امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی 8 ماهه شد

1391/4/13 1:59
نویسنده : مامانی
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به عزیزک مامان ایشالا که خوب خوب باشی

قشنگم درست روز تولد امام سجاد(ع) وارد 9 ماهگی شدی.قربونت برم که روز به روز داری شیرین تر میشی 

خدایا ازت ممنونم که این فرشته کوچولو رو بهم دادی تا زندگیمو شیرین کنه.ازت ممنونم که بهم اجازه دادی لحظه لحظه بزرگ شدنشو ببینم .پسر نازم من با تو خوشبخت ترین مامان دنیام خیلی دوست دارم عشقم.

 زیبا       امیر مهدی جان ٨ ماهگیت مبارک   زیبا

4716.gifخواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم4716.gif

4716.gifاما پنداشتم ساده نوشتن همانند ساده زیستن زیباست4716.gif

4716.gifپسرم ٨ ماهگیت هزاران بار مبارک انشاالله که ١٠٠ ساله بشی4716.gif

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

امیر مهدی جان ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را از صمیم قلبم تبریک میگم

                                                 

دیروز مثل همیشه من و مامان جون بردیمت مرکز بهداشت امام رضا.من خیال کردم واکسن داری.بخاطر همین قبل از رفتن قطره استامینوفن بهت دادم.بمیرم خیلی تلخ بود.رفتیم ولی خانوم بهداشت گفت که واکسن دیگه نداره تا ١ سالگی.منم خدا رو شکر کردم ولی یادم اومد که بهت قطره داده بودم ازش سوال کردم گفت اشکالی نداره واسا خودش خوبه بیشتر میخوابه.وزنت کرد گفت همش ٧٠٠ گرم اضافه کرده .من خیلی ناراحت شدم آخه مرتب بهت غذا میدم.

روزی ١ زرده تخم مرغ +سوپ +فرنی +آب میوه بهت میدم خانم بهداشت گفت چون چهار دست و پا راه میره فعالیتش زیاد شده بخاطر همین وزنش زیاد نشده طبیعیه.خیالم راحت شد.

تولد امام حسین هم رفتیم عروسی .شما اولین عروسی بود که میرفتی.عروسی دختر عموی بابایی بود.حسابی خوش گذشت.نشد ازت عکس بگیرم چون بغل بابا مسعود قسمت آقایون بودی.ولی تا دلت بخواد فامیل های بابایی ازت عکس گرفتن.شما هم مثل همیشه نیشت باز بود.

راستی بعد از یک ماه بلاخره موفق شدیم بریم بازار.آخه هوا وحشتناک گرمه.ساعت ٩ونیم شب رفتیم با این وجود لپات شده بودن سرخ.همش هم گریه میکردی .واست ٢ دست لباس خیلی شیک با قیمت آتیشی خریدیم.چون انشاالله چند روز دیگه قراره ببریمت آتلیه عکس بگیری.

راستی یه معذرت خواهی بدهکارم چون اصلا وقت نمیکنم بیام نت واست بنویسم.چون خیلی این چند روز بی تاب شدی.شبها نمیخوابی همش گریه میکنی.فکر کنم بخاطر دندوناته.بمیرم الهی چه دردی میکشی تا مرواریداتو در بیاری.

درحال گیلاس خوردن(قرار نبود عکس بگیرم دیدم قیافت بامزه شده منم گرفتم)

امیر مهدی و علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 15:04
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



عزیزم من 3 تا رای رو دادم دیر گفتی ایشالا مسابقه بعدی
مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 15:05
عزیزم 8 ماهگیت مبارک.


ممنون گلم
متین مامی ایلیا
11 تیر 91 18:05
مباااااااااااااااااااااااااااارکه نفسم دوست دارم امیر مهدی جونییییییییییییییییییییییییییییییی
لباساتم مبارک باشه عکساش و بذار دیگه مامانی جون


ممنون خاله جونی
آنا
11 تیر 91 20:28
یه عالمه لباس خوشگل و ارزووووووووووووووون اوردم برا نی نی گلتون . دیدنش ضرر نداره http://foroshlebastork.blogfa.com/
مامان علی اکبر
11 تیر 91 20:55
سلام خوبی؟
8 ماهگی گل پسر مبارک.چه خوردنی شده ماشالله...
آپم منتظر حضورت هستم.


