امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

خبرهای جدید خرداد ماه

1391/3/6 11:56
نویسنده : مامانی
1,727 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام سلام هزار تا سلام به پسر یکی یدونم عزیز خونم.......ایشالا که وقتی اینها رو میخونی حالت خوب خوب باشه انشاالله

یه سلام داغ داغ تنوری به دوستای همیشگی خودم دوست جونای وبلاگیم

پسرمامان میخوام چند تا خبر داغ بهت بگم:

اولین خبر:

روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سالگرد بابا جون بود.Baby Crying clipartشما اصلا اونو ندیدی.سال 86 رفت پیش خدا و ما رو تنها گذاشت روحش شاد.African American Baby Crying and Holding a Bottle clipartدوست دارم یکم از بابا جون برات بگم.animated gif of elderly- old man holding candleاون مربی فوتبال بود حدود 20 سالی میشد که کار مربیگری میکرد.شکلکهای جالب آروینمربی چند تا تیم محلاتی بود وجوانان فولاد ....شکلکهای جالب آروینحالا مزارش تو قطعه هنرمندان اهوازه...صفر ایرانپاک یکی از فوتبالیستهای تیم پرسپولیس و تیم ملی هم اونجا دفنن.محمد رضا خندان هم یکی از هنر پیشه ها هم همون جاست...من و مامان جون صبح پنج شنبه وقتی شما خواب بودی رفتیم سر مزارشanimated gifs of an old man.همش تو فکرت بودم که نکنه بیدار بشی و گریه کنی هروقت زنگ میزدم بابا مسعود میگفت داری بازی میکنی پس معلومه بدون مامانی هم بهت خوش میگذره ای شیطون

خبر دوم: شکلکهای جالب آروین

 

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

عزيز تر از جانم

من در چشم تو کتاب زندگي را ميخوانم

و هر بار که مژه هاي تو به هم مي خورد

يک صحفه از اين زندگي را براي من ورق ميزند

سالروز يكي شدنمان مبارك

Proposal

 

جمعه سالگرد ازدواج من بابا مسعود بود.الان 2 ساله که با هم زیر یه سقف زندگی میکنیم.....بابایی خواست بره واسم هدیه بخره نزاشتمش .پولشو گرفتم ههههههه.

نایت اسکین

 

خبر سوم

روز سه شنبه من و بابا مسعود بردیمت بیمارستان واسه آزمایش خونleejoo_ziek_01020(2).gif.آخه خانم بهداشت واسه چکاب 6 ماهگی واست نوشته بودشکلکهای جالب و متنوع آروینخلاصه چشمت روز بد نبینه بخش اطفالو گذاشتی تو سرت....شکلکهای جالب آروینگلم من که مثل همیشه طاقت گریه هاتو نداشتم بخاطر همین از اتاق که هیچ از بخش رفتم بیرون.تا نیم ساعت گریه میکردیA Crying Baby clipart بعدشم که خوابت برد.شکلکهای جالب آروینراستی دوست بابا مسعودو دیدیم بهت 50 تومن کادو داد.شکلکهای جالب آرویندستش درد نکنه.به قول بابا مسعود تو بیمارستانم کاسبی میکنی قربونت برم قشنگ مامانشکلکهای جالب آروین

خبر چهارم:

جمعه 5 خرداد ٧  ماهت تموم شد رفتی تو ٨ماه زندگیم. شکلکهای جالب و متنوع آروین

٧ماهگیت مبارک همه زندگیم دارو ندارمنایت اسکین

راستی نگفتم عاشق تلفن و خرابکاری هستی. شکلکهای جالب آروینهمش تقصیر مامان جونه وقتی زنگ میزنه میگه تلفنو بزار پیش دهن امیر مهدی صداشو بشنوم بخاطر همین به تلفن عادت کردی .صبح که از خواب بلند میشی یه راست میری سر تلفن بدبخت. انقدر گوشیشو میکوبی به زمین تا صدا از توش در بیاد .منم رفتم یه تلفن موزیکال واست خریدم عکسشو واست میزارم

چند تا عکس از 6 ماهگیت گذاشتم ادامه مطلب حتما ببینشون

عاشقتم

                                      vote.gif

                                عکسها ادامه مطلب    

عشق تلفنی قررررربونت برم

 

قربون خودتو ذوق زدنت برم مامان

 

