امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

جشن قدم امیرمهدی و 14 ماهگی

1391/10/10 19:45
نویسنده : مامانی
2,487 بازدید
اشتراک گذاری

Turtle Hello Friend quote

سلام پسر نازم با خبرهای خوب اومدم

  شکلکهای جالب آروین

بعد از کلی زحمت و تلاشهای زیاد بلاخره تونستی راه بری هوووووورا

  شکلکهای جالب 
آروین

حدود یک ماهی میشه که تلاش میکنی برای راه رفتن.چند قدم میرفتی ولی زمین میخوردی.بلاخره روز چهارشنبه(تاریخش یادم نیست اون هفته بود)تونستی راه بری.البته هنوز هم خوب  بلد نیستی وقتی جوراب پاهت میکنم تعادل نداری .ولی خیلی بهتر از اول شدی.بهت تبریک میگم گلم .انشاالله قدمهات رو جاهای خوب برداری و از پله های موفقیت در زندگیت بالا بری.به قول مامان جون انشاالله تو بین الحرمین قدم برداری.

  شکلکهای جالب آروین

به شکرانه این روز قشنگ یه جشن کوچیکی برات گرفتیم البته جشنت میشه گفت خانوادگی بود.مبارکت باشه گلم .اون شب کلی ذوق کردی.زندایی جون هم زحمت کشید یه کیک خوشمزه برات درست کرد دستش درد نکنه.

  شکلکهای جالب آروین

2birthday36.gif

راستی این جشن مصادف بود با 14 ماهگیت عزیزم.انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهت رو بگیریم.(البته اگه زنده بودم)

8.gif

اگه خسته نشدین بریم ادامه مطلب

   شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

اینها جای پای امیرمهدی هستش

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

اینم کیکی که زندایی درست کرد.ظاهرش قشنگ نشده ولی طعمش عالی بود خیلی خوشمزه بود خیلی

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

این کفشها رو چون از ظهر درست کردم تا شب خراب شده بودن (همون موقع فراموش کردم عکس بگیرم)

  شکلکهای جالب آروین

اینم شام(چون ماه صفر بود و نمیشد بندری برقصیم ما هم بندری خوردیمخنده)

  شکلکهای جالب آروین

اینم سالاد الویه که خیلی خوشمزه شده بود

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

سالاد پاستا

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

فدای خندیدنت

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

امیرمهدی در فکر خرابکاری

  شکلکهای جالب آروین

اینم از خرابکاریه آقا

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

همچنان به خرابکاری ادامه میده

  شکلکهای جالب آروین

اینم فرزین جون پسر دایی سیامک

  شکلکهای جالب آروین

اینم هدیه دایی سیامک و زندایی

  شکلکهای جالب آروین

اینم هدیه های نقدی

  شکلکهای جالب آروین

اینم بقیه هدیه ها.مبارکت باشن

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان علی اکبر
10 دی 91 18:44
سلام عزیزم
راه رفتنت مبارک
واییییییییی چه خوردنی های خوشمزه ای دست همگی درد نکنه


سلام گلم
ممنون خاله جونم
جای شما خالی بود
مامان علي خوشتيپ
10 دی 91 19:21
مباركت باشه امير مهدي جون....اميدوارم شاهد قدمهاي بزرگي در زندگيت باشيم


ممنون خاله جونم
مرسی همچنین علی جون
مامان علي خوشتيپ
10 دی 91 19:21
آفرين مامان باذوق و هنرمند...همه چي عالي و زيبا بود
به خصوص سالادالويه و نان باگت


مرسی شما لطف دارین
جاتون خالی بود
مامان علي خوشتيپ
10 دی 91 19:22
ايشاالله جشن دوماديشو ببيني


ممنون سارا جونم
مامان فرنیا
10 دی 91 21:49
وای ماشالله چه پیشرفت بزرگی عزیزم سعی کن تا جایی که مجبور نشدی جوراب و کفش پاش نکن
باور کن خیلی هم کیکش خوشگله خوشمزگیش هم که خودتون تعریف کردید


