امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

مادر

1391/2/27 1:20
نویسنده : مامانی
900 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

نایت اسکین

کودکی که آماده تولدبودنزدخدارفت وازاوپرسید:

می گویندفرداشمامرابه زمین می فرستید،امامن به این کوچکی وبدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجابروم؟

خداپاسخ داد:من درمیان تعدادبسیاری از فرشتگان،یکی رابرای تودر نظر گرفته ام ،اوازتو نگهداری خواهد کرد.

اماکودک هنوز اطمینان نداشت که می خواهد برودیانه،گفت:امامن اینجادربهشت،هیچ کاری جزخندیدن وآواز خواندن ندارم واین هابرای شادی من کافی هستند

خداوندلبخندی زدوفرمود:فرشته برای تو آواز خواهد خواند وهر روزبه تولبخندخواهد زد،توعشق اورااحساس خواهی کردوشاد خواهی بود.

کودک ادامه داد:من چگونه می توانم بفهمم مردم چه می گویندوقتی زبان آنهارانمی دانم؟...

خداوند اورانوازش کردوگفت :فرشته توزیباترین وشیرین ترین واژه هایی راکه ممکن است بشنوی درگوش توزمزمه خواهد کردوباصبوری به تویادخواهد دادکه چگونه صحبت کنی .

کودک باناراحتی گفت:وقتی می خواهم باشما صحبت کنم چه کنم؟ اماخدابرای این سوال هم پاسخی داشت:فرشته ات دست هایت رادرکنارهم قرارخواهددادوبه تویاد می دهد که چگونه دعاکنی.

کودک سرش رابرگرداندوپرسید:شنیده ام درزمین انسان های بدی هم زندگی می کنند،چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

فرشته ات از تومواظبت میکندحتی اگربه قیمت جانش تمام شود.    کودک بانگرانی ادامه داد:اماهمیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شماراببینم ناراحت خواهم بود

خداوندلبخندزد وگفت:فرشته ات همیشه درباره من باتوصحبت خواهد کردوبه توراه بازگشت نزد من راخواهدآموخت،گرچه من همیشه درکنارتوخواهم بود.

درآن هنگام بهشت آرام بود اماصداهایی اززمین شنیده می شد    کودک فهمیدکه به زودی باید سفرش راآغاز کند.

اوبه آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید:

خدایا!اگر من باید همین حالابروم پس لطفانام فرشته ام رابه من بگویید...

خداوند شانه های اورانوازش کرد وپاسخ داد:

نام فرشته ات اهمیتی ندارد می توانی اورا***مادر***صداکنی.

نایت اسکین

با تمام وجودم دوستت دارم مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

بابای دوقلوها
27 اردیبهشت 91 7:44
مادر مادر مادر مادر
چه زیباست نام مادر

مطلب بسسسیار جالب و ارزنده ای بود
ممنونننننن مادر


سلام ممنون که اومدین
مامان علی اصغر
27 اردیبهشت 91 12:44
مامانی روزت مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان سمیرا
28 اردیبهشت 91 14:50
سلام مامانی
منو یادته!!؟؟
امیدوارم خوب باشی دوستم.


سلام گلم مگه میشه دوستهای گلمو فراموش کنم
بخدا من مشکل کامنت دارم سایتهای بجز نی نی وبلاگ واسم کد امنیتی نمیزنه
دوستون دارم
گل پسراتونو ببوس
ماجرای جستجو و هدیه های گل پسراتو خوندم
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 20:12
روزت مبارک عزیزم.
اپم یه سر بزن.


سلام ممنون گلم
باشه اومدم
بهـــــــــــــار
28 اردیبهشت 91 21:17
سلام خوبید ازتون خبری نیست؟؟؟؟؟؟


سلام ممنون
الان خدمت میرسم
مامان کیاوش
30 اردیبهشت 91 0:36
خیلی قشنگ و جالب بود


میسیییییی
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 9:36
مطلب قشنگی بود دستتون درد نکنه...
مامانا حقیقتا فرشته هستن...
تولد آقای همسر هم با خیلی تاخیر مبارک باشه عزیزم...


