امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیرمهدی و شیرین کاری هاش

1391/3/22 15:46
نویسنده : مامانی
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام سلام بازم سلام به همه دوستان گلم انشاالله که خودشون و فرشته کوچولوهاشون خوب و سلامت باشن الهی آمین

یه سلام به زیبایی شیرین کاریهات به یکی یدونه مامانشکلکهای جالب آروین

مامان جان ببخش که دیر به دیر میام واست مینویسم.آخه تا حالا وقتی میخوابیدی 34.gifمیومدم پست جدید مینوشتم ولی حالا از بس خسته میشم لحظه شماری میکنم تا بخوابی که منم یه خورده استراحت کنم.  شکلکهای جالب و متنوع آروینآخه ماشاالله یه خورده شیطون شدی.33.gifدوست داری سر از همه چی در بیاری.35.gifبه همه چی دست بزنی.39.gifمنم باید مراقبت باشم تا خدایی نکرده اتفاقی برات نیوفته.19.gif

حالا کمی از کارهای قشنگت بگم:شکلکهای جالب آروین

در تاریخ24اردیبهشت91 سینه خیز رفتی  هووووورا

درتاریخ30اردیبهشت91چهار دست وپا رفتی هووووورا

دقیقا روز تولد حضرت علی(ع)بدون کمک نشستی هووووووراشکلکهای جالب و متنوع آروین

هرچیزی که ببینی بلافاصله بدون هیچ وقفه ای میزاریش تو دهنت.....به قول مامان کیاوش لنگه کفشم ببینی میخوری  شکلکهای جالب و متنوع آروین

هروقت میای بغلم دهنتو باز میکنی و حمله به سوی صورت مامانی...این گوشواره ها و موهام از دستت در آسایش نیستن.عاشق تلفن و کنترل تلوزیون وموبایل و لب تاپ 4715.gifودوربین و ماشین سواری 12.gifو کلا بگم عاشق تکنولوزی هستی161.gif

خیلی زیاد بهونه گیر شدی.4721.gifبابایی هم بیشتر وقتها میبرت بیرون.هرکی هم رد میشه لپ کوچولوتو میکشه.25.gif

راستی غذا خوردنت هم واسا خودش فیلمی شده.با شعر و آواز و.....و هزار ترفند تا چند قاشق بخوری.شکلکهای جالب آروینبستنی خیلی دوست داریشکلکهای جالب آروین

الان چند روزه سوار روروئک میشی،شکلکهای جالب آروینزیاد خوشت نمیاد

عاشق بازی دالی هستی.پتو میزاریم رو سرت منتظر میمونی تا پتو رو برداریم بگیم دالی.یه کیفی میکنی قربون قدوبالات برم الهی

راستی دیشب با دایی بابک و زندایی و بچه هاش یه گشتی خونه بعضی فامیلا زدیم.134.gif

٢ تا فرشته کوچولو به جمع فامیل پیوستن قدمشون مبارک باشه.124.gif123.gifازشون عکس گرفتم میزارم واست.

http://falshbaner.persiangig.com/image/arvin%20jan/9.gif

 

اینجا ساعت 10 صبح تازه صبحانه خوردی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا بابایی کلاه عروسک رو گذاشت سرت

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عاشق این مدل خوابیدنتم فدات بشم الهی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

فدای اون خندهات

شکلکهای جالب و متنوع آروین

این اسما خانومه (نوه عموی مامانی)2 ماه ازت کوچیکتره

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم رضوان خانومه (قدمش مبارک)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم نرگس خانومه(قدمش مبارک)

                               شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان زهره
22 خرداد 91 15:31
اين گلها براي شيرين كاري هاي امير مهدي جونم هست


ممنون زهره جووون شما لطف دارین دوست عزیزم
مامان پریسا
22 خرداد 91 17:20
خیلی کم پیدا شدی ها!!!!!
افرین به این گل پسر که این همه پیشرفت کرده
چشممون به جمال رضوان خانم روشن شد ولی نرگس خانمو معرفی نکردی؟


سلام هستم وقت ندارم اپ کنم
پدر منو در اورد تا پیشرفت کرد
نرگس خانوم نوه راضیه جووونه
نایسل
22 خرداد 91 17:25
من هر چی سعی کردم ادامه مطلب ندیدم عزیزم


