امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

چند خبر جدید

1391/2/11 2:22
نویسنده : مامانی
3,284 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

یه سلام عشقولانه به پسرم قند عسلم....

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

و یه سلام گرم گرم به گرمای خوزستان به همه دوستای گل وبلاگیم145.gif

پسر قشنگم با چند تا خبر اومدم پیشت .4709.gif البته کمی دیر شد ..36.gifبخاطر کار زیاد نتونستم بیام واست بنویسم...148.gif

اولین خبر:23.gif

تولد تولد تولدت مبارک ....مبارک مبارک تولدت مبارک.....پسرم 6 ماهه شده،شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیز دل مامان روز چهار شنبه 5/2/1391 نیم ساله شدی... شکلکهای جالب و متنوع آروین. قربونت برم الهی ایشالا تولد نیم قرنیت رو بگیرم..... شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز چهارشنبه نوبت واکسن وچکاب داشتیشکلکهای جالب و متنوع آروین چون شهادت حضرت فاطمه (ص)بود تعطیل بود بخاطر همین روز شنبه من و مامان جون بردیمت.www.smilehaa.org

وزنت زیاد اضافه نشده بود ولی خانم بهداشت گفت اشکال نداره چون میخواد دندون در بیاره طبیعیه......

خلاصه وقتی واکسن زدت انقدر گریه کردی که بیهوش تو بغلم خوابت برد....بخدا دلم برات کباب شد....شب هم کمی تب داشتی ولی خدا رو شکر از امروز صبح بهتر شدی...

راستی خانم بهداشت برنامه غذایی واست نوشت(خبر نداره از 2هفته پیش فرنی میخوری)قطره آهن هم بهت داد ولی اصلا دوست نداری تفش میکنی(ای شیطون)zus002.gif

خبر دوم:

ما چند روز رفتیم خونه عمه جووون آبادان.  شکلکهای جالب آروین

شما بار اولت بود که میرفتی.البته تو شکمم که بودی رفته بودیم152.gif.خوب بود خوش گذشت .133.gifولی تو همش گریه میکردی همش یا بغل من بودی یا بابامسعود.عمه اعظم که جرات نداشت 5دقیقه بغلت کنه آبرو آدمو میبردی. رفتیم بازار ته لنجی حسابی خرید کردیم .من و بابایی هم واست کادو تولد نیم سالگی گرفتیم که عکسشو واست گذاشتم. کنار بهمن شیر هم عکس گرفتیم.

خبر سوم:

روز سه شنبه4/2/91 برای اولین بار گفتی مامان..البته به این قشنگی نگفتی.گفتی ام ماما

الهی قربون خودتو اون مامان گفتنت بشم

خبر چهارم:

روز پنج شنبه تولد فرزین پسر دایی سیامک بود ولی ما ابادان بودیم نرفتیم..

فرزین جان تولدت مبارک انشاالله 120 سال عمر کنی گل عمه...

قراره عکسهای تولدشو بزارم(البته به زودی)

 

 

                                            vote.gif

عکسها ادامه مطلب

    ماشین مش مندلی نه بوق داره نه صندلی

   به به دوست دختر پیدا کرده

کپی برابر اصل

باغچه خونه عمه جون

اینم کیک جنگلی 6ماهگی

قربون خودتو اون چشای دگمه ایت

بفرمایید دهنتونو شیرین کنید

مامانی زود فوتش کن جنگل اتیش نگیرهنیشخند

بابایی و سروش

اینم هدیه های من وبابایی

من عاشق پشت لباس شدم

کنا بهمن شیره پر زباله

اینم عمو ماهی گیر

پسرم ناخدا شده

توجه کنید خورشید آبادانی ها هم عینک ریبون زده

   پسرم اون عروسکه نه دختر دستشو ول کننیشخند

امیرمهدی و ابوالفضل

 نایت اسکین

خسته نباشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 1:07
مامانی رمز رو با پست سفارشی بفرست.
ما هم برگشتیم. پس خودت با رمز بیا