عاشقتم به مولا

زندگیم اینجوری نخند دلم غش رفت

عاشق این عکستم

بعد از یه حموم جانانه(خونه مامان جون)زیاد خوب نشد با موبایل گرفتم

اینم اون اسباب بازی ها که گفتم....مبارکت باشه عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (102)

مامان کوثری
6 خرداد 91 8:12
سلام
خدا رحمت کنه آقا جون رو خوش به حال امیر مهدی جان که همچین پدر بزرگ با افتخاری داشته همیشه ازش به خوبی یاد میشه احتمالا ژنش هم تو پسر گل هست که از حالا اینقده وروجک بازی در میاره در اینده مایه افتخارتون میشه


سلام
ممنون آره خوش بحال خودم که همچین بابایی داشتم قدرشو ندونستم
مامان کوثری
6 خرداد 91 8:14
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه انشاالله همیشه سالم باشین و سایه اتون از سر پسر نازتون کم نشه
ماشاالله په لپای گل انداخته ای الهییییی وقتی میخندی خیلی خوردنی میشی


ممنون دوست گلم که اینقدر بهمون لطف داری
مامان طاها
6 خرداد 91 8:42
اول از همه سالگرد ازدواجتونو بهتون تبریک میگم ان شا الله هزار سال دیگه با هم زیر یک سقف زندگی کنین.
8 ماهگی پسره گلمونم مبارک باشه.
خیلی نازو ملوس شده عزیزه خاله.


ممنون عزیزم طاها گلی رو ببوسین
مامان زهره
6 خرداد 91 10:08
اول همه تسليت منو هم پذيرا باش.دوم اينكه گل پسر چقدر قشنگ مي خنده خدا براتون حفظ كنه و اينكه سالگرد ازدواجتون مبارك


ممنون عزیزم
آره من عاشق خنده هاشم قربونش برم
مامان پارسا جیگر
6 خرداد 91 10:32
سلام عزیزم ،
انشاء الله که روح باباجون امیرمهدی همیشه شاد باشه.
سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم و امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشید


سلام گلم
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
ممنون بابت تبریکت
مامان نیاز
6 خرداد 91 10:32
سلام خدا رحمت کنه پدرتونو روحش شاد
سالگرد ازدواجتون هم مبارک و بعد هم اینکه واقعا خیلی بده منم نمیتونم اصلا اینجور گریه کردن هیچ بچه ای رو بشنوم


سلام ممنون
بازم ممنون آره دیگه مادر همینه
مامان پارسا جیگر
6 خرداد 91 10:34
ای جانم چه پسر نازی قربون اون خنده های قشنگت خیلی خیلی عسل شدی


ممنون خدا نکنه گلم
مامان نادیا و نلیا
6 خرداد 91 11:14
روح بابا جان شاد باشه....
سالگرد ازدواجتون مبارککککککک
و شکر خدا که گل پسر سالم و سلامته
و 7 ماهگیت مباررررررررررررک


سلام بابت همشون ممنون
ویدئوپائیز
6 خرداد 91 11:21
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود.... ادامه مطلب رو در fallvideo.viablog.ir ببینید.
مامان بیتا
6 خرداد 91 11:32
همیشه خوش و خرم باشید درپناه خداااااااااااااا


ممنون گلم
خاله مرمر
6 خرداد 91 11:46
سلام گل پسر، خووفی؟ گل پسر دوست داری با ریحانه ما دوست بشی؟ ریحانه شما رو لینکت کرده اگه شما هم دوست داری لینکش کن.


سلام خاله ممنون خوفم
اله دوش دالم
مامانم هم شما لو لینک میتونه
شکلات مامانی وباباش
6 خرداد 91 12:36
الهی قربون اون خنده های قشنگت ماشاا... عزیزم 7ماهگیتم مبارک


خدا نکنه گلم
مامان شاهزاده ها
6 خرداد 91 13:05
سلام سلام
همیشه خبرای خوب بنویسی.....
اسباب بازیهای گل پسری هم مبارکش باشه


سلام گلم ممنون که بهمون سر زدی
اومدم تو وبت ازت تشکر کنم ولی نمیتونم کامنت بزارم کد امنیتی نمیاد
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 13:50
سلااااااااااااااااام
میگم فکر دندونای ما نیستی .با این لپاش یه عالمه دندونامو به هم فشار دادم.قربونشششششششششش بششششم
ماشاالله خیلی خوردنیه
7ماهگیت مبارک عزیزم
سالگرد ازدواجتونم مبارک.عشقتون جاودانه
روح باباجون هم شاد باشه.خدا رحمتش کنه.ایشاالله امیر مهدی جون دنباله رو راهش باشه