کفش که فعلا پاهاش نمیکنم ولی تو خونه بخاطر سرما جوراب پاهاش میکنم
کیکش واقعا خوشمزه بود جاتون خالی
مامان فرنیا
10 دی 91 21:51
راستی من فعلا سرکار دسترسی به نت ندارم کمتر میتونم بیام اما حتما بهتون سرمیزنم


ممنون گلم موفق باشی
مامان فرنیا
10 دی 91 21:54
14ماهگی گل پسری هم مبارک ماممانی دستتون درد نکنه تزیینات و تدارکات خیلی قشنگ است


ممنون عزیزم شما لطف دارین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 دی 91 22:13
سلام خانمی. با تشکر از دعوتتان. جشن قدم گل پسری مبارک. ثبت شد.


سلام سپیده جون ممنون
دایی بنی جون
10 دی 91 23:34
سلام خیلی پست زیبایی بود و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید 14 ماهگی امیر مهدی عزیز را تبریک میگم


سلام ممنون از لطفتون
مرسی بابت تبریک و اینکه بهمون سر زدین
مامان گلی
11 دی 91 8:14
گامهایت استوار
پاینده باشی گل پسر
دست مامانی درد نکنه خیلی قشنگ بود
14ماهگیت هم مبارک.
ان شااله جشن فارغ التحصیلی ، دامادی و...


ممنون خاله جونه مهربون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 11:34
سلام و صد تا سلام
14 ماهگی و جشن قدم برداشتن امیر مهدی مبارک
امیدوارم دامادیش را جشن بگیرید ..همه چیز عالی بود

با چند تا پست جدید بروزیم ..


سلام عزیزم خوبی؟کم پیدایی؟
ممنون بابت تبریک
چشم الان میام
باران
11 دی 91 17:01
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$
بابای ارشیا
11 دی 91 17:13
راه افتادنت مبارک الهی همیشه سرپا باشی و سلامت و سرافراز


ممنون شما لطف دارین
مسافران آسمانی
11 دی 91 18:45
سلام زینب جون
راه رفتن گل پسری مبارک باشه عزیزم ، امیدوارم قدمهاش همیشه استوار باشه و در راه خیر و موفقیت قدم برداره خانمی
انشاالله فارغ التحصیلیش و دامادیش رو هم میبینی گلم تازه براش نوه داری هم میکنی...
تزئینات واقعا قشنگ بود و دستت درد نکنه بخصوص نون باگت که عالی طراحی کردی شبیه گیوه های قدیم شده بود...
گلم خصوصی داری...

سلام گلم خوبی؟
چه عجب یادی از ما کردی؟
ممنون گلم شما لطف دارین
واااای یعنی میشه من نوه داری کنم
مرسی جای شما خالی بود
مامان امیر مهدی (سوده)
11 دی 91 21:22
مبارکه مبارک قربون خودتو راه رفتنت و اسمت برممممممممممممممممم من عزیز دل خاله.


مرسی خاله جونه مهربونم
مامان علی مرتضی
11 دی 91 23:13
مبااااااااارک باشه عزیزم میدونم چ حسی داری وقتی نینیت قدمهای قشنگشو برای اولین بار میزاره زمین من ک فکرمیکردم پسرم اولین کسیهست ک راه میره واینهمه برام شیرینه
جشنش هم خیلی خوب برگزار شده دستون درد نکنه مامانی
راستی من هرچی دنبال سوالتون توی پرسشو پاسخ گشتم چیزی پیدا نکردم نمیدونم کجا رفته دوست داشتم ببینم چی بهتون جواب دادن،راستی دارم میرم عکسای خونمو بزارم وقت کردی سری بزن ببوس پاهای کوچولوی نازتو