سلام
ممنون که سر زدین
مرسی گلم
مامان ساقی و محمد
31 اردیبهشت 91 0:45
سلام.مرسی که اومدی و نظرتو گفتی.شب خوش.


سلام گلم
خواهش میکنم عزیزم
بهـــــــــــــار
31 اردیبهشت 91 1:44
سلام گلم دیروز یکم اعصابم خورد بود یه چیزایی نوشتم که فقط ناراحتتون میکنه ارزش خوندن نداره


عزیزم ایشالا همیشه خوش باشی
متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 14:28
سلام عزیزم رمز و خصوصی برات گذاشتم، جوجو رو ببوس


ممنون گلم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:35
تایپ میکنم میززارم عزیز دلم


باشه عزیز منتظرم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:35
چیز خاصی نیست


خدا رو شکر
ilijoon
1 خرداد 91 11:59
سلام گلم خوبيد پس چي شد پست جديدتون


سلام مهربونم
مینویسم بابا این وروجک واسه آدم حواس نمیزاره نمیدونم چی بنویسم از کجا بنویسم خیلی وطلب و عکس دارم ولی .......
مامان گلی
1 خرداد 91 13:13
روزت مبارک مامان نازنین


ممنون گلم حالا میام پیشت
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 23:53
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ امیر مهدی ما خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام بهار جووون
ممنون ما خوبیم تو چطوری گلم؟؟؟
نایسل
2 خرداد 91 0:29
آره عسیسمممم اما دارم میرم جونم ؟
نایسل
2 خرداد 91 0:30
آره گلم جونم؟ اما دارم میرم !!
نایسل
2 خرداد 91 0:32
آره فکر کنم واستا
نایسل
2 خرداد 91 0:35
آره جیگرم چند وقته این جوری میشههه بچه های سایت به من خیلی لطف دارن خیلییییی بوس خوشملم شبت به خیرر
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:24
سلام گلم خوبی خانومی ای جونم همه موافق تقلبید که باشه یکم شل میگیرم خوفهههههههههههههههه؟؟؟؟


خیلی خوب میشه کاش من سردستشون بودم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:35
ای جونم بعد میدونی پشت سرم چی میگن چه گیج بود نفهمیددددددددددددد دیدی چه جوری تقلب کردم هاااااااااااهههههه بامزس نمیدونم چیکار کنم اما تو کلاس بعضی وقتا سخت نمیگیرم که تقلب کنن میگن 70 درصد یادگیری داره


بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:41
نمیدونم چرا دوتا بودددددددددددد مرسی بهم گفتی عزیزم


خواهش میکنم گلم
فکر میکردم من 2 تا میبینم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:46
فکر کنم قاطی کردم دوبار تاییدو زدم ببخشی گلم اما بامزه بود کسی دیگه متوجه نشده بود ههههههههههههه


خواهش میکنم عزیزم
آره بامزه بود
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:51
خودمم شوکه شدم جالب بودددددددددددد عجب هوشی عزیزمممممم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 1:56
دارم عزیزم اما هنوز زوده دقیقا امروز 3ماهه که پسرم رفته باید چن ماهی بگذره بعد الانم تحت درمانم دلیل سقطمو میخوام بنویسم خیلی ها میپرسن برات میگم چی شد


عزیزم منتظرم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 2:05
میسییییییییییی گلم برو بخواب دیگه من که دیگه باید برم لالا عزیزم بای فدات


باشه گلم شب خوش
محقق زایمان طبیعی
2 خرداد 91 8:46
از زمانی که دردهای زایمانت شروع شد بگو.
بعد اگه وقت داشتی حوصله داشتی تو یه کامنت دیگه بگو از کی خودتو برای این زایمان آماده کردی؟ چه کارهایی می کردی؟ دکتر چه دستوراتی داده بود. و این که آیا یادته اون موقع دور لگنت چند سانت بود و ...
منم میذارم تو وبلاگم تا بقیه استفاده کنند.