کامل نیست که رمز دارش کردم
اوووووومدمممم
نگين
11 اردیبهشت 91 12:26
گرچه ما بچه ي سردسيريم اما يه سلام به همون گرماي خوزستان تقديم شما و خونواده ي محترمتون.
تبريك ميگم 6 ماهگي گل پسرتون و از خداي مهربون ميخوام كه ساليان سال با تني سالم و لبي پر لبخند زير سايه ي پدر و مادر مهربونش زندگي كنه.
خبراتون هم كه همگي خوب و خوشحال كننده بودند مسافرت - حرف زدن - مهموني .
اميدوارم كه هميشه سالم باشيد و زندگي آرومي رو پيش رو داشته باشيد. گل پسرتون رو از طرف ما ببوسيد.


ممنون خاله جووون مهربون
مامان امیر جون
11 اردیبهشت 91 12:48
سلام عزیزم، واقعاً عکسهای قشنگ و زیبایی بود. ان شاء الله این گل پسر همیشه سلامت باشد . منم تولد 6 ماهگیش رو تبریک می گویم


ممنون گلم شما لطف دارین
مامان پارسا جیگر
11 اردیبهشت 91 13:07
عزیزم چه ناز و با مزه شدی تو ماشاءالله مامانی برای این خوشگله اسپند دود کن خاله جون از حالا دختر بازی؟؟


ممنون خاله
اره هر چی مامان و باباش سنگینن این پسره.....دورو زمونش عوض شده خواهر
بهـــــــــــــار
11 اردیبهشت 91 14:28
لذت بردم خدا پسر گلتو واست نگه داره


ممنون خاله
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 14:43
نه بابا از کی تا حالا......نخبه تو فامیل فقط یکیه........
ایشالله بعدی هم پسرت باشه
عکسها عالی بودن. چه خوب که رفتی ابادان.
جاتون خالی به ما هم خوش گذشت.
راستی حسین جان ماشالله چه بزرگ شده. چرا از علی عکس ننداختی.
عمه ی بد........


آره ماشالا علی هم بزرگ شده
هر کاریش کردم عکس نگرفت
بابای دوقلوها
11 اردیبهشت 91 14:58
تولد نیم سالگیت مبارک باشه گل پسملی
امان از دست این واکسنننننننننن

ها، وولک آبودان. انشالله که خوش گذشته

به نظرم خبر سوم شیرینتر از همه بووود. درست میگم؟
چون حرف زدن بچه رو خیلی دوست دارم.

تولد پسر دایی هم مبارکه

اه بچه جان زوده از حالا راه افتادی دنبال دختر مردم.
چه کیک خوجگلی. خوشمزس دیگه؟ نوش جان


ممنون عمو جووون
آره والا گفتی ولی واسه سلامتی خوبه
آره خوش گذشت جای شما خالی
آره واسه من که خیلی شیرین بود
کیکشم خوشمزه بود جاتون سبز
مامان علی اصغر
11 اردیبهشت 91 15:25
امیر مهدی جون تولد شش ماهگیت مبارک


ممنون خاله
شکلات مامانی وباباش
11 اردیبهشت 91 16:23
سلام پسملی گل 6ماهگیت مبارک چقدر عکسای نازی گرفته بودی دست مامانی درد نکنه


ممنون خاله جوون
مامان کیاوش
11 اردیبهشت 91 17:32
6 ماهگیت مبارک خاله.همیشه خوش باشید مامانی.


ممنون همشهری
مسافران آسمانی
11 اردیبهشت 91 18:29
سلام عزیزم...ممنون که بهمون سر میزنید...
عزیزم ، ماشاالله چقدر این گل پسر ماهه...خدا حفظش کنه...
6ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله...
ماما گفتنتم مبارک...
خدا رو شکر که خوش گذشته بهتون ، انشاالله همیشه به شادی و تفریح...
کادوهای شازده هم خیلی قشنگن...دست مامان و بابای خوش سلیقه هم درد نکنه...

