امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

تولد بابایی و روز مادر

1391/2/22 23:53
نویسنده : مامانی
3,328 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب آروین

سلام به پسرم  عزیزتر از جووونم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

ویه سلام عاشقونه به مسعودگلم......شریک غم و شادیم.....مرد رویاهام.......

 

 صدای یک پرواز،فرودیک فرشته،آغازیک معراج،وشروع یک زندگی

آره پسر گلم روز پنج شنبه 21 اردیبهشت تولد بابایی بود....

خدایا ازت ممنونم که بهترین هدیه دنیا رد بهم تقدیم کردی....مسعودم با تمام وجودم دوست دارم و از خدا میخوام سایت 120 سال بالای سر من و امیرمهدی باشه...تولدت رو عاشقونه بهت تبریک میگم      تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ         شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی آهنگ وبلاگ هم به افتخار مسعود جونی گذاشتم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

حالا این شعرها هم تقدیم میکنم به یگانه عشقم مسعود جان

 

تولدت مبارک،ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی ،بسته به تو جون من

این هدیه تولد،پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من،چشام زیر پای تو

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز روز توست........

روز میلادت............

دنیا تبسم کرده است

امروز با یادت....

امروز بی شک آسمان آبیترین آبی ست

چرخ وفلک همچون دلم درگیر بی تابیست

               تولدت مبارک

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسر گلم امروز جمعه من و تو بابایی واسه مامان جون یه هدیه گرفتیم رفتیم خونشون آخه روز مادر بود.....منم از همین جا به تموم مامانها و دوستهای گل وبلاگیم روز مادر رو تبریک میگم انشاالله که سالیان سال در کنار نی نی گلی هاشون زندگی خوبی داشته باشن

شکلکهای جالب و متحرک آروینشکلکهای جالب و متحرک آروین

یه تبریک مخصوص هم به مامان گلم میگم که واسه بزرگ کردنم سختی های زیادی کشید انشاالله سایه پر خیر و برکتش سالیان سال بالای سرم باشه الهی آمین

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود........روزت مبارک فرشته خلقت

 

 شکلکهای جالب و متحرک آروین

مادرم هستی من ز هستی توست ....تا هستم وهستی دارمت دوست

شکلکهای جالب و متحرک آروین

واسه دیدن عکسهای تولد بابایی به ادامه مطلب بروید

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

نایسل
20 اردیبهشت 91 15:56
تولدد همسری مبارک به ما رمز نمیدی


فدات شم هنوز کامل نیست
نایسل
20 اردیبهشت 91 16:20
چرااا عزیزز هنوزم عاشقم ولی الان اصلا وقتش نیست
علی نمیخواد اذیت میشم وقتی اون نخواد چون اون عبی میشه اعصاب منو خورد مکینه


درکت میکنم گلم هر چی قسمت باشه همون میشه
نازی رادمنش
20 اردیبهشت 91 17:43
سلوووووووم عزیزم.....مرسی بابت تبریک..............امیدوارم بقیه رو هم اینجوری خوب باشیم......تو این بازی آرش رو خیلی دوست داشتم........و اینکه تولد همسری مبارک و به منم رمز نمیدی؟؟؟؟؟؟ کامل شد حتما" باید بدی.....ببوووووووووووس روی ماه نی نی کوشولو رو.......آپ شدم عزیزم.....حتما" بیا.......بوووووووووووس..بابای...........
بيا بيا که مرا با تو ماجرايي هست…
رواست که چنين بي حساب دل ببري…؟
-----------------------------
دیگر آن مجنون سابق نیستم
آن بیابان گرد عاشق نیستم
بس کنید اصرار را، بی فایده ست
من برای عشق لایق نیستم


ممنون حتما میام
الهام مامان یاسمین
20 اردیبهشت 91 21:34
تولدش مبارک!!!!!!!!!!!!
ما رمز نمی خواییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون
چون کامل نبود رمز دارش کرده بودم
حالا بیا
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 11:51
سلام زینب جون...
روزت مبارک عزیزم...همیشه شاد و برقرار باشی...


ممنون عمه مهربون
مامان سمیرا
21 اردیبهشت 91 13:21
سلام روزت مبارک
تولی بابایی هم مبارک
گل پسریرو ببوسگفتم بیام بهت تبریک بگم.





سلام ممنون که اومدین
بخدا من بهتون سر میزنم ولی نمیتونم کامنت بزارم آخه کد امنیتی واسم نمیاد
مامان بیتا
21 اردیبهشت 91 17:51
پیشاپیش میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران وخانمهای عزیز تبریک و تهنیت میگویم . . .

