امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

جشن تولد 2 سالگی امیرمهدی

1392/8/12 18:57
نویسنده : مامانی
4,934 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com welcome gif gif 85.gif

سلام عشقم جونم عمرم.خوبی پسرکم؟انشاالله هر کجا هستی وداری این مطالبو میخونی سالم وسلامت باشی انشااللهanimated gif of happy birthday

امسال هم مثل سال گذشته تولدت رو خونه مامان جون گرفتیم.جشن روز عید غدیر خم بود.خیلی خوش گذشت.امسال نسبت به سال گذشته کمی بهتر شده بودی.با عکس گرفتن تا حدودی باهام همکاری کردی.ولی وسط جشن خوابت برد مثل پارسالکلافه

 

 animated gif of spongebobPatricio con brillos

راستی دلیل اینکه تا حالا پست تولدو نذاشته بودم این بود که عکسها رو نمیشد بزارم تو لپ تاپ.رم دوربین مشکل داشت.

انشاالله سال دیگه هم بتونم تولدتو بگیریم

 

آرزو میکردم که در جشن میلادت

تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تادر آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و در کلبه انتظارت بوسه هایم را تقدیمت کنم

پسرکم تولدت هزار بار مبارک

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید

غصه هایم یک به یک از قلب وجانم پر کشید

روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود

آسمان در مقدمت باران گل باریده بود

balloons happy birthday

 

امروز روز توست.......

روز میلادت.......

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ وفلک همچون دلم درگیر بی تابیست

animated gif of happy birthday to you

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه عکسها ادامه مطلب

Gif Bob EsponjaBob Esponja con brillosBob EsponjaBob Esponja

 

 

 

  birthday Garfield animations

سالاد الویه باب اسفنجی(درست کردنش 10 دقیقه زمان برد)

سالاد باستا

رومیزی هم طرح باب اسفنجی بود

ژله آکواریوم

شمع باب اسفنجی

کیک باب اسفنجی

دستمال باب اسفنجی

کارت تشکر که به مهمانهای عزیز دادیم(خودم طراحی کردم)

فلش راهنما

برگه خوش آمدگویی

لیبر نوشابه

اینم قسمتی از تزئین اتاق(از همه تزئینات عکس نگرفتم)

دفتر یادگاری که خودم طراحی کردم-خودکارشم باب اسفنجیه

اینم یادگاری من واسه پسر گلم

اینم یادگاری بابایی

اینم یادگاری دایی سیامک

 

اینم گل سرسبد مجلس

٣تا دوست نی نی وبلاگی

امیرمهدی وپریسا خانوووم

کوچولوهای مجلس

پسرم شمعو فوت کن که هزار سال زنده باشی

 

ایشالا کیک دومادیتو ببری

تولد 2 سالگی(وسط تولد یادش اومد باید بخوابه)

تولد 1 سالگی(بازم یادش اومده بود وقته خوابه)

یاد آوری تولد پارسال(تم زنبور)

ممنون که وقت گذاشتین

نوشته شده:یکشنبه 12 آبان 92 ساعت 6 عصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان رادین
12 آبان 92 19:12
تولدت مبارک امیر کوچولو

ایشالا صد ساله بشی هر سال جشن های خوشکل بگیری


مرسی خاله
ممنون عزیزم که به وبلاگمون اومدین.بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم
مامان آیهان
12 آبان 92 19:59
سلام امیرمهدی جانم عزیزم تولدت مبارک [هورا ]. عکسات بی نظیره.
خوشحال میشم تو وآیهان دوستای خوبی واسه هم باشین. من هفته پیش خوزستان بودم اگه اونجا بودم واسه تولدت میومدم


سلام خاله ممنون که تولدمو تبریک گفتین
منم خوشحال میشم دوستهای زیادی پیدا کنم .ولی آخه آدرس وبلاگ که نذاشتین من کجا بیام؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
12 آبان 92 22:19
مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان پریسا
12 آبان 92 22:19
خیلی خوش گذشت دست شما درد نکنه


