امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

اولین غذای کمکی

1391/2/2 20:56
نویسنده : مامانی
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم،قند عسلم،ملوسکم120.gif121.gif

عزیز مامان امروز اولین غذای کمکیت که فرنی بود بهت دادم2.gif12.gif

البته چون بابایی دوست داشت بهت غذا بده خودش زحمتشو کشید....5.gif

وقتی واست فرنی درست کردم خیلی لذت بردم7.gif

البته هنوز یک هفته دیگه باید غذاتو شروع میکردم چون خیلی ذوق داشتم زودتر بهت دادم....نوش جانت زندگیم117.gif

از غذا خوردنت عکس گرفتم.....ادامه مطلبه حتما ببینشون123.gif119.gif12.gif

 

این ظرف غذاته گلم

Ice CreamIce CreamIce Cream

اینم قابلمه چوچولو پسملم

PeasPeasPeasPeas

انقدر اذیت کردی میخواستی خودت بخوری

115.gif115.gif115.gif

انگار تو عمرت غذا نخورده بودینیشخند

108.gif108.gif108.gif

اینجا هم که به زور ظرف غذاتو گرفتی....الهی من قربونت برم فندق مامان

111.gif111.gif111.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

هدی (مامان امیر مهدی )
2 اردیبهشت 91 23:43
نوش جونت گل پسر.


مرسی خاله
مامان آرینا موفرفری
3 اردیبهشت 91 2:01
نوش جون عزیزم .چه عکسای خوشگلی هم گرفته جیگر خاله.


سلام خاله مهربون ممنون که بهمون سر میزنی
سمیرا مامان شاهزاده ها
3 اردیبهشت 91 11:41
سلام
نوش جونت خاله جون.
چه خوب که مامانت ازت عکس انداخته


سلام خاله آره مامانم 24 ساعته دوربین دستشه نمیدونم کار و زندگی نداره
مامان ساقی و محمد
3 اردیبهشت 91 14:11
نوش جونت عزیزم.


ممنون که بهمون سر میزنید
مامان کوثری
3 اردیبهشت 91 14:14
نوش جونت عزیزکم چقدر هم خوشمزه میخوری خودت بیشتر از غذات خوردنی شدی


ممنون خاله زینب
نسترن
3 اردیبهشت 91 17:44
نوش جونت عزیزم انشالله حسابی تپل ومپل بش فندقک


ممنون خاله نسترن
مامان ساقی و محمد
3 اردیبهشت 91 21:14
با افتخار لینکتون کردم.


ممنون منم شما رو لینک کردم
مامان پریسا
3 اردیبهشت 91 21:47
سلام مبارک باشه. ایشالله غذاشو خوب بخوره.



ممنون خاله
مامان حسین
3 اردیبهشت 91 23:41
عزیزم نوش جونت


ممنون خاله مهربون
زهرا مامان مه سما
3 اردیبهشت 91 23:58
نوش جونت گل پسرم


ممنون خاله زهرا جووون
مامان نگین
4 اردیبهشت 91 0:56
شروع چشیدن بخش دیگه ای از شیرینی های زندگیت مبارگ پسری. به مامانی بگو قطره آهن یادشباشه. قبل و بعدشم دهنتو خوب تمیز کنه که دندونات سیاه نشه


ممنون خاله جون لطف کردین بهمون سر زدین
مامان محمد و ساقی
4 اردیبهشت 91 7:22
من متولد بندرانزلی هستم.ولی الان ساکن رشتم.بچه هام رشت به دنیا اومدن.
مسافران آسمانی
4 اردیبهشت 91 11:36
شروع غذا خوردنت مبارک باشه گل پسری...نوش جونت عزیزم...
مامانی از اینکه همشهری هستیم خوشوقتم...وبتون قشنگه و خوشحال میشم بیشتر با هم ارتباط برقرار کنیم...در صورت تمایل اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم...


ممنون عزیزم
شما رو به چه اسمی لینک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی اصغر
4 اردیبهشت 91 20:17
اولی فرنیت نوش جانت باشه انشا... گوشت بشه به تنت


ممنون خاله علی جوونو ببوس
مامان ریحانه جون
4 اردیبهشت 91 23:01
نوش جان... ان شاالله دندون هم در بیاری راحت تر غذا بخوری


ممنون
ریحانه جوووونو ببوسین
شکلات مامانی وباباش
5 اردیبهشت 91 0:42
نوش جونت عزیزم


ممنون خاله جووون
امیر مهدی رو ببوسین
ilijoon
5 اردیبهشت 91 2:25
نوش جونت گلم
به ديدنم بيا دوستت دارم


ممنون
منم شما رو دوست دارم
چشم حتما میام
اومدم
مامان محمد صدرا
5 اردیبهشت 91 2:56
سلام

یه پست پر از عکس گذاشتم !