ممنون گلم همچنین
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:26
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


مرسی گلم روز شما هم مبارک باشه
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:02
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم
.........................................
روزتان گلباران



ممنون بابای مهربون
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:28
تولد بابايي مبارك اگر ممكنه به ما هم رمز بديد تا بتونيم از اين پستتون هم ديدن كنيم


ممنون گلم
بیا بی رمزه
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:28
مامان جون مهربون روزتون مبارك


مرسی دوست خوبم
روز شما هم گرامی باد
مامان ساقی و محمد
22 اردیبهشت 91 16:11
مامانی روزت مبارک.
تولد بابایی مبارک.


ممنون روز شما هم مبارک
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:38
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .



ممنون گلم از شما هم مبارک
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:03
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد


اااااااوا
نوشته هامون یکی بود
هههههههههه
روز شما هم مبارک
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:03
منم رمز


گلم بیا بیرمزش کردم
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:32
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg



ممنون
همچنین بر شما هم مبارک
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:34
تولد بابامسعود مبارك.با تولد باباي پريسا تقريبا همزمانه هاولي قيافه شوهرتون خيليييييييي برام آشناس.كجا كار ميكنن؟
دلم سالاد اوليه خواست.خيلي خوشگل تزئين شده بود.حتما مزشم خيلي خوب بوده نه؟


ممنون آره یه روز اختلافشونه
شوهرم شرکت نفت کار میکنه
شرمنده دلتونو به هوس انداختم
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 1:11
تولد همسر گرامی مبارک.انشااله سایه شون همیشه بالای سر شما و امیرمهدی جون باشه.


ممنون مامانی
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 1:11
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



مرسی دوست گلم
بر شما هم مبارک باشه
Mumy
23 اردیبهشت 91 1:34
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
روز زن مبارک

ممنون گلم همچنین بر شما هم مبارک باشه
مامان پریسا
23 اردیبهشت 91 2:06
سلام.
تولد آقا مسعود مبارک باشه.
از طرف ما حتما" تبریک بگو.
بگی هاااااااااا
راستی روز مادر هم مبارک.
این هم برای خودت.

راستی من هم آپم ز.د بیا.


http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg


سلام ممنون
از طرف ما هم به شوهری تبریک بگو
ilijoon
23 اردیبهشت 91 7:10
تولد بابا جون مبارك ان شاالله جشن120 سالگي


ممنون خاله جون
مامان بیتا
23 اردیبهشت 91 10:00
هردو مناسبت رو تبریک میگم :تولد بابایی و روز شما


ممنون گلم
بابای دوقلوها
23 اردیبهشت 91 10:45
سلاااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
سلام ویژه به بابایی امیر مهدی و تولدت مبارکککک

انشالله 150 سال به سلامتی زنده باشی و سایتون بالا سر امیر مهدی گل و مامانیش باشه.

یه تبریک ویژه هم به مامانی: روزتتتتت مبارک مادر

سلااااااامممممممم بابای زحمت کش
ممنون شما لطف دارین

مامان الینا
23 اردیبهشت 91 11:21
سلام
تولد بابایی مبارک باشه انشاالله که همیشه در کنار هم خوش باشید
روز زن مبارک


ممنون خاله جون
الینا گلی رو ببوسین بجام
مامان کیاوش
23 اردیبهشت 91 12:11
تولد بابایی مبارک باشه.روز مادر رو هم بهت تبریک میگم.امیرمهدی چقد جیگر شده.


سلام مامانی ممنون
روز شما هم مبارک باشه
کیاوش جووونو ببوسین
شکلات مامانی وباباش
23 اردیبهشت 91 14:09
مادر عزیز روزت مبارک


ممنون دوست گلم همچنین
متین مامی ایلیا
23 اردیبهشت 91 14:58
مبارکه عزیزم ایشالا سایه همسر خوبتون همیشه سبز باشه و بالای سر شما و قنده عسل


ممنون متین جون
مامان نگین
23 اردیبهشت 91 16:03
امیر مهدی جان تولد بابای مبارک. روز مامانتم مبارک باشه. اون امسال برای اولین بار مامان شده و تو این افتخار بهش دادی. یادت باشه در اولین فرصت دستاشو ببوسی


مرسی ممنون خاله جونه مهربون
هدی (مامان امیر مهدی )
23 اردیبهشت 91 16:30
عزیزم منم روز زن رو به شما تبریک میگم .


ممنون دوست جونم
ني ني شكلك
23 اردیبهشت 91 16:47
فرشته ی کوچولو اميرمهدي جون شما رو لينك كردم راستي تولد بابايي مبارك


ممنون منم شما رو لینک کردم
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:49
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


وااااای خیلی قشنگ بود الناز جووون
مامان ابوالفضل
23 اردیبهشت 91 19:41
سلام سلام سلام
تولد بابایی مبارک
روز مامانی هم مبارک


سلام به روی ماهت
ممنون گلم
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 21:29
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید، از یاد نبریم چه گوهر گرانبهایی در کنار ماست (سایه اش مستدام)
مامانی روزت مبارک


خیلی قشنگ بود ممنون روز شما هم مبارک
نایسل
24 اردیبهشت 91 10:59
ایشالا گلم
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 12:48
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید.
از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام.
عزیزم روزت مبارک ...