سلام گلم.....منم از شما ممنونم که پیشمون میاین
ممنون آره خوش گذشت جاتون خالی
متین مامی ایلیا
11 اردیبهشت 91 18:48
سلام عزیزم, عکسات خیلییییییییییییییییییییی ناز بود
پسره خوسملم 6 ماهگیت مبارک قنده عسل
راستی زینب جان قطره اهن و معمولا بچه ها دوست ندارن، ایلیا هم دوست نداشت من براش آلمانی شو گرفتم اسمش آیرو ویت هستش، با طعم توت فرنگیه و ایلیا خوب میخورتش


گیر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از راهنماییت
مامان ساقی و محمد
11 اردیبهشت 91 19:04
سلام جیگری.تولدت مبارک.هم خودت و هم کیکت حسابی خوردنی هستین.
ساقی منم تو 6 ماهگی گفت:ماما


ممنون خاله جووون
ساقی جووونو ببوس
متین مامی ایلیا
11 اردیبهشت 91 20:35
اره عزیزم فکر کنم همه جا داشته باشن من 0/8 میل بهش میدم


اوکی..
بابای ملیسا
11 اردیبهشت 91 20:44
سلام . ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . وبلاگ قشنگی دارید . تولد قند عسلتون هم مبارک .انشالله دامادیش رو ببینید


ممنون
مامان محمد( محمد فرشته ی آسمانی )
11 اردیبهشت 91 20:52
سلام
میتونید محمد فرشته ی آسمانی بزارید


باشه گلم لینکتون میکنم
متین مامی ایلیا
11 اردیبهشت 91 21:22
نمیدونم بخدا رو قطره چکونش علامت داره منم دیگه نمیشمرم، حالا خواستم بهش بده میشمرم بهت میگم.


مرسی گلم شرمنده باعث زحمتت شدم
زینب خاله مه سما
11 اردیبهشت 91 23:28
همیشه به گردش عزیزم خیلی خوشگل شدی دست مامان وبابا هم درد نکنه که برات کادو خریدن

وای زینب میشه این ورودیه وب امنیر مهدی را بر داری من میخوام بیام تو اعصاب مصاب برام نمیزاره


ممنون خاله زینب جوون
والا خودمم خسته شدم ازش ولی بلد نیستم ورش دارم
Romina
12 اردیبهشت 91 0:18
jiiiiiigareto che mah shodi azizam mashala hezar mashala


مرس خاله جووون که بهمون سر زدی
مامان نادیا و نلیا
12 اردیبهشت 91 7:58
چه عکسای خوشکلی بودن.کادو هاش مبلارکش باشه...6 ماهگیشم مباااااااارک


ممنون چشاتون قشنگ میبینه
مر30 گلم
ilijoon
12 اردیبهشت 91 8:11
سلام عزيزم ممنون كه پيشمون اومديد تولد 6 ماهگي گل پسرمون مبارك ان شاالله تولد 120 سالگيت عزيزم


ممنون خاله
وظیفس ما همیشه سر میزنیم
ilijoon
12 اردیبهشت 91 8:29
واي عزيزم چه ناز شدي
اون كپي شما چه نسبتي باهاتون داره؟؟چقدر شباهت داريد
كاددوهات هم خيلي قشنگند مباركت باشه جيگر


سلام خاله ممنون
اون کپی پسر داییمه
فقط اون چشاش آبیه
سمیرا مامان شاهزاده ها
12 اردیبهشت 91 9:00
سلام
مبارک باشه
چقدر توپولیو عکساش قشنگن.
ایشالا دامادش کنی مامانی


سلام
ممنون گلم
X
مامان ریحانه جون
12 اردیبهشت 91 10:08
سلام... تولد 6 ماهگیت مبارک.... همیشه به سفر...معلومه مامان رو بیشتر دوست داری که یاد گرفتی بگی مامان..!!!!
عکسات خیللللیییی قشنگ بود.... مخصوصا عکسایی که تو بهمن شیر گرفتی، با کلاه کج....
ما شمال زندگی میکنیم و خیلی دوست دارم یه سفر به جنوب داشته باشم..