چشم
محقق زایمان طبیعی
2 خرداد 91 8:46
منو با اسم زایمان طبیعی لینک کن.


چشم حتما
نایسل
2 خرداد 91 12:03
بهار ماشالا تا 2 فعالی ها


نایسل
2 خرداد 91 12:03
دیگه گم نکنیا


باشه گلم
ilijoon
2 خرداد 91 13:36
منتظر پست جديدتون ميمونيم ممنون كه بهمون سر ميزنيد دوسسون دارم


ممنون حتما مینویسم
مامان زهره
2 خرداد 91 14:29
هر چند بار هم بخونم از خوندن اون سير نمي شم


درسته واقعا زیباست
ممنون که بهمون سر زدین
فرزین
2 خرداد 91 15:46
عمه جون من نمیدونم وبلاگم چشههیچ نوشته ای توش نیست برام درستش کن


باشه عزیزم درستش میکنم
ilijoon
3 خرداد 91 10:22
عكس هاي جديد از گل پسري بذاريد اين روز ها رو از دست نديد باور كنيد هر ماهش خاطره است و تغييراتشون كاملا حس ميشه پس فرصت ها رو از دست نديد ممنون كه پيشمون مياييد دوستون دارم


باور کنید کلی عکس دارم ولی فرصت اینو که حجمشونو کم کنم ندارم...ولی حتما میزارمممنون که به فکرمی
مامان زهره
3 خرداد 91 10:36
با افتخار لينكتون كردم


ممنون منم شما رو لینکیدم
محقق زایمان طبیعی
3 خرداد 91 11:54
سلام عزیزم
واقعا ازتون ممنونم
خوبه که آدم دیگران رو از تجربیاتش بهره مند کنه. ثوابشم به خودش میرسه

حالا سوالم
یعنی قبلش که رفته بودین دکتر بچه هنوز نچرخیده بوده؟ می خوام ببینم یعنی طی دو سه روز سر بچه اومد پایین؟


سلام خواهش میکنم گلم
میام میگم
مامان پریسا
3 خرداد 91 16:51
اغاز ماه رجب مبارک. بیا اپم.


ممنون باشه حتما میام
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:29
وا مامانی؟

هنوز اپ نکردی؟

قابل شما رو نداره حتما بیاید منتظرتون هستیم.


بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 1:17
چه جوری قفل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// بهم بگو بلد نیستم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 1:25
عزیزم فعلا پستو بستم بهم بگو چجوری راست کلیک رو ببندم بعد باز میکنم دویباره من خستم برم لالا شب خوش عزیزم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:47
سلام عزیزم ممنونمممممممممممممم خیلی خوب شد همش میترسیدم میسیییییییییییییی


سلام بهار جون
اینطوری خیلی بهتر شد گلی
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 21:33
ممنونم گلممممممممممم خوبی خوشی ؟ اصل حالت چطوره


مرسی گلم تو خوبی شاگردات خوبن؟؟؟؟؟؟؟
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:04




دایی بنی جون
5 خرداد 91 16:12
سلام
____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____ما آپیــــــــــــــــــــــــــــم

سلام چشم حتما میام
محقق زایمان طبیعی
5 خرداد 91 17:48
سلام مامان امیرمهدی
لطفا هر موقع وقت داشتین بیاین وبلاگم و سوالات جدید رو ببینین.
هر موقع وقت دارین بیاین یکیش جواب بدین


باشه چشم حتما میام محقق جان
کلکسیونی از ایده های نو
7 خرداد 91 23:44
ممنون که به ما سرزدید


من همیشه مزاحمتون میشم گلم
مامان مهراد
7 خرداد 91 23:44



ممنون عزیزم
بچه های بهشت
28 خرداد 91 21:20
سلام یاد کودکی هایم افتادم ا__پ____م __ بای


سلام دوست دارم که بیام ولی آدرس کوووو؟