امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

شیرین زبونی های امیر مهدی

1391/7/22 1:26
نویسنده : مامانی
2,405 بازدید
اشتراک گذاری

1180637314_www-animaatjes-nl.gif

سلام عشق مامان animated smiley faces for orkut, myspace, facebookببخش دیر اومدم برات بنویسم آخه اصلا بیکار نمیشم از صبح که چشامو باز میکنم باید باهات باشم تا شب چون الان نیاز به رسیدگی بیشتری داری  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ و من تمام طول روز باهات مشغولم.

کلماتی که تا حالا یاد گرفتی: _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بابا رو خیلی قشنگ میگی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

مامان رو هم خیلی واضح و زیبا بیان میکنی .الهی دورت بگردم

دَدَ رو هم قشنگ میگی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دَر دَر (منظورت اینه بریم بیرون) _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اَتی(چیزی رو که میخوای بزنی)10_9_210.gif

میری قایم میشی پشت دیوار بعد سرتو میاری بیرون میگی تیتا.نمیدونم یعنی چی؟؟؟؟

بای بای هم یاد گرفتی.هر کسی بهت میگه خدافظ دستتو تکون میدی

بوووووس میکنی خیلی حرفه ای(بهت میگم مامانی بوس کن لباتو غنچه میکنی و ماچ صدا دار میکنی)kiss.gif

دست دسی هم میزنی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

صبح ها چون گریه میکنی مجبورم بغلت کنم و غذا درست کنمcrying smileys for orkut, myspace, facebook(تا حالا دیدین کسی یه دستی غذا درست کنه؟)animated smiley faces for orkut, myspace, facebookبعد میخوای دست بزنی به قابلمه شکلک های محدثهبهت میگم  اوُف یعنی دست نزن خطرناکه.کلمه اوف رو هم یاد گرفتی ولی معنیش رو نمیدونی چیه.هرکجا ظرف غذا ببینی میگی اوف _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

میرقصی حرفه ای (البته از نوع نی نای نای).من نمیدونم از کی یاد گرفتی؟؟؟؟من از وقتی که باردار بودم هیچ گونه آهنگی گوش نکردم بجز قرآن خوندن یادم نیست چیزی من بلند خونده باشم .تو دوران حاملگیم قران رو 2 بار ختم کردماز وقتی هم که بدنیا اومدی فقط آهنگ و شعر های بچه گونه برات میزارم که اصلا هم بهشون توجه ای نمیکنی.حالا از کی یاد گرفتی الله اعلم

انشاالله 10 روز دیگه تولدته و من همش مشغول درست کردن وسایل تزئیناتی هستم اینو گفتم که اگه نشد دیگه آپ کنم گله نکنیanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمهanimated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

چند تا عکس گذاشتم ادامه مطلب دیدنشون ضرر نداره

 

 

امیر مهدی 2 دندونی

امیر مهدی 4 دندونی(از نزدیک گرفتم بد شد)چقدر دندونش فاصله داره

هر وقت دارم تمر میخورم هر کجا باشی خودتو میرسونی و بقیشو خودتون ببینید

تو اوج مریضی این عکس رو گرفتی.الهی قربونت برم که اینقدر عزیزی برام

فدای خندیدنت

رفته بودیم خونه مامان جون دفتر تلفنشو پاره کردی

بعداز کلی بازی با مامان جون و فرزین خسته شدی خوابیدی

یاد گرفتی میری کشو کمدت رو باز میکنی هر چی توش هست میریزی بیرون

 

عـــــــــــــــــــــــــــــاشـــــــــــــقــــــــــتـــــــــم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان ابوالفضل
21 مهر 91 23:47
سلام خانمی به ما هم رمز میدین؟


عزیزم بدون رمزه
مامان حسناسادات
22 مهر 91 9:20
ای جونممممممممممممممممم.
ماشالا به این گل پسر
عزیزم برو خصوصی...


چشششششم ممنون
مامان پریسا
22 مهر 91 11:38
قربون امیر مهدی جون عزیز دلم با این شیرین زبونی ها



عکس ها خیلی خوشکل بودن.
با اون دهن کثیفش


خدا نکنه خاله جون
چشاتون قشنگ میبینه گلم
مامان محمد معین
22 مهر 91 12:25
نازی عزیز خاله
تولدتم پیشاپیش مبارک باشه عزیز دلم


ممنون خاله جوون
مامان علی اکبر
22 مهر 91 17:05
سلام عزیزم
قربون شیرین کاریات.
راستشو بگو از کجا یاد گرفتی نی نای نای کنی شیطون خاله.
راستی مامانی منم یه دستی غذا میپزم


سلام خاله جووون
از هر کی بجز مامانم
عزیزم میبینی واقعا سخته
مامان علی اکبر
22 مهر 91 17:21
راستی مامانی نگران فاصله ی دندونای جیگر خاله هم نباش خودشون به مرور خوب میشن


ممنون عزیزم از راهنماییت
محسن فنائی
22 مهر 91 23:13
در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری
مامان علی اکبر
23 مهر 91 0:46
سلام خصوصی


چشششششم
مامان آیدین
23 مهر 91 1:16
ماشاالله چه با مزه میخنده عزیزم


ممنون عزیزم
مامان زهرا
23 مهر 91 10:00
گلکم عاشق خنده هاتم

پیشاپیش تولدت مبارک

منم دلم تمبر خواست به من هم بده خاله جون شیرین زبون دندون خرگوشی


ممنون خاله جووونم
مرسی بابت تبریکتون
خاله بیاین تا بهتونم تمر بدم
مامان کوروش
24 مهر 91 10:00
چه پسر خوش خنده ای قربونت برم امیدوارم همیشه بخندی


ممنون خاله جونم
آزی
24 مهر 91 11:11
سلام خاله جون.
واااااااااااااایییی که خوشمزست این عسل من.آدم دوست داره بگیرتش تا جون داره بوسش کنه
خاله من عاشق خنده های امیر مهدی ام.


