امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی

اندر احوالات امیرمهدی وروضه مامان جون

1391/10/18 19:55
نویسنده : مامانی
2,260 بازدید
اشتراک گذاری

7bf01084.jpg

سلام پسر گلم عزیز دلم زندگیم

  شکلکهای جالب 
آروین

چند وقتی هست میخوام برات بنویسم ولی رم دوربین مشکل داشت و نتونستم عکسها رو کپی کنم تا اینکه رم رو بردم عکاسی و درستش کردم.

  شکلکهای جالب آروین

اول ماه صفر مامان جون روضه داشتن ما هم 5 روزش رفتیم و تو عذای امام حسین شرکت کردیم.ماشاالله پسر خوبی شدی و دیگه زیاد مامانی رو اذیت نمیکنی.هر کسی تو روضه تو رو میدید از من میپرسید اسم دخترت چیه ومن باید به همه توضیح میدادم بابا بخدا این پسره نه دختر.نمیدونم چرا فکر میکردن دختری؟؟؟؟

خلاصه روضه مامان جون با عکسها ادامه مطلب هستن.

  شکلکهای جالب آروین

حالا یه کم از خودت بگم که ماشالا هر روز داری بیشتر برام عزیز میشی .بخدا هر لحظه که میگذره وابستگیم بهت بیشتر و بیشتر میشه.بابایی میگه چقدر لوسش میکنی اینقدر قربون صدقش نرو.ولی چیکار کنم که برام عزیزی.

  شکلکهای جالب آروین

شبها تا تو بغلم نخوابی اصلا خوابت نمیبره منم خیلی بهت عادت کردم.تا از شیر که گرفتم مدل خوابیدنت عوض میشه گلم.

  شکلکهای جالب آروین

بازی کلاغ پر-لی لی حوضک-اتل متل توتوله رو خیلی خوب یاد گرفتی و مرتب با من وبابایی بازی میکنی.

در کل زیاد حرف میزنی ولی ما از زبونت هیچی متوجه نمیشیم.

  شکلکهای جالب آروین

خداروشکر راه رفتنت خیلی بهتر شده.حالا دیگه منم راحت تر به کارهام میرسم.دیگه مجبور نیستم بغلت کنم.دمپایی پاهات میکنم ومیزارمت تو حیاط و خودم تو آشپزخونه غذا درست میکنم.

  شکلکهای جالب آروین           شکلکهای جالب آروین

عــــــــــــــــاشق مامان جونی هروقت میریم خونشون از تو حیاط ذوق میکنی تا بری تو بغلش.اونم خیلی دوست داره.

کلماتی مثل :بیا برو بابا رَرَ و......خوب میگی.

وقتی عمو محمد رو میبینی بهش میگی ممد

به مامان زهرا هم میگی دَلا

  شکلکهای جالب آروین

عاشق اذانی وقتی که تلوزیون اذان پخش میکنه کسی جرات حرف زدن نداره.قبلا فقط گوش میکردی ولی الان باهاش میخونی.از اول اذان تا آخرش میگی ابـــــــــــــــــــــَر.همین جور که نوشتم شما هم حرف ب رو کشیده میخونی.یعنی اکبر

  شکلکهای جالب آروین

نمیدونم چرا غذا خوردنت خیلی کم شده.اصلا میل به غذا نداری خیلی لاغر شدی بمیرم الهی

وقتی جوراب پاهات میکنم با خوشحالی میگی دَردَر

  شکلکهای جالب 
آروین

یه مشکل کوچیک هم داری اونم اینه که از حمام بدت میاد.هر وقت میخوام حمامت کنم به محض اینکه در حمام باز شد جیغ میزنی و گریه زاری میکنی تا زمانی که حمام دادنت تموم بشه. نمیدونم باید چیکار کنم

  شکلکهای جالب آروین

 

برای دیدن بقیه عکسه لطفا ادامه مطلب

 

 

  شکلکهای جالب آروین

اینجا خونه مامان جونه

 

