امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

روز شمار تولد عزیزترینم

1391/7/30 17:56
نویسنده : مامانی
2,301 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام عشقم امیدم زندگیم

عزیزم اگه بدونی این چند روز چقدر خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که داری یک ساله میشی .اصلا باورم نمیشه که من یک ساله که مادر شدم یک ساله که یه همدم کوچولو خدا بهم داده یک ساله که با اومدنت شور و شوق به زندگیمون آوردی .چقدر زود یک سال گذشت عزیزم.اینقدر واسه تولدت خوشحالم که انگار میخوام دامادت کنم.

خــــــــــــــــدایـــــــــا شـــــــــــکرتـــــــــــ

ملوسکم خیلی درگیر مراسم تولد شدم بخاطر همین کمتر میام نت

روشنک جون(همسایه مامان جون)تو تزئینات خیلی کمکم کرد ایشالا بتونم جبران کنم

شکلکهای جالب آروینانشاالله قراره تولد رو تم زنبور بگیرم.شکلکهای
 جالب آرویناز خدا میخوام که هیچ مشکلی پیش نیاد تا تولد اون جوری که دلم میخواد برگذار بشهشکلکهای جالب آروین

انشاالله تولدت رو خونه مامان جون میگیریم چون خونمون کوچیکه و مهمانها زیاد.شکلکهای جالب آروینتولدت درست روز عید قربان شده خیلی روز مبارکیه

 

روزتولدتوستاره هادمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روزتولدتوبخت من ازراه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی

عشقت شده برای من بودونبودزندگی

میلادت مبارک عزیزترینم

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین    

باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخک

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

 شکلکهای جالب آروین

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

داشتم کارتهای تشکر رو درست میکردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد و ساقی
30 مهر 91 19:00
سلام عزیزم.خسته نباشی هم اینکه یکساله که مامان شدی و کلی زحمت کشیدی و هم داری کارهای تولد رو انجام میدی.معلومه که سنگ تموم گذاشتی.موفق باشی و شادمان.


ممنون مینا جون
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 آبان 91 8:56
پیشاپیش تولد تولد تولدت مبارک
صد و بیست ساله شی امیر مهدی جون




ممنون خاله جووون
خاله مرمر
2 آبان 91 0:06
گل پسری پیشاپیش تولدت مبارک. مامانی شمام خسته نباشی. امیدوارم به خیر و خوشی این روز رو پشت سر بگذارین


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 2:39
امیرمهدی کوچولو پیشاپیش تولدت مبارک.انشاالله همه چی اونطوری که انتظار دارید برگزار بشه.


ممنون خاله جون
انشاالله
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:30
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين


سلام گلم چشم حتما
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:31
عزيزم خوشحالم كه درگير درست كردن وسايل تولد گل پسري هستين انشاء‌الله به خوبي و خوشي اين مراسم در عيد قربان برگزار بشه.دوستت دارم.


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان فاطمه
2 آبان 91 16:17
امیر مهدی ، خوشگلکم تولدت مبارک
مامانی جون از تم تولد هم عکس بذار .


ممنون خاله مهربون
چشم حتما
آزی
2 آبان 91 19:33
سلام خاله جون خوبیین؟
با دو تا داستان کوتاه آپم خوشحال میشم یه سر بزنین نظر واسه هر 2تا یادتون نره ها


ســـــــــــلام عزیزم
باشه چشم
آزی
2 آبان 91 19:37
الهییییییییییییییییییییییی من فدای نمکدون خودم بشم
کاش یه عکسم از نمکدون من میذاشتین ببینمش دلم واسش یه قطره شده
تولدشم پیشاپیش تبریک میگم
جوجوی من تفلدت مبالک
خاله منتظر عکسای تفلد نانازم هستما
مطمعنم همونجور که میخواین برگذارمیشه


خدانکنه عزیزم
بخدا وقت نداشتم
ممــــــنون گلم
مرسی خاله جونم
چشم حتما میزارم
ایشــــــــــالا
مامان علی خوشتیپ
3 آبان 91 10:32
پیشاپیش تولدت مبارک خوشگا خاله