سلام عزیزم
مرسی از محبتت گلم
آزی
24 مهر 91 11:12
راستی خاله جون لوگوشو گذاشتما تو وبلاگم.


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
24 مهر 91 22:11
سلام عزیزم.
وااااااااااااااااااااااییییییییییییییی قربون حرف زدنت جیگر
منم یه دستی غذا درست کردم
میگم رقص تو ذات بچه هاست.با آهنگ خودشون رو تکون میدن
تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه.


سلام مینا جون
چه عجب یادی از ما کردین
میبینی چقدر سخته یه دستی غذا درست کردن
ممنون بابت تبریک
مامان محمد و ساقی
24 مهر 91 22:13
آخیییییییییییییییی دندوناشو ببین
الهی همیشه سلامت باشی عزیزم.
چطوری تمبر میخوره
حالا خرابکاریهاش مونده مامانی


مرسی خاله جونه مهربون
اره منتظرم فعلا آرامش قبل از طوفانه
مامان ترانه
24 مهر 91 23:49
عزیزم خیلی شیرینی ....ناناز بوس بیا پیش ما و با ترانه جونی دوست شو اونم مثل شما خیلی خوش خنده است


ممنون خاله جووون
چشم الان میایم دیدن دختر نازتون
مامان مارال فرفری
25 مهر 91 0:44
آفرین امیر مهدی مرحبا به این گل پسر


ممنون خاله
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 2:33
عزززززززززززززززیزم.الان میام میخورمت با اون خنده هاای نازت.
دوم اینکه پیشاپیش تولدت مبارک گلم
اینقدر مامانی رو اذیت نکن یه دستی که نمیشه غذا درست کرد.


ممنون خاله جووون
مرسی بابت تبریک تولد
مگه حرف گوش میده
مامان ترانه
25 مهر 91 12:25
ا اجازتون امیر جونو لینک کردم دوستم


ممنون منم شما رو لینک کردم
مامان فرنيا
25 مهر 91 15:39
ماشالله به اين گل پسر اين ماچ صدا دار خيلي به مامانها ميچسبه


اره من که خیلی ذوق کردم
مامان فاطمه
25 مهر 91 22:12
بازم مثل همیشه خوشگل و ناز .
امیر مهدی خیلی ناز خوابیدی.
می بوسمت
پیشا پیش تولدت هم مبارک.


ممنـــــــــــون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
26 مهر 91 11:55
خصوصی داری عزیزم
ببخش دیرشد


مـــــمنـــــون گــــــــــلم
خاله مرمر
26 مهر 91 14:28
قربونش برم مــــــــــــــــــــــــــن، عاشق خنده هاشم. گل پسری امیدوارم همیشه همینطور خندون و شاد باشی.
چقدم ناز خوابیده. دلم میخواد محکم بغلش کنم


ممنونــــــــ خــــالـــــه جــــــونــــــ
نایسل
26 مهر 91 14:40
قربون زبونش بشم من
نایسل
26 مهر 91 14:40
چیزی به تولدت نمونده خاله جون


اره عزیزم
آزی
26 مهر 91 18:51
سلام خاله آپم

ولی مخصوص یه نفره بیاین میفهمین


باشه گلم حتما میام
مامان علی اکبر
26 مهر 91 22:17
سلام عزیزم
تولد علی اکبر سوم آبانه.
ببخشید دیر جواب دادم آخه به اینترنت دسترسی ندارم.


سلام گلم
بسلامتی ایشالا مبارکش باشه
مامان زهرا
27 مهر 91 11:17
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم
خوشحال میشم سر بزنید



چشم حتما
نایسل
28 مهر 91 4:23
خصوصی داری


چشـــــــــــــم گلم
سپیده
29 مهر 91 7:40
سلام خانمی. شرمندتم. با افتخار لینکتون کردم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
آزی
29 مهر 91 9:40
سلام خاله جونم
آهنگ وب امیر مهدی محشره
آدم رقصش میگیره
تولدشم مبالک باشه .
یه بوس گنده از طرف من هدیه ی تولدش
انشاالله 120سال به اسن سالها همراه با خنده ی نازت جیجر من
الهی که لبات همیشه خندون و دلت شاد باشه
مامان بابارو اذیت نکنیا نمکدون من


ســــــــلام عزیزم
جدی من تازه خواستم عوضش کنم
مــمـنـــون
مرســـــــــــی از لطفت
مامان محمد و ساقی
29 مهر 91 15:03
سلام عزیزم.پیشاپیش تولدت مبارک عسلم


ســــــــلام گلم
ممنون عزیزم
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:17
قربون امير مهدي با اون خنده هاش...................با اون دندوناش..................با اون خواب قشنگش كه ملوس خوابيده......................
عزيزم ما هم به روزيم


خدا نکنه عزیزم
چشم حتما میام
مامان سبحان جون
4 آبان 91 5:09
ماشالا به این نی نی خوشمل و ناناس یه سری هم به ما بزنید ممنون


ممنون
چشششم
golabaton
8 آبان 91 10:51
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com