امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

اولین عید فطر امیر مهدی جونم

1391/6/4 22:50
نویسنده : مامانی
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 سلام قند عسل مامان عشقم

با کلی تاخیر اومدم تا برات اولین عید فطرت رو تعریف کنم

حدود ساعت 10 شب بود که عید رو اعلام کردند.همون لحظه اشک تو چشام جمع شد که امسال خدا تو رو بهمون داده که 3 نفری با هم این عید بزرگ رو جشن بگیریم.خدایا هزاران مرتبه شکرت

روز عید بابا مسعود برای نماز عید رفت مسجد ولی من نتونستم برم.شکلکهای جالب آرویناین دومین سالیه که توفیق ندارم برم.پارسال که شما تو دلم بودی امسال هم که خواب بودی.بعد که بابایی اومد خونه طبق معمول بهمون 100 تومن عیدی داد.هورررررراشکلکهای جالب آروین

مامان زهرا و مامان جون هم بهمون عیدی دادن.عیدی مامان جون به من یه پلاک طلا و یه قواره چادر مشکی خیلی قشنگ بود.شکلکهای جالب آرویندستش درد نکنه انشاالله خدا سایه مامان جونو سالیان سال بالای سرمون نگه دارهشکلکهای جالب آروین

خلاصه بعد از خونه مامان جون رفتیم خونه مادر زن عمو.فرداش هم که عمه جونو بچه هاش از آبادان اومدن خونمون.شبش هم رفتیم خونه دایی بابایی که ازش به یادگار عکس گرفتم که برات بزارم.فرداش اول رفتیم خونه عمو کوچیکه بابایی بعد شبش رفتیم خونه عموی بزرگش که خیلی خیلی دوست دارن.باهاش عکس گرفتی.راستی هر کجا میرفتی واست اسباب بازی گیر میومد ولی طبق معمول همش گریه زاری میکردی.بعد رفتیم خونه عمو محمد رضا.عمه جون قراره تا شنبه بمونه پیشمون.امشب هم میخوایم بریم خونه مامان جون هورااااااا

             

عکسها ادامه مطلب هستند

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

Baby Looney Tunes

خونه عمو محمد رضا

درحال پذیرایی کردن از خودش

اینم دایی بابا مسعود

قربونت برم که هر جا بری اسباب بازی برات هست

خونه عموی بابایی

اینم زهرا جون نوه عموی بابایی

اینم عمو جون که خیلی دوست داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان محمد و ساقی
3 شهریور 91 22:21
سلام.رمز؟


سلام از ماست
بدونه رمزه خواهر
مامان محمد و ساقی
3 شهریور 91 22:27
راستی آپم


چششششششم
مامان امیرسام
4 شهریور 91 2:46
ای جانم خوش خنده بی دندون.مامانی عکسای پسر خوشگت رو که میدیدم به خودم اومدم میبینم منم دارم میخندم.ماشاالله خییییییییییییییییییییییییلی گوگولییییییییییه.من لینکتون کردم .به ما سر بزنید خوشحال میشیم.


ایشالا همیشه خنده به لبتون باشه.ممنون بابات لینکتون
چششششم الان میام
مامان فرنيا
4 شهریور 91 13:13
قربون ان خنده هات اخه به چي اين قدر ميخندي
ايشالله هميشه صداي خنده هات نشانه سلامتي و شادي براي مامان و بابا باشه عزيزم


خدا نکنه.بخدا به لنز دوربین میخنده تا لنزش سبز میشه اینم نیشش باز میشه
مامان محمد معین
4 شهریور 91 14:09
عیدت مبارک عزیزم, مامانی من که همش میخندم کجا گریه زاری کردم
فدای خنده هات

ممنون گلم همچنین
گریه هام پشت صحنس
یکی
4 شهریور 91 16:00
سلام اینم عیدی من به امیر مهدی
اگه گفتی چیه ؟ یک تولبار قشنگه

تولبار


سلام ممنون
تولبار کجاست؟
حسین
4 شهریور 91 21:35
سلام علیکم همسنگر
این کده لوگوی حامیان ولایت هست و ما از شما ، حامی ولایت میخواهیم که این کد را بازنشر دهید و ما را یاری فرمائید