ممنون گلم درسته خیلی خوشحالم وقتی راه میره ذوق میکنم
مرسی جای شما خالی بود
عزیزم چند نفر جواب دادن فکر کنم دیگه قدیمی شده و رفته صفحات بعدی
چشم ایشالا مبارکه
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 1:40
14 ماهگیت و اولین قدمهات مبارک عزیزم.
زنده باشی.
مامانی کلی زحمت کشیده بودیدها.
کادوهات هم مبارکت باشه


ممنون خاله جونم
مرسی جای شما خالی بود
مامان کوروش
12 دی 91 7:11
سلام عزیزم امیر مهدی جان بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم همیشه در راه خیر و موفقیت قدم بر داری عزیزممامانی عجب میزی چیدی دلمون اب افتادتونستی دستور بندری رو بزار هوس انگیز بودکیک هم بد نشده بود دست زندایی جون درد نکنه


سلام گلم
ممنون خاله جونم
جای شما خالی بود
چشم الان میام وبت بهت میگم
مامان کوروش
12 دی 91 7:13
ای بابا همون یه ذره برف بود اگه عین پارسال باشه که فکر نکنم دیگه بیاد یه روزی انقدر برف میومد اینجا ولی حالااینجا هم خیلی سرده خیلی مخصوصا شبهاش یه وقتها درامون یخ میزنه


هم بازم خدا رو شکر که یه بار اومد ایشالا خدا درهای رحمتش رو به روی همه باز کنه
متین مامی ایلیا
12 دی 91 11:12
مباااااااااااااااااااااااااااااارکه عزیزه دلم ایشالا همیشه قدم های بزرگ با پاهای کوچولوت برداری
به به چه غذاهای خوشمزه ای من عاشق بندری هستم خیلی خوشمزه ست
کیکتم خیلی خوشکل شده دست زندایی درد نکنه
خودتم که ماشالا مثل همیشه جیگر و خندون
راستی زینب جون اونی که به شکل پا درست کردی و تو دیس گرده چیه؟؟؟


مرسی خاله جونم
جای شما خالی بود
کیک خیلی خوشمزه شده بود
عزیزم اونم سالاد الویه هست که با رنگ خوراکی و سس روشو رنگ کردم


مامان محمد معین
12 دی 91 13:57
به به مبارکه عزیزم
ماشالا پسر زرنگ
دست مامانی هم درد نکنه که کلی زحمت کشیده و جشن گرفته برات
روزگارتون همیشه خوش باشه


مرسی خاله جونم
خواهش میکنم جای شما خالی بود
آزی
12 دی 91 16:55
سلام خاله جون
واااااااااااییییییییییییییییییی شیطونک من داره راه میرهالهییییییییییییییییییییییییییییی
فدات بشم عزیزدلم الهی همیشه موفق باشی تو همه ی کارات.
خاله جونم کارت دراومد دیگه حالا باید هرچی دم دسته رو برداری تا نزده همه چی و نشکسته
جوجوی من داره برزگ میشه دیگه
اینقده دوسش دارممممممممممممممم
در ضمن خاله جون جشن خونوادگیتونم حرف نداره.همیشه بهترینارو درست میکنین واسه امیرمهدی(قندعسلم).
از طرف من یه بوس آبدارش کنین.دلم واسش مورچه شده بود.
جوجوی من مامانی و اذیت نکنیا آفلین خوشجلم.


سلام عزیز دلم خوبی؟
آره عزیزم 1 ماهی میشه که راه میره
آره آزی جون از چند ماه پیش که چهار دست و پا رفت کارم دراومده بود حالا دیگه بدتر
ممنون عزیزم جات خالی بود گلم
مامان سویل
12 دی 91 19:46
سلام امیر مهدی جون را رفتنت مبارک


سلام
ممنون خاله جونم
بابای دوقلوها
12 دی 91 19:55
سلام
هوووووووووووووراااااااا
آفرین گل پسری
14 ماهگیت هم مبارک باشه

عکسها هم خیلی خوشگل بود


سلام از ماست
ممنون عمو جون
مامان محمد معین
13 دی 91 0:09
عزیزم یه سوال خصوصی
مامان ابوالفضل
13 دی 91 0:53
سلام به به .مبارکه مبارک چه جشن باشکوهی .انشاالله در رکاب امام زمان قدم برداری امیرمهدی جونم.فدای خنده هاو خرابکاریهای خوردنی وشیرینت.