بدو بیا ببین و نظرت رو بده

بعد از 5-6 روز میخوام رمزدارش کنم !

ممنونم

من هم اولین بار توی کریرش بهش غذا دادم نوش حانت خاله !

ممنون که اومدین چشم منم میام ....نظرم میدم....اومدم
رعنا(مامان سیما سادات)
5 اردیبهشت 91 8:44
نوش جونت و گوارای وجودت.امیدوارم که همیشه دنیا به کامت باشه و بهترین طعمهای این دنیا رو بچشی.


ممنون خاله سر فرازمون کردی
مامان تارا جون
5 اردیبهشت 91 9:45
سلام عزیزم خوشحال میشم بیشتر باهاتون اشنا بشم من وبلاگ پسر گلتونو لینک کردم و خیلی خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنین.پسر گلتو میبوسم.


ممنون گلم که به ما سر زدین
منم با افتخار لینکتون کردم
خاله ارزو
5 اردیبهشت 91 16:44
سلام عسلکم.فدات بشم نازشدی جیگر.نوش جونت .بخور تپل مپل بشی.بوسسسس


سلام خاله ارزو خوب شد که عکسها رو دیدی.....خوکچل شدم؟
D
ilijoon
5 اردیبهشت 91 20:47




متین مامی ایلیا
6 اردیبهشت 91 0:27
حتما دلم میخواد عزیزم من لینکتون کردم


ممنون منم شما رو با افتخار لینک کردم
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 9:00
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه


باشه عزیزم بهش رای میدم
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 13:18
ممنون عزیزم به همون سایتی که گذاشتم وارد میشین قسمت نظربدهید نظرتون رو بدین.


بهش رای دادم گلم
مامان امیر علی
6 اردیبهشت 91 13:50
سلام. ماشاء الله به این گل پسر
ان شاء الله که همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم


ممنون مامانی
مسافران آسمانی
6 اردیبهشت 91 21:54
ببخشید عزیزم...شرمنده نمیدونم چرا فراموش کردم...شما و گل پسری همین الآن با افتخار لینک شدید...


X
مسافران آسمانی
6 اردیبهشت 91 21:59
خیلی ناراحت شدم...بعد که چک کردم اشتباه به جای امیرمهدی جان نوشته بودم امیرحسین ...ببخشید عزیزم...هزار تا بوسسسسسسسسسس...آشتی آشتی


عزیزم من که قهر نیستم
نازی رادمنش
7 اردیبهشت 91 18:24
سلوووووووم گلم.......خوبی؟؟؟؟؟؟؟/ امیر مهدی عزیزم شطوره؟؟؟؟؟؟؟/ مرسی بابت تبریک......................ببووووووووس گل پسری رو......دوست دارم شونصدتا......بووووووووووووووس.بابای.........


سلللللوووووومممممم ما هم خوفیم
تفلدت دوباله مبالک
مامان کیاوش
7 اردیبهشت 91 18:30
نوش جونت خاله.بخور که زودی بزرگ بشی.به ما هم سر بزنید.


گلم من که همیشه سر میزنم
بازم میام
ilijoon
10 اردیبهشت 91 1:13

براي گل پسري



اینم برای شما
مامان محمد( مامان یکی از مسافران آسمانی)
10 اردیبهشت 91 15:51
سلام
هزار ماشاالله به این گل پسرتون ، خدا واستون حفظش کنه ، 6ماهگیش مبارک باشه
از اینکه همشهری هستیم خوشحالم ، میتونم لینکتون کنم ؟
اگه به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم



ممنون عزیزم لطف داری..
با چه اسمی لینکتون کنم؟
مامان طاها
12 اردیبهشت 91 8:33
نوش جوووووووووووونت عزیز خاله


ممنون خاله جووون
مامان نگین
13 اردیبهشت 91 13:08
عزیزدلم 6 ماهگیت مبارک. خوشبخت و شاد باشی. بوووووووووووس.
راستی ماشااله چه ماه و بزرگ شدی بلا


ممنون خاله جوون
طاها گلی رو ببوس