امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

خاطرات شیرین سفر مشهد و کلی عکس

1391/7/6 17:42
نویسنده : مامانی
2,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان زندگی مامان امید مامان

اومدم تا خاطرات شیرین سفرمون رو برات تعریف کنم .زبانکده محصلسفری که با بودن تو زیباترین و بهترین سفر زندگیم بود.درست 2 سال پیش تولد حضرت معصومه ما رفته بودیم مشهد فکر کنم 4 ماه بود که عروسی کرده بودم.زبانکده محصلرفته بودیم زیر زمین صحن امام رضا واااای کلی بچه قد و نیم قد بازی میکردند.همون موقع آرزو کردم یه بچه سالم خدا بهمون بده منم بیارمش پا بوس آقا وهمین جا مثل این بچه ها بازی کنه.سال بعدش همون موقع ها بود که باردار بودم و نتونستم برم ولی امسال امام رضا بهمون لطف کرد و ما رو به پا بوسش دعوت کرد.خدایا شکرت که یه بچه سالم بهم دادی امام رضا ازت ممنونزبانکده محصل

روزی که رفتیم مشهد ساعت 11 صبح بلیط داشتیم که طبق معمول با 1 ساعت تاخیر پرواز کردیم.وقتی رسیدیم مشهد رفتیم میدون طبرسی وسایلمونو گذاشتیم یه گوشه و بابایی و عمو محمد رفتن دنبال هتل بگردن(مگه هتل گیر میو مد)بعد از 1 ساعت گشتن بلاخره همون حوالی طبرسی هتل گرفتیم که تا حرم شاید 3 دقیقه راه بود. برای نهار هویج پلو درست کردم که حسابی چسبید.عصرش رفتیم حرم که واااااای اینقدر شلوغ بود که اصلا نمیشد آدم قدم برداره.من و بابایی رفتیم زیر زمین حرم.چه صفایی داشت .شما هم همش از این ور به اون ور میرفتی.baby17.gif هر کسی داشت نماز میخوند میرفتی مهرشو برمی داشتی.قربونت برم چقدر خاطر خواه پیداه کرده بودی.ما زیاد جایی نرفتیم بیشتر وقتمون به حرم رفتن گذشت.زبانکده محصل

                    

 

یه روز برای خرید رفتیم الماس شرق. یه روز دیگه هم یه ون دربست گرفتیم 50 تومن محصلرفتیم سید یاسر و سید ناصر(برادرهای امام رضا) بعدش رفتیم کوهسنگی و دیزی خوردیم.

                     

 

بهترین خاطره مشهد(مهمونی امام رضا)

من و بابایی خیلی دلمون میخواست از غذای حرم بخوریم.محصلیه روز مامان جون نشسته بود روبروی پنجره فولاد گفت امام رضا بچم دفعه اولشه که میاد پا بوست دوست دارم به نیت سلامتیش یه غذایی گیرش بیاد بخورهمحصل(البته ما همراهش نبودیم)وقتی داره میاد وسط راه یه خانومی از زیر چادرش یه غذا بهش میده و میره واااای اگه بدونی اشک تو چشام جمع شده بود.مامان جون اومد هتل وغذا رو گذاشت تو ظرف و بین همه قسمتش کردیم غذاش باقالی پلو بود.ممامان جون گفت امام رضا ممنونم که رومو زمین نذاشتی و ما رو دعوت کردی کاش فردا هم دوباره دعوت بشیم.فرداش عمو محمد رفت حرم و نذرشو داد و بهش زتون غذا دادن و برای ما یه خورده آوردن.(میخوام اینو بگم: امام رضا قربونش برم خیلی مهربونه بخدا هر کسی هر نیتی کنه زود جوابشو میده)