مـــــــــمنون
مامان علی خوشتیپ
3 آبان 91 10:32
واااااااای چه زنبور تپل و نازی بشه


مامان محمد سپهر
3 آبان 91 13:46
سلام عزيزم محمد سپهرم ديگه مشهور شده دوست داشتين شايد امضاء بديم. ممنون كه به ما هم سر زدين


سلام
باعث افتخاره که امضا بگیرم از گل پسرمون
مامان ریحانه جون
3 آبان 91 14:46
عزیز خاله تولدت مبارک


ممنون خاله جونم
مامان محمد معین
4 آبان 91 11:56
مبارکه تولدت عزیز دلم
منتظره عکسای تولدت هستم امیر مهدی جونم, تم بامزه ای رو مامانی برات انتخاب کرده ,فکر کنم خیلی با نمک میشی


ممنون خاله جووون
ستاره زمینی
4 آبان 91 14:19
عزیزم تولدت مبارک مبارکمبارک تولدت مبارک
عسلم 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی.


ممنون خانومی شما لطف دارین
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 آبان 91 18:09
عزیزم تولدت مبارک از طرف یاسمن ومحمد پارسا


ممنون گلم
منم هزار تا بوس برای شما میفرستم
مامان علی اکبر
4 آبان 91 21:06
سلام،پیشاپیش تولد امیر مهدی جون مبارک.
عیدتون هم مبارک


سلام ممنون گلم
تولد پسر گلتون هم مبارک
مامان محمد و ساقی
4 آبان 91 22:34
سلام عزیزم.نمیدونم شک دارم که تو این پست کامنت گذاشتم یا نه؟
ولی خوب من هم منتظر عکسهای این به قول مامان علی زنبور تپلی هستم.


سلام مینا جـــــــون
اره عزیزم گذاشتی ولی من دیر تائید کردم ببخشید
مامان پریسا
5 آبان 91 1:17
مبارک باشه عزیزم.


ممنون مریم جون
مامان کوروش
5 آبان 91 12:33
امیر مهدی نازم امروز تولدت بهت تبریک میگم امیدوارم 120 ساله بشی وهمیشه شاد وسلامت باشی عزیزم منتظر عکسهای تولد هستم


ممنون خاله جونم
چشم حتما در اولین فرصت
مامان محمد و ساقی
5 آبان 91 18:38
تولدت مبارک عزیزم.همیشه سلامت باشی گلم.ایشا... دومادیت گلم.



مرسی مینا جون شما لطف دارین
مامان علی خوشتیپ
6 آبان 91 13:13
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
الهی 120 ساله بشی عزییییییییییزم


ممنون سارا جونم
مامان فرنيا
7 آبان 91 8:19
عزيزم تولدت را تبريك ميگم
ماماني خصوصي


ممنون
چشـــــــــم
مامان نیره
7 آبان 91 9:02
سلام منم تبریک می گم تولد بهترین کس زندگیتون الهی کنار هم باشین همیشه


سلام گلم
ممنون عزیزم که بهمون سر زدین
هدی( مامان امیر مهدی)
7 آبان 91 19:41
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک . منتظر عکسهاش هستیم .


سلام گلم حتما
سحر مامان اهورا
9 آبان 91 7:07
مبارکه مبارک کیک ما یادتون نره... اینا قابل گلپسری رو نداره....


ممنون عزیزم کیک چه قابله
مامان سبحان جون
11 آبان 91 15:33
تولد گل پسری مبارک ماشالا به این گل پسر خانومی یک سوال میشه بپرسم لیبر نوشابه و برگه یادگاری رو کجا دادین درست کنن اخه میخوام برای پسرم جشن دندونی بگیرم نمیدونم باید بدم کجاها درستش کنن ممنون میشم راهنماییم کنین


ممون عزیزم بابت تبریکت
الان میام بهتون میگم
سپیده
13 آبان 91 20:02
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/