امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی جیگر رفت مشهد الرضا

1391/6/26 17:39
نویسنده : مامانی
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام پسر گلم عزیز مامان زیارتت قبول باشه گلم.این اولین سفر زیارتی هست که رفتی انشاالله سفر بعدی کربلا بریم

سلام دوستای گلم انشاالله حال خودتون و نی نی جونی هاتون خوب باشه بخدا اینقدر دلم برای نی نی وبلاگ و دوستهام تنگ شده بود که نگو.ببخشید که بی خبری رفتیم آخه رفتنمون جریان داشت که براتون تعریف میکنم

                                         

یه روز عمو جونه امیر مهدی اومد خونمون گفت من نذر امام رضا یه گوسفند دارم چند بار خواب دیدم که حتما باید برم و نذرمو بدم شما هم بیاین با هم بریم .ولی زود باید بریم و برگردیم که مبینا(دخترش) میخواد بره مدرسه.ما که اصلا قصد رفتن نداشتیم هوایی شدیم که بریم.ولی بلیط از کجا باید می اوردیم؟؟؟؟؟

دوست داداشم(سیامک)تو آزانس کار میکرد بهش زنگ زدیم بلیط قطار بگیره گفت اصلا حرفشو نزنید بلیط ها تا 7 مهر فروخته شدن.گفتیم خوب هواپیما گفت هواپیما هم گیر نمیاد ولی من سعی میکنم که براتون جور کنم.من گفتم اگه قسمته و امام رضا دعوتمون کرده حتما بلیط جور میشه.شبش زنگ زد . گفت رفت براتون جور کردم واسه 15 شهریور

ولی برگشت هنوز جور نشده رفتمون هواپیمایی نفت بود.خلاصه نیم ساعت دیگه زنگ زد گفت خیلی خوش شانس بودین برگشت هم 21 شهریور هواپیمایی ماهان جور شد.من خیلی خوشحال بودم چون مامان جون هم باهامون بود ولی از یه جهت دلهره داشتم که مبادا اذیت بشی .اومدم تو وب بنویسم که داریم میرم مشهد دیدم نی نی وبلاگ قطعه فکر کنم سرور رو داشتن ارتقا میدادن.تا روز آخر اومدم بنویسم هنوز قطع بود این شد که بدون خداحافظی رفتم به بزرگی خودتون ببخشید.ولی حسابی برای همتون دعا کردم

راستی من و امیر مهدی جونم مریض شدیم هنوز هم خوب نشدیم دعا کنید امیر مهدی زود خوب بشه.

بعد سر فرصت میام اتفاقات مشهد رو مینویسم خیلی عکس گرفتم همه رو میزارم فعلا بای

                                                        

حالا خودم هزار کار داشتم هی می اومد لباسهای داخل چمدون رو میریخت بیرون خودش مینشست داخلش

بهش میگفتم امیر مهدی مامان بیا بیرون کار دارم اینجوری ادا در میاورد

ادامه دارد


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان علي خوشتيپ
27 شهریور 91 0:44
سلام عزيزم.رسيدن به خير.زيارت قبول
ايشاالله كه زودتر خوب بشيد.ما هم مريض شديم .من خيلي شديد
هواپيمايي نفت هميشه بليط داره.ولي هواپيماهاش مزخرفه(شكلك تنفر نيست...)
عاشق عكس تو چمدونش شدم


سلام گلم ممنون همچنین
اره هواپیماش خیلی بد بود ولی برگشتن با ماهان اومدیم عالی بود
مامان محمد معین
27 شهریور 91 12:41
زیارتتون قبول عزیزم, نمی دونی چقدر هوس زیارت کردم, خوش به حالتون, من عاشق امام رضام
امیدوارم هر چه زودتر هر دو تون خوب و سر حال بشین


عزیزم انشاالله قسمت شما هم میشه که برین امام رضا خیلی مهربونه از ته دلت دعا کن حتما دعوتت میکنه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 12:59
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



سلام عزیزم باشه چشم در اولین فرصت درستش میکنم خیلی دوست داشتم ببینمت انشاالله سفر بعدی
مامان فرنيا
27 شهریور 91 14:42
زيارت قبول عجب پسر شيطوني شده فداي ان قيافه گرفتنش بشم


ممنون عزیزم
مامان فاطمه
27 شهریور 91 15:48
زیارتتون قبول.
وقتی امام رضا (ع) بطلبه همه چیز خودش جور میشه.
من قربون پسر خوشگلم با این خنده های نازش بشم.
خیلی دلم برات تنگ شده بود گل پسری.
مامانی چندتاعکسش که می خنده برامون بذار آخه وقتی می خنده خیلی ناز میشه .