خدا روشکر که بهتون خوش گذشت عزیزم.تولد پریسا جونم عالی بود خوش گذشت
❤دو نیمه قلبم❤
12 آبان 92 23:02
سلام زینب جان
تولد امیرمهدی جان مبارک باشه
خسته نباشی خانومی.واقعا" طحمت کشیدی
همه چیز مثل همیشه خوب و قشنگ
ایشالله تولد 120 سالگیت امیر مهدی جان


سلام عزیزم
مرسی گلم .منم همین جا تولد ساقی جونو تبریک میگم
ممنون مینا جون شما لطف دارین
تازه دست تنها بودم وگرنه بهتر از این میشد
❤دو نیمه قلبم❤
12 آبان 92 23:03
عزیزم قالبمو عوض کردم.بیا ببین میتونی رمز رو وارد کنی


آره مینا جون اومدم رمز هم باز شد 500 تا کامنت هم گذاشتم
امیر حسین
13 آبان 92 15:15
خیلی قشنگ بود اشکم دراومد یادش بخیر.داداش امیر مهدی امیدوارم تکیه گاه خوبی واسه مادر مهربونت باشی.قدرشو بدون عزیزم


مرسی گلم که اومدی ونظر گذاشتی بازم منتظرت هستم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 آبان 92 17:21
تولدت مبارک عزیز دلم
چه عکسهای قشنگی دستت درد نکنه مامان خیلی زحمت کشیدی خیلی قشنگ و زیباست ایشالاه همیشه شادو سامت باشید نازنینم دوستت داریم


سلام دوست خوبم
ممنون که بهمون لطف دارین
جاتون خالی بود
ღمامان على اكبرღ
14 آبان 92 3:26
عزیز دلم تولد 2سالگیت مبارک
ان شاالله 120 ساله بشی گلم
مامانی همه چی عالیس بود


مرسی خاله جون
ممنون دوست خوبم تولد علی اکبر جون هم مبارک باشه
✿مامان علی خوشتیپ✿
14 آبان 92 7:57
سلام عزیزممممممم
خوبی؟
چقدر خوشگله تزئینات تولد...مبارکش باشه
راستی میشه عکس سالاد الویه امسال و پارسالشو بفرستی برام وب آشپزی تا بذارم تو پست تزئینات
خصوصی


سلام سارا جون
ممنون شما چطورین
جاتون خالی بود.خواستم دعوتت کنم گفتم بازم مثل پارسال نمیای
چشم حتما میفرستم
سپیده
14 آبان 92 9:01
با سلام. مبارک باشه.
خانمی خواستم ثبتش کنم قفل راست کلیک داره.

منتظر عکسهای محرم امسالتون هم هستم


سلام سپیده جون ممنون عزیزم
قفلشو باز کردم گلم
چشم حتما
مامان کیاوش
14 آبان 92 11:42
تولدت مبارک کوچولوی شیرین.
مامانی دستت درد نکنه،طراحی هات عالی شده آفرین


ممنون خاله جون تولد گل پسرت هم مبارک
خواهش عزیزم اگه کاری د اشتی در خدمتیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:33
عزیزم خصو صی


مرسی گلم بابت رمز
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:36
امير مهدي جون تولدت مبارك


ممنون خاله جون
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:36
ماماني خسته نباشيد خيلي زحمت كشيديد


ممنون گلم جای شما حسابی خالی بود.کاش اهواز بودین میومدین
مامان پارمیدا
15 آبان 92 20:57
تولدت مبارک عزیزم .همه چی خیلی عالی و زیبا بود . چه تولد باحال و قشنگی همه چی باب اسفنجی . بزرگترا هم به اندازه کوچیکا عاشق باب اسفنجی هستن من که از دیدن عکسا لذت بردم . کیک هم باحال بود و اینکه شمعش هم باب اسفنجی بود واسم جالب بود .
مبارکه امیر مهدی جونم


ممنون خاله جونم
آره عزیزم من خودم عاشق بابم که توادشو باب اسفنجی گرفتم.والا این اصلا نمیدونه باب اسفنجی چیه؟؟؟؟
مامان محمد علی
6 آذر 92 11:39
سلام چه پسملی نازی....خدا حفظش کنه تولدش هم مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک به وب گل پسر ما هم بیاید خوشحال میشیم
مامان السانا
24 آذر 92 2:40
سلام گلم شرمنده ز اینکه دیر به دیر بهت سر میزنم.تولدت مبارک وروجک نازنازی.