سلووووووووم
آخی عزیزم منم بعضی وقتها که میخنده حرصم میگیرم دندونامو فشار میدم
ممنون ایشالا که همینطور باشه
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 13:51
ببخش دیر به دیر سر میزنم.به خدا خیلی درگیرم.میام فقط نظر تایید میگنم و جوابشونم تو وبشون میدم.وقت نمی کنم خیلیا رو تو وبم جواب بدم
یه سرم هزااااااااااااار سودا


خواهش میکنم گلم آره میدونم خانم شاغل
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 13:51
ولی خیلی خوشحالم دوستای با مرام و با معرفتی مثل شما دارم.یه عالمه بهم انرژی مثبت میدین


منم همینطور عزیزم
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 13:52
چهار تا نظر گذاشتم به تلافی دیر اومدنم
پسرتو حتما بیار پیشمون.گرسنمه آخه


ممنون بابت نظرهات
باشه حتما میام ولی قبلش سیر شو بعد
مامان پریسا
6 خرداد 91 14:16
نفر اخر بهم خبر میدی؟؟؟؟؟؟

ساگرد بابا بزرگ تسلیت......

سالگرد ازدراج مبارک

پس چی فکر کردی بذار .......اینقد وسیله خراب میکنه .....من کیف میکنم

دست مامان جون درد نکنه که یادش داده


سلام من که دیشب که آپ کردم بهت خبر دادم که با هم چت میکردیم ...اتفاقا نفر اول بودی
نظر لطفته
محقق زایمان طبیعی
6 خرداد 91 14:33
ماشاالله چه ملوسه
آدم دلش غش میره
منم نی نی می خواااااااااام

راستی باباجون میشه بابابزرگتون؟
خدا رحمتشون کنه.

سلام میشه پدرم
بابای دوقلوها
6 خرداد 91 14:46
سلام سلام به امیر مهدی گل خودمووون

خدا رحمتشون کنه باباجون عزیز رو

به به، سالگرد ازدواجتون مبارک آبجی، انشالله سالهای سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید و سایتون بالا سر امیرمهدیموون باشه

امیدوارم توی چکاپ هیچ مشکلی نباشه.
ای ول دوس جووونی بابا مسعود، بابا با مرااااااااااااممممممم

هفت ماهگیت هم مبارک باشه
بیچاره تلفنها چی میکشن

وای جوووجوووووی خوردنی مننننننننن، خندهاشو
امیدوارم همیشه خنده رو لبهات باشه


سلام سلام به عمو جون
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
ممنون ایشالا شما هم در کنار 2قلوهای ناز و خانومتون زندگیتون همیشه بهاری و پر از خیر و برکت باشه
ممنون آره بیچاره بابایی نه تلفن اون مجبوره خراب شد بره بخره هههههههه
آره من عاشق خنده هاشم
ممنون که سر زدین
مامان کیاوش
6 خرداد 91 15:29
خدا بیامرزه باباجون رو.سالگرد ازدواجتون و 7 ماهگی امیر مهدی گل رو هم تبریک میگم عزیزم.


ممنون گلم لطف کردی اومدی
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 15:53
سلام دوست گلم.
خدا رحمت کنه باباجون رو روحش شاد.
سالگرد ازدواجتون مبارک.
هفت ماهگی قند عسل مبارک.
تلفن موزیکال مبارک.
الان هم میام که بخورمت شیرین عسل...


سلام عزیزم
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
بابت همشون میسسسسسی
نایسل
6 خرداد 91 16:29
خدا رحمتشون کنه ایشالا که به قبرشون نور بباره
عزیزززز دلمم وای شیطوننننن به تلفن چی کاااا داریییییییییییی

وای فدای اون خنده هات شم من دلم ضعف رفتتت براتتتت عشق مننن قربونتتتتتتتتت برمممم دلم میخواد بخورمتتت


ممنون الناز جون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
فدات شم تازگیا ماشالا شیطون شده دوست داره از همه چیز سر دربیاره
خندهاش به مامانش رفته خوش خندس
مامان گل
6 خرداد 91 17:34
سلام سالگرد یکی شدنتون رو از صمیم قلب تبریک میگم.ایشال همیشه سالم و سلامت باشین و سایتون بالای سر امیرمهدی جووووووووووووون باشه.یه اتوبوس پر از بوووووووووس تقدیم به پسرلوووووووست.....


