امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

امیر مهدی جونم 10 ماهه شده

1391/6/6 16:28
نویسنده : مامانی
938 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

یه سلام گرم گرم به گرمای اهواز به گل پسرم قند عسلمشکلکهای جالب  و متنوع آروین

الهی مامان دورت بگرده زندگیم 10 ماهگیت مبارک عشقم بلاخره ماهگردت دو رقمی شد هوررررراشکلکهای جالب  و متنوع آروین

خدایا شکرت که 10 ماه پسرم بزرگ شده و من تونستم لحظه لحظه بزرگ شدنشو حس کنم .شکلکهای جالب  و متنوع آروین

خیلی زود گذشت انگار همین دیروز بود که اومدم برات پست 9 ماهگیتو نوشتم خدایا هزار مرتبه شکرتشکلکهای جالب  و متنوع آروین

قربونت برم خیلی کارهای جدید یاد گرفتی که سر فرصت میام همه رو برات مینویسمشکلکهای جالب  و متنوع آروین

دیروز بردمت مرکز بهداشت خدا رو شکر همه چیز رو به راه بود هیچ مشکلی نداشتی خدارو شکرتشکلکهای جالب  و متنوع آروین

  شکلکهای جالب آروین

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم باحضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

 شکلکهای جالب آروین 

روزتولدتوستاره هادمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روزتولدتوبخت من ازراه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی

عشقت شده برای من بودونبودزندگی

امیرمهدی جونم 10 ماهگیت مبارک

 

  شکلکهای جالب آروین

 

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

 

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

 

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

 

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

 

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

 شکلکهای جالب آروین 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

  شکلکهای جالب آروین

عشقمی به مولا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله مرمر
6 شهریور 91 19:02
پسری ده ماهگیت مبارک.
ایشاالله تولد 100 سالگیت رو جشن بگیری


ممنون خاله جونم
مامان محمد و ساقی
6 شهریور 91 19:13
سلام عزیزم.10 ماهگیت مبارک گلم.ایشا... همیشه سلامت باشی خوشگل من.


سلام گلم
ممنون خاله جونه مهربون
میسسسسسسی
مامان امیرحسین ومحیا
6 شهریور 91 21:36
ده ماهگیت مبارک


میسسسسسی خاله جونم
مامان امیرحسین ومحیا
6 شهریور 91 21:37



ممنون گلم خودت گلی
مامان فاطمه
7 شهریور 91 0:00
گل خاله ده ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون
بابای دوقلوها
7 شهریور 91 8:44
10 ماهگیت مبارک شازده پسر
انشالله 150 ساله بشی


ممنون عمو جونم
مامان فاطمه
7 شهریور 91 15:34
خصوصی


ممنون
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
7 شهریور 91 16:18
با سلام خدا قوت ممنون که به ما سر میزنید! یه انجمن تاسیس کردم، فکر کنم که پستم را دیدید و متوجه ی این موضوع شدید، ولی اگر ثبت نام نکردید حتما ثبت نام کنید و مطالب زیبای مهدی مذهبی آموزشی و ... در این انجمن بگذارید اگر فعالیتتان از سایر انجمن بیشتر باشه بهتون سمت میدهیم! بستگی به نوع فعالیت و مهارتتان داره (دادن سمت) آدرس انجمن: http://worldprayer.rzb.ir/Forum میتونید دوستانتان را به این امر خیر دعوت کنید زمینه سازی فقط برای ظهورمان آقا امام زمان! در گسترش این امر شما هم سهیم شوید و اجرتان را از پروردگار جهانیان بگیرید کار سختی نیست، فقط دین و اراده میخواد شرمنده که زیاد حرف زدم اجرکم عندلله یاعلی التماس دعا
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
7 شهریور 91 16:22
آهان
آره دیدمشون

آقای جوادی محب آدم خوبی هستن
مثل داداشم دوستش دارم

اون فردی که گفتی کی بود اسمش را یادم رفت
همون خواهرزاده ی گرمیتان را نمی شناسم
کیه؟
وبلاگ داره؟
چند سالشه؟

خیلی خوب بارتی بازی هم می کنیم
ببین فکر نکنی که غلط املایی دارما
کیبوردم P فارسی نداره بجاش ب مینویسم



خوب دیگه چی بود؟
آهان
نه عید را تبریک نگفتی
دیگه دیر شده بجاش برام شیرینی بفرست

ممنون که یادت بود
عید شما هم مبارک باشه



سلام
نکنه برادرته خوب فامیل تو هم جوادیه دیگه
باشه شیرینی هم میفرستیم
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
7 شهریور 91 16:33
عععععععععه تولدت شده؟
\س سفارش شیرینی و کیک واجب شد

شرمنده متوجه این \ستت نشده بودم

حالا دست دست دست
بزن اون دست قشنگه را

حالا دست دست دست

تولد تولد تولدت مبارک


اشکالی نداره
مامانت چند ماه زود تر برات تولد گرفته
فکر کنم که خیلی دوستت داره
چون هر لحظه انتظار بزرگ شدنت را میکشه
انشالله که دکتر بشی باهم همکار بشیم

انشالله که مامانت خیرت را ببینه
به بای هم بیر بشید
(یاد آوری P فارسی ندارم)

دست دست دست









خوب دیگه زیاد حرف زدم
وقت مامانت را گرفتم

حاج خانوم شما بفرما به کارت برس
من با امیرمهدی جون بازی می کنم و بعد یرم


امیر مهدی جون....