سلام ممنون باشه اومدم
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 1:05
سلام گلم.حواسم نبود.بعد هم ترسیدم زود برداشتم.برو خصوصی
من عاشق این خنده ها هستم.این جیگرو حسابی ماچ کن.



میسسسسی گلم
چشم حسابس ماچش کردم
ilijoon
12 تیر 91 1:07
دست مامان جون درد نكنه كه به تغذيه ات اهميت ميده


بخدا به زور بهش میدم چکار کنم از دستش
ilijoon
12 تیر 91 1:08
8 ماهگيت مبارك گلم


ممنون خاله مهربون
ilijoon
12 تیر 91 1:09
لباسهاي نو مباركت باشه گلم ان شاالله خريد دوماديت


میسسسسی عزیزم
ilijoon
12 تیر 91 1:10
هميشه به خوشيتون


ممنون
ilijoon
12 تیر 91 1:11
اي جانممممممممممممممم فداي خنده هات بشم جيگريييييييييييييييييييييي


ممنون
مامان فرنيا
12 تیر 91 9:16
واي عزيزم البالو خوردي يا خودتو رنگ كردي؟
ميشه براي اينكه اين عروسك را توي عكس از ديگر عروسكها تشخيص بديم يك علامتي چيزي بگذاري/!!!


با اجازتون آلبالو خوردم.هم خودم خوردم هم قالی زیر پام
مامان زهرا
12 تیر 91 10:31
خانمی سلام
هشت ماهگی پسر گلت مبارک
خدا حفظش کنه



ممنون عزیز دلم
مامان زهرا
12 تیر 91 10:32
من عاشق اون عکسش شدم که در حال خوردن گیلاس است و همین طور نوع خنده هاش

i love you amir mahdi


ممنون عزیزم که اومدی بهمون سر زدی.زهرا جونو ببوس
ilijoon
12 تیر 91 15:24
نایسل
12 تیر 91 15:45
مبارک قربونت برم


میسسسسی گلم
ستاره زمینی
12 تیر 91 18:53
8ماهگیت مبارک گل پسرم.


ممنون خاله جووون
مولود
13 تیر 91 1:31
امیر مهدی جون 8 ماهگیت مبارک
آخ اخ گرما رو خوب اومدی طفلک این بچه ها از خونه میبریمشون بیرون تا هوایی بخورن اما لبو میاریمشون خونه
لپاش بوسیدنیه


ممنون خاله
آره بابا ما که ادم بزرگیم میمیریم از گرما دیگه اینا طفلکی ها چکار کنن
خاله محمد ماني
13 تیر 91 8:26
عزيزم تولد 8 ماهگيت مبارك باشه . انشاا.. تولد 100 سالگيت رو جشن بگيري نازنينم



ممنون عزیز دلم شما لطف دارین
هدی (مامان امیر مهدی )
13 تیر 91 11:32
عزیزم از طرف من پسر نازت رو ببوس. در ضمن بهتره که بچه ها تا دو سالگی گیلاس ، توت و آلبالو نخورند.


ممنون عزیزم حالا میام پیشت
مامان زهره
13 تیر 91 12:00
اين كيك براي 8 ماهگي
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$


ممنون گلم
متین مامی ایلیا
13 تیر 91 13:25
سلام دوستم ، رمز و برات تلگراف کردم
امیر مهدی رو ببوس


ممنون عزیزم
مامان فاطمه
13 تیر 91 14:05
سلام 8ماهگی گل پسر مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشه با اجازه لینکتون کردم


سلام ممنون عزیزم
کاش آدرس میزاشتین منم لینکتون کنم
مامان فاطمه
13 تیر 91 17:07
ای جانم بااین خنده هات
گیلاس خوردی خوشمزه بود. به به


آره با اجازتون .جاتون خالی بود
رعنا(مامان سیما سادات)
13 تیر 91 20:14
8 ماهگیت مبارک جیگر


ممنون گلم
خاله آرزو
13 تیر 91 22:17
سلام خوشگلم 8ماهگیت مبارک .ناااآزی حسابی خوردنی شدی بالب ودهن گیلاسیت فدات شم بیام بخورمت.. خاله جون جام ببوسش


سلام عزیزم.پس چرا نمیاین اهواز .بیا خودت ببوسش آخه لبای خاله جونش چیز دیگس
زهره مامان آریان
14 تیر 91 3:10
8 ماهگیت مبارک گلم


ممنون خاله جون
مامان محدثه
14 تیر 91 3:24
سلام مامان عزیز وهمشهری گلم شما رو لینک میکنم حتما به ما سر بزنید


ممنون بابت لینک منم شما رو لینک میکنم
مامان زهره
14 تیر 91 9:44
شايد امروز كمتر بتونم بيام پيشت چون دارم كارهامو به سرعت انجام مي دم چون مي خوام بعداظهر با گل پسري بريم قم و جمكران.ا راستي عكس هاي اتاق محمد سپهر را هم گذاشتم دوست داشتي بيا ببين.