سلام
ممنون که بهمون سر زدین
مواظب نی نی گل باش
مامان امیر
6 خرداد 91 18:46
سلام دوست عزیز.
همدردی من رو پذیرا باشید روحشان شاد باشد.
سالگرد ازدواجتون نیز مبارک باشه ان شاء الله همه سالهای زندگیتون مثل الان پر از عشق و شادی باشه. آمین
و گل پسر هم همیشه سالم و سلامت باشه و اون خندهاش واقعاً زیباست آخه امیر منم تازگی همینطوری می خنده و دل منو میبره
امیر مهدی این شیرین شیرین پسرو میبوسم :



سلام مامان امیر جون
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
ممنون بابت تبریکتون
نایسل
6 خرداد 91 20:22
اخه اون عشق منه نمیدونی که من بزرگش کردم یه سره خونه خواهرم بودم بچشو نگه میداشتم اون بخوابه تفهمید چه جوری بزرگش کرد


خوش بحال خواهرت
کاش خونتون اهواز بود.......
نایسل
6 خرداد 91 20:22
پاشو بیا نیشابوررر یه بهترشوبرات درست میکنم خوشملم


ممنون گلم زحمت میکشی این همه راه بیام واسه یکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان یاس
6 خرداد 91 20:27
سلام مبارک ها باشه
فدای لبخند شیرین عسلتون بشم خیلی ناز شده مثل هلو
خداحفظش کنه



سلام ممنون گلم
لطف کردی اومدی پیشمون
نایسل
6 خرداد 91 20:37
خوب عشقم یه دونش 20 تا تخم می بره
اندازه 4 تا کیک جواب میده ها


عیب نداره تو درست کن بقیش با من
نایسل
6 خرداد 91 20:44
تو تخم مرغش رو بده هر چند تا بخوای برات درست میکنم


عیب نداره قبول ولی بجاش 1ماه مهمونتم
نایسل
6 خرداد 91 20:50
قدمت سر چشم عسیس شوخی کردممممممم


فدات شم منم شوخی کردم
دوست دارم
نایسل
6 خرداد 91 21:07
مرسی خوشملمممم قربونت برممم


عزیزم منم دوست دارم
خاله جون
6 خرداد 91 22:02
سلام به امیر مهدی جون خدارحمت کنه بابابزرگشو کاش بودو این روز ها رو میدید من که دلم برا امیر مهدی غش میره کی میشه بیام بخورمش جیگررررررررررررررررشو قررررررربوووووون فددددداش


سلام خاله
ممنون چقدر با محبت ووووواااای عززززیززززمی
نایسل
6 خرداد 91 22:51
نمیدونم عسیسسسسس دلمممم


منم نمیدونم
محقق زایمان طبیعی
6 خرداد 91 22:58
خیلی ممنون عزیزم
یه سوال دیگه هم مونده البته یکم مثکه تخصصیه. اگه می دونین جواب بدین. یه سوال دیگه هم الان اضافه می کنم


باشه گلم اگه بلد بودم حتما جواب میدم
بهـــــــــــــار
6 خرداد 91 23:45
سلاممممممممممممم اول بذار لپ این نانازموووووو بکشم بخورمش ای جونمممممم کا ش بودم میخوردم پسملتو چه شیرینه
دوم هفت ماهگی پسرتو و سالگرد ازدواجتونو تبریککککککک میگم گلممممممممممممم و خدا بابا جونتونو بیامرزه خدا رحمتش کنه


سلااااام بهار جون
اتفاقا منتظرته بیا لپشو بکش
ممنون گلم
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:26
ای جونممممممممممممممممم هزار تا ببسومش کمه شیرین میخنده تورو خدا براش اسپند دود کنم الان لپشو میکنم هاااااااااااااا از من دورش کن جیگرمههههههههههه


ممنون خاله جووون مهربون
مامان ساقی و محمد
7 خرداد 91 1:08
سلام.عکسها خیلی قشنگن.ماشاا... امیر مهدی جان هم تپل مپل و هم خوشگل.
در ضمن سالروز ازدواجتون مبارک.
خدا بابا جون رو رحمت کنه.


سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی
دایی بنی جون
7 خرداد 91 1:25
سلام
سالگرد پدر بزرگ تسلیت می گم امیدوارم باقی عمر شما باشه.
سالگرد ازدواج تبریک می گم
خیلی عکس های این جوجه قشگ بود ماشااالله ماشالله خیلی با نم و خوش خنده هستش همیشه شاد باشید و عمرش 120 ساله


ممنون لطف کردین که اومدین
محقق زایمان طبیعی
7 خرداد 91 8:47
نمی دونم من سالگرد ازدواجتون تبریک گفته بودم یا نه. اگه یادم رفته بوده ببخشید.
ان شاالله همیشه کنار هم خوشبخت زندگی کنید.


ممنون عزیزم از این همه لطفی که بهم داری
Mumy
7 خرداد 91 9:07
Salam merc kr Bee ma sar mizanid nini golo bebus


ممنون عزیزم وظیفس
سجّــــادم
7 خرداد 91 9:31
سلام خوبی گلـــــــم!
وبتون خیلی خوشمله!
حتمـــــــــــــــــــــــا به من سری بزنیـــد*

من با تبادل لوگو و بنر و لینک موافقم&
حتمـــــــــــــــا خبرم کنیـــــد...
یادتون نره؟


سلام داداش کوچیکه
امیدوارم که امتحاناتو خوب داده باشی
من همیشه بهت سر میزنم
بهت گفته بودم که نمیتونم کامنت بزارم
ilijoon
7 خرداد 91 9:56
خدا امواتتون رو رحمت كنه


میسیییی گلم
ilijoon
7 خرداد 91 9:58
سالگرد ازدواجتون مبارك ان شاالله جشن 120 سالگي تون ماماني عجب ناقلايي هستي سر باباجون كلاه گذاشتي


ممنون گلم
نه بابا تو خودت که زنها رو میشناسی مظلومن ههههههه
ilijoon
7 خرداد 91 10:01
تولد 7 ماهگيت مبارك گلم


ممنون خاله جونه مهربون
مامان زهره
7 خرداد 91 13:19
بچه ها عشق تلفنن.بازي باهاش را خوب ياد مي گيرن فقط دعواشون نكنين


آره عزیزم بچه من عشقه همه چیزه لنگه کفشم میخوره
مامان علی اصغر
7 خرداد 91 14:28
سلام خوشگلم هشت ماهگیت مبارک خودابابابزرگتم رحمت کنه


سلام خاله جوون ممنون
مامان گل
7 خرداد 91 16:31
سلام عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارک باشه،امیدوارم که تو و آقا مسعود در کنار امیر مهدی جون همیشه خوش بخت و سلامت باشین.
یه اتوبوس پر از بووووووووووس تقدیم به پسر لووووووووووووست.......


میسییییی
مامان گل
7 خرداد 91 16:49
لطفا اگه میشی اسم منو هم وارد لینک دوستانت کن..


باشه عزیزم ولی ادرس بزار پههههه
نسترن
7 خرداد 91 17:57
اول خدا پدرتون رو بیامرزه و قرین لطف بیکرانش کنه
دوم سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سالهای سال با خوشی کنارهم زندگی کنید
سوم هشت ماهگی عروسک مبارک
چهارم عکسای عالی بود کلا بچه ها عاشق موبایل تلفن و کنترل تلویزیون هستند


اول:ممنون گلم خدا اموات شما رو هم رحمت کنه و قرین لطف بیکرانش...
دوم:میسیییی گلم
سوم:خیلی موتوشکرم
چهارم:اره پدرمونو در آورده موبایلمو خراب کرده بسکه توف کرد توش
khdsg
7 خرداد 91 21:52
آخ آره دلم میخواست بکشمممششش نگام کرد


تو نه خودم میام میکشمش
رعنا(مامان سیما سادات)
7 خرداد 91 21:53
سالگرد یکی شدن با همسرتون روبهتون تبریک می گم .هفت ماهگی گل پسر هم مبارک باشه


ممنون عزیزم که بهمون سر زدی و تبریک گفتی
khdsg
7 خرداد 91 21:53
آخ نه بابا تقصیر خودمه خیلی تو قیافه بودم
دست پا چلفتی هم که هستم بدتر


نه بابا اختیار داری همش تقصیر اونه با اون چشای باباقوریش
khdsg
7 خرداد 91 21:54
وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی باحاله شکله هی نگاش میکنم هی کلی میخندم


آره ادمو به هوس میندازهههههه
ستاره زمینی
7 خرداد 91 22:57
سلام به مامانامیر مهدی جیگر.خدا رحمت کنه پدر عزیزتان .انشالا سالگرد ازدواج 120 سالگیتون.خوشحال میشیم نظر بدید.