فردای اون روز مامان جون رفت حرم وقتی برگشت گفت به دلم اومده امروز هم امام رضا ما رو مهمونی میکنه.ما حرفشو جدی نگرفتیم.ظهر بود دیدیم یکی در اتاق رو محکم زد .بابایی رفت در رو باز کرد دید از خادمهای امام رضاس گفت شما چند نفرین بابایی هم بهش گفت 6 نفر.خادم امام رضا هم 6 تا زتون غذا بهش داد گفت فردا مهمان امام رضایین.ما طبقه اول بودیم عمو جون طبقه سوم .ما برای اونها هم گرفته بودیم ولی خبر نداشتن و خودشون هم گرفته بودن.خلاصه فرداش رفتیم و غذا ها رو گرفتیم باقالی پلو با گوشت بود بخدا بهترین غذای زندگیم بود که خوردم.امام رضا ممنونم از اینکه نزاشتی هیچی تو دلم بمونه هر چی ازت خواستم (شاید یه خورده دیر)ولی مستجاب کردی.

 

خاله آزیتا هم همون روزی که ما رفتیم مشهد اونها رفتن تهران که یه هفته بمونن بعد بیان مشهد.ولی نمیدونم چرا نظرشون برگشت و مستقیم اومدن مشهد .ما از دیدن خاله جون خیلی خیلی خوشحال شدیمشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

راستی روز آخر شدید مریض شدی و فرداش من مریض شدم محصلو هنوز خوب نشدیم

روز آخر هم پروازمون ساعت 6 بود که ما از 4 ونیم رفتیم فرودگاه .محصل تو فرودگاه هم دختر عموم(عموی خودم) و عمه شهناز جونم رو دیدیم محصلکه با یه پرواز بودیم.محصلولی از شانس بدمون پرواز تاخیر داشت محصلتا 11 و نیم شب یعنی حدود6 ساعت.ولی اینم خودش یه خاطره بود.محصل

به امید اون روزی که دوباره خاطرات سفر مشهد رو برات بنویسم

عکسها ادامه مطلب منتظر نگاه قشنگت هستن

تو هواپیما دوست پیدا کردی

 

در حال ماست خوردن در هواپیما(اونم انگشت باباییه)

فرودگاه شهید هاشم نزاد مشهد

اینجا روز اول که رفتیم حرم

 

 

 

اینجا اون خانومه داشت نماز میخوند امیر مهدی رفت مهرشو برداشت

و خوشحال از اینکه یه مهر پیدا کرده.آخه امیر مهدی عاشق مهره

زیر زمین خیلی سرد بود بخاطر همین هر روز لباس گرم با خودم میاوردم عوضش میکردم

پسرم میخواد زیارت نامه امام رضا بخونه قربونش برم

مادر التماس دعا

تازه دوست هم پیدا کرد

ما همیشه از این درب وارد حرم میشدیم و نماز جماعت رو تو صحن هدایت میخوندیم(یادش بخیر)

اینم ون دربستی بود که گرفتیم

الهی دورت بگردم مامان

مبینا و امیر مهدی(مقام سید یاسر و ناصر)

مبینا و عمو جون و امیر مهدی

بخاطر زیاد بودن عکسها بقیه در پست بعدی میزارم

ممنون از نگاه زیباتون

 

                                شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مریم مامان محمد مانی
29 شهریور 91 16:03
سلام سلام صدتا سلام
زیارت قبول انشالله مکه - کربلا و سوریه برید.


من رمز می خوام یالله


سلام سلام عزیزم
ممنون ایشالا با هم دیگه
بدون رمزه تشریف بیارین
ilijoon
30 شهریور 91 0:38
حالا تكليف چيه ما رمز بخواييم يا نخواهيم ومنتظر بمونيم بدون رمز بشه آخه ما صبرمون خيلي كمه زودتر خبرمون كنيد


عزیزم تسلیمم
بخدا حالم خوب نبود بخاطر همین طول کشید ببخشید
مونا مامان امیرسام
30 شهریور 91 3:18
عزیزم که امام رضا طلبید شما رو.
زیارت قبول
غذای حرم هم نوش جانتون


ممنون گلم
هدی( مامان امیر مهدی)
30 شهریور 91 8:18
زیارت قبول عزیزم . ماشاالله به گل پسرت