سلام ممنون از لطفت
خوب بچه بیشتر پیش مامانه تا بابا
اصلا باباشو زیاد نمیبینه همش سر کاره


خوشحال میشیم حتما تشریف بیارین
مامان ریحانه جون
12 اردیبهشت 91 10:11
تا وقتی دندون در نیاورده دادن قطره آهن کمی راحت تره ... چون بعد از دندون در آوردن ، خوردنش باعث می شه دندونای بچه سیاه بشه...
اون وقت باید بیرحمانه قطره آهن رو بریزی توی حلقش تا به دندونش نخوره.... خلاصه اینکه موفق باشی..!!!


قطره آهن فکر کنم بدمزس اصلا نمیخورتش
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 10:54
همیشه خوش خبر باشی عزیزم.
شش ماهگیت مبارک قند عسل.



ممنون عزیزم
مامان حسین
12 اردیبهشت 91 11:25




مامان گلی
12 اردیبهشت 91 11:38
پسر نازنینم..... از طرف من لپاشو گاز بگیر مامانی.


باشه حتماااااااا
مامان علی مرتضی
12 اردیبهشت 91 12:01
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید 6 ملهگی قند عسل مبارک خدا حفظش کنه


سلام ممنون
گل پسری رو ببوس بجای من
مامان امیر جون
12 اردیبهشت 91 15:43
با سلام ، ممنون از لطف بی نهایت شما
بازم به وبلاک امیرم سر بزنید خوشحال می شویم.


ممنون
من همیشه به دیدنتون میام
مشهد که قسمت نمیشه بیام حداقل به وبلاگتون میام
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:11
ای جونم با اون خنده نازت و نگاه متعجبت
عسلم شش ماهگیت هم مبارک
مامانی عیب نداره در عوض این اقا امیرمهدی دندون در میاره بعد حسابی همه چی میخوره تپل و مپل میشه غصه نخور
عاششششششقتم گل پسر


ممنون نسترن جووون
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:17
عکس چهارمی عالیه


ممنون لطف داری نسترن جووون
مامان علی اکبر
12 اردیبهشت 91 17:13
سلام عزیزخاله
شش ماهگیت مبارک
میبوسمت


ممنون خاله
چه عجب پیش ما اومدی
مامان بیتا
12 اردیبهشت 91 18:16
امیرمهدی جون 6ماهگیت مبارک عزیزم
راستی خواستم یه خبر بدم !!!!
سایت جت رو راه اندازی شده دوست داشتید با این آدرس لینک ش کنیدhttp://iranjetro.ir/


سلام ممنون خاله جووون
خوش خبرباشی
دیدن کردم ممنون
مامان ریحانه جون
12 اردیبهشت 91 18:57
گفته بودین امیر مهدی قطره آهن رو استفراغ می کنه... حق داره چون خیلی بد مزه است... اگه نخوردین یه کمی امتحان کنین... اگه برای نخوردن استفراغ می کنه، باید بریزین توی حلقش و خیلی سریع بینی اش رو بگیرین تا قورت بده...!!! البته می دونم خیلی بی رحمانه است... بعضی از مادران قطره آهن رو با آبمیوه مثل آب پرتقال مخلوط می کنن و به بچه میدن...
هر چند که قطره آبمیوه رو بد مزه می کنه ولی بهتر است..
خلاصه اینکه قطره آهن برای رشد بچه خیلی خیلی لازمه و بناید قطع بشه...

