امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

دومین یلدای امیر مهدی و دندان پنج و شش

1391/10/1 23:49
نویسنده : مامانی
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام قشنگ یلدایی به پسر گلم و دوستهای عزیزم امیدوارم که همگی خوب باشن و تو این سرمای دی ماه حسابی بهشون خوش بگذره.

امسال شب یلدا من و امیر مهدی مریض بودیم هر چی مامان جون اصرار کرد که بریم خونشون نتونستیم که بریم .همه بودن خاله جون و دایی سیامک و دایی بابک فقط جای ما خالی بود.من هم تصمیم گرفتم که یلدای کوچیکی برپا کنم و به عمو جون زنگ زدیم و اومد خونمون .بهمون خوش گذشت فال حافظ هم گرفتیم.کیک هم درست کردم که خوب در نیومد.هندونمون هم بیمزه بود البته با شیرینی خودمون خوردیمش.بابایی هم رفت آجیل وتخمه و شیرینی گرفت. زله هم درست کردم.جای همه خالی بود.

الان هم که دارم مینویسم امیر مهدی خوابیده چون حالش زیاد خوب نیست.البته مریضیش هم به من سرایت کرد.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

درست یک ماه پیش یه مروارید خوشمل به مرواریدهات اضافه شد و مروارید بعدی یعنی ششمین مروارید در تاریخ 11/9/91 از صدف خودش بیرون زد .عزیزم مبارکت باشن گلم .ایشالا که هیچ وقت خراب نشن و ازشون خوب مراقبت کنی

اینم سفره یلدای امسال

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم  . . .

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بقیه عکسها ادامه مطلب

 

  تولدت مبارک زمستان

عزیز دل مامان از خوشحالی داره دست میزنه

 

نوووووووش جــــــــــــــــــــــانت

ایشالا 100 سال زنده باشی گلم

گلکم برامون فال حافظ هم گرفت

برای اولین بار خودش غذا خورد.اونم با دست

در حال خوردن انــــــــــــار

فدای نشستنت

یه روز مامان جون اومد خونمون ساعت 3 شب بیدار شد که نماز شب بخونه.امیر مهدی هم باهاش بیدار شد و تا صبح نزاشت بخوابیم

اینجا نزدیک صبح بود.آقا یادش اومده باید بازی کنه

چند روز پیش امیرمهدی رو بردیم دکتر.تو راه چند تا لباس براش خریدیم.زیاد لباس داره ولی چیکار کنیم من و بابایی عاشق لباس خریدنیم.مامان جون بهم میگه دختر اینقدر لباس نخر زود کوچیک میشن.منم میخوام دیگه بهم گیر نده میگم :مامان میزارمشون واسه بچه بعدیم هه هه ههخنده

 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان محمد معین
30 آذر 91 1:29
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک



آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . .
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:01
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی


آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . .
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 آذر 91 11:25
یلدا مبارک
منم رمز؟ رمز های قبلی جواب نمی ده


ممنون عزیزم بدون رمزه
مامان کوثری
30 آذر 91 23:19
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره


ممنون عزیزم
چششششم حتما
hamdardi1362
1 دی 91 22:30
باسلام به دوست عزیزم وبلاگ من تغییر پیدا کرده واز همدردی 1361 به همدردی 1362 تغییر یافته است
درضمن وبلاگم 15و 30 هرماه به روز خواهد وحتما هم به وبلاگ شما سر خواهم زد با تشکر فراوان از شما دوست عزیز ومهربانم
http://www.hamdardi1362.blogfa.com/


چشم دوست عزیز حتما اصلاحش میکنم
مامان علی اصغر
2 دی 91 0:50
امیر مهدی جون یلدا مبارک


ممنون خاله جونم
مونا مامان امیرسام
2 دی 91 2:09
یلداتون مبارک .
به به مامانی سنگ تموم گذاشتیدهاااا
موش نخوره اون دندونهات رو فسقلی.
بووووووووووووووووس


ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک
جاتون خالی بود
مامان علی خوشتیپ
2 دی 91 8:06
مبارکه دومین یلدات و مرواریدای 5 و 6 عزیز خاله
سفره یلداتونم خیلی خوشگله


ممنون سارا جون
شرمنده نکنین دیگه این سفره در برابر هنرهای شما صفره
مامان گلی
2 دی 91 10:18
زمستون گرمی رو براتون ارزو میکنم.
خوش و سلامت باشین.