اجرتان با امام زمان
در پناه خداوند منان
یا حق


سلام ولی کد لوگویی من نمیبینم
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:18



ممنون
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 2:39
چرا گلم به اسم امیرمهدی جون.مرسی که سرزدید


ممنون بابت لینک
مامان کوثر
5 شهریور 91 10:14
سلام ماشاالله ما هنوز اخم های امیر مهدی جون رو ندیدیم هزار الله اکبر چقدر شیرینی فدات شم عیدت هم مبارک خوش به حالت که عیدی گرفتی کوثر که هیچی نگرفت


سلام عزیزم
اگه بخوام عکس بگیرم از گریه هاش فکر کنم روزی 100 بار میتونم عکس بندازم
فقط واسه دوربین میخنده
مامان محمد و ساقی
5 شهریور 91 13:38
سلام.ای خدا خنده هاشو ببین. حالا دیگه همراه خنده هاش دو تا دندون هم در آورده.

عیدیهات مبارک مامانی جون
خدا حفظتون کنه با عسلی که دارین.


سلام خاله جووون از عید نوروز تا حالا زور زدم تا این 2 تا رو در اوردم
ممنون مینا جون قابل ندارن
میسسسسی
ستاره زمینی
5 شهریور 91 18:16
ستاره زمینی
5 شهریور 91 18:16






میسسسسی گلم
خاله مرمر
5 شهریور 91 22:32
قربون اون دوتا مرواریدای کوچولوت که باهاشون دلمون رو بردی


خدا نکنه خاله جون
خاله مرمر
5 شهریور 91 22:34
این جیگر ما که ماشاالله همیشه از ته دلش میخنده، پس کی گریه زاری کرده؟؟؟
چرا واسه جیگرمون حرف در میارین؟؟؟؟
دههههههههه گل پسری همیشه بخند


آره فقط شما خندشو میبینید
پشت صحنشم دیدنیه
بخدا به لنز دوربین میخنده
مامان کورش
6 شهریور 91 3:53



ممنون گلم
مامان محمد مانی
6 شهریور 91 15:07
سلام خانمی
ماشالله به این پسمل ناز و خوشگل و خوش خنده ات. خیلی خوردنی شده
اسپند فراموش نشه!!!!!!!!!!


سلام عزیزم
ممنون گلم
ستاره زمینی
6 شهریور 91 15:31


سلام خانم اگه نیام اصلا سر نمیزنی!!!!!

لطفا رمز پست بعدی را بده.ممنون


سلام شرمنده ببخشید بخدا گرفتارم
بدونه رمزه گلم
مامان امیرحسین ومحیا
6 شهریور 91 15:44
ای جانم خوش خنده ......
مامانی من به روزم


سلام چششششم الان میام
مامان محمد و ساقی
6 شهریور 91 19:14
سلام.من اینجا کامنت گذاشته بودم.پس کو؟
عاشق عکسهاش شدم با اون دو تا مرواریداش


سلام هستش ولی دیر تاییدش کردم ببخش گلم
نی نی گل (مامان محمد منصور)
18 شهریور 91 23:17
دختر عمه جون برو کد لوگوی محمد منصور رو از وبم بذار تو وبت .

مرسی


باشه چشششم
یاسر باقری
3 مهر 91 20:14
سلام.
معلومه پسرتونو خیلی دوست دارین.
خدابراتون حفظش کنه.
من تو وبلاگم مطالب مذهبی مثل:حجاب،موسیقی،ماه رمضان،نماز،امام زمان،رهبر،۲۰ وصیت امام علی (ع)،تخریب بقیع،شهادت امام صادق اهانت بی سابقه ی شبکه سوم سیما به مرجع عالیقدر جهان تشیع،سرگذشت جنگ خیبر،خاطره ای از شهید برونسی......... دارم.
اگه خواستی بهم سر بزن و برای بهتر شدن مطالبم راهنماییم کن.
حتما پیشنهاد یادتون نره که نظر شما خیلی برام مهمه.
راستی اگر مایلی وبلاگمو با عنوان: ((نوکران مهدی (عج) ))
و آدرس ((http://nokaran14.blogfa.com )) لینک کن و بهم خبر بده تا وبلاگتو لینک کنم.


سلام ممنون از لطفتون با کمال میل لینکتون میکنم