امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

نظرات (13)

مامان علی اصغر
30 فروردین 91 18:13
تولد زنبوری مبارک با اجازه لینک شدید خوشحال می شم شما هم به ما سر بزنید


عزیزم خیلی دوست دارم ولی ادرستو اشتباه گذاشتین
بابای دوقلوها
31 فروردین 91 7:24
خیلی زیبا بود
کار خودتونه؟



نه بابا ما از این هنر ها نداریم
مامان پریسا
31 فروردین 91 15:48
یعنی تم تولد امیر مهدی ، زنبوریه؟
قشنگه.
اومدم بگم اپم نگی دیر بهم خبر دادی هااااااااا


هنوز معلوم نیست احتمال زیاد تم زنبوریه
چشم میام
نازی رادمنش
1 اردیبهشت 91 22:05
سلوووووووم به مامان مهربون امیر مهدی..........خوبی؟؟؟؟؟؟؟ واااااای چقدر ذوقیدم اووووومدی پیشم..........دوستت میدارم ای یار استقلالی من................. امیر مهدی کوشولو رو ببووووووووووسش عسیسم........و اینکه دوشنبه یه مناسبتیه تو وبم.......اگر خواستی بدونی چیه سه شنبه سر بزن چون دوشنبه وقت ندارم آپ کنم ولی سه شنبه حتما" 100 درصد آپ میکنم.......اینم بگم که بهترین روز عمرمه...منتظرتم....و دیگه اینکه به امید موفقیت عشقمووووووووووون....و اینکه اگه خواستی منو با اسم نازی جون استقلالی بلینک و خبر بده با چه اسمی وب قشنگت رو بلینکم.....راستی این تولد کیه با تم زنبوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تولد گل پسری که نیست...............و اینکه دوست دارم دارم یه دنیا ای دلربای زیبا..................بووووووووووووووس.بابای......
آرزوي قشنگي ست؛
داشتن ردپاي تو کنار ردپاي من،
بر دشت سپيد پوشيده شده از برف؛
هنوز اما نه برف آمده و نه تو



عزیز دلم آدرس نزاشتی من یادم نیست کجا اومده بودم فراموش کردم
مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 91 9:31
سلام عزیزم.وبت وحشتناک ویروسیه
ما تا میام بازش کنم ،خارج میشه(چون ویروس کش رو سیستم نصبه)
اومدم برای روضه دعوتت کنم.از امشب.حتما بیای ها
با مامان پریسا هماهنگ کن.دوست دارم ببینمت


باشه حتما اگه سعادتی بود حتما میام
ایشالا قبول باشه
سمیرا مامان شاهزاده ها
2 اردیبهشت 91 9:52
سلا مامانی خوبی؟ گل پسر خوبه؟
تئلد کی بوده اول فکر کردم گل پسر تعجب کردم
ایشالا تولد امیرمهدی جون.


ممنون خاله
تولد.........نمیدونم
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:13
واست گرفتم بت میدم تو ایمیلمه
متین مامی ایلیا
5 اردیبهشت 91 17:12
مرسی عزیزم که جواب سوالمو دادی قالبمو عوض کردم خدا کنه خوب شده باشه.
چند وقت دیگه تولد ایلیاست منم میخوام براش تولد زنبوری بگیرم
گل پسرت و ببوس ماشالا خیلی نانازه

خواهش میکنم گلم
پیشاپیش تولدش مبارک
ممنون
مامان فاطمه
7 اردیبهشت 91 16:53
سلام.به ما سر بزنید.وب مهربون فاطمه بروز شده.


باشه چشم
مامان زهره
9 خرداد 91 9:22
خيلي قشنكه برا يتولد گل دختر درست كردي؟


نه فدات شم همینجوری گذاشتم.من که دختر ندارم
مامان زهره
18 تیر 91 13:33
تم زنبوريه هم قشنگه .اما كفشدوزك را بچه ها بيشتر خوششان مي ياد


آره شما درست میگین ولی کفشدوزک یه خورده قدیمی شده
سارینا مامان آرمان
26 مهر 91 3:09
سلام
وب زیبایی داری
من ساکن اهوازم شما هم اهوازی؟
میخام تم تولد پسرم زنبور باشه یا میکی ماوس عکسای تم شما خیلی قشنگن
تو اهواز سفارش دادی؟
میتتونید ادرسی بدید کمکم کنید تولدش داره نزدیک میشه نمیدونم به کی سفارشامو بدم


سلام عزیزم ادرس بزار تا بهت بگم کجا باید سفارش بدی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 دی 91 13:17
http://koodakeman91.niniweblog.com/