چند ساعت بعد

بای بای
بذار مامانت کارش را بکنه
اذیتش نکنه
منم برم
دلت که نیومد یه ذه شیرینی بهم بدی
فکر کنم که خسیسی اصفهان بهت رسیده

منم رفتم

دلم میخواد بیشتر بمونم ولی وقت ندارم
یاعلی
التماس دعا
بای بای


سلام سجاد جون خوبی؟
تولد 10 ماهگیه نه 1 سالگی
ایشالا براش برنامه دارم
گوش شیطون کر به امید خدا میخوام یه تولد مفصل براش بگیرم
اینا همش الکیه
خوب پسرم خسته شد خوابید بسکه باهاش بازی کردی
بای
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
7 شهریور 91 19:55
سلام تولدت ده ماهگیت مبارک باشه منم امروز تولد هشت ماهگیم بود اما فعلا از عسک خبری نیست


سلام تولد شما هم مبارک عزیزم
ممنون که بهمون سر زدین
maedeh
8 شهریور 91 12:30
سلام مرسی اومدی وبم
وب شماعالیه
باتبادل لینک موافقید؟


باشه عزیزم با چه اسمی لینکت کنم؟
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
8 شهریور 91 13:09
سلام
انشالله

مگه نظرم چیه که ویروسیه؟
بفرما اینم از خوبی

نه مامانش
فامیلمون نیست
داداشم هم نیست
من اصفهانم و ایشون همدان
خدا تا راه هست بین محل زندگی ما

ولی خیلی باهاش ارتباط دارم
بخاطر همین گفتم که آدم خوبیه
مثل داداشمه




سلام
ایشالا شما هم دعوتی
نمیدونم گفتم شاید قاطی حرفات ویروس فرستادی
خدا حفظش کنه
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
8 شهریور 91 13:10
صبر کن منم برم نظرت را ببینم یادم بیافته چی بگم
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
8 شهریور 91 13:13
آهان
واسه ثبت نام
ای بابا عجب
چرا نمی تونی از پس یه ثبت نام کوچولو بر بیایی؟

نه نمیشه
ببین نام کاربری ات باید با حروف انگلیسی باشه
از فارسی استفاده نکن
اگه هم میخوایی فاصله بدی با این علامت فاصله بده
-
مثلا
amir-mahdi-joon
افتاد؟

صبر کن بازم میام



جدی ؟
من فارسی مینوشتم
دنیای نیاز به نماز|WorldPrayer.ir
8 شهریور 91 13:14
اشکالی نداره
فکر کنم که لب تاپتون میخواسته
با سه بار خاموش و روشن برام چشمک بزنه

دیگه چی؟

فکر کنم که جواب هاتون را دادم
منتظرم که ثبت نام کنی
و راستی مطلب هم باید توی انجمن بذاری
آشپزی هم میشه


اگه وقت کنم حتما
مامان فاطمه
8 شهریور 91 15:39
سلام خیلی خوشحال شدم که نوشتید 59 یا 60 .البته فکر کنم منظورت متولد 59یا60 بوده؟
هرکی می بینه همین حدس رو می زنه ولی عزیزم من متولد 50 هستم
حالا اگه تخته نزدیکته بزن به تخته.


سلام عزیزم
ماشالا زدم به تخته
زهرا
8 شهریور 91 23:03
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهر جونم )لینکم کن تا من هم شما رو لینک کنمhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/ ممنون
مامان سویل
9 شهریور 91 10:59
تولدت هم مبارک جوجو


ممنون عزیزم
مامان فرنيا
12 شهریور 91 11:10
ده ماهگي گل پسر مبارك ببخشيد بخاطر اين چند روز تعطيلي تبريك كمي دير شد
اما خيلي بامزه و مثل هميشه خوردني


ممنون گلم لطف دارین همین که به ید ما هستین ممنونم
omidefaraj
12 شهریور 91 14:43
سلام می گم خاله نمی خوای قالبتو عوض کنی بابا امروز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا س دو هفته دیگه هم شهادت امام صادق خسته نشدی از این قالب



باشه گلم هر موقع وقت کرد چشم
مامان مارال فرفری
12 شهریور 91 17:03
10 ماهگیت مبارک خاله جون


ممنون خاله جونم
مامان مارال فرفری
12 شهریور 91 17:04
زینب جون مارال خوشحال میشه بهش رای بدی تو مسابقه نی نی با حجاب


چششششم ولی مهلتش تا کی هستش؟
ماهور و مامانش
17 شهریور 91 12:02
ده ماهگيت مبارك عزيزم


ممنون گلم چه عجب یاد ما کردین