سلام به روی ماهتون گلم
ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان پریسا
13 دی 91 11:55
سلام عزیزم خوبی
مبارک باشه
ایشالله همیشه موفق باشی گلم


سلام مریم جون
مرسی گلم
بازم ممنون
مامان پریسا
13 دی 91 11:55
دست مامان درد نکنه چه جشن خوشکلی گرفته جای ما هم خالی


ممنون مریم جون شما لطف دارین
مامان پریسا
13 دی 91 11:56
به به کلی هدیه...
کلی خوراکی.

راستی کیک هم خوشکل شده دست زندایی درد نکنه


قابل شما رو ندارن عزیزم
مریم
13 دی 91 12:23
سلام مامان امیرمهدی انشا ء ا ... که صد ساله بشین و تو جشنهای مختلف درکنارپسرو خونوادت باشی عزیزم .
امیرعلی من تو مسابقه لباس زمستونی شرکت کرده اگه امکان داره با کد 0020 بهش رای بدین .ممنون میشم


سلام عزیزم ممنون از لطفتون
چشم حتما
مامان محمد معین
13 دی 91 13:10
عزیزم یکی از دوستام فتوشاپ بلده ازش کمک می گیرم اگه نتونست بهت زحمت میدم گلم برا 28 دی ماه می خوام از روی گل امیر مهدی جیگر ببوس
مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 دی 91 2:48
عزیزم مبارکه ببینم کی مامانی مینویسه گل پسر بدو بدو میکنه


ممنون خاله جون
ایشلا به همین زودی
مامان فاطمه
14 دی 91 13:22
اولین قدم برداشتن مبارک.
خرابکاریت خیلی جالب بود اول تو فکری و بعد هم اقدام به خرابکاری.
واااااااااااااااااای چقدر کفش و دمپایی.
مبارکت باشه خاله جون.


ممنون خاله جونم
آره خاله جون روز به روز به تعداد خرابکاریهام اضافه میشه
مرسی خاله
مامان مهدیار
15 دی 91 1:18
سلام شاپرکم

مبارک باشه خاله جون

خاله جون حالا تا میتونی بدو بدو کن تا مامانی ببینه و لذت ببره

چه مامان باسلیقه ای داری نازنینم

سلام زینب جون
بهت تبریک میگم خانمی

من که دارم لحظه شماری میکنم مهدیارم را بیفته
زینب جون واقعا برای جشن قدم امیرمهدی جون چیزی کم نذاشتی
همه چیز خیلی خیلی عالی بود



هزاران بوس تقدیم به امیر مهدی عزیز




سلام خاله جونم
ممنون بابت تبریک قشنگتون
حتما همین کار رو میکنم تا مامانمو خوشحال و خسته کنم
سلام عزیزم
ممنون نظر لطفتونه
عزیزم راه میوفته نگران نباش
مامان علی اکبر
15 دی 91 4:04
سفر کردم به دنبال سر تو / سپر بودم برای دختر تو چهل منزل کتک خوردم برادر / به جرم این که بودم خواهر تو . . . اربعین حسینی تسلیت باد
مامان محمد و ساقی
15 دی 91 22:33
سلام عزیزم.خوبین
راستش پستتو همون روزای اول خوندم ولی چون همه ی عکسها باز نشدن نتونستم کامنت بزارم.
مبااااااااااااااررررررررررررررک باشه جشن قدمت شیرین عسسسسسسسسسسسسسل