یه روز من تو روضه مامان جون شله زرد نذری داشتم (بخاطر سلامتی شما بود گلم)که از صبح رفتیم کمک مامان جون

یه روز هم مامان جون آش درست کرده بود

هر وقت میخوای یه خرابکاری کنی اول اجازه میگیری.جالبه نه؟؟؟؟

و اینم نتیجه اجازه دادن من(4 تا انگشتت رو بردی تو ظرف آش)

یه روز هم سفره حضرت رقیه داشت

این زنبورک هم واسه تولدت خریده بودم که ازش عکس نگرفته بودم

این عکس هم مال موقعی بود که رفته بودیم آبادان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان کوثری
18 دی 91 17:25
قبول باشه ما رو هم به هوس انداختین با شله زرد هاتون مخصوصا آش ها که امیر مهدی جونم داره میخوره چه جورم
نوش جونت عزیزم
راستی آدرس وبلاگ طراحیم عوض شده
http://temparti.blogfa.com/


ممنون عزیزم
آخی جای شما خالی بود گلم
چشم حتما سر میزنم
مامان کوثری
18 دی 91 17:25
با سلام
باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم
انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب
http://temparti.blogfa.com/

سلام
چشم حتما دیدن میکنم
مامان محمد منصور
18 دی 91 23:26
یه سلام گرم و یه بوسه دلچسب به امیر مهدی گلم
روضه رفتنت قبول باشه نازنینم
مامان خانمی ببخشید، هنوز فرست نشده تا کامنت هامو به روز کنم (نه فقط مال تو بلکه مال همه رو )



سلام خاله جون
ممنون خاله روضه رفتن محمد منصور هم قبول باشه
باشه ممنون که بهمون سر زدین
maedeh
18 دی 91 23:32
اپـــــــم


چشم عزیزم
مامان مهدیار
19 دی 91 2:42
سلام امیر مهدی عزیز

روضه مامان جون قبول باشه عسلکم

آفرین که تو روضه پسر گلی بودی و مامان زهرا رو اذیت نکردی

فدای دلا گفتنت بشم خاله جون کی میشه مهدیار منم به من بگه مامان دلا

شاپرکم مهدیار منم مثل شما تازگی ها بد حموم شده
ایشالله گذری باشه و دوباره هردوتون عاشق حموم کردن بشید

ایشالله غذا خوردنت هم بهتر بشه جیملم

بریم سراغ عکسات

عکسات همشون خیلی قشنگ بودند مخصوصا اونی که برای خرابکاری اجازه گرفته بودی
آفرین شاپرکم
همیشه برای خرابکاریات اجازه بگیر اینطوری هم میتونی به خرابکاریت برسی هم مامنی حواش بهت هست و مواظبته

دوست دارم هوارتا

میبوسمت هزار تا


سلام خاله جونم ممنون
ممنون خاله من همیشه پسر خوبی بودم فقط یه کوچولو شیطونی کردم
آره خاله من از همون اولش از حموم بدم میومد
فکر کنم بخاطر دندونام باشه خاله
چشاتون قشنگ میبینه
خاله ما نی نی ها سیاست داریم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 دی 91 2:55
عزیزم یادم رفت خصوصیش کنم تایید نکن


باشه گلم چشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 دی 91 2:58
عزیزم قبول باشه هزار تا بوس برای این پسر ناز و باهوش


ممنون خاله جونم
مامان کوثری
19 دی 91 8:30
سلام عزیزم خیلی از تقویم ها رو خودم طراحی میکنم و طرح آماده نیست آخه من رشته تحصیلیم گرافیک رایانه است البته بعضی هاشون رو هم از سایت های خارجی میگیرم


سلام ممنون از راهنماییت
مریم
19 دی 91 11:13
سلام مامانی جون امروز یعنی 19 دی آخرین مهلت رای دادن الان هم می تونیداین کارو بکنید عزیزم ممنون که اومدی پیشم.


