن یابهم یاد بده چه طوریه افرین بچه ی فعال


باشه عمه جون یادت میدم