نوشته ادامه حرفام
نایسل
22 خرداد 91 17:25
ای جان دلم با این همه پیشرفتت
تو چن روز از سینه خیز به 4 دست پا
چرا رورکک دوست نداری خاله به این خوبی


سلام خاله
اره پیشرفتم خوب بوده
از روروئک بدم میاد چکار کنم
نایسل
22 خرداد 91 17:27
قربونت برم


ممنون جوووونم
مامان کوثری
22 خرداد 91 18:47
هی وای من این وروجک ها بدون این کارهاشون که ما رو شاد نمیکنن الان خوبه بزار بزرگ تر بشه دلت برای این روزاش تنگ میشه عکس ها خیلی خوشگل بودن مخصوصا اون خنده های نازش


بخدا خیلی خسته میشم ولی با کاراش عشق میکنم
بچه خیلی خیلی عزیزه
متین مامی ایلیا
22 خرداد 91 19:22
قربونت برم که اینقدر شییییییییییییییییییییییرینی قنده عسل
دوست دارم یههههههههههههههه عاااااااااااااااااااااااالمه


ممنون خاله جوووون
ما هم دوست داریم
نایسل
22 خرداد 91 21:27
جیگرم اگه خوشتیپپپ بودم بدنم ببرات میزاشتم حیف که گامبوام


فدات شم کجات گامبوههههه
نایسل
22 خرداد 91 21:27
خداروشکرررر پیدا شدددد والا آی میسوختم آی میسوختم


اره خدارو شکر طلا قیمته جونه
مامی آیهان
23 خرداد 91 0:11
خاله جون شما چقدشیرین جیگرطلاآیهانم بااجازتون شمارولینک کرد اگه شماهم افتخاربدین...


ممنون گلم
ولی آدرستون اشتباهه دوباره بیاین ادرس بزارین
مامان فرنيا
23 خرداد 91 7:36
فداي ان خنده هات خيلي ناز ميخندي با اون دهن بي دندون


ممنون خاله جونه مهربون
خاله ارزو
23 خرداد 91 8:45
سلامی به گرمی تپش قلبم که واسه قندعسلم یه ذره شده .... فدای اون خنده های عسلیت شم . دوست دارم گلم واسم دعا کن کنکورقبول شم بوسسسسسسسس.


باشه بیا اهواز تا برات دعا کنم
من و مامانم هم دلمون برات تنگ شده
خاله ارزو
23 خرداد 91 8:47
قدم نورسیده های عزیز مبارک


ممنون خاله آرزو جووووون
امید بارانی
23 خرداد 91 10:20
سلام .
وبلاگ خوبی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید . منتظر حضور و نظر شما هستم.


ممنون از حضورتون من شما رو لینک کردم البته با اجازه
ولی نمیتونم تو وبتون کامنت بزارم تو بلاگ فا مشکل دارم
مامان دینا جون
23 خرداد 91 13:58
سلام عزیزم.ببخشید که چند وقت بود نمیتونستم بهتون سر بزنم.حسابی سرم شلوغ بود.ماشالا امیر مهدی چقد شیطون شده


ممنون از اینکه اومدین پیشمون
اره ماشاالله کمی تا قسمتی شیطونه
مولود(مامی آنیتا)
23 خرداد 91 15:26
عزیزم ماشالا این شیطنتا هنوز اولشه تا میتونی استراحت کن چون دیگه کم پیش میاد بتونی تو زمان بیداری پسملی یه دقیقه هم بیکار باشی
خب لپای این گل پسری کشیدن هم داره
راستی من تازه متوجه شدم اهوازی هستید خوشحالم آخه ما هم به اهواز نزدیکیم


اره بابا همین حالاشم کم میارم.خوش بحال باباها از هیچی خبر ندارن
خیلی خیلی خوشحال شدم مال کدوم شهرین؟
مولود(مامی آنیتا)
23 خرداد 91 15:31
عزیزم با هر اسمی دوس داری لینک کن، هر چی بزاری قبول میکنم بالاخره هر دو خوزستانیم پس سلیقه ات قبوله