سلام گلم ممنون ولی ادرس که نزاشتی جگر
نایسل
8 خرداد 91 0:01
وا چجوری؟ میشه


شده دیگه گلم
نایسل
8 خرداد 91 0:02
نایسل بوده به حروف اینگلیسی زدم خب


پس چرا شبیه نایسل نبود؟
نایسل
8 خرداد 91 0:02
آخ نگوووووووووووو من الان تو کفم


ههههههه
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:16
سلام جیگرمممممممممممممممم ممنونم عشقم


سلاااااام گلم
نایسل
8 خرداد 91 1:00
بابا جان
نگا روی صفحه کیلیدت
به جای حرف نون حرف k
به جای الف h
به جای ی d
به جای س s
به جای ل g
میشه نایسل khdsg


ها خیلی با حال بود
3 ساعت فکر کردم خدا این چه اسمیه
نایسل
8 خرداد 91 1:00
شب به خیر جوجوووو فعلا خدا فظظظظظظ


شبت بخیر عززززیزم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:01
صددرصد عزیزم نکات خیلی خوبی داره کتا ارمغان سلامتیشم عالیهههههههههههههه دوتاشو بگیر ببین چه خوبه پر دستورای غذایی سالام نکتارا جوشونده ها همه چیز


ممنون گلم حالا میام پیشت ازت سوالی بپرسم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:10
من بله خیلی برام خوب بوده من کل زندگیمو تحت شعاع قرار داد الان نوع غذا درس کردنم کاملا عوض شده نوع تغذیه ام خیلی احساس خوبی دارم تقریبا9 کیلو کم کردم زانو دردم خوب شده


جدی پس میخرمش
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:25
جیگررررررررررررررر تو که نباید رژیم بگیری اما تغذیت باید سالم باشه خیلی سالم باشه من برم لالا فردا باید زود برم سرکار عزیزم فردا اگه اومدی بیشتر میحرفیم عجیجمممممممممممممم


ممنون گلم از راهنماییت
بووووس
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:39
حالا انجام میدی یا نه؟ نظرت چیه؟


میام میگم
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:45
بهم بگو چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟یالا مردم از فضولی


باشه
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:48
مال من که 2 نفره.
مال تو لابد یکیش ارواح خبیسه. شب میاد تو خوابت


چه باحالی شاید یکیش رفت خوابید
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:56
ok

خوب بید

هستم. دارم به دوستا سر میزنم

نه داره میاد که بره تو خوابت


اومد میفرستمش سمتت
مامان پریسا
8 خرداد 91 2:04
کار خوبی میکنی. بمون بیدار
به خونه ما راه پیدا نمیکنه
از 6 تا پله بیاد بالا خسته میشه. وسط راه پشیمون میشه برمیگرده


تو فکر پلش نباش من شده کولش میکنم ولی میارمش گلم
مامان علی اکبر
8 خرداد 91 2:08
سلام،عزیزم
خدا پدرتون رو رحمت کنه
سالگرد ازدواجتون مبارک.
هفت ماهگی امیر مهدی خوشمل هم مبارک.



ممنون عزیزم
میسسسی گلم که اومدی
مامان پریسا
8 خرداد 91 2:16
لازم نیست کول کنی فکر کنم خودش اومد


سلام بش برسون
مامان پریسا
8 خرداد 91 2:22
بالاخره از یه سوراخی راهشو پیدا کرده دیگه
راستی الینا هست که فوت کرده.مامانش علت فوتش رو نوشته.
تو لینکام لینکشو دارم. الینا جون


دلم کباب شد خوندمش
مامان پریسا
8 خرداد 91 2:24
شب بخیر عزیزم
نایسل
8 خرداد 91 8:44
بازخداروشکر کهفهمیدی والا من دیگه نمیدونم چجوری بت توضیح بدم
مامان کوثری
8 خرداد 91 9:32
سلام عزیزم عکس های تولد دخملم رو گذاشتم بیا پیشمون


باشه چشششششششم الان میام

نگين
8 خرداد 91 11:38
سلام . ممنون از حضور و اظهار لطف و لينكتون . منم لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين خوش آمديد.