سلام گلم ممنون که خبر دادی ولی به کدوم وبلاگ باید برم که رای بدم؟
مامان پارسا جیگر
19 دی 91 11:55
قبول باشه عزیزم امیر مهدی هم خیلی خیلی ناز شده با اون موهای فر فری و دندون موش موشیهاش


ممنون گلم قبول حق
آره موهاش زیادی فر فری شدن ههههههه
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:33
سلام عزیزم
روضه هاتون قبول باشه
چه عکسهایی گذاشتی.ماشا... به این پسر قند عسل خوشگل


سلام مینا جون
ممنون گلم برا همتون دعا کردم
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:33
وایییییییییییی چه آشی.چه شله زردی
به به.جای ما خالیییییییییییییییییییییییی


آره واقعا جاتون خالی بود
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:34
عزیزم عکس امیر مهدی تو آلبوم دوم ماست.به زودی میزارم.اگه دوست داشتی باز هم میتونی ازش عکس بزاری


ممنون عزیزم هر وقت گذاشتی خبرم کن
باشه حتما چند تا دیگه عکس میزارم
مامان محمد معین
19 دی 91 15:06
قبول باشه روضتون عزیزم
امیر مهدی هم هر روز جیگر تر از دیروزه
مامانی شامپو عروسکی بخر بذار تو حموم یه چند تا هم ظرف و ظروف پلاستیکی که باهاش آب بازی کنه امتحان کن شاید خوشش بیاد


ممنون عزیزم برای همگی دعا کردم
نظر لطفتونه
بخدا شامپوش عروسکیه .اسباب بازی هم بردم اصلا فایده نداره
مامان فاطمه
19 دی 91 15:43
قبول باشه .
من عاشق شله زردم . بهش می آد که خیلی خوشمزه شده .نوش جونتون .
آش مامان جون هم قبول باشه .
امیر مهدی هم مثل همیشه خندون . زنده باشه انشاالله .


ممنون عزیزم
آره واقعا نذری های امام حسین خوشمزن جاتون خالی بود
هدی
19 دی 91 19:06
ماشاا... به پسر نازمون


ممنون گلم
maedeh
19 دی 91 19:14
الهی...!!!
چه نانازه .....
عزیزم
من عاشــــــــــق نی نی هام
خودمم یه پســـربرادر دارم عشقه
خیلی دوسش دارم
خیلی امیرمهدی نازه
ادم فکر میکنه دختره (البته پیرو حرفای اون خانومه که گفته دخترتون اسمش چیه؟)
خدا واستون نگه داره
ایشالله تااخر زیر سایه ی پدرومادرش خوشبخت باشه
ببخشید نیومدم دیشب هول هولکی همه را خبردار کردم حواسم به اپتون نبود
مرسی اومدید ونظردادید

ممنون عزیزم از این همه لطف
مرسی که بهمون سر زدین

مامان پریسا
19 دی 91 20:58
سلام زینب جون خوبی؟
ببخش دیر اومدم داشتم اپ جدید میذاشتم. کامنت ها رو الان تایید کردم.دیگه خودت که میدونی کارا ه زیادراستی بیایی ها
راستی اخر عکاسی درستش کرد وااااا. پس عکس ها خصوصی رو چکار کردی؟


سلام مریم جون خوبی؟
نه خواهش میکنم
اره عکاسی درست کرد.اشکال نداره آشنا بودن
مامان پریسا
19 دی 91 21:00
میگم نکنه لباس دخترونه تنش میکنی
اسپند یادت نره صدقه هم براش بده.