ممنون انشاالله قسمت شما هم بشه
مرسی که سر زدین
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 11:28
سلام گلم
خوبید
باز هم زیارت قبول امیدوارم همیشهاز این سفرهای خوب نصیبتون بشه

ما هم توی راه برگشت به تهران حرم حضرت معصومه را زیارت کردیم حس و حال خوبی بود


سلام عزیزم
ممنون گلم زیارت شما هم قبول باشه انشاالله هر سال بیان زیارت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 11:29
چه دل صاف و پاکی داری
و چه امام غریب نوازی داریم

امیدوارم همیشه هرچی از خدا می خواهید براورده و ختم به خیر بشه


ممنون گلم همچنین
خاله مرمر
30 شهریور 91 12:23
مامانی زیارتتون قبول، این پست رو خیلی قشنگ نوشتی با خوندنش کلی گریم گرفتو دلم حرم امام رضا رو خواست.
عوض من گل پسری رو ببوس که حالا دیگه مشهدی شده و تبرکه امام رضاست


ممنون انشاالله قسمت شما هم بشه برین
ممنون که سر زدین
آزالیا
30 شهریور 91 12:35
خیلی دلم امام رضامو میخواد.
با خوندن مطلب و دیدن عکسا اشکم دراومد.
اخه من عاشق امام رضامم ولی طلبم نمیکنه




امام رضا خیلی مهربونه انشاالله قسمتت بشه بری
آزالیا
30 شهریور 91 12:52
خاله فقط دوست دارم سرمو بذارم رو شونه ی یکی و زار زار گریه کنم. کاش یکی دردمو میفهمید.
آزالیا
30 شهریور 91 12:53
میشه ادرس آهنگتونو بهم بدین خیلی دوسش دارم


عزیزم کلیک کن روش میره تو وبلاگ آهنگها بعد برش دار
مامان پریسا
30 شهریور 91 14:01
عالی بود عزیزم.
ایشالله قسمت همه سالتون بشه.
همش خوب بود به خصوص قسمت مهمانی امام رضا
ما هم یه روز مهمان امام بودیم


ممنون عزیزم همچنین
جدی؟؟؟؟؟پس شما هم سعادت مهمانی آقا رو داشتین خیلی خوبه
مامان پریسا
30 شهریور 91 14:01
خسیس عکس ها خیییییییییییییییلی کم بود


بخدا وقت نکردم حجمشونو کم کنم
مریم مامان محمد مانی
30 شهریور 91 15:16
ماشالله پسرمون ماه شده
انشالله بازم برید زیارت


ممنون شما لطف دارین گلم
سپیده
30 شهریور 91 16:16
www.koodakeman91.niniweblog.com
سارینا مامان آرمان
30 شهریور 91 17:59
سلام گل پسر خوبی خاله جون
زیارت قبول
اهوازی هستی گلم؟
آرمان منم اهوازیه
همسن خودته


سلام خاله جون
باعث افتخارمه
سارینا مامان آرمان
30 شهریور 91 18:01

ماشالله اهوازیا زیاد شدن تو نی نی وبلاگ
آرمان منم قرار بود بیمارستان نفت دنیا بیاد که من نظرم عوض شو و آپادانا رفتم


اره ماشالا زیادن
زنده باشه


راستی ادرس که نزاشتین منم بیام
سارینا مامان آرمان
30 شهریور 91 18:01
زیارتت قبول باشه گل پسررررررررررر


ممنون خاله جون
آزالیا
30 شهریور 91 20:47
میشه لوگوی امیر مهدی و به منم بدین بذارم تو وبم؟


باشه عزیزم حتما
نایسل
30 شهریور 91 21:09
سلامم گلمممم خوبی؟؟؟/
عکساتون عالی بوددد خخوش به سعادتتت غذای حضرت خوردی؟؟/
خیلی خوشمزه است
دوست دارم ببخشید دیر به دیر نت میام


سلام الناز جون
جای شما سبز بود گلم
اشکال نداره میدونم همه گرفتارن درک میکنم گلم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:57
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)



ممنون باشه چشششم حتما میام
مامان محمد و ساقی
1 مهر 91 8:33
سلام عزیزم.زیارت قبول باشه.
خیلی خوشحلام که از طرف امام رضا پذیرایی شدی و به مرادت رسیدی.نوش جونت عزیزم.
عکسهای حرم خیلی قشن بود و من شدیدا" هوس زیارت کردم.این عکسها پر از آرامش بود.
ایشا... همیشه به سفر و سلامتی
امیدوارم هر دوتون زود حالتون خوب بشه.