ممنون انشاالله قسمت شما بشه
آره منم خیلی به این موضوع عقیده دارم
خدا نکنه عزیزم
چششششم حتما
ستاره زمینی
27 شهریور 91 16:04
عزیزم زیارت قبول ....


ممنون انشاالله قسمت شما هم بشه برین
ستاره زمینی
27 شهریور 91 16:04
عزیزم زیارت قبول ....
انشالا زود زود خوب میشید.


ممنون عزیز دلم چرا آدرس نزاشتی تا بیام پیشت؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:19
خصوصی داری


میسسسسی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:20
زیارت قبول
بی صبرانه منتظر خاطرات مشهد هستیم


ممنون انشاالله قسمت شما بشه برین
چششششم حتما
آزالیا
27 شهریور 91 16:34
سلام خیلی نانازه.خدا براتون حفظش کنه.


سلام ممنون عزیزم شما لطف دارین
نایسسل
27 شهریور 91 18:47
سلام گلم خوبی؟؟؟ همیشه به زیارت ما سعاادت نداشتیم شمارو ببینیم خوشگلممم
چه خبرا
فداش شمممم مننن تو چمدون میخواد بسته بندی شه زودی بره حرممم
منتظرممم آپ تو کامل کردی حتمی خبرم کن بوسسس


سلام عزیزم ممنون ما خوبیم شما چطورین؟
آره بیشتر از من زیارت کرد
مامان علی اکبر
27 شهریور 91 20:07
سلام عزیزم،زیارت قبول.
الان فرصت ندارم مطالبتو بخونم انشاالله حتما میخونم.



سلام گلم
انشاالله
مامان علی اکبر
27 شهریور 91 20:14
وایییییی عزیزم،مثل علی اکبر وقتی میخواستم چمدون رو ببندم میومد لباس ها رو میریخت بیرون خودش میرفت توش
انشاالله روحیه ام بهتر بشه حتما میام مینویسم.
بووووووس


فداش شم اره بچه ها ماشالا شیطونن و بانمک
خاله مرمر
28 شهریور 91 10:57
سلام مامانی زیارتتون قبول، همیشه به سفر، امیرمهدی رو از طرف من ببوسش. پسرطلا الان مشهدی شده


سلام عزیزم ممنون گلم
چششششم حتما
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:14
سلام گلم
یادت نره لینک جدید وبلاگ دخترم را به جای قبلی قرار بدهی

مرسی


چششششششم عزیزم یادم هست درستش کردم
مامان محمد و ساقی
28 شهریور 91 18:20
سلام عزیزم.رسیدن به خیر.زیارتتون قبول باشه.
عاشق این دو تا عکسش شدم.خیلی ماهه.
ممنون که برای ما دعا کردی
خصوصی گلم


سلام مینا جون ممنون گلم ایشالا قسمت شما بشه برین
خواهش میکنم وظیفه بود عزیزم
ممنون
مامان محمد و ساقی
28 شهریور 91 18:22
یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم.تایید نکنی


باشه عزیزم حواسم بود
نایسل
29 شهریور 91 0:21
fadat sham ejghammmm


میسسسسی گلم
مامان پریسا
29 شهریور 91 18:08
سلام زینب جون.
رسیدن به خیر و زیارت قبول.
رفتنه شما هم مثل ما یهویی شده ها

برای پیت بالا که هنوز اماده نشده خبرم کن.


سلام مریم جووووون
ممنون همچنین
آره دیگه وقتی بطلبه یهویی میشه
ilijoon
30 شهریور 91 0:34
زيارتتون قبول باشه هميشه به سفر باشيد


میسسسسی ایشالا روزی خودتون
ilijoon
30 شهریور 91 0:37
اي جانممممممم قربونت برم ناز پسري با اون اداهات


ممنون خاله جونم
زهره مامان آریان
30 شهریور 91 2:21
زیارتت قبول مشتی امیر مهدی.
انشالله زودتر خوب بشید



ممنون خاله جونه مهربون
omidefaraj
3 مهر 91 14:24
بِسمِ اللَّـهِ الرَّحمـٰنِ الرَّحيمِ
سلام می شه لوگوتو برام بفرستی


سلام امید جون باشه
حسناسادات
11 مهر 91 15:43
سلام عزیزم.
فکر کنم برای برگشت تو یه هواپیما بودیم.اخه ما هم 21شهریور ساعت11,30 پرواز کردیم.اگه. یادتون باشه.یه بچه ای بود خیلی گریه کرد همون اول پرواز.اون حسنای من بود.


سلام گلم
جدییییی.آره دیدم بعدش هم امیر مهدی شروع به گریه کرد