گلم لینکیدمت.جدی میگی همشهری هستیم؟خیلی خوشحال شدم دوست گلم
مامان زهره
23 خرداد 91 15:33



مرسی گلم
مامان امیر
23 خرداد 91 16:40
سلامی به گرمی تابستون
ماشاء الله ، هوررررررررررررا به این همه زرنگی و باهوشی . آفرین عزیزم . عکساتم خیلی خیلی قشنگ بود . می بوسمت هزارتا دوست دارم هوارتا


سلام گلم .عزیزم شما هنوز گرما ندیدین.مشهد که گرم نیست.پاشین بیاین اهواز تا بدوننین گرما یعنی چی.
اره مثل خودم باهوشهههههه
مامان طاها
23 خرداد 91 17:32
آفرین به این پسر شیرین و خوشمزه


ممنون مریم جووون
طاها گلی رو ببوس
نایسل
23 خرداد 91 17:45
ای جان قربونت برم
نه خونه ما نیومده که


جدی پس حتما ادرس نداشته و الا میومد
نایسل
23 خرداد 91 17:45
قربونت برم غصه نخور بش بگو چه جوری باهم دوستیم شاید باور کرد


آره بش گفتم
مامان علی اصغر
23 خرداد 91 18:25
ماشاا... به این پسر زرنگعاشق اون عکسشم که به پهلو درازکشیده


ممنون گلم
آره منم اونو خیلی دوست دارم
مولود
23 خرداد 91 20:24
آره عزیزم جدا اورجینال خوزستانیم،دزفولم


عزیزم پس به اصالت ما نزدیک هستین
مامان پریسا
23 خرداد 91 20:46
بیا اپ کردم
راستی دیشب دیدمشون


چششششششم اومدم
کی رو دیدی؟


مامان ابوالفضل
24 خرداد 91 18:23
ای جانم
خیلی نازی ماشاالله


ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 91 19:09
سلام.من عاشق خنده های امیرمهدی هستم.خیلی خوشگله.


سلام
ممنون عزیزم شما لطف دارین
نایسل
24 خرداد 91 20:01
سلام قربونت
براش یه لباس خریدم


عزیزم دستت درد نکنه
نایسل
25 خرداد 91 2:26
آخی آره
نایسل
25 خرداد 91 2:41
ی خواهر اگه ما شانس داشتیم که
بهمون میگفت الی شانسی یا شانسل


پس مثل خودمی خواهر
بابای دوقلوها
25 خرداد 91 12:41
سلام
هووووووووراااااااااااااا
انشالله تا نیمه شعبان کم کم راه بره عموویی

قدمای نو رسیده فامیل هم مبارک باشه

آی قلبون اون خندهای شیرینتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

امیدوارم همیشه سلامت باشی


سلام
ممنون ایشالا
عمو جون زینب و زهرا رو ببوسین
نایسل
25 خرداد 91 13:31
ها اره بد شانس بد شانس
نایسل
25 خرداد 91 13:31
نایسل
25 خرداد 91 17:19
اخی عزیزز دلممم چیز به این خوشمزه ای چرا نتونی بخوری


چکار کنم بدم میاد دیگهههههه
شکلات مامانی وباباش
26 خرداد 91 18:56
آفرین به پسر پر تلاش خودمون ماشاا... حسابی پیشرفت کردی


ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
امیر مهدی جونو ببوسین
نایسل
27 خرداد 91 12:30
منم دوست دارم عسیسمممم
نایسل
27 خرداد 91 12:30
مامان گلی
27 خرداد 91 13:09
,واییییییییییییییییی که چقد خوردنی شدی
مامانی از طرف منم لپشو بکش بعدش هم یه ماچ گندهههههههه


سلام باشه حتما
تارا گلی هم ببوسین بجام
مامان زهره
27 خرداد 91 15:01
................ ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ..................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ............تقدیم به تو که بهترینی...................٭ §٭ ............... ٭ §٭ .....۩۞۩.*•. ............... .•*.۩۞۩.......٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ...............................................
سجّــــادم
27 خرداد 91 22:42
سلام آدرس وبلاگم تغییر کرد!!!

یاعلی...


سلام سجاد جان.
چرا میخندی؟
باشه تغیرش میدم
مامان الینا
28 خرداد 91 2:59
واااااااااااااای که گفتی گرمای اهواز امونمون رو بریده
فدای تو گل پسر ناز بشم من


میسسسسی که اومدی.راستی مگه شما اهوازی هستین؟
هدی (مامان امیر مهدی )
28 خرداد 91 11:39
قربون لپ های بامزه ات


ممنون خاله جون که بهمون سر زدین
مامان الینا
28 خرداد 91 15:17
من اهوازم


خیلی خوشحال شدم
مامان الینا
28 خرداد 91 15:26
منم همینطور
مامان الینا
28 خرداد 91 15:28
رفتی؟
مامان الینا
28 خرداد 91 15:34
ببخشید عزیزم فعلا برم
مامان الینا
28 خرداد 91 15:35
خوشحال شدم


منم همین طور
مامان يگانه
28 خرداد 91 15:36
ماشاا.. چه پسر نازي
چقدرم ناز ميخنده


ممنون گلم
مامان يگانه
28 خرداد 91 15:44
خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنين


باشه چششششششم
سجّــــادم
28 خرداد 91 23:26
سلام...
وایی خدای من چه نازه؟
الله اکبر الله اکبر بترکه چشم حسود




سلام داداش سجاد
عیدت مبارک
ممنون که اومدی


راستی اومدم وبت دیدم منو از لینکات پاک کردی چرااااااا؟
مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:42
هنگام سرور کاینات است امشب
هنگام گرفتن مراد است امشب
بفرست مدام بر محمد صلوات
زیرا که بهار صلوات است امشب
عیدتان مبارک


الهم صل علی محمد و آل محمد
ستاره زمینی
30 خرداد 91 0:09
عزیزخاله 1000و100شاخه واسه شیرین کاریهات.


ممنون خاله ج.ن که بهمون سر زدین
بازم بیاین
ilijoon
30 خرداد 91 17:21
بابا ماشاالله چه پيشرفتي داشتي خوش به حال ماماني ما كه نبوديم سينه خيز وچهار دست وپا رفتن ونشستنت رو ببينيم


اره خاله اگه چشم نکنن یه چیزی میشم.یه رییس جمهوری.یه ........
ilijoon
30 خرداد 91 17:22
فداي ذوق كردنت بشم جيگري


خدا نکنه عزیزم
ilijoon
30 خرداد 91 17:24
اي جانممم فداي خنديدنت قدم نو رسيده هاتون هم مبارك باشه


ممنون خاله جون مهربون
یاسمن
3 تیر 91 16:27
سلاااااااام آپم



سلام عزیزم
من اومدم مطالبتو خوندم خیلی قشنگ بودن مخصوصا اون عکسها که در مورد زمین و انسان بود.ولی گلم نمیتونم کامنت بزارم تو بلاگ فا مشکل دارم
زهره مامان آریان جون
5 تیر 91 15:55
ماشالله
چه خنده های شیرینی داره.
راستی ماهم با افتخار شما رو لینکیدیم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم


سلام
ممنون خاله جووون
مرسی بابت لینکتون.منم امیدوارم
نی نی گل
7 تیر 91 17:13
سلام دوست عزیز................. وبلاگ من با موضوع کارت پستال ویژه نیمه ی شعبان آپه........... خوشحال می شم که به وبلاگم بیایید و ازتصاویر آن دیدن فرمایید ونظراتتون برای من خالی از لطف نخواهد بود......ممنونم......... مدیر سایت نی نی گل........
مامان زهرا
8 تیر 91 12:58
اسفند دونه دونه برای گل پسرمونه
یادت نره دود کنی

راستی بابت رای مرسی


میسسسسی حتما
محمدپور
9 تیر 91 15:07
سلام ، امیدوارم خوب باشی ، از مطالب ارزشمندت خیلی بهره بردم واقعا" جالب بود ، به ما هم سر بزن و از شهر خودمون " مهربان " تصاویر قدیمی گذاشته ام و دوست دارم نظر و دیدگاه زیبایت را در خصوص این عکسها برام بنویسی - ممنون



سلام ممنون که بهمون سر زدین چشم حتما دیدن میکنم