سلام مینا جووون
جای شما خالی بود
انشاالله که قسمت شما هم بشه
مامان مارال فرفری
1 مهر 91 21:28
سلام زیارت قبول زینب جون.راستی پس به من رمز نمیدی؟


سلام عزیزم بدون رمزه
ستاره زمینی
2 مهر 91 9:48


عزیزم مهر خوشمزه هست.


خیلی خوشمزس خاله من که خیلی دوست دارم
فدات شم چرا ادرس نزاشتی که بیام؟
مامان فاطمه
2 مهر 91 22:30
عزیزم مجددا" زیارت قبول .
قربون امام رضا(ع)برم که هیچ کس رو نا امید نمی کنه .
عکساتم خوشگل شده خاله جون.

ممنون گلم
آره واقعا هیچ کس رو نا امید نمیکنه
ممنون که سر زدین

مامان محمد معین
3 مهر 91 12:04
به به چقدر می چسبه این غذا, چه دلنشین مهمون امام رضا بودن, خوش به حالتون


اره واقعا خیلی چسبید جاتون سبز
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:48
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان فرنيا
3 مهر 91 13:01
عزيزم زيارتت قبول باشه


ممنون عزیزم
مامان علی اکبر
3 مهر 91 16:55
سلام مامانی خوبی؟
امیر مهدی جونم خوبه؟
مامانی آپم تشریف بیاری خوشحال میشم.


سلام عزیزم ممنون
مرسی دست بوسه
چششششم حتما
مامانی ایلیا و شیرین
4 مهر 91 9:52
سلام مامان مهربونش لطفا به ما هم سر بزن


سلام عزیزم ولی ادرس که نزاشتین
مامانی ایلیا و شیرین
4 مهر 91 9:53
راستی ما هم همشهری هستیما


عزیزم باعث افتخاره
مامان محمد سپهر
4 مهر 91 11:31
عزيزم سلام زيارتتون قبول باشه .خوش به حالتون كه غذاي حرمي خورديد انشائ الله بازم قسمتتون بشه


سلام عزیزم
جاتون سبز بود انشاالله این سعدت نصیب شما هم بشه
مامان محمد معین
4 مهر 91 13:36
به به, چقدر به دل میشینه مهمون امام رضا بودن, نوش جانتون باشه, خوش به حالتون


جاتون خیلی خالی بود خیلی غذای خوشمزه ای بود
مامان زهرا
5 مهر 91 12:06
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.


سلام عزیزم چششششم الان میام
مامان ریحانه جون
6 مهر 91 8:14
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss




ممنون گلم
آزالیا
6 مهر 91 21:20
سلام واسه امام رضا تولد گرفتم خوشحال میشم به جشن ما تشریف بیارین و با نظراتون منو خوشحال کنین.


سلام عزیزم
باشه حتما میام
محسن فنائی
8 مهر 91 18:23


دلم درگیر یک حس عجیبه
همه دنیا شده بامن غریبه
میونه این هیاهو دل شکستم
به داد من برس آقا ، که خستم
میگن اینجا یه تیکه از بهشته
توو هر گوشش نشسته یه فرشته
پره از دست تو ، بود و نبودم
یه عمره خونه کردی تو وجودم
میگن پابوس تو حج فقیراست
کنار گنبدت چه گریه گیراست
چشام تو خونه تو خیسه خیسه
با اشک دلتنگیامو مینویسه
آقا جون یه نگاهه ساده ی تو
میشه پایونی رو دلواپسیهام
به یه احساس بی پایانو امنی
پناهی ، تو حجوم بی کسی هام
یه ذره از خدا خواهش کن امشب
منو مهمونه آرامش کن امشب
تو قدر آسمونا دل بزرگی
واسم از دل دعائی کن امشب
تو هستی ضامن آهوی زخمی
کبوترها تو قلبت خونه کردن
تو آغوش بزرگی داری آقا
فقیرا عمریه دورت میگردن



