امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

وداع با ماه مهمانی خدا

1391/5/28 19:13
نویسنده : مامانی
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خداحافظ ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا.


خداحافظ ای گرامی ترین اوقاتی که ما را همنشین و یار بودی.


ای بهترین ماه در همه روزها و ساعت ها.


خداحافظ ای ماه دست یافتن به آرزوها ای ماه سرشار از اعمال شایسته بندگان خدا.


خداحافظ ای همدم ما که چون بیایی شادمانی و آرامش بر دل ما آوری و چون بروی رفتنت دردناک.


خداحافظ ای که با بودنت شیطان از من رهانیده و فردا که می روی با وسوسه های شیطان چه کنم؟


خداحافظ ای ماه توبه ای ماه آشتی ماه سرور و شادمانی مومنان.


خدا حافظ ای همسایه ای که با بودنت دل های ما رقیق شده بود و از گناهانمان کاسته بود.


ولی نمی دانم با رفتنت چگونه خودم را حفظ کنم .


خداحافظ ای ماهی که تا تو بودی امنیت و سلامتی حکم فرما بود و چون بروی چنگال های شیطان ناامنی و بیماری دوباره سر درآورد.


خداحافظ که با برکات بسیار آمدی و ما را از آلودگی ها شستی..


خداحافظ که از روزه بودن با تو خستگی احساس نمی کردیم .


خداحافظ که هنوز نیامده بودی شادمان منتظرت بودیم و هنوز نرفته ای از رفتنت اندوهناک.


خداحافظ با آن فضل و کرمت که با رفتنت از آن محروم خواهیم شد...


پس بیا و در آن لحظات پایانی ات به ما چیزی عنایت کن که آنچه را از تو

 کسب کردیم از دست ندهیم. که ترس از حبط عمل همواره قرین من شده است.

 

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

 

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

 

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

 

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

 

 

اقرار می کنم خدایا! در درگاه تو و در محضر ادراکم اقرار می کنم!

من!!! به بیراهه رفته بودم!

و امروز آمده ام تا با کودک احساسم، احساست کنم خدا! گرمای دستانت را به شانه های ناتوانی ایمانم بکش!

"خدایا! به کجای این شب تیره، بیاویزم قبای ژنده خود را؟!"

خدایا! چراغ ایمان را در دلم روشن کن! مگر تو نمی گفتی: مثَل تو مثَل نور است در دل مومن؟! نور حضور را به من غایب عطا کن!

خدایا! از ذهن و بازی های فریبنده اش خسته ام!

خدایا! چه روزهایی از زندگی ام را که در بازی های ذهنم نباختم!

خدایا ایمانم را به من بازگردان! ایمانی که در لحظه لحظه کودکی ام با من بود! ایمانی که تنها پشتوانه لحظه های بی کسی ام بود!

خدایا! ای"جایگزین همه نداشته های من!" اکنون بی ایمانم! جایگزین ایمانم باش!

" تا من آنجا بَرَم نماز، که تو باشی..."

الهی العفو...

الهی العفو...

الهی العفو...

 

 

 

دوستان گلم طاعات و عباداتتون قبول باشه پیشاپیش عیدتون مبارک 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نایسل جون
28 مرداد 91 20:29
عید پیشاپیش مبارکک


ممنون عزیزم همچنین
نایسل جون
28 مرداد 91 21:14
آخی پس فامیلین


اره گلم فامیلیم
مامان محمد و ساقی
29 مرداد 91 9:05
سلام عزیزم.عیدت مبارک باشه.شاد باشی.
ممنون از رای.


سلام خاله جووون ممنون
خواهش میکنم
دنیای نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
29 مرداد 91 9:20
سلام
عیدت مبارک
ممنون که سر زدید
انجمن مذهبی،مهدوی
ببین کدوم دوستام؟
چی؟
من متوجه ی اون قسمت که گفتین دوستای تو را لینک کردم اون 6نفرن
نشدم
میشه یه بار دیگه بگویید؟
چرا من لینکشون را نمی بینم؟@!

سلام
عید شما هم مبارک
میام میگم

مامان بیتا
29 مرداد 91 10:09
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عید بر عاشقان مبارکباد.


ممنون عزیزم همچنین
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 11:51
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی.

عید برعاشقان مبارکباد.


ممنون همچنین
مامان علي خوشتيپ
29 مرداد 91 12:49
سلام عزيزم
عيدت مبارك و نماز و روزه هاتم قبول.ببخش خواستم يكي ديگه رو حذف كنم تو حذف شدي.شرمنده
خصوصي داري


سلام گلم اشکال نداره دوباره بزن درخواست دوستی مجدد
یکی
29 مرداد 91 21:35
سلام وبلاگم میاد؟
زهره مامان آریان
30 مرداد 91 2:16
عیدتون مبارک.
نماز روزه هاتون قبول


ممنون عزیزم همچنین
متین مامی ایلیا
30 مرداد 91 2:43
عیدتون مبارک عزیزم و طاعات و عباداتتون قبول


سلام ممنون گلم همچنین
مامان کوثر
30 مرداد 91 15:30
سلام دوست خوبم عیدتون مبارگ عبادت و راز و نیازتون والبته روهاتون قبول باشه چطورین خوبین انشاالله همیشه سالم و سلامت باشین


سلام گلم ممنون عزیزم
همچنین
مامان فاطمه
30 مرداد 91 16:14
عیدتون مبارک



ممنون همچنین
مامان کیاوش
31 مرداد 91 0:59
مامانی برای مسابقه نی نی شلخته ما رای دادیم.ایشاا... امیرمهدی گلم برنده میشه.


ممنون گلم
مامان کوثر
31 مرداد 91 13:59
سلام خصوصی رمز داری


سلام ممنون
سپیده
31 مرداد 91 16:32
سلام. با تشکر از رای شما.
مامان کورش
31 مرداد 91 17:22
سلام عزیزم عیدت مبارک


سلام گلم همچنین
مامان زهره
1 شهریور 91 10:59
خداحافظي قشنگي بود ولي من دلم براي ساعت به ساعتش تنگ شده مخصوصا موقع چيدن سفره افطار


اره دقیقا چقدر زود گذشت حیف بود
محمد81
1 شهریور 91 15:11
سلام.ممنون که اومدید.من وبلاگتون لینک کردم


ممنون
یکی
1 شهریور 91 23:29
سلام برو به این ادرس عکس رو بزار تو وبلاگت http://j.wigflip.com/a/ZhzjFnqJ/screedbot.gif
مامان پریسا
1 شهریور 91 23:30
سلام عزیزم عید شما هم مبارک


سلام ممنون گلم
محمد81
2 شهریور 91 16:39
بیاین آپم


باشه چشم
مامان مارال فرفری
2 شهریور 91 19:57
سلام زینب جان چه خبرا کم پیدایی عزیزم؟


سلام عزیزم هستیم در خدمتیم
khanoomi
2 شهریور 91 22:52
سلام،خوبی؟؟؟
گفتم نظر میزارم
امیر مهدی رو از طرف من ببوس
با اجازه
یا حق
>>>> از طرف دختر عمو ی بابا


سلام عزیزم
آره ممون که افتخار دادی
ilijoon
3 شهریور 91 10:17



ممنون
ilijoon
3 شهریور 91 10:18



میسسسسی
انا
3 شهریور 91 14:10
نی نی تون مثل ماه هست منم اینگتون کردم


ممنون انا جونم
یکی
3 شهریور 91 14:45
اینم کد لوگوم



کوش؟