ممنون بابت لینک من شما رو خیلی وقته که لینک کردم
مسافران آسمانی
8 خرداد 91 12:18
سلام زینب جون
7 ماهگی امیرمهدی جون مبارک باشه عزیزم
سالگرد ازدواج شما و آقای همسری هم مبارک باشه عزیزدلم...همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه گل من...
عزیزم با اون خنده های نازت...تپلوی من...
خصوصی داری خانمی


سلام عمه جونه خانها
ممنون گلم همچنین گلم
میسیییی
مامان یاس
8 خرداد 91 17:24
………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————————————/
……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ




چشم گلم حالا میام ماشین چیه با جت خودمو میرسونم
محقق زایمان طبیعی
8 خرداد 91 18:19
خدا رحمت کنه پدرتون
وقتی یکی مثل خودم پیدا می کنم آروم تر میشم. منم بابامو تازه از دست دادم. از خواب که بیدار میشم بی اختیار صداش می زنم و هنوز از یادآوری نبودنش حالم بد میشه. امروزم یکی از اون روزها بود. اینم یه وبلاگ دیگه ام هست.
www.kimiaye-mehr.blogfa.com


ممنون عزیزدلم همچنین خدا پدر شما رو هم بیامرزه.ایشالا خدا بهتون صبر بده وسایه مادرتون سالیان سال بالای سرتون یاشه
عزیزم درکت میکنم خیلی سخته خیلی
باشه حتما دیدن میکنم دوست گلم
محقق زایمان طبیعی
8 خرداد 91 18:21
راستی نگفتی وزن بچه ات موقع تولد چقدر بود. و یه سوال دیگه که در مورد لگن پرسیده بودم. دقیق هم نمی تونی اندازه بگیری اشکال نداره. می خوام ببینم چقد هیکل کسانی که زایمان طبیعی انجام دادن شبیه من هست. برای من 25 سانت هست.


عزیزم وزنشو که گفتم 3300 بود
محقق زایمان طبیعی
9 خرداد 91 8:53
خیلی ممنون
آره سخته

دور تا دورشو نمیگم. از راست به چپ رو میگم.
البته فکر کنم باید استخون رونمو اندازه می گرفتم که یکم پهن تره. منظورم پهن ترین قسمت پا هست. برای من 35 سانت هست.


باشه بزا یه متر پیدا کنم میگیرم.اخه متر ندارم
مامان کوثری
9 خرداد 91 14:56
سلام دوستهای گلم رای گیری مسابقه شروع شده برین به این آدرس و به کوثر رای بدین ممنونم همتون رو دوست دارم

http://noruz1391.niniweblog.com




عزیزم من یه بار رای دادم به پریسا جون دیگه نمیشه رای بدم
ستاره زمینی
10 خرداد 91 0:34
reyhan1385.niniweblog.com
مامان پریسا
10 خرداد 91 8:54
پیشا پیش تولد حضرت علی و روز پدر را تبریک میگم.
خوشحال میشم در جشن ما شرکت کنید


ممنون
چشششششم اومدم
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 9:27
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان یاسین و ستایش
10 خرداد 91 19:07
سلام مامانی فعال ببخشید که مدتی نتونستم سر بزنم الان هم منزل یکی از دوستان هستم و براتون پیغام می گذارم مطلب جدید نوشتم حتما ببینش البته هنوز مشکل کامپیوتری دارم پسر گلتو ببوس و تا اطلاع ثانوی بدرود


سلام چه عجب یادی از ما کردی
باشه گلم حالا میام
نایسل
10 خرداد 91 21:51
کجای عزیزم خبری ازت نیست


هستم گلم میام حالا
نایسل
11 خرداد 91 10:09
درستش کردم خواهر


مرسی برادر الان میام
ستاره
11 خرداد 91 11:42
سلام من همون کهکشان مجازی هستم گفتم یه اسمی باشه که به وبلاگم بخوره گذاشتم ستاره7ماهگی گل پسرمبارکسالگردازدواجتون هم مبارک