ممنون گلم همچنین
آزی
2 دی 91 12:01
سلام خاله دیگه بهم سر نمیزنین.
چراااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟


سلام عزیزم
حالم زیاد خوب نبود
چشم الان میام پیشت
مامان محمد و ساقی
2 دی 91 13:17
سلام عزیزم
خوبی؟
یلداتون مبارک باشه
به به چه هندونه ی خوشگلی
چه میز زیبایی
موهاشو ببین چه شونه ای زده
لباس هاش مبارک باشه.همون میزاری برای بچه دومت
ایشا... حالتون هم زود خوب بشه
راستی لباس هندونه ای نخریدی؟


سلام مینا جون ممنون به لطف شما ما هم خوبیم
مرسی یلدای شما هم مبارک
چشات قشنگه
جاتون خالی بود
اره اصلا نمیزاره شونه بزنم دیگه زورکی یه شونه ای رفت تو موهاش
ممنون
نه گیرم نیومد
متین مامی ایلیا
2 دی 91 16:35
یلدات مبارک عزیییییییییییییییییییییییزم



ممنون گلم یلدای شما هم مبارک
مامان محمد معین
2 دی 91 18:15
انشالا همیشه به شادی و خوشی کنار هم جمع بشین عزیزم, امیر مهدی گلمون هم انشالا که زود زود خوب بشه و خدا همیشه نگهدارش باشه


ممنون عزیز دلم شما لطف دارین
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
2 دی 91 18:33
سلام، ممنون که سر زدید؛

کد پیام تصادفی نـماز ساخته شد! '(گرافیکی و زیبا)'

برای دریافت این که به آدرس زیر مراجعه فرمایـید:
http://worldprayer.ir/category/25

----------------------------------------/*
امام صادق (ع):
شیعیان ما را نزد اوقات نماز بیازمایید که در محافظت بر نماز ها چگونه ایم.

یـــــــــاعــلی
الـتماس دعـا/.


سلام ممنون سجاد جان که سر زدین
سپیده
3 دی 91 2:47
سلام خانمی. عکسهای گل پسری رو بنام خودش ثبت کردیم. یلداش مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام سپیده جون
ممنون
مامان محمد و ساقی
3 دی 91 9:00
سلام عزیزم
خواهش می کنم.وظیفه بود.
من فکر کردم براش خریدی .تو قسمت پرسش ها که مطرح کرده بودی اونجا برات نوشتم که اگه میخوای برات بگیرم.دیگه جواب ندادی فکر کردم خریدی.عیبی نداره.ایشا... سال دیگه.
حالا تلفنی چی می گفتیم؟؟؟


سلام مینا جون
نه براش نخریدم
ممنون که به فکرمون بودی
حرفهای خوب میزدیم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 دی 91 11:28
عزیزم امیدوارم هر دو حالتون خوب شده باشه و سلامتی کامل را بدست اورید


مرسی عزیزم شما لطف دارین
سپیده
3 دی 91 13:36


http://koodakeman91.niniweblog.com/


مرسی گلم
مامان پریسا
3 دی 91 13:53
سلام
یلداتون مبارک
بلا دور باشه
نگفتی دوباره مریض شدید. خیلی ناراحت شدم.
ایشالله زود خوب بشید


سلام از ماست
ممنون یلدای شما هم مبارک
آره بابا انگار ما قرارداد بستیم با دکتر
ممنون
مامان پریسا
3 دی 91 13:54
زینب....سفرت خوشکل شده.
معلومه خیلی زحمت کشیدی
دستت درد نکنه.
حتما خوراکی ها هم خوشمزه بودن.
راستی کیک که ظاهرش خوبه پس چرا نوشتی که خوب نشد؟


