امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

به پیشواز ماه مبارک رمضان برویم

1391/4/31 18:32
نویسنده : مامانی
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای دیدنی مخصوص ماه مبارک رمضان

ماه رمضان نهمین ماه از ماههای قمری و بهترین ماه سال است. واژه رمضان از ریشه «رمض» و به معنای شدت تابش خورشید بر سنگریزه است.
می‌گویند چون به هنگام نامگذاری ماه های عربی، این ماه در فصل گرمای تابستان قرار داشت، ماه «رمضان» نامیده شد، ولی از سوی دیگر، «رمضان» از اسماء الهی است.

 

 

به زنجير شدن شياطين در ماه رمضان :

1. پيامبر خدا (ص): چون هلال ماه رمضان پديد آيد ، درهاى دوزخ بسته گردد و درهاى بهشت گشوده شود و شياطين به زنجير كشيده شوند. (ميزان الحكمه حديث 7453 )

2. پيامبر خدا (ص): خداوند بر هر شيطان سركشى هفت تن از فرشتگان خود را گمارده كه تا پايان اين ماه شما (رمضان ) همچنان در بند مى باشد. (ميزان الحكمه حديث 7454 )

3 پيامبر خدا (ص): چون شب اول ماه رمضان مى شود خداى جليل تبارك و تعالى ندا مى دهد: اى جبرئيل به زمين برو و شيطانهاى سركش را به زنجير بند تا روزه بندگان مرا تباه نسازند. (ميزان الحكمه حديث 7455 )

4. اخبارى كه در زمينه زنجير شدن شياطين در اين ماه از طريق عامه و خاصه نقل شده فراتر ازاستفاضه و در حد تواتر است.

عکسهای دیدنی مخصوص ماه مبارک رمضان

آمرزش خدا در ماه رمضان :

1 پيامبر خدا (ص): هر كه ماه رمضان را دريابد و آمرزيده نشود ، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند. (ميزان الحكمه حديث 7456)

2 پيامبر خدا (ص): در خطبه اش به هنگام فرا رسيدن ماه رمضان: بدبخت كسى است ، كه در اين ماه بزرگ ازآمرزش خداوند محروم ماند. (ميزان الحكمه حديث 7457 )

3. پيامبر خدا (ص): به راستى بدبخت آن كسى است ، كه اين ماه را پشت سرگذارد و گناهانش آمرزيده نشود. (ميزان الحكمه حديث 7458 )

4.  پيامبر خدا (ص): كسى كه در رمضان آمرزيده نشود ،در كدام ماه آمرزيده خواهد شد؟ (ميزان الحكمه حديث 7459 )

5. پيامبر خدا (ص): بر منبر رفت و گفت: آمين اى مردم ! جبرئيل نزد من آمد و گفت: اى محمد! هر كه ماه رمضان را درك كند و در اين ماه آمرزيده نشود و بميرد ، خدا او را (از رحمت خود) دور كند بگو: آمين و من گفتم: آمين.در حديثى آمده است: جبرئيل نزد من آمد و گفت: خوار بادا كسى كه ماه رمضان را دريابدو آمرزيده نشود من گفتم: آمين. (ميزان الحكمه حديث 7460 )

6. امام صادق (ع): كسى كه در ماه رمضان آمرزيده نشود ، تا رمضان آينده آمرزيده نگرددمگر آن كه در عرفه حاضر شود. (ميزان الحكمه حديث 7461 )

عکسهای دیدنی مخصوص ماه مبارک رمضان

 التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
29 تیر 91 16:37
من پارسال نگرفتم ولی امسال میخوام بگیریم


انشاالله قبول باشه عزیزم
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 17:25
سلام دوست جوووووووووووووووووووووووونم به امیر مهدی نانازم رای دادم قربونش برم عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم


سلام ممنون عزیزم ولی هنوز زمان رای گیری شروع نشده
نایسل
29 تیر 91 18:44
رعنا(مامان سیما سادات)
30 تیر 91 9:41
سلام عزیزم
من هم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم. امیدوارم جزو آمرزیده شدگان در این ماه قرار بگیریم.
التماس دعا


سلام عزیزم
منم امیدوارم
چششششم محتاجیم به دعا
مامان زهرا
30 تیر 91 11:50
سلام خانمی
ماه رمضان مبارک
ما را هم سر سفره افطار دعا کنید


سلام گلم
ممنون عزیزم همچنین
چشششششم حتما شما هم همینطور
نایسل
30 تیر 91 13:40
وای چطوری روزه میگیرین


عزیزم خدا خودش صبر و تحملمونو بالا میبره
نایسل
30 تیر 91 13:41
51 درجه یا خدا


دیگه چکار میشه کرد مجبوریم تحمل کنیم
نایسل
30 تیر 91 13:41
گلم من رای نمیدم اخه یه عالمه از دوستام نی نی هاشون شرکت کردن همه ازم میخوان


باشه عزیزم هر طور راحتی گلم
نایسل
30 تیر 91 13:41
نااحت نشی ها


نه عزیزم
مامان گل
30 تیر 91 16:05
سلام دوست خوب. خواستم دلیل اینو بدونم که چرا هربار که نظر میزارم تائید نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم.هر وقت که نظر گذاشتین من تائید کردم.ممنون که بهمون سر میزنید
نایسل
30 تیر 91 19:57
عزیزم من که نگاه میکنم همه دوستام شرکت کردن که تو همه وبلاگاشو عکسای نی نی هاشون هست...


فدات شم اون یه مسابقه دیگس
zahra
30 تیر 91 22:59
سلام .
شما هم خوزستانی هستین.
کدوم شهر ؟
انشالله خدا بهمون صبر بده بتونیم روزه بگیریم تو این هوای گرم
بهم سربزنین.
بووووس


سلام عزیزم من اهوازم
اره واقعا خدا صبر بمون بده با این گرما
عزیزم ادرس نزاشتی که بیام
مامان محمد و ساقی
31 تیر 91 11:53
سلام عزیزم.فرا رسیدن این ماه عزیز رو بهت تبریک می گم.ممنون که اومدی پیشمون و با نظرات زیبا خوشحالمون کردی.
این پستت خیلی قشنگه.


سلام گلم
منم تبریک میگم گلم.
وظیفه بود
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 2:54



ممنون خودتون گل هستین