ممنون گلم اسم جدیدت مبارک
نایسل
11 خرداد 91 15:37
2222
نایسل
11 خرداد 91 15:38
هه هه راسسسستییی خداروشکر دیدی
مامان گل
11 خرداد 91 15:42
سلام چرا هرچی ما نظر میزاریم تاییدشون نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم من همشو جواب دادم
شاید صفحه بعدن
نایسل
11 خرداد 91 15:50
متین مامی ایلیا
11 خرداد 91 19:25
خدا رحمتشون کنه ایشالا خاکش عمر گل پسری باشه
عزیزم لباسه ایلیارو مامان براش دوخته بود.
طرز تهیه باقالا قاتوق:
ابتدا باقالی خشک را 5 الی 6 ساعت قبل (معمولا یک شب تا صبح) را در آب خیس کرده تا پوست آن به راحتی جدا شود. سپس پوست آن را جدا کرده و می شوریم. روغن را در یک قابلمه داغ نموده ، سپس باقالی و سیر خشک خرد شده یا رنده شده را در آن تفت می دهیم. بعد از کمی تفت دادن شوید خشک و نمک- فلفل- زردچوبه را اضافه کرده و کاملا هم می زنیم و در روغن تفت می دهیم. وقتی کاملا بخار جمع شد، 2 لیوان آب ولرم را به قابلمه اضافه کرده و می گذاریم تا باقالی ها پخته شوند.(دقت شود که باقالی له نشود.) در آخر تخم مرغها را در خورش می شکنیم و در ظرف را می گذاریم تا خورش یک جوش بخورد و تخم مرغها ببندد.
اگه باقالیشو نداشتید میتونید از باقالیه باقالی پلو استفاده کنید و در اخر پخت روش کره اب شده بریزیدو ابشم باید کمتر باشه


ممنون گلم خیلی خیلی لطف کردی
دست گلت درد نکنه
متین مامی ایلیا
11 خرداد 91 19:26
راستی عزیزم ایلیا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدید
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


عزیزم فکر نکنم بشه چون من یه بار رای دادم
اگه شد باشه چشم
الهام مامان یاسمین
11 خرداد 91 23:01
خدا رحمت کنه بابا جون رو انشالله جاشون توی بهشته


ممنون گلم انشاالله


بابای ملیسا
11 خرداد 91 23:21
سلام .ماشالله به امیر مهدی عزیز . خدا حفظش کنه . ممنونم که به وبلاگ ملیسای من سر زدید.


ممنون عمو جووون که بهمون سر زدین
ستاره
15 خرداد 91 21:43
سلام من اپممممممممممم با دومطلب

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°


سلام عزیزم
من بهت سر میزنم ولی نمیتونم کامنت بزارم مشکل داره
مامان فاطمه
17 خرداد 91 23:04
سلام عزيزم مرسي از اينكه به وب دخترم سر زديد و مارو خوشحال كرديد
من شما رو لينك كردم
خدا بيامرزه باباجونو روحش شاد.
سالگرد ازدواجتون هم مبارك انشا الله سالهاي سال در كنار هم زندگي خوب و خوشي داشته باشيد
امير مهدي جان 8ما هگيت مبارك انشا الله صد ساله شي گلم
عكسات هم خيلي قشنگه


سلام مامان فاطمه جان
خواهش میکنم عزیزم وظیفه بود
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
ممنون همچنین شما وهمسر گلتون
ممنون خاله جووون
راستیممنون بابت لینک منم میخوام شما رو لینک کنم ولی ادرستون اشتباهه
مامان فاطمه
19 خرداد 91 15:28
www.faeteme-87.niniweblog.com
بهار (فاطمه متولد اولين روز واولين ساعت بهار 1387)
خاله جون اين هم آدرسم


سلام خانومی بازم که ادرس اشتباهه ولی هر طوری بود پیدات کردم و لینکت کردم
مامان فاطمه
20 خرداد 91 17:31
سلام عزيزم بايد ببخشيد . به زحمت افتاديد.


نه فدات شم خواهش میکنم
سارینا مامان آرمان
31 خرداد 91 0:14
سلام عزیزم گل پسرت ماشالله نازه
منم اهوازم ق رار بود بیمارستان نفت آرمان رو دنیا بیارم که نشد
گل من اذر ماه اهواز دنیا اومد یک ماه از گل شما کوچکتره


سلام گلم
خوشحالم که یه همشهری دیگه پیدا کردم بازم پیش ما بیاین