خب باید لوسش کنی لوس نکنی چکار باید بکنی

از حالا به فکر از شیر گرفتنش شدی؟؟؟


نمیدونم آخه تو این دوره زمونه لباسهای پسرونه شبیه دخترونه شدن
چششششششم ممنون که تو فکرمونی
مامان پریسا
19 دی 91 21:02
وای عزیزم این همه حرفا خوشکل یاد گرفته

برای حمام ناراحت نباش بزرگتر بشه خوب میشه.
پریسا تازه الان میذارتم سرشو راحت بشورم اون هم با کلی داستان گفتن


آره خاله جون
خدا کنه این از روز اولی که بردیمش حمام همینطوری بود
کاش خوب بشه
مامان پریسا
19 دی 91 21:05
عکس ها رو هم دیدم.
شله زرد خیلی خوب شده.
نذرتون قبول باشه.

اش هم خیلی خوب شده
حیف شد نشد یک بار بیاییم.

خب بچه باید خرابکاری کنه اشکال نداره

وای چقد مراسم سفره حضرت رقیه هم قبول باشه.
ایشالله همه ساله و ایشالله تن امیر مهدی سلامت باشه.

منتظرم زود بیا.
راستی سی دی گرفتی؟
اگر گرفتی بهم خبر بده.

دارم میرم روضه خونه سارا هر روزی که تونستی حتما بیا برا برگشت نگران نباش


ممنون عزیزم خیلی هم خوشمزه بود
آره کاش میومدی
ممنون گلم
چشم الان میام
نه وقت نکردم برم بازار
مامان ابوالفضلم
20 دی 91 0:34
قبول باشه انشاالله .به به چه خوشمزه ازهمه بهتر امیر مهدی جونه .موهای خوشکلشو ببین خیلی عکساس تو خونه ی مامان جون قشنگ شدن .


ممنون عزیزم
آره موهاش بامزن خودم که دلم نمیاد کوتاهشون کنم ولی هر کسی میبینه میگه اینها چیه؟؟؟؟؟؟
مامان ابوالفضلم
20 دی 91 0:37
راستی وقتی میخنده شبیه دخملا میشه نه اینکه موهاش هم بلند شده . ماشاالله .خدا حفظش کنه
راستی پیش ماهم بیاید بروزیم.


جدی؟باباش هم میگه شبیه دختراس ولی من میگم نه
چشم حتما میام
مامان پریسا
20 دی 91 1:01
زینب خوبن هااا

ولی اولی خیلی نامیزونه

از کجا پیدا کردی؟ لینکاشو بهم بده من هیچچچچچچچ پیدا نمیکنم!!!!!!!!!


از تو وبلاگ یه بنده خدایی
باشه میام بهت میدمش
این کار اولم بود خووووو


مامان علی اکبر
20 دی 91 2:50
سلام عزیزم
قبول باشه.....
به به چه شله زرد و چه آشی نصف شبی هوس کردم
قربون اذان گفتنت عزیز دلم.....



سلام گلم
آخی عزیزم ببخشید که دلتو به هوس انداختم شرمنده
مریم
20 دی 91 9:37
http://ninimod.niniweblog.com
سلام عزیزم میتونید به این آدرس برید .ممنونم.
دیروز خیلی عجله داشتم برا همین وقت نکردم عکسهاروبزارم امروز میتونید ببینید.


چشم گلم
متین مامی ایلیا
20 دی 91 10:12
قبول باشه عزیزم امیر مهدی هم مثل همیشه جیگر و ناز با اون خنده های شیرینش



ممنون خاله جونم
مامان محمد و ساقی
21 دی 91 0:21
سلام عزیزم.آلبوم عکس دوم آمادست.میتونی بیای ببینی


سلام مینا جون چشم الان میام
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:31
عزاداریهاتون قبول.
موش کوچولو این طوری میخندی میخورمتا.
به به چقدر نذری


ممنون از شما هم قبول باشه
مرسی خاله جون که اومدی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
21 دی 91 12:02
سلام خانمی. راستش تو کار تقویم نیستم. نظرات زیادی هم برای گذاشتن طرح تقویم داشتم که چون بیشتر مطالبم از سایت خارجی هست ایده تقویم رو به عهده دوستان دیگه گذاشتم.