ایشالا به سلامتی خوش بگذره ما رو هم دعا کن.چششششم الان میام
مامان علی اکبر
14 تیر 91 15:49
سلام عزیزم
عیدت مبارک
امیر مهدی جون رو بجام ببوس


ممنون گلم عید شما هم مبارک
نایسل
14 تیر 91 19:33
اره فکر کن پولدار میشم


حتما نصفشونو بده من
مامان کیاوش
14 تیر 91 22:58
8 ماهگیت مبارک عزیز خاله.ما هم آپ کردیم.


ممنون خاله جوووون چشم حالا میام
ستاره زمینی
14 تیر 91 23:05



ممنون گلم
ستاره زمینی
14 تیر 91 23:08



ممنون
بابای دوقلوها
15 تیر 91 7:18
8 ماهگی شاه پسری مبارک باشه
انشالله 150 سال به شادی و سلامتی زنده باشی و مامان و بابا بهت افتخار کنن

قلبووووووووووون خنده هااااااای گیلاسیت
چه خوردنی شدی تو این عکس

امیدوارم همیشه خنده رو لبات بموونه


سلام عمو جونه مهربون ممنون
میسسسی همچنین زینب و زهرا جون
نایسل
16 تیر 91 14:32
خوبی گلممم


ممنون عزیزم
زهره مامان آریان
17 تیر 91 2:02
نازی چه باحاله همش می خنده


آره تا دوربین رو میبینه خودش میخنده
مامان زهره
17 تیر 91 14:32
ممنون از لطفت باور كن براي همه دعا كردم


سلام ممنون عزیز دلم
نی نی گل
17 تیر 91 23:44
سلام عزیزم 8 ماهگی پسر گلت مبارک از طرف من اونو ببوس به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


سلام باشه چشم
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 91 15:15
8 ماهگیت مبارک خوشگل تپلممممممممممممممم



سلام ممنون گلم علی جونو ببوس بجام
ilijoon
20 تیر 91 0:51
مامان گلی
21 تیر 91 13:39
من بخخخخخخخخخخخخوووووووووووووررررررررررم این پسر نازنینووووووووووو
8ماهگیت مبارک.


تشریف بیارین بخورررررین این پسر شیطونو


مامان زهرا
21 تیر 91 15:09
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید

http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php

مرسی


چشم حتما
مامان کوثر
22 تیر 91 17:42
مبارک ها باشه عزیزم 8 ماهگیت قربون خنده های نازت خوش اخلاق خاله دیگه داری بزرگ میشی همیشه شاد باشی


ممنون خاله جونه مهربون
مامان امیر
23 تیر 91 21:12
سلام عزیزم
پیش ما دیگه نمیای چررررررررررررررررا
8 ماهگیت هم مبارک خاله جون ، دیر اومدم ببخشید

آپم


سلام گلم ببخش سرم خیلی شلوغ بود شرمنده حالا میام
زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:49
برا گل پسری


ممنون گلم
مامان پارسا جیگر
25 تیر 91 21:27
عزیز دلم هشت ماهگیت مبارک خیلی خیلی ناز شدی


ممنون گلم
مامان پارسا جیگر
25 تیر 91 21:28
ای جان قربونت برم با این خنده ها و ذوق قشنگت چه دلبری می کنه این پسر خوشگل


سلام ممنون خاله جونه مهربون
باران
26 تیر 91 11:09
سلام هشت ماهگی امیرمهدی جون مبارک


ممنون گلم
محقق زایمان طبیعی
26 تیر 91 23:39
ماشاالله
چه نازنینه
دلم باز شد عکساشو دیدم
ماشاالله


سلام ممنون عزیزم
منم وقتی دلم میگیره با خنده هاش آروم میشم
شکلات مامانی وباباش
27 تیر 91 15:57
عزیزم 8 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جونم