ممنون عزیزم
خیلی زیبا بود
مامان الینا
24 اردیبهشت 91 14:58
تولد بابایی مبارک


ممنون
مامان کوثری
24 اردیبهشت 91 14:59
مامانی روزت مبارک تولد بابامسعود هم مبارک


مرسی گلم روز شما هم مبارک
خاله سرور
24 اردیبهشت 91 15:00
از طرف من تولد بابایی رو بهش تبریک بگین
روزتون هم مبارک


ممنون عزیزم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:31




ني ني شكلك
24 اردیبهشت 91 19:12
سلام امير مهدي جون شما تحت عنوان وبتون با نام " تقدیم به فرشته ی کوچک خوشبختی " لينك شديدراستي شكلك هاي جديد گذاشتم


مرسی
دیدن کردم ایشالا تو پست بعدی استفاده میکنم
نسترن
24 اردیبهشت 91 19:40
تولدشون مبارک چه باسلیقه به به امیرمهدی عجب مامانی داری


سلام ممنون
فاطمه سادات
25 اردیبهشت 91 14:55
منم لینکت میکنم عزیزم


ممنون گلم
مامان امیر
25 اردیبهشت 91 22:12
سلام
منم تبریک میگویم هم روز مادر را به شما به عنوان یک زن نمونه و مادری مهربان و تولد همسرتان را ، امیدوارم همیشه عاشق و خوشبخت کنار هم زندگی کنید.
در ضمن ممنونم که نسبت به وبلاگ پسرم لطف بسیار دارید.


ممنون مامانی شما لطف دارین
آقا امیر رو ببوسین بجام
مامان کوثری
26 اردیبهشت 91 0:00
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم
تولد همسر عزیزت مبارک انشاالله همیشه سالم و خوشبخت باهم باشین
روز مبادر هم مبارک مهربون مادر


ممنون زینب جووون که اومدی


روز شما هم مبارک
نایسل
26 اردیبهشت 91 1:15
اره خیلیییییییییییییییی دم خانومه گرم
ilijoon
26 اردیبهشت 91 10:15
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:31
همین طوری وب گردی کردم یافتم خیلی باحاله
بهـــــــــــــار
26 اردیبهشت 91 19:01
سلام ببخشی دیر اومدم نتم قطع شد نشد به همه دوستام تبریک بگم حالا میگم روز مادر و تولد همسرتون مبارک


ممنون گلم روز شما هم مبارک ایشالا سال دیگه نی نی کوچولوت بهت تبریک بگه
مامان ساقی و محمد
27 اردیبهشت 91 19:21
سلام.تولد بابایی مبارک.
عکسها خیلی قشنگ بودن.


سلام ممنون گلم
مامان عرشیا
29 اردیبهشت 91 7:40
سلام دوست عزیزم ممنون که به ما سر میزنی . تولد بابا مسعود مبارک . امیر مهدی گلم رو ببوس. روز مادر رو هم با تاخیر ولی با تمام وجود بهت تبریک میگم.


سلام دوست گلم ممنون عزیزم
روز شما هم مبارک
مامان نخودی
30 اردیبهشت 91 11:31
به به چه خانوم با سلیقه ای
چقد این پدر و پسر شبیه هم هستند


سلام ممنون
پسرم بازار مشترکه
محقق زایمان طبیعی
1 خرداد 91 22:29
سلام عزیزم
خیلی ممنون که اومدین و خوشحالم که دارم دوستایی پیدا می کنم که تجربه ی زایمان طبیعی دارن.
میشه لطفا از این تجربتون برامون بگید تا من بذارم تو وبلاگم؟
راستی با افتخار لینک شدین


سلام گلم
میام برات میگم ولی از کجا بگم؟؟؟؟؟
محقق زایمان طبیعی
1 خرداد 91 22:29
راستی تولد آقامسعود مبارک باشه
ان شاالله سایشون همیشه بالا سرتون باشه


سلام محقق جون
ممنون گلم
فرزین
4 خرداد 91 14:47
سلام . عمه جون این اهنگ هایی که گذاشتی هیچ کدومشون نمی خونن هرچی هم فکر می کنم اشتباهش را نمی فهمم راستی فندقت خوبه؟
مامان دینا جون
4 خرداد 91 17:12
سلام مامانی.بالاخره تونستم وبلاگ امیر مهدی رو باز کنم.تولد بابا مسعود مبارک.ماشالا امیر مهدی تپل مپل شده.کلی فرق کرده.


سلام عزیزم مگه باز نمیشد؟؟؟؟
ممنون که سر زدی و تبریک گفتی.منم حتما میام پیشت
مامان صبا ناناز
19 خرداد 91 11:26
سلام مرسي عزيزم چه وبلاگ خوشگليدوستتون دارم


ممنون عزیز دلم ولی ادرس میزاشتی که منم سر بزنم