برای شفای مریضان
خصوصا روشن عزیز دعا کنید




خیلی زیبا بود
متین مامی ایلیا
9 مهر 91 16:04
زیارتت قبول پسر طلا قربونت برم که اینقدر اجتماعی هستی نفس


ممنون خاله جون
مامان فرنيا
10 مهر 91 14:09
سلام زيارت قبول معلومه كه اين گل پسر خاطرخواهاش زيادن
چه ماستي هم ميخوره نوش جونت



سلام گلم
ممنون که اومدی
اره زیاد طرفدار داشت
محسن فنائی
11 مهر 91 14:52



بگذار پرنده اي باشم
بي پر و بال و بي آشيانه
خدايا خسته ام از اين همه تکرار بيهوده زمان
همش 1-2-3-...60
و دوباره
3-2-1 ....60
دقيقه ها همش تکرار بيهوده ماست
من تکرار تو تکرار
اين پر پرواز من را چه کسي شکست؟
اين من را چه کسي فراموش کرد؟




خیلی زیبا بود
یاسر باقری
11 مهر 91 21:13
سلام.
ممنونم که لینکم کردی.
با افتخار تمام لینکت کردم.
خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنی و از راهنماییات دریغ نکنی.


سلام از ماست
خواهش میکنم
امید وارم که از تجربیات هم بتونیم استفاده کنیم
حسناسادات
12 مهر 91 9:01
بله عزیزم شوهرم روحانیه.
اره یادممه بعد حسنا یه بچه دیگگه گریه کرد.
خیلی اون شب اذیت شدم.


پس منو دیدی اونم که بلند شدم تا امیر مهدی رو ساکت کنم همش مهماندار میگفت خانوم بشین خطرناکه
مامان علی اصغر
12 مهر 91 17:27
زیارت قبول عکساتم خیلی ناز شدن


ممنون خاله جونم چرا ادرس نزاشتین؟
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:12
سلام عزیزم
میشه بپرسم فامیل عمت و دختر عمت چیه؟
ما یوسفی زندگی میکنیم.شما چطور؟
من ژله رو این طوری درست میکنم.خیلی راحته.فقط وقت میخواد.
1 بسته پودر ژله رو با 1 لیوان اب جوش خوب حل میکنم.بعد اون رو تو 2 تا طرف مساوی تقسیم میکنم.بعد تو یکی از طرفا نصف لیوان اب سرد میریزن و بعد میریزم تو قالب میزارم تو فریزر کمی خودشو بگیره.بعد طر دوم رو نصف لیوان شیر میریزم و بعد میریزم تو قالب باز دوباره میزارم تو فریز.ژله های بعدی رو هم همین کارو میکنم.
نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه؟؟


مرسی
مامان حسناسادات
14 مهر 91 18:09
ببخشید عزیزم منظورم ظرف بود.
خانم توانا رو میشناسم.معصومه هم دوست صمیمیم هست اسم دخترش ریحانس.
از آشناییتون خوش بختم.
من شما رو لینک کردم.


ممنون گلم الان میام پیشتون
مامان حسناسادات
14 مهر 91 18:10
راستی شما کجا زندگی میکنید؟


عزیزم میام میگم
مامان کیاوش
14 مهر 91 18:36
زیارت قبول مشهدی امیر مهدی.


ممنون خاله جون جای شما خالی بود
مهدیار
7 آبان 91 1:31
سلام

وبلاگتون خیلی خیلی زیباست

خیلی پسر نازی داری
خدا حفظش کنه

ایشاالله همیشه به زیارت باشید

مهدیاره منم عاشق مهره


خیلی خوشخال میشم به وبلاگ منم بیاد و هم رو لینک کنیم


سلام عزیزم
چشاتون زیبا میبینه
چشم حتما خدمت میرسیم