ممنون همین کار رو کردم جواب داد ولی تا یه ربع گریه میکرد
خلاصه خیلی لطف کردی
مامان پریسا
12 اردیبهشت 91 23:09
سلام گلم خسته نباشی.
پریسا در یک مسابقه شرکت کرده ممنون میشم به این ادرس بری و بهش رای بدی.
شماره 8 پریسا

http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/


چشم حتما رای میدم
مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 91 0:02
سلاممممممممممممم
اول از همه شش ماهگیت مبارک گل پسر
اولین حضورت در خونه ی عمه هم مبارک
چه کیک خوشگل و خوشمزه ای
خریدهاتون هم مبارک
تولد فکر کنم فرزین جون هم مبارک
هدایای بابا و مامان هم مبارک
کلا همه چیزای خوبه خوب مبارک
عکسهات محشرن


واسه همه ممنون
ابوالفضل گلی رو ببوس
مامان نخودی
13 اردیبهشت 91 16:47
تولدت مبارک خاله جونی ایشالا تولد 120 سالگی
ماشالا خیلی نازه پسر نازمون


ممنون خاله جوون
نظر لطفتونه
مامان علی اکبر
13 اردیبهشت 91 17:11
سلام خاله جون،شرمنده که اینقدر دیر اومدم،این مدت که نبودم اینترنتمون قطع بود،بعد کامپیوتر خراب شد،بعد اسباب کشی داشتیم،مدتی هم هست علی اکبر خیلی بی تابی میکنه.
شرمندم


سلام خواهش میکنم
بسلامتی خونه جدید مبارک
آره امیر مهدی هم بی تاب شده همش گریه میکنه
بخاطر دندونشونه
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:05
تولد 6 ماهگيت مبارك توپول خوشگلم
بذار بچه با عروسكه خوش باشه اون اوليه هم بزرگتره هم خوشگل نبود.من نپسنديدم
يه روز بشه اينقدر بگه مامان مامان كه سر درد بگيري

عكسا خيلي خوشگل بود
ببخش دير اومدم.سرم خيلي شلوغ بود.شرمنده
براي روضه خيلي منتظر بودما ...نيومدي چرا؟


ممنون عزیزم
آره اون دختره خیلی بزرگترش بود ولی چکار میشه کرد سلیقه پسرم بدرد خودش میخوره
من با هر مامان گفتنش عشق میکنم
واسه روضه هم شرمنده نیومدم آخه ساعتش دیر وقت بود قبول باشه انشاالله
ilijoon
13 اردیبهشت 91 21:37




مامان رامیلا کوچولو
13 اردیبهشت 91 23:03
سلام عزیزم, از این که با یک دوست و همشهری جدید آشنا شدیم خیلی خوشحالم باعث افتخار ما هم هست که شما رو لینک کنیم, باز هم پیش ما بیایید .


سلام ممنون عزیزم
منم با کمال میل شما رو لینک کردم
مامان محمد صدرا
14 اردیبهشت 91 9:08
سلام

من عکسها رو دیدم

چه قدر هم خبرهای خوب داشتی

همیشه موفق باشی گلم !


سلام ممنون که به دیدنمون اومدی
سمیرا مامان شاهزاده ها
14 اردیبهشت 91 9:19
من یادمه این پست و خوندمو نظر دادم.
پس یعنی نظرم تایید نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام منم جوابتونو دادم گلم
من نمیتونم واستون کامنت بزارم آخه کد امنیتی واسم نمیاد
مامان پریسا
14 اردیبهشت 91 9:28
خصوصی
کلکسیونی از ایده های نو
14 اردیبهشت 91 13:44
6 ماهگیت مبارک [h
ممنون عزیزم
نایسل
15 اردیبهشت 91 15:48
ای جون د لم تپلی شده چقدررررر
عزیززز دلم 6 ماهگی ات مبارککک مامانش عساش خیلیلی ناز بود دلم براتون تنگ شده بوسسسسسسس