سلام گلم
ممنون که همیشه بهمون سر میزنید
مامان محمد و ساقی
15 دی 91 22:35
آفرین به مامان هنرمن.واقعا" گل کاشتی
همه چیز با سلیقه و شیک
اون دمپایی خیلی باحال شده


ممنون مینا جون شما لطف دارین
مامان محمد و ساقی
15 دی 91 22:38
خوب حالا همه ی عکسها باز شد ولی خیلی طول کشید
اتفاقا" تزیین کیک خیای قشنگه.من خوشم اومد.همه چیز با سلیقه.معلومه یه کدبانوی کامل هستی
کادوها هم مبارکش باشه.دست همه درد نکنه.
راستی آلبوم ما آمادست


خوب خدا روشکر که همه باز شدن
ممنون مینا جون شما بهم لطف دارین
جدی؟چشم خدمت میرسم
مامان محمد منصور
16 دی 91 1:34
سلام عزیزم ایشالاه که تو تمام مراحل زندگی موفق باشی و تمام پله های ترقی رو با همین پاهای نازت بالا بری و به سعادت و خوشبختی برس (مبارکت باشه ناناز)
دست مامان گلت هم درد نکنه که این همه زحمت برات می کشه تا همیشه شاد باش
این گل های زیبا رو از طرف محمد منصور پذیرا باش ای دوستدوست دارم به ما هم سر بزن


سلام
ممنون خاله جون همچنین پسر گلت
ممنون بابت تبریکتون
ریحانه جون
16 دی 91 8:47
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________*
ریحانه جون
16 دی 91 8:47



ممنون گلم
پس چرا ادرس نزاشتی؟
مامان محمد فرزام
16 دی 91 12:08
سلام .مبارک باشه .قدمهات استوار گل پسری.
انشالله جشن دامادیشو ببینی.
دستت درد نکنه زینب جون با این همه سلیقه


سلام عزیزم ممنون خاله جونم
مرسی همچنین محمدفرزام جون
خواهش گلم جای شما خالی بود


عزیزم چرا ادرس نزاشتی؟
مامان پارسا جیگر
16 دی 91 20:37
آفرین امیر مهدی جان مبارک باشه خاله جون انشاء الله که همیشه تو زندگی قدمهات در راههای خوب و درست باشه


ممنون خاله جونم
پریسا
17 دی 91 11:20
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه واست ارزوی موفقیت و سلامتی میکنم.
منم اپم!


سلام گلم ممنون که سرزدی
چشم الان میام
مامان علی خوشتیپ
18 دی 91 10:48
خصوصی
پری
18 دی 91 16:09
خیلی ممنون از حضورتون!
بازم بهم سر بزن!منتظرتم!من هر روز آپم!
اگه مطلب خاصی مد نظرتون هست بگید من استقبال میکنم!


خواهش میکنم گلم
چشم حتما میام
نیلــــــــــــو
24 دی 91 15:44
سلام .
امیر مهدی جون چطوره ؟
جشن قدمش مبارک .


سلام عزیزم ممنون
خاله شبنم مامان اهورا
25 دی 91 20:04
سلام گلم خوبی هزار ماشاالله به گل پسرت من رو به هر اسمی که دوست دارید لینک کنید من شما رو به چه اسمی بلینکم


سلام عزیزم ممنون
چشم لینکتون میکنم
پری
26 دی 91 15:32
♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥


           ♥  آپم         ♥

                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥آپم

                             ♥      ♥

    ♥         ♥
آپم


چشم
مادام بوفی
26 بهمن 91 21:03
سلام عزیزم
خدا حفظ کنه کوچولوتونو
اگه دوست داری یه قالب با تصویر نی نی خودت داشته باشی که تو نی نی وبلاگ بدرخشه بهم سر بزن.........
قالبایی برای دوستاتون آماده شده رو میتونید اونجا ببینید


سلام گلم
چشم حتما یه سری میزنم بهتون