ممنون مریم جون چشات قشنگه
نه زیاد زحمتی نداشت فقط امیرمهدی اذیت میکرد
جاتون خالی بود
کیک نمیدونم چرا پف نکرد
مامان پریسا
3 دی 91 13:56
عکس ها هم خوشمل بودن.
لباس ها خوشکل بودن.
پس باید منتظر بعدی باشیم هاااااا

صبر کن ببینم میخوای لباس دست دوم تن نی نی بکنی؟

1- اپ کردم
2- خصوصی


ممنون چشاتون قشنگه
آره عزیزم منتظر باش قراره 4 تاشون کنم
نه بابا بعدیش که دختره لباس پسرونه که تنش نمیکنم
چشم الان میام
مامان علی اکبر
3 دی 91 14:08
سلام مامانی من رفتم کلاس تربیت مربی رو گذروندم.انشاالله سر یه قرصت مناسب میرم کلاس فتوشاب.ممنونم


سلام عزیزم
به سلامتی ایشالا موفق باشی
مامان علی اکبر
3 دی 91 14:09
عزیزم دندونای قشنگت مبارک
انشاالله هر چه زودتر حالتون خوب بشه


ممنون خاله جونم
مرسی شما لطف دارین
مامان آبتین
3 دی 91 15:13
سلام
سپاس گزارم
ما اهوازی هستیم


سلام عزیزم
از اینکه یه همشهری دیگه پیدا کردم خوشحالم
مامان آبتین
3 دی 91 15:14
دندونای نو مبارک عزیزم!
یلدا برای تو پر از سلامتی باشه !


ممنون خاله جونم
پریسا
3 دی 91 15:18
سلام
من امروز حالم خیلی بده خسته شدم از وب گردی هیچ کسم جوابمو نمیده؟میشه کمکم کنی من کارمو تازه شروع کردم!


باشه حتما
الان میام وبتون
مامان مارال فرفری
4 دی 91 2:16
سلام عزیزم یلداتون مبارک ببخشید دیر اومدم نبودیم مسافرت رفته بودیم امیدورام همیشه خوش باشید


سلام معصومه جان
خواهش میکنم
به سلامتی همیشه به گردش
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:16
سلام
خدا سلامتی بده
خوشحالم که یلدای خوبی داشتید
زمستون خوبی براتون ارزو می کنم


سلام گلم
ممنون عزیزم
منم همین طور
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:17
مروارید ها نو هم مبارک
عکس ها هم زیبا بودند


ممنون خاله جونم
پریسا
4 دی 91 10:51
سلام دوست گلم
خیییلی دوست دارم ممنون از این که بهم سر زدی!
میشه یه خواشم بکنم!
میشه همو لینک کنیم!



سلام گلم
خواهش میکنم عزیزم وظیفه بود
عزیز لینک شدین
سمی مامان امیرین
5 دی 91 10:34
همه شبهاتون به زیبایی و رویایی یلدا
دندونشم مبارک باشه.
لباساشم مبارکش باشه.


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان فائزه
5 دی 91 17:19
سلام مامانی جون
ممنون که به سوالم جواب دادی وبلاگ قشنگی برای گل پسرت ساختی خوش به حالش که مامان به این خوبی داره....
و خوش به حال تون که پسر به ایمن ماهی دارید خدا حفظش کنه الهی ....
به وبلاگ دخمل من هم سر بزنید خوشحال میشم با اجازتون لینک میکنمتون ....


