امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی و اولین عید مبعث

1391/3/30 0:33
نویسنده : مامانی
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام جانانه به پسر قشنگم .ویه سلام عید مبعثی به همه دوستای گلم.ایشالا که حال خودشونو فرشته هاشون خوب باشه.عید همتون مبارک.

 

شکلکهای جالب آروین

از حرا آیات رحمن و رحیم آمد پدید

با نخستین حرف،قرآن کریم آمد پدید

صوت”اقرا ء باسم ربک” می رسد بر گوش جان

یا که از غار “حرا”خلق عظیم آمد پدید

 

نور عترت آمد از آیینه ام
کیست در غار حرای سینه ام
رگ رگم پیغام احمد می دهد
سینه ام بوی محمد می دهد

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

آن شب ، شب بیست و هفتم رجب بود . محمد غرق در اندیشه بود که ناگهان صدایی گیرا و گرم درغار پیچید : بخوان! بخوان به نام پروردگارت که بیافرید ، آدمی را از لخته خونی آفرید ، بخوان که پروردگار تو ارجمندترین است ، همو که با قلم آموخت ، و به آدمی آنچه را که نمی دانست بیاموخت . . . عید مبعث مبارک باد .

 شکلکهای جالب 
آروین

پسرم این اولین عید مبعثی هست که شما حضور داری.وقتی اینو میخونی نمیدونم چندمین عید مبعثت میشه.امیدوارم همه روزهات مثل عید شیرین و خوب باشه.عیدت مبارک قند

 

مثل همیشه بابایی بهمون عیدی داد.هورررراشکلکهای جالب آروین

راستی 4 روز پیش با تلاشهای فراوان تونستی بلند بشی.هرچیزی که ببینی میگیری و بلند میشی ولی خیلی سریع میوفتی.شکلکهای جالب آروین

راستی پنج شنبه بعد از 2 ماه خاله آزیتا اومد اهواز .ما هم رفتیم خونه مامان جون.خاله جون خیلی زیاد تو رو دوست داره که بعضی وقتها فکر میکنم از منم بیشتر عاشقته.ما هم دوسش داریم.شکلکهای جالب و متنوع آروین

به زور ازش عکس گرفتم که واست بزارم تو وبت که یادگاری باشه آخه راضی نمیشد.شکلکهای جالب آروین

چند تا عکس برات گذاشتم برو ببین

  

 

شکلکهای جالب اروین

شکلکهای جالب اروین

قربون اون خندهات که وقت افتادن هم میخندی

شکلکهای جالب اروین

شکلکهای جالب اروین

شکلکهای جالب اروین

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان ابوالفضل
30 خرداد 91 2:00
سلام عزیز.انشالله خدا پسر نازتون رو واستون نگه داره وشما رو واسه گلتون.یه سوال شما این شکلکای خوشکل رو از کجا میارین؟مرسی


سلام گلم.ممنون همچنین
عزیزم میام بهت میگم
نایسل
30 خرداد 91 11:48
مامان زهره
30 خرداد 91 12:48
عيدت مبارك .دست بابايي هم درد نكنه راستي ما هم عيد مبعث برا ي تاج سر تولد گرفتيم


سلام ممنون
مبارک باشه عزیزم .حالا میام
مسافران آسمانی
30 خرداد 91 13:34
سلام زینب جون
عیدتون مبارک باشه...
عزیزم ما با دوستامون قهر نمی کنیم ، این چند وقتی هم که بهتون سر نزدیم از کم سعادتیه ما بوده و شرمنده کمی گرفتار بودم...
ماشاالله چه ناز و تپلی شده امیرمهدی جان...میبوسمت نازنازی
خدا خاله جان رو هم حفظ کنه و انشاالله عید مبعث های زیادی رو شاهد باشی در کنار گل پسرت مامانی


سلام عزیزم چه عجب.
عید شما و خان بابا و بقیه مبارک
اخه گفتم سر نمیزنی شاید باهامون قهری
ممنون که به دیدنمون اومدی
مامان بردیا
30 خرداد 91 13:54
ماشالا به این پسر زرنگ که اینقدر زود سینه خیز رفته و چاردست و پا بردیا کوچولوی من که 9ماهش تموم شده ولی حتی سینه خیز هم نمی ره اینقدر تنبله که..... خدا امیر مهدی و حفظش کنه براتون یه اسپند براش دود کن


عزیزم باهاش کار کنید زود راه میوفته
ممنون که اومدین
مامان محمد و ساقی
30 خرداد 91 15:05
چقدر بامزه میخنده خدا جون.


میسسسی که اومدی.منم حالا میام
مامان پریسا
30 خرداد 91 16:30
سلام زینب خانم.
عید شما هم مبارک.

میبینم که ........ به سلامتی ......سلام ما رو میرسوندی به خاله جون



سلام مریم جون
ممنون عزیزم
سلامت باشین
مامان پریسا
30 خرداد 91 16:31
پس امیر مهدی جون یاد گرفت بلند شه . آفرین به گل پسر قند عسل



سلام آره بابا دیگه وقتشه برم خواستگاری.راستی رفتم ولی هنوز جواب نگرفتم
ilijoon
30 خرداد 91 17:27
چشماتون روشن خاله جون اومده پيشتون
چه خاله مهربوني داري چه پسر خاله ماهي خدا حفظتون كنه


ممنون چشم شما هم روشن حاجی تون از مکه اومد
ilijoon
30 خرداد 91 17:28
عيد مبعث بر شما نيز مبارك


ممنون همچنین
دایی سیامک
30 خرداد 91 18:34
فقط یه چیز بهت میگم :دایی جون مرد باید کمی جدی باشه اینقدر نخند.
======>===>


سلام دایی جون
باشه دیگه نمیخندم .ولی نمیشه به دایی سیامکم رفتم
مامان امیر
31 خرداد 91 0:11
قربون اون خنده های قشنگت عزیزم
دلم می خواست اونجا می بودم حسابی می بوسیدمت.

عزیزم ممنون که پیش ما اومدی



سلام ممنون خاله جونه مهربون
خواهش میکنم وظیفه بود گلم
مامان فرنيا
31 خرداد 91 8:01
قربون اون خنده هاي قشنگت من عاشق خنده بچه ها توي اين سن هستم كه دندون ندارن خيلي خوردني هستند


سلام ممنون عزیزم که بهمون سر میزنید
مامان کوثر
31 خرداد 91 11:48
ای جان ماشاالله به خنده های نازت همشه و همه روزت عید باشه


ممنون خاله همچنین
هدی (مامان امیر مهدی )
1 تیر 91 10:34
هزار ماشاا... به پسر فعال و نازتون .پسر من که هنوز سینه خیز هم نمیره . راستی گل پسر چند کیلو وزنشه ؟


سلام ممنون که اومدی .
عزیزم امیر مهدی 10 روز دیگه نوبت چکاب داره وزنشو دقیق نمیدونم
مامان زهره
3 تیر 91 13:58
اعياد شعبانيه بر شما و احسان عزيزم مبارك


سلام ممنون ولی احسان کیه؟؟؟؟
زهره مامان آریان جون
3 تیر 91 16:29
نازی چقدر ماهه
قربون پسری خوش خندمون.چه باحال می خنده
خدا ببخشه براتون


سلام عزیزم ممنون که اومدین
همچنین
هادیم
4 تیر 91 18:07
سلام دوست عزیز..............
به وبلاگ من هم یه سری بزنید
نظر یادتون نره.....................


سلام من اومدم به وبلاگتون سر زذم طنزهای بامزتون هم خوندم ولی نمیتون کامنت بزارم چون تو بلاگ فا مشکل کام دارم
زهره مامان آریان جون
4 تیر 91 23:47
خصوصی داری عزیزم


ممنون گلم
مامان زهره
5 تیر 91 10:54
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



سلم با کمال میل بهش رای دادم
متین مامی ایلیا
5 تیر 91 12:14
ای جونم با این خنده هات عزیزههههههههههه دلم بوووووووووووووووووووووووووس ، دلم وا شد عکسات و دیم خاله


ممنون عزیزم .حالا میام پیشت
هادی
6 تیر 91 10:18
… ……… … …… ★ $… … …… … ★… ★ $$… … …… ★… … ★ $$$… …… ★ … … …★ $$$$…… ★ … … … …★ $$$$$…★ … … … … … ★ $$$$$$$$$$$$$$$………★…★…★… ★ $$$$$$$$$$$$$$ … …… … …… … ★ $$$$$$$$$$$$$… … … …………★ $$$$$$$$$$$$… … … ………★ $$$$$$$$$$$… … … … …★ $$$$$$$$$$… … … …★ امیدوارم آسمون زندگیتون همیشه صاف و مهتابی باشه ★ $$$$$$$$$$$… … … … … ★ $$$$$$$$$$$$… … … …… …★ $$$$$$$$$$$$$……… … …… …★ $$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … ★ $$$$$$$$$$$$$$$……★…★…★ … ★ $$$$$…★… … … … … ★ $$$$… …★… … … … ★ $$$… … …★… … … ★ $$… … … …★… … ★ $… … … … …★… ★ خیلی عالی بود ممنون که شادم کردی اجازه بدی لینکت میکنم
یاسمن مامان رادین
6 تیر 91 10:21
ای جووووووووووووووونم که اینقدر خوش خنده ای عزیزم.


