امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی رفته تولد

1391/8/22 13:40
نویسنده : مامانی
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام به گل همیشه بهارم

عزیز دلم این پست فقط و فقط مختص به پریسا جونه

پریسای عزیز تولدت مبارک عزیزم انشاالله سالیان سال در کنار مامان و بابا جونت زندگی خوب و خوشی داشته باشی.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دیروز رفته بودیم تولد پریسا جون.اولش نخواستم امیر مهدی رو ببرم چون حسابی مریضه.ولی مریم جون خیلی اصرار کرد که حتما باید امیر مهدی هم همراهت باشه.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خیلی خوش گذشت .تولد خوبی بود .❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤دست مامان مریم و بابا حسین پریسا جون درد نکنه.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

از همه مهمتر بلاخره سارا جون مامان علی خوشتیپ رو ملاقات کردم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤من وسارا جون کنار هم نشته بودیم .خیلی ماهه من که خیلی ازش خوشم اومد.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ولی اولش اصلا نشناختمش چون خودش با عکسهاش زمین تا اسمون فرق میکنه.

متاسفانه امیرمهدی خیلی اذیت کردنتونستم عکسهای قشنگی بگیرم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم پریسا جووووون

ای زیباترین ترانه ی هستی بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبیها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده خوبی ها میلادت مبارک

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوش آمد خواهند گفت

فرشته آسمانی دومین سال زمینی شدنت میارک

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نشی

پریسای گلم تولدت مبارک

عزیزم یک سال دیگر از به دنیا آمدن تو گذشت

امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی

میلادت مبارک

http://s3.picofile.com/file/7405065264/14.gif

اینم بچه های دعوتی که امیر مهدی حاضر نشد عکس بگیره

اینم خرگوش کوچولوی خودم که پولهای مامانی رو از کیفش در اورده

اینم علی جون

اینم عروس خانوم

و اینم آرمیتا جوووون کوچولوی دوست داشتنی.مامان آرمیتا جون یکی از دوستان وبلاگی هستن که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زهره مامان آریان
20 آبان 91 23:37
تولد پریساجون مبارک.
شما هم مثه ما رفتین تولد.راستی پریساجون چه نسبتی باهاتون داره؟
همیشه خوش باشید.


ممنون گلم
همیشه به شادی
مامان پریسا دختر عمه من میشه
مامان محمد معین
21 آبان 91 10:55
مبارک تولد پریسا جون, مثل اینکه تو عکس پریسا جون پستونک تو دهنشه
درست میبینم؟
چند سالشه پریسا خانوم؟
آخی امیر مهدی جیگر هنوز خوب نشده؟ انشالا که زود زود خوب خوب بشه


ممنون آره پستونک داره.چون اذیت میکرد مامانش پستونک بهش داد
پری جون 2 سالشه
آزی
21 آبان 91 12:46
وای خاله جون من هروقت این خرگوشه رو میبینم میخوام گازش بگیرم
آخه خیلی خوشمزست
جیجر منه دیگه
تولد پریسا خانمم مبارک


مرسی گلم شما لطف دارین
مامان محمد و ساقی
21 آبان 91 13:01
سلام عزیزم
عکسها خیلی قشنگن.
ایشا... همیشه به شادی
دستت درد نکنه
راستی امیر مهدی جون بهتره؟


سلام مینا جون
ممنون گلم چشات قشنگه
خدا رو شکر بهتره
مامان علی خوشتیپ
21 آبان 91 14:41
قربونت بشم...خودت ماهی عزیزم...
دلم برات تنگ شده به خصوص برای کپل نازم


ممنون گلم
منم خیلی دوست دارم دوباتره ببینمت
مخصوصا علی جونو با اون صدای مردونش
مامان علی خوشتیپ
21 آبان 91 14:43
خب مینوشتی این فرق داشتن من خوب بود یا نه؟
البته ممکنه دفعه دیگه منو ببینی باز هم نشناسیا...آخه من خیلی متنوعم


البته که خوبه عزیزم
خودت خیلی ناز تراز عکسهاتی
مامان علی خوشتیپ
21 آبان 91 14:44
خیلی اون روز درکنار شما و دیگر دوستان به من خوش گذشت
خیلی از داشتنتون خوشحالم


به من هم خیلی خوش گذشت
منم همین طور گلم
مامان کیاوش
21 آبان 91 18:07
تولد پریسا جان مبارک باشه.دوستان هم که همه جمع هستند.حتما خوش گذشته.


ممنون عزیزم
بله جای شما خالی بود
باران
21 آبان 91 19:06
سلام لوگوی امیرمهدی رو گذاشتم


ممنون گلم
بابای ملیسا
21 آبان 91 20:51
سلام . وبلاگ قشنگی دارید ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . وبلاگ ملیسا به روز شد . لطفا تشریف بیارید . راستی نظر یادتون نره


سلام
چشم میام
مامان پریسا
21 آبان 91 20:55
سلام زینب جون.
مرسی عزیزم.
خییییییییلی خوشحالم که امسال دوستان هم خوشحال از تولد برگشتن.
تولد بیشتر بهم خوش گذشت و به دلم چسبید
ممنون عزیزم برای این پست قشنگت.

ایشالله امیر مهدی عزیزم هر چه زودتر خوب بشه.
مراقبش باش


سلام گلم
انشاالله همه ساله جشنشو بگیری
خواهش میکنم عزیزم وظیفه بود
ممنون
ستاره زمینی
21 آبان 91 21:56

همیشه به شادی.



ممنون گلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 آبان 91 22:43
سلام عزیزم لینگتون کردم


سلام گلم
ممنون منم شما رو لینک کردم
مامان کیاوش
21 آبان 91 23:58
بله عزیزم با مامان پریسا دوست هستیم ولی ما که دعوت نبودیم.


جدی نمیدونم والا
مامان یاسمن ومحمد پارسا
22 آبان 91 13:58
سلام ممنون خاله جون رمزش یه بار دیگه امتحان کن


باشه گلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
22 آبان 91 14:00
سلام عزیزم میدونی رمز شمام اشتباه بود


سلام عزیزم
امکان نداره شاید اشتباه تایپ کردی
مامان کیاوش
22 آبان 91 18:34
مرسی عزیزم لطف داری.زنده باشیم حتما میایم.


ممنون عزیزم خدمت از ماست
مونا مامان امیرسام
23 آبان 91 1:27
تولد پریسا جوون مبارک.
امیرمهدی جان هم خیلی نااز شده با اون کلاه
راستی قالب جدید مبارک


ممنون عزیزم
مرسی گلم شما لطف دارین
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 10:27
پائيز اومد دوباره برگها شدن ستاره.....دلت نمي خواد تو هم بخوني پيشمون بيا


چشششم
متین مامی ایلیا
30 آبان 91 14:31
مبارکه ایشالا همیشه به گردش و شادی


ممنون خاله جووونم
ماهور و مامانش
1 آذر 91 20:20