سلام فائزه جون .خوشحالم که یه دوست جدید پیدا کردم.امیدوارم که تونسته باشم راهنماییت کنممنم شما رو لینک کردم
راستی اسم امیر مهدی رو تو وبلاگتون زدین امیر علی لطفا درستش کنید
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
5 دی 91 23:24
سلام مامانیه مهربون
سفره یلداتون خیلی خوشکله ولی مامانی بادوم شورتون کو؟
خیلی خوشحالم از پیدا کردن یه همشهری


سلام عزیزم منم خوشحالم که یه دوست و همشهری دیگه پیدا کردم ممنون که بهمون سر زدین
پریسا
6 دی 91 10:54
سلام دوستم
منم لینکت کردم


سلام پریسا جون ممنون
هدی( مامان امیر مهدی)
6 دی 91 18:45
سلام عزیزم . امیر مهدی 4 تا دندون داره . از یازده ماهگی هم راه افتاد و 9500 هم وزنشه .
مامان کوثری
7 دی 91 15:29
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین تک برگ:۲۰۰۰ تومان فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان ۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت های جدیدمون
مامان کوثری
7 دی 91 15:32
انار خوردنت خیلی بامزه است الهی فدات یه فال خوب هم واسه ما بگیر شاید قسمتون تغییر کنه


ممنون خاله جونم
چشم یه فال خوب براتون میگیرم.ایشالا که همیشه روزهاتون خوب و خرم باشه
مامان کوثری
7 دی 91 18:40
عزیزم توی وب نی نی مدم مسابقه دارم زود بیاد یه سری هم به وب نی نی پارتی بزن شاید به دردت بخوره http://niniparti.niniweblog.com/ http://ninimod.niniweblog.com/
عمو علی
8 دی 91 10:50
سلام و درود روز به خیر
مامان گلی
9 دی 91 12:15
مامان محمد و ساقی
9 دی 91 13:47
سلام عزیزم
خوبی؟
امیر مهدی گلم چطوره؟
عزیزم من دارم یه آلبوم مجازی درست می کنم که به یادگار بمونه.اگه دوست داشتین خوشحال میشم عکس امیر مهدی هم یادگاری برامون باشه.


سلام مینا جون
ممنون شما چطورین؟
خدا رو شکر امیرمهدی هم خوبه
چشم الان میام
عمو علي
10 دی 91 7:47
سلام صبح عالی متعالی غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي ** به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد ** در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد ** سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ ** بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست ** اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم ** همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي سلام صبح عالی متعالی
مامان مهدیار
10 دی 91 13:31
سلام

ششمین مرواریدت مبارک باشه فرشته کوچولو

خدا بد نده شاپرک

ایشالله زود زود خوب بشی عزیزم


سلام ممنون
بد نبینی خاله جون
ممنون از محبتتون
مامان مهدیار
10 دی 91 13:31
_____آپم_____#####___________##### _____آپم___##_____##_______##_____## _____آپم___##__##__##__#_##___##__## _____آپم____#__###__##___#___###__# _____آپم_____#___________________# _____آپم_____#___________________# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم_____#________###________# _____آپم_____#________###________# _____آپم______#___#_________#___# _____آپم_______#___#########___# _____آپم_____##_________________##_ _____آپم___##_________###_________## _____آپم__#_________________________# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم___#__#_______###_______#__# _____آپم____###_________________### _____آپم_______#_#####___#####_# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم________#_____###_____# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم_________#####___#####
مامان گلی
10 دی 91 14:32
میبوسمت پسر نازنینم.


ممنون خاله جونه مهربون
آزی
10 دی 91 16:44
سلام آپم


سلام ازی جون چشم الان میام
عرفان خان
10 دی 91 16:49
سلام دوست جون
وبلگ نازی داری دست مامان جونت درد نکنه
میای با هم رفیق بشیم ؟؟؟
بدو بیا پیشم منتظرتم
راستی یلدات مبارک امیدوارم خوش گذشته باشه به دوست جون خودم


سلام عزیزم
ممنون نظر لطفتونه
با کمال میل
عرفان خان
10 دی 91 16:50
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 19:56
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
12 دی 91 15:56
سلام خانمی. نتونستم بیارمش. لطفا با یه برنامه دیگه برام کدش رو بفرستید یا از کسی کمک بگیرید برای فرستادنش