سلام الناز جووون
منم دلم واست تنگیده
بووووس
مامان علی مرتضی
15 اردیبهشت 91 23:35
سلام دوست گلم خوبی عزیزم پسمل نازت چه طوره ؟شرمنده دیر اومدم باور کنید دیگه آپ کردن وب امپراطور هم برام مشکل شده بیشتر وقتمو باهاشم چون بزرگتر شده ووقتی پای نتم میاد تو بغلمو همه چیزو بهم میریزه منم مجبورم بلند شمو مواظبش باشمو باهاش بازی کنم پس ببخش منو درسته دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی باور کنید همیشه به یادتونم دوستون دارم زیاد زیاد


سلام مریم جون پسر گل شما چطوره
اشکال نداره فدات شم ....درکت میکنم
Mumy
16 اردیبهشت 91 1:15
مبارررررررررررك



ممنون گلم
مامان کوثری
16 اردیبهشت 91 15:52
عزیزکم 6 ماهیت مبارک ببخشید 7 روز گذشته دیر اومدم عکس ها خیلی باحال بود خیلی خوشگل افتادی گل پسر زنده باشی الهی
کلی هم هوس کیک کردیم


سلام عزیزم
ممنون که اومدی
شرمنده اگه میدونستم نمیزاشتمش
سجّــــــادم
16 اردیبهشت 91 23:00
سلام وبتون زیباست
وای وای چه خوشمله
خدا خیرش بده

سهم منو از شیرینی کنار بذار بعدا میام میگیرمش

انشالله که زنده باشی
به وب داداشت نمیایی؟
پس منتظرتم گلـــــــــــــــــــــــــــم

سلام داداش کوچیکه
من به وبت اومدم قبل از اینکه بگی
همه مطالب جدیدش رو خوندم
ولی نمیشه کامنت بزارم
یعنی کد امنیتی واسم نمیاد
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:37
منتظر پست جديدت هستيم پس كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام
باشه حتما اگه این وروجک اجازه بده
سجّــــــادم
18 اردیبهشت 91 22:45
سلام خوبی؟!
دیگه از این طرفا پیدات نمیشه؟
نکنه مشکل کامنت گذاشتنتون حل نشد؟

منتظر حضورتون هستم!


بخدا میام ولی کد برام نمیزنه اگه بلدی بگو چکار کنم
نایسل
19 اردیبهشت 91 0:38
نیومدی اپ کنی جیگرم


میام گلم
مسافران آسمانی
19 اردیبهشت 91 13:30
مامانی نمیخوای آپ کنی...؟دلمون تنگ شد برای امیرمهدی جون...


عزیزم جمعه یه آپ تولد داریم حتما بیا
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 17:28
پاشو بیا کارت دارم


بللللله حتما
در و باز کن اومدم
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:34
میخوای برات با پست بفرستم


مرسی گلم شوهری دیشب واسم گرفت
رعنا(مامان سیما سادات)
21 اردیبهشت 91 9:55
سلام دوست عزیزم.واقعا عکسهای جالبی بودند.امیر مهدی کوچولو هم ماشاللا نازتر و تو دل بروتر شده از طرف من ببوسش


ممنون شما لطف دارین
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 2:31
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


سلام
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان گل
26 اردیبهشت 91 21:07
سلام کی میای خونمون][hr

هر وقت دعوت کنی عزیزم][hr


مامان گل
26 اردیبهشت 91 21:10
سلام هم روز مامانی بر شما مبارک هم تولد آقا مسعود مبارک باشه و انشاالله همیشه کانون خونتون گرم و آفتابی باشه عزیزم کیک و خودت تنها نخوری برا ما هم بذاری

ممنون گلم
تشریف بیارین حتما پذیرایی خوبی ازتون میکنم
امير حسين
3 شهریور 92 9:05
سلام سلام صدتا سلام خاله خوشگله ما رو نميبيني خوشحالي؟ۀ
امير حسين
4 شهریور 92 8:13
سلام.حالا دييگه جواب ما رو نميدي؟باشه ديگه پيام نميدم.خدافظ
اميرحسين
23 شهریور 92 12:21