ممنون گلم
مامان گلی
21 دی 91 13:04
سلام قبول باشه التماس دعا
اما گل پسر و حموم پیشنهاد میکنم از اب بازی بیرون حموم شروع منین.یه سفره بزرگ یه تشت آب چند تا عروسک اما بیرون حموم .بعدش هم کم کم بازی به حموم منتقل میشه
میبوسمت پسر نازنینم


سلام گلم
ممنون محتاجیم به دعا
فکر خوبیه ایشالا تابستون
خاله شبنم مامان اهورا
21 دی 91 13:30
سلام مامانی خوبی چه وب قشنگی داری اگه دوست داشتین به وب پسر من بیاین تا تبادل لینک کنیم


سلام گلم نظر لطفتونه
چشم حتما میام
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 15:11
سلام قبول باشه

نذرتون قبول
آش رشته و شله زرد خوشمزه ای به نظر می رسد

دستتون درد نکنه

عکس ها هم زیبا بود


سلام عزیزم
ممنون جاتون خالی بود
آزی
22 دی 91 14:13
سلام خاله چه زود فراموشم کردین.


سلام عزیزم
این چه حرفیه مگه میشه فراموشت کنم
مامان شايان
23 دی 91 15:23
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مسیحا
24 دی 91 22:46
سلام ناز کوچولو ، الهی همیشه شادباشی ، منو با عنوان ( دنیای مسیحا) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


سلام عزیزم
ممنون خاله جون
چشم
مامان فرنیا
26 دی 91 8:51
دستتون درد نکنه نذرهاتون قبول باشه ایشالله اینبار که بیام باید برنامه ریزی کنیم ببینمتون و این گل پسر را یک گاز حسابی بگیرمشوخی کردم فقط یک گاز ازش میخورم


ممنون عزیزم
انشاالله شما بیا 2 تا گاز بگیرش
اومدی حتما خبرم کن
مامان ریحانه جون
26 دی 91 12:39
عزاداری هاتون قبول باشه... فرا رسیدن ماه ربیع هم مبارکه.... ماشاالله چه بزرگ شده این پسر ناز.... دست مامان جونش هم درد نکنه...


ممنون دوست گلم همچنین
خاله جون چون نمیاین بهمون سر بزنین خیال میکنین بزرگ شدم
پری
27 دی 91 14:01
سلام مامان امیر مهدی
ممنون از حضورتون
دوست عزیز ممنون از توجهتون اما باید بگم که محصولات معرفی شدن فقط کافیه که روی کلمات آبي رنگ کلیک کند!اگر نظری در مورد محصولات معرفی شده دارید حتما بهم بگید خوشحال میشم!


سلام پریسا جون
ممنون از راهنماییت
ستاره زمینی
27 دی 91 16:37





ممنون گلم
مامان امیر
3 بهمن 91 0:13
سلام عزیزم
ماشاء الله آقا امیر مهدی ما بزرگ و آقا شده.
تازگی ها خیلی به هم کم سر میزنیم.
ممنون که پیش ما اومدید و از دل داریتون هم ممنون
لطف کردید.
امیر مهدی خوشگل و نازمون رو از طرف من ببوسید.



سلام گلم
اره درست میگی فکر کنم شما هم مثل من گرفار هستین
مرسی که تشریف اوردین
امیر مهدی و عمی
3 بهمن 91 14:10
سلام
ماشالا به گل پسری
همه امیر مهدی ها گلند
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


سلام از ماست
اره دقیقا مخصوصا امیر مهدی شما
یاسر باقری
3 اسفند 91 10:05
سلام.
ممنونم که به وبم اومدین.
خدا ایشونو رحمت کنه.
ما هممون مدیون خون شهداییم.


سلام دوست خوبم
ممنون
دقیقا همین طوره
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
6 اسفند 91 0:43
سلام خاله جون این عکسات خیلی خوشگل وخوردنیه سلیقه مامانی هم برا عکسگرفتن عالیه بوووووووووووووس قربونت برم خاله جون