سلام ممنون که بهمون سر زدین
بازم بیاین
مامان زهره
6 تیر 91 15:52
فكر كنم رمز دادم ولي بازم خصوصي برو.راستي اگه دوست داشتي به محمد سپهر را يبده اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


نه عزیزم ندادین
ممنون
بهش رای دادم گلم
ني ني شكلك
6 تیر 91 19:08
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
مولود(مامی آنیتا)
7 تیر 91 0:39
با تاخیر عید شما و امیر مهدی جونم مبارک باشه
بزنم به تخته گل پسری خنده رووه


سلام ممنون همچنین
آره به خودم رفته
مامان زهرا
7 تیر 91 14:25
سلام
اعیاد شعبانیه مبار ک
خوشحال میشیم عیدی زهرا من را با رای دادن به اون در مسابقه زیر بدید
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

مرسی


حتما بهش رای میدم
مامان زهرا
7 تیر 91 14:26
خوشحالتر میشیم یک دوست جدید مثل شما داشته باشیم


منم همینطور
مامان زهرا
7 تیر 91 14:27
وای خدای من
اهوازی هستید
من سه گوش درس خوندم و کلی از اهواز خاطره دارم
پس دیگه صد در صد واجب شد به زهرای من رای بدید



سلام خوشحالم که تو شهرمون درس خوندین.
عزیزم بهش رای دادم
مامان زهرا
7 تیر 91 17:37
مرسی با افتخار لینکتون کردیم همه دوستان نی نی وبلاگی ما در وبلاگ دوم دخترم به ادرس زیر لینک هستند tiam2011.niniweblog.com
ني ني شكلك
7 تیر 91 19:29
سلام مامان امير مهدي نازنين آرا شما ثبت و تكميل شد ممنون از حضور پرمهرتون
مامان يگانه
7 تیر 91 23:20
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه
اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدين اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين



عزیزم شرمنده دیر گفتی من 3تا رای رو دادم
مامان پریسا
8 تیر 91 0:51
سلام لطفا" به پریسا هم رای بدید.

http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

فرصت کمه. یادتون نره. مرسی


من خیلی وقته بهش رای دادم قبل از اینکه بگی
asma
8 تیر 91 11:20
Three sentences for getting success: 1-Know more than other 2-Work more than other 3-Expect less than other
مامان زهرا
9 تیر 91 10:30
مرسی از رای


خواهش عزیزم
خاله ارزو
9 تیر 91 14:17
سلام امیرمهدی جون .کنکور دادم راحت شدم .دلم برات تنگه عسلم بووووس


سلام خاله ارزو
خیلی بلات دعا کلدم
omid
9 تیر 91 14:38
سلام خاله زینب اسم سایت عمو مسعود چیه؟به ایمیلم ارسالش کن


زنگ میزنم میگم
ilijoon
10 تیر 91 8:50
عزيزم آدرس وب ايليا جون به صورت زير تغيير كرده اگر ممكنه تو لينك دوستاتون آدرسشو تغيير بديد ممنون ميشم
ilijoony.niniweblog.com


چشم حتما
کلکسیونی از ایده های نو
10 تیر 91 9:03
آفرین به گل پسر ما


ممنون که بهمون سر زدین
مامان مانی
10 تیر 91 9:04
مامان مهراد
10 تیر 91 9:04



مرسی
مامان زهره
10 تیر 91 10:36
عزيزم مادرم هستن.كلا خانواده همسرم مشهدي هستن و در مشهد سكونت دارن . جد ما هم خوانساري هستن و خودمان در تهران زندگي مي كنيم



خیلی خوشحال که دوستی مثل شما دارم
مامان مهراد
11 تیر 91 7:21
لینک شدید عزیزم


ممنون کاش آدرس میزاشتی تا منم لینکت کنم
مامان کوثر
16 تیر 91 16:51
سلام پسر گل 8 ماهگیت مبارک باشه نفسی الهی سالم و زنده باشی همیشه چقدر خوشمزه گیلاس میخوری عزیزم خیلی عکس ها بامزه بود


